چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۵:۵۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای صنعت ماشین 15 آبان 1400 - sanatemashin.com

صنعت ماشین 24 مرداد 1400 صنعت ماشین 31 شهریور 1400 صنعت ماشین 30 مهر 1400 صنعت ماشین 30 آذر 1400 صنعت ماشین 30 دی 1400 صنعت ماشین 30 بهمن 1400 صنعت ماشین 29 اسفند 1400 صنعت ماشین 1 آبان 1400 صنعت ماشین 2 آبان 1400 صنعت ماشین 3 آبان 1400 صنعت ماشین 4 آبان 1400 صنعت ماشین 5 آبان 1400 صنعت ماشین 6 آبان 1400 صنعت ماشین 7 آبان 1400 صنعت ماشین 8 آبان 1400 صنعت ماشین 9 آبان 1400 صنعت ماشین 10 آبان 1400 صنعت ماشین 11 آبان 1400 صنعت ماشین 12 آبان 1400 صنعت ماشین 13 آبان 1400 صنعت ماشین 14 آبان 1400 صنعت ماشین 15 آبان 1400 صنعت ماشین 16 آبان 1400 صنعت ماشین 17 آبان 1400 صنعت ماشین 18 آبان 1400 صنعت ماشین 19 آبان 1400 صنعت ماشین 20 آبان 1400 صنعت ماشین 21 آبان 1400 صنعت ماشین 22 آبان 1400 صنعت ماشین 23 آبان 1400 صنعت ماشین 24 آبان 1400 صنعت ماشین 25 آبان 1400 صنعت ماشین 26 آبان 1400 صنعت ماشین 27 آبان 1400 صنعت ماشین 28 آبان 1400 صنعت ماشین 29 آبان 1400 صنعت ماشین 30 آبان 1400 
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۶    
صنعت ماشین: استارت نخوردن خودرو یکی از مشکلات رایجی است که همه راننده ها حتی برای یک بار هم که شده با آن روبرو شده اند استارت نخوردن خودرو می تواند دلایلی به غیر از مشکل در باتری نیز داشته باشد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۶    
صنعت ماشین: در این گزارش قیمت تعدادی از مدل های مختلف موتورسیکلت را گردآوری و مدل های جدید آن را معرفی کرده ایم.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۳۷    
صنعت ماشین: کمبود تراشه برخی از خودروسازان را وادار کرده است که از خیر برخی از فناوری های امروزی چشم بپوشند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۷    
صنعت ماشین : اگر برای راننده اتفاقی بیفتد برای مثال دچار حمله قلبی شود، فناوری کو-پایلوت در مزدا به صورت ایمن خودرو را متوقف می کند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۷    
صنعت ماشین- رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با اشاره به طراحی سامانه کروکی آنلاین از اجرای آزمایشی این طرح در استان قم خبر داد که براساس آن کارشناسان پلیس مجهز به تبلت شده و کروکی آنلاین را طراحی و ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۷    
صنعت ماشین- نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه انحصار، مانع از رشد تولید خودرو شده است، گفت: باید خودرویی با سه ویژگی ارزان قیمت، رقابت پذیر و صادرات محور تولید کنیم.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۹:۳۷    
صنعت ماشین: فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری و صنعت کانادا می گوید این کشور به شیوه ای مناسب به تسهیلات مالیاتی و مالی درنظر گرفته شده در آمریکا برای تولید خودروهای برقی پاسخ می دهد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۷    
صنعت ماشین: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در صنعت خودرو باید به سمت شفافیت برویم که حاصل آن اطلاع مردم از ارزش واقعی ساخت یک خودرو است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۲:۴۷    
صنعت ماشین: رانندگی با مخزن کم بنزین به این معنی است که پمپ به اندازه ای که برای کارکرد موثر نیاز دارد، روغن کاری نمی شود.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۲:۳۷    
صنعت ماشین: گروه خودروسازی سایپا نسبت به انتشار محتوای نادرست اخیر در برخی رسانه ها واکنش نشان داد و تشریح کرد که عضویت غیرموظف در هیات مدیره شرکت ها شغل به حساب نمی آید و امری خلاف قانون نیست.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۱:۳۷    
صنعت ماشین- سهمیه بنزین رانندگان وانت 10 لیتر کم شده است. این گزاره ای بود که عده ای از مخاطبان تجارت نیوز گفتند و رئیس انجمن صنفی رانندگان وانت بارها تایید کرد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۱:۱۷    
صنعت ماشین: خودروسازان بزرگ و کوچک کشور در هفت ماهه ابتدایی امسال موفق به تولید 560 هزار و 514 دستگاه انواع خودرو شدند. آماری که حکایت از رشد 1.8 درصدی تولید در هم سنجی با پارسال دارد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۱:۱۷    
صنعت ماشین- یک کارشناس صنعت قطعه سازی گفت: در حال حاضر فاصله قابل توجهی بین قیمت کارخانه و بازار خودرو وجود دارد و این امر برای صنعتی که با زیان فعالیت می کند ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۱:۱۷    
صنعت ماشین: نعمت بخش در باره روش صحیح عرضه خودرو و حذف قرعه کشی توضیحاتی ارائه کرد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۱:۰۷    
صنعت ماشین: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی کشور گفت: در نتیجه بحرانی که ناشی از اختلال در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمد ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۱:۰۷    
صنعت ماشین: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: براساس طرح واردات خودرو بدون انتقال ارز، ایرانیان مقیم خارج از کشور و یا ایرانیان دارای سپرده در خارج می توانند در ازای واردات هر دستگاه ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۰:۲۷    
صنعت ماشین- با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، برای خودروهای با شیشه دودی تعیین فاصله 3 متری برای تشخیص راننده و سرنشین ملاک و معیار نمی باشد و در صورت احراز تخلف صدور قبض کفایت می کند و رفع اثر ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۷    
صنعت ماشین- هوندا موتور برای دومین بار پیش بینی سود سالانه خود را کاهش داد چرا که کمبود جهانی تراشه این شرکت ژاپنی را مجبور به کاهش تولید خودرو کرده و افزایش قیمت فولاد و مواد اولیه نیز حاشیه سود آن ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۸:۲۷    
صنعت ماشین- معاون فنی گمرک گفت: با توجه به مراجعه نکردن شرکت های واردکننده برای ترخیص 1333 کامیون وارداتی که موانع ترخیص آنها برداشته شد، کار به پلیس امنیت اقتصادی فاتب کشیده شد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۷    
صنعت ماشین- در حالی که دولت آمریکا نگران قیمت بالای بنزین است و حتی از اوپک پلاس برای افزایش تولید نفت درخواست کرده است ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۷    
صنعت ماشین- رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مناسب سازی کشور از رئیس پلیس راهور ناجا خواست تا به مدت چند ماه برنامه ای ضربتی در سطح شهر و کشور اجرا کند تا هر کسی خودرو خود را در محل "پارک خودرو ویژه ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۷    
صنعت ماشین- رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هایی که موتورسیکلت ها ایجاد می کنند، هرچقدر که فضا را برای این ها باز کنیم ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۷    
صنعت ماشین- سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: باید به شرایط کنونی بازار خودرو عادت کنیم، این بازار هیچ وقت به شرایط 2 سال پیش بازنمی گردد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۷:۴۷    
صنعت ماشین- با شیوع کرونا ساعت طرح ترافیک کاهش یافت.چند روزی است دوباره ساعت طرح افزایش یافته است. قرار است همزمان با بازگشایی کامل مراکز آموزشی دوباره ساعت طرح ترافیک تغییر کند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۷    
صنعت ماشین: مدیرعامل ایران خودرو تبریز با بیان اینکه روزانه 400 دستگاه خودرو سمند سورن پلاس در این مجموعه تولید می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 21 هزار دستگاه خودرو تولید و روانه بازار شده است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۷:۲۷    
صنعت ماشین: : شرکت مدیران خودرو مدتهاست که تبلیغات تیگو8 پرو خود را با سر و صدای بسیار آغاز کرده محصولی که توسط اکثر رسانه ها و برخی مشتریان هدف مورد تست و بررسی قرار گرفته و به نوعی توجه همگان را به ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۷:۲۷    
صنعت ماشین- سردار حمیدی گفت: فلسفه طرح ترافیک کاهش سفر های غیرضروری بوده و خروجی آن کاهش آلودگی شهر و انضباط ترافیک شهر است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۷    
صنعت ماشین: خودرو ام وی ام ایکس 22 یکی از محبوب ترین کراس اوورهای کوچک بازار ایران است که این روزها یک پوست اندازی اساسی را تجربه می کند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۷    
صنعت ماشین- آمیکو آسنا به عنوان یک پیکاپ قدرتمند از اواسط دهه 90 شمسی پا به بازار گذاشته است و هم اکنون به عنوان یکی از مطرح ترین بازیکنان بازار پیکاپ ها شناخته می شود.......
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۷    
صنعت ماشین: در روزهایی که مسوولان سازمان بورس و اوراق بهادار پروژه لغو قیمت گذاری دستوری خودرو را دنبال می کنند، خبر می رسد مذاکراتی نیز بر سر عرضه برخی خودروها در بورس کالا شکل گرفته است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۷    
صنعت ماشین: بخش خصوصی خودروسازی کشور 70درصد از برنامه تولیدی وزارت صمت عقب است. سیاست گذار خودرو در ابتدای سال جاری تولید 150 هزار دستگاه از محصولات خودرویی را تا پایان 1400 به بخش خصوصی تکلیف کرد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۷    
صنعت ماشین: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی این هفته طرح ساماندهی صنعت خودرو را با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت بررسی می کند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۷    
صنعت ماشین: نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قیمت سبب شکوفایی صنعت خودرو می شود.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۷    
صنعت ماشین: شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور ویژه آبان اعلام شد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۷    
به گفته رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی شرکت خصوصی پارس آرین موتور به زودی سومین خط تولید خودروی مونتاژ چینی را در شهرستان خمین آغاز خواهد کرد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۷    
صنعت ماشین: گروه صنعتی ایران خودرو با تلاش و همت مجموعه کارکنان زنجیره تامین و خطوط تولید، توانست از رکورد تجاری سازی خودروهای دارای کسری قطعه در هفته دوم آبان ماه عبور کند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۷    
صنعت ماشین: اصولا معاونت ها در سازمان های مختلف به این منظور ایجاد می شوند که با ارائه گزارش های و مشاوره های مبتنی بر واقعیت، مسیرنفر اول سازمان را برای اخد بهترین تصمیم و راهکار هموار کنند ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۷    
صنعت ماشین: سوبارو فارستر و نیسان روگ از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به بررسی آن ها پرداخته ایم.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۷    
صنعت ماشین: صنعت خودرو طبق برنامه وزارت صمت به سوی افزایش تولید در حرکت است اما در این میان مشکلاتی همچون تامین قطعه، بحران برق و گاز و .. ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۷    
صنعت ماشین: رنگ دود خودرو نشان می دهد که ایراد در موتور خودرو چیست و از این طریق می توان دلایل نقص در خودرو را متوجه شد.