دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای صنعت ماشین 25 آبان 1400 - sanatemashin.com

صنعت ماشین 24 مرداد 1400 صنعت ماشین 31 شهریور 1400 صنعت ماشین 30 مهر 1400 صنعت ماشین 30 آذر 1400 صنعت ماشین 30 دی 1400 صنعت ماشین 30 بهمن 1400 صنعت ماشین 29 اسفند 1400 صنعت ماشین 1 آبان 1400 صنعت ماشین 2 آبان 1400 صنعت ماشین 3 آبان 1400 صنعت ماشین 4 آبان 1400 صنعت ماشین 5 آبان 1400 صنعت ماشین 6 آبان 1400 صنعت ماشین 7 آبان 1400 صنعت ماشین 8 آبان 1400 صنعت ماشین 9 آبان 1400 صنعت ماشین 10 آبان 1400 صنعت ماشین 11 آبان 1400 صنعت ماشین 12 آبان 1400 صنعت ماشین 13 آبان 1400 صنعت ماشین 14 آبان 1400 صنعت ماشین 15 آبان 1400 صنعت ماشین 16 آبان 1400 صنعت ماشین 17 آبان 1400 صنعت ماشین 18 آبان 1400 صنعت ماشین 19 آبان 1400 صنعت ماشین 20 آبان 1400 صنعت ماشین 21 آبان 1400 صنعت ماشین 22 آبان 1400 صنعت ماشین 23 آبان 1400 صنعت ماشین 24 آبان 1400 صنعت ماشین 25 آبان 1400 صنعت ماشین 26 آبان 1400 صنعت ماشین 27 آبان 1400 صنعت ماشین 28 آبان 1400 صنعت ماشین 29 آبان 1400 صنعت ماشین 30 آبان 1400 
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۲:۱۶    
صنعت ماشین- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران بر لزوم رعایت سقف محدودیت روزانه در صدور مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک از سوی شهرداری تهران تاکید کرد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۶    
صنعت ماشین: تقاضای کاذب وجود نداشته و همین باعث شد تا شاهد ریزش قیمت حتی تا 10 میلیون تومان باشیم.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۶    
صنعت ماشین: بانک جی پی مورگان از شرکت تسلا، غول خودروهای برقی آمریکا، به دلیل نقض "آشکار" قرارداد ضمانت های سهام این شرکت شکایت کرد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۶    
صنعت ماشین: در سال بیش از 10 هزار خودروی دیزلی وارد چرخه بازار مصرفی می شود که این میزان برای تامین نیاز داخلی کافی است و در صورت بازشدن درب های واردات خودروهای دست دوم به ازای هر خودروی وارداتی ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۶    
صنعت ماشین: رئیس کل سازمان توسعه تجارت گفت: کشور سوریه بر این موضوع تاکید دارد که ارزی از کشورش خارج نشود و در قبال واردات کالا به این کشور، کالا صادر کند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۶    
صنعت ماشین: مجلس ایالات متحده آمریکا در نهایت لایحه ای را تصویب کرد که اجازه می دهد 550 میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید طی چند سال آینده............
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۶    
صنعت ماشین: کمبود تراشه های نیمه هادی، تولید خودروهای جدید را با مشکل مواجه کرده است. این روند در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۹:۰۶    
صنعت ماشین: تاهو با پیشرانه 6.2 لیتری V-8 با قدرت 420 اسب بخار اکنون در مدل های RST، Z71 و Premier موجود است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۵۶    
صنعت ماشین: به لحاظ علمی، روغن موتور ترکیبی از روغن های پایه و افزودنی هایی نظیر مواد ضد جوش، ضد زنگ و مواد ضد اکسید است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۳۶    
صنعت ماشین: نماینده مردم گلپایگان در مجلس ضمن تشریح وضعیت نامطلوب اقتصادی کارخانه های تولید قطعات خودرو در حوزه انتخابیه اش ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۳۶    
صنعت ماشین: عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید دولت و تصمیم گیران در حوزه صنعت خودرو باید سرانجام به یک جمع بندی دقیق برسند که قصد دارند با این بخش چه کنند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۲۶    
صنعت ماشین- استفاده بهینه از ظرفیت معاینه فنی خودرویی کشور یک ضرورت است و برای دستیابی به این مقوله و در جهت تحقق اهداف هوای پاک نیاز به همدلی و هم اندیشی همه مسوولان و دستگاه های ذیربط است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۲۶    
صنعت ماشین- در حالی که پس از گذشت چهار ماه، مجدد از شهریورماه امسال اثری از وانت های با سطح کیفی چهار ستاره در ارزیابی های کیفی دیده شد ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۲۶    
صنعت ماشین- عضو شورای شهر تهران با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اقدامات زاکانی طی دو ماه گذشته گفت: افزوده شدن 3 هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی از برنامه های مدیریت شهری است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۶    
صنعت ماشین- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از طرح زمستانه پلیس پایتخت خبر داد و گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با تمامی امکانات و تجهیزات در کنار شهروندان، زمستان را آغاز می کند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۶    
صنعت ماشین- شواهد حاکی از آن است که رانندگان ناوگان سنگین به دلیل عدم آگاهی از نحوه توزیع سیستمی تایر، لاستیک مورد نیاز خود را با اختلاف 7 الی 8 میلیون تومانی از بازار آزاد خریداری می کنند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۶    
صنعت ماشین- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ترخیص 1700 و شماره گذاری 600 کامیون در طرح واردات کامیون دست دوم اروپایی به کشور خبر داد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۶    
صنعت ماشین- رییس سازمان راهداری از تامین موتور قرارداد تولید کامیون در داخل توسط شرکت های چینی خبر داد و گفت:سازمان راهداری 13 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۶    
صنعت ماشین- اندیشکده سیاستگذاری امیرکبیر برنامه عملیاتی تحول صنعت خودرو را که حاصل قریب به یک دهه فعالیت کارشناسی این اندیشکده است، با حضور نماینده مجلس ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۶    
صنعت ماشین- بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، کامیونت پادراپلاس شرکت زامیاد موفق به دریافت سه ستاره کیفی شد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۶    
صنعت ماشین- ایلان ماسک مدیرعامل تسلا حدود 930 میلیون دلار دیگر از سهام خود را فروخت.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۶    
صنعت ماشین: به نظر نمی رسد با رویه ای که وجود دارد فعلا واردات خودرو آزاد شود. با توجه به تغییراتی که در نرخ خودروهای داخلی رخ داده، چگونه اجازه داده می شود واردکننده ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۶    
صنعت ماشین- انتقال قیمت گذاری خودرو به ستاد تنظیم بازار و به نوعی حذف شورای رقابت از این قیمت گذاری در حالی مورد تاکید مسئولان وزارت صمت از جمله وزیر مربوطه قرار گرفت که موضع رسمی شورای رقابت حتی ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۶    
صنعت ماشین: گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای تاکید کرد، هیچ گونه تغییری در مشخصات و تعاریف محصولات ااطلاعیهین شرکت در نتیجه اصلاح قیمت های جدید به وجود نیامده است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۶    
صنعت ماشین: پس از وقوع دو زلزله پیاپی بیش از شش ریشتری در استان هرمزگان، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، با اعلام وضعیت ویژه در حالت آماده باش قرار گرفت.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۶    
صنعت ماشین: دومین محصول دایون با صنایع خودروسازی ایلیا و پس از پیکاپ کلوت مکث موتور در آستانه ورود به بازار خودرو قرار دارد ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۶    
صنعت ماشین: امانی گفت: قیمت بلیت اتوبوس بعد از برداشته شدن فاصله گذاری اجتماعی کاهش نمی یابد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۶    
صنعت ماشین: رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو درمجلس شورای اسلامی گفت: حاصل تلاش شرکت کروز به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو در تولید قطعات پیشرفته کاملا نمود داشته است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۶    
صنعت ماشین: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه با تبادل کالا با ارز کشور سوریه می توان مشکل توقف واردات خودرو ایرانی از سوریه را حل کرد ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۶    
صنعت ماشین: شرکت مهرکام پارس طی یک سال گذشته بیش از10 نوع ماده اولیه وارداتی را داخلی سازی و از خروج ارز برای خرید این مواد جلوگیری کرده است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۶    
صنعت ماشین: کوپه 12 سیلندر مرسدس اف200 بهره مند از فناوری های مختلف با یک جوی استیک هدایت می شد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۶    
صنعت ماشین: این پیشرانه تنها 62 اسب بخار خروجی دارد اما گشتاور 105 نیوتن متری آن، عاملی است که روکسور را به خودرویی مناسب برای تفریح در طبیعت و مسیرهای نه چندان هموار تبدیل کرده است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۹:۴۶    
صنعت ماشین: تویوتا در حال آزمایش یک خودروی هیدروژنی است و کشورهای مختلف جهان نیز با سرعت بیشتری به سمت حذف کربن می روند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۹:۴۶    
صنعت ماشین: شورولت تاهو و نیسان آرماد از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به بررسی آن ها پرداخته ایم.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۶    
صنعت ماشین: در حالی افزایش قیمت خودروهای داخلی به دستور رئیس جمهور فعلا متوقف شده که از بازار خبر می رسد منحنی قیمت پس از اعلام رسمی افزایش قیمت خودروها، ابتدا صعود کرده و در ادامه به ثبات رسیده است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۶    
صنعت ماشین: بازار خودرو در انتظار تصمیم ستاد تنظیم بازار برای افزایش قیمت است، اما در سویی دیگر مجلس شورای اسلامی بر آزادسازی واردات تاکید دارد ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۶    
صنعت ماشین: راننده ها و صاحبان خودرو به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول کسانی هستند که خودرو را همان گونه که کارخانه می سازد می پسندند و تغییرش نمی دهند اما دسته دوم علاقه بسیار زیادی در تغییر دادن ...