چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۵۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

سراج24 (seraj24.ir)

سراج24 15 اسفند 1393 سراج24 25 بهمن 1394 سراج24 28 اسفند 1395 سراج24 29 اسفند 1396 سراج24 16 دی 1397 سراج24 30 اسفند 1399 سراج24 29 اسفند 1400 سراج24 29 اسفند 1401 سراج24 29 اسفند 1402 سراج24 31 فروردین 1403 سراج24 31 اردیبهشت 1403 سراج24 1 خرداد 1403 سراج24 2 خرداد 1403 سراج24 3 خرداد 1403 سراج24 4 خرداد 1403 سراج24 5 خرداد 1403 سراج24 6 خرداد 1403 سراج24 7 خرداد 1403 سراج24 8 خرداد 1403 سراج24 9 خرداد 1403 سراج24 10 خرداد 1403 سراج24 11 خرداد 1403 سراج24 12 خرداد 1403 سراج24 13 خرداد 1403 سراج24 14 خرداد 1403 سراج24 15 خرداد 1403 سراج24 16 خرداد 1403 سراج24 17 خرداد 1403 سراج24 18 خرداد 1403 سراج24 19 خرداد 1403 سراج24 20 خرداد 1403 سراج24 21 خرداد 1403 سراج24 22 خرداد 1403 سراج24 23 خرداد 1403 سراج24 24 خرداد 1403 سراج24 25 خرداد 1403 سراج24 26 خرداد 1403 سراج24 27 خرداد 1403 سراج24 28 خرداد 1403 سراج24 29 خرداد 1403 سراج24 30 خرداد 1403 
  ۳ دقیقه پیش   + ۴۱ سایت دیگر  
وزیر نفت با بیان این که شاهد جهش در صادرات نفت و وصول مطالبات خود هستیم، گفت: با اقدامات صورت گرفته در دولت مردمی اعلام می کنم هر دولتی که در آمریکا روی کار بیاید نمی تواند مانع صادرات نفت جمهوری ...
  ۳ دقیقه پیش   + ۲۴ سایت دیگر  
فاطمه معتمدآریا رئیس هیات داوران فستیوال آمیکورتی ایتالیا و حسین سلیمانی داور این جشنواره شد.
  ۱ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
طبق اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز، نوشاد عالمیان از طریق رنکینگ جواز حضور در بازی های المپیک 2024 پاریس را کسب کرد.
  ۲۹ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
خادم هیات حسین جان بجنورد گفت: 11 هزار وعده غذایی به مناسبت عید غدیر در بجنورد توزیع می شود.
  ۳۹ دقیقه پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور، هشتم آبان ماه، با عنوان روز محیط بان برای درج در تقویم اصناف، حرفه ها و مشاغل کشور به تصویب رسید.
  ۱ ساعت پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت : کشورهای بزرگ تولیدکننده باید تولید سلاح را کاهش دهند و اطمینان حاصل کنند که عرضه سلاح های کوچک و سبک محدود به دولت ها یا نهادهای مجاز باشد.
  ۸ ساعت پیش   + ۲۳ سایت دیگر  
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به سخنان محمد جواد ظریف وزر امور خارجه دولت دوازدهم در مناظره تلویزیونی واکنش نشان داد.
  ۸ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
نخستین جلسه هیات عالی بانک مرکزی که جایگزین شورای پول و اعتبار شده است، عصر امروز به ریاست محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
گزارش چشم انداز اقتصادی صندوق بین المللی پول حکایت از آن دارد که در سه سال دولت شهید آیت الله رئیسی در شاخص رشد اقتصادی، بودجه و عملکرد مالی دولت ...
  ۸ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
پنج شنبه 7 تیرماه مراسم اربعین رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در تهران و مصلی امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
رئیس شورای فرهنگ عمومی از انتخاب 12 بهمن به عنوان روز تهران خبر داد و گفت: تأثیر 12بهمن بر پیروزی انقلاب اسلامی و بر کسی پوشیده نیست و این روز در ایران و جهان شناخته شده و مهم است.2
  ۸ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس هیات روسیه در مذاکرات وین از مانع تراشی سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان برای جمع بندی گفت وگوها درباره از سرگیری اجرای برجام انتقاد کرد و هشدار داد که هر چه توقف مذاکرات طولانی تر شود ...
  ۸ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
سخنگوی هیات دولت گفت: در دوره ای مسئولانمان پاسخی جز ارجاع به کلید خارجی برای مردم نداشتند. حس خود کمتربینی و دشمن برتربینی داشتند اما آیت الله رئیسی با باور به مردم نگاه های مادی را زیر سوال برد.
  ۸ ساعت پیش   + ۷۲ سایت دیگر  
اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیات سند ملی هوش مصنوعی و همچنین تأسیس سازمان ملی و تشکیل شورای راهبری هوش مصنوعی را تصویب کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۷   + ۲۱ سایت دیگر  
مرکز مدیریت راه های مازندران روز سه شنبه اعلام کرد جاده چالوس به علت احتمال وقوع سیلاب امروز سه شنبه 29 خرداد تا اطلاع بعدی مسدود شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۹:۱۲   + ۱۳ سایت دیگر  
سخنگوی یونیسف تاکید کرد در جریان جنگ غزه، بیشترین تعداد کارمندان سازمان ملل به شهادت رسیدند؛ یعنی بیش از هر نزاع دیگری در تاریخ این سازمان.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
حزب الله لبنان امروز سه شنبه با انتشار یک ویدئو از نفوذ پهپاد شناسایی خود به شمال فلسطین اشغالی و تصویربرداری از مکان های نظامی و راهبردی اشغالگران، شوک جدیدی به صهیونیست ها وارد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۴۷   + ۴ سایت دیگر  
برخی از بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی به نحوه پرداخت پاداش و مطالبات مالیشان اعتراض کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۷:۴۷   + ۸ سایت دیگر  
رویداد ایران یار، طراحی اقلام هواداری کاروان المپیک ایران در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ایران برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۷   + ۱۳ سایت دیگر  
در زمان حاضر سه دسته کولر آبی در بازار کشور وجود دارد که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند و میزان مصرف آب و برق و قدرت خنک کنندگی، آنها را از یکدیگر متمایز می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۷:۱۷   + ۷۰ سایت دیگر  
سرپرست ریاست جمهوری در تماس تلفنی با اسدالله عباسی استاندار گیلان دستور لازم را برای بررسی دقیق ابعاد حادثه و ایمنی بیمارستان قائم (عج) رشت صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۵۷   + ۵ سایت دیگر  
جنبش حماس در بیانیه ای با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست گرسنگی علیه مردم غزه ادامه می دهد، از جامعه جهانی خواست برای تامین نیازهای مردم غزه تصمیمات فوری اتخاذ کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۵۷   + ۱۸ سایت دیگر  
نشست خبری ششمین جشنواره سراسری نقالان علوی با حضور حجت الله ناظری معاون مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۲   + ۳۵ سایت دیگر  
دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ای به ارکان فدراسیون، نکاتی را مطرح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
دبیرکل انجمن بین المللی ضدصهیونیستی می گوید در پی انحلال کابینه جنگ، کابینه نتانیاهو نیز منحل می شود و باید منتظر عقب نشینی صهیونیست ها از غزه و بازشدن گذرگاه ها به ویژه رفح باشیم .
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۷   + ۴۷ سایت دیگر  
رئیس سازمان آتش نشانی رشت، با بیان اینکه کانون آتش سوزی بیمارستان قائم شناسایی شده، اما علت حادثه همچنان در دست بررسی است، گفت: یک تماس با سازمان گرفته شد و پس از دو دقیقه در محل حضور داشتیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
یائیر لاپید نخست وزیر اسبق و رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را ناتوان و دیوانه خواند و گفت که اپوزیسیون امکانات سرنگون کردن این کابینه را دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
پس از عرضه سری گلکسی S24، سامسونگ در حال حاضر روی معرفی و عرضه گوشی های تاشوی آینده خود تمرکز کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
تعهد دولت ها به توسعه مزارع بزرگ به کمک شرکای راهبردی "سرمایه داری ملی بخش کشاورزی" به مثابه یک "دکترین برای حصول به امنیت غذایی" در چارچوب "حکمروایی غذایی" ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
مرکز تخصصی خبری شهید رهبر وابسته به ستاد مرکزی راهیان نور در نظر دارد از میان افراد با تجربه و متخصص در امور رسانه و شهدا نیروی خادم الشهید جذب کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از 2 و نیم میلیون فرصت شغلی در کشور توسط دستگاه ها ایجاد شده است، گفت: با توجه به افزایش جمعیت فعال کشور، نرخ بیکاری کاهش 1 ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۷   + ۲۲ سایت دیگر  
سرپرست وزارت امور خارجه در پیامی به وزیر خارجه جمهوری آذربایجان و ضمن تبریک عید سعید قربان، ابراز امیدواری کرد که امت اسلام شاهد پایان جنایات جنگی و نسل کشی در غزه باشد .
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۷   + ۵۸ سایت دیگر  
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از افزایش حداقل 20 درصدی سرعت اینترنت ثابت و همراه از نیمه دوم آذرماه سال گذشته تا نیمه اول خرداد ماه امسال در کشور خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۲   + ۲۳ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در راستای ماده 34 قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۲   + ۴۸ سایت دیگر  
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با فراهم شدن پایه و اساس جهش تولید در آبزی پروری، اولویت نخست این وزارتخانه جذب سرمایه گذار ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۲   + ۱۰ سایت دیگر  
سخنگوی دولت گفت: یارانه نقدی در دولت شهید رئیسی 9 برابر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۴:۲۲   + ۳۶ سایت دیگر  
نائب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه باید آئین نامه خودروهای کارکرده ابلاغ شود، گفت: انتظار داریم یک تحول اساسی در حوزه خودرو به نفع مردم صورت گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۲   + ۹ سایت دیگر  
یک رسانه صهیونیستی با اذعان به اینکه حزب الله با قدرت و موفقیت بیشتری نسبت به اسرائیل، عملیات های خود را انجام می دهد اعلام کرد اسرائیل در 3 جبهه جنگ شکست خورده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۲   + ۳۲ سایت دیگر  
جدیدترین گزارش اسپیدتست نشان می دهد جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل 3 پله و اینترنت ثابت 2 پله صعود کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جزییات مصدومان و جانباختگان حریق بیمارستان قائم رشت گفت: تاکنون 8بیمار در این حریق جان خود را از دست داده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۲   + ۲۰ سایت دیگر  
وزیر بهداشت با اشاره به جان باختن 9 بیمار در بیمارستان قائم رشت، گفت: قصور احتمالی در این حادثه به مراجع قضایی اعلام می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۲   + ۱۱ سایت دیگر  
وزیر کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری در سلامت و امنیت بالا برگزار خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۲۲    
هر کار کردیم این شماره انتخاباتی نشود، نشد! ظرفیتش هم بودها؛ ولی حیفمان آمد این همه فضا در نشریه باشد {4 عدد صفحه!} و ما حرفی درباره انتخابات نزنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۲   + ۶۳ سایت دیگر  
با اقدامات بانک مرکزی و توسعه فاز آزمایشی خدمت جدید و عملیاتی شده "ریال دیجیتال" در جزیره کیش، مشتریان شبکه بانکی از تیرماه 1403 می توانند بدون استفاده از پول های کاغذی یا کارت های بانکی به سادگی از ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۱:۱۳   + ۶ سایت دیگر  
هشتم تیر مردم برای تعیین دولت چهاردهم پای صندوق های رأی می روند. قرار است از بین 6 نامزد انتخاباتی یکی به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران، رئیس دولت چهاردهم باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۲   + ۷۲ سایت دیگر  
آتش سوزی در بیمارستان قائم در ساعت ساعت 1:15 دقیقه بامداد امروز 29 خرداد به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت خبر داده شد که در همین راستا نیروهای عملیاتی، امداد و نجات و واکنش سریع به محل حادثه اعزام شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
طبق اعلام راه آهن بنا بود از ساعت 8 امروز پیش فروش بلیت های مسافری نیمه اول تیرماه آغاز شود اما طبق بررسی ها سایت فروش با اختلال مواجه شده درحالی که تمام بلیت ها هم به فروش رسیده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۲   + ۱۷۵ سایت دیگر  
دفتر مقام معظم رهبری درباره برخی نقل قول های غیر مستند از رهبر انقلاب و مسئولان دفتر ایشان در اطلاعیه ای اعلام کرد: نقل قول های غیر مستند و یا برداشت های شخصی فاقد اعتبار است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۲   + ۷۳ سایت دیگر  
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید در برخی مناطق خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع زمین لرزه ذ 3 ریشتری در فریدونشهر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۳   + ۱۰ سایت دیگر  
گل، ماده ای است که به گفته جوانان امروزی اعتیادآور نیست و سرخوشی می آورد؛ تو را به دنیایی می برد که لبخند روی لبانت می نشاند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۲   + ۶۱ سایت دیگر  
مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: زمان ثبت نام والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) تا 15 تیرماه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۲   + ۱۱ سایت دیگر  
علوی گفت: با رایزنی و تایید AFC دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی و با VAR برگزار خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۹:۴۲   + ۱۳ سایت دیگر  
6 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین مناظره انتخاباتی خود به بیان دیدگاه ها و نظرات خود حول موضوعات اقتصادی پرداختند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۲   + ۲۲ سایت دیگر  
زمین لرزه ای به قدرت 2.4 ریشتر در عمق 9 کیلومتری زمین، ساعتی پیش در قم رخ داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۷   + ۸ سایت دیگر  
اولین مناظره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، از دقایقی قبل با موضوع اقتصادی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۲۰:۴۲   + ۸ سایت دیگر  
اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استودیوی محل مناظرات در رسانه ملی آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۷:۴۲   + ۸ سایت دیگر  
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب الله لبنان از هفتم اکتبر (15 مهر ماه) گذشته تاکنون، بیش از پنج هزار راکت و موشک به طرف سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۳   + ۶۰ سایت دیگر  
رییس سازمان بورس گفت: دامنه نوسان از تاریخ 9 تیرماه به 6 درصد تغییر می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۷:۱۲   + ۶۱ سایت دیگر  
حساب های رسانه KHAMENEI.IR در شبکه اجتماعی ایکس، جمله ای از رهبر انقلاب اسلامی در تبریک عید قربان و دعا برای پیروزی فلسطین را منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۴:۲۲    
کارشناس سیاسی گفت: اگر غربی ها یک گروه و یک فرد را برجسته سازی کردند، مردم مطمئن باشند که این فرد در بین منافع ملی و منافع قدرت ها، مسلما از منافع ملی فاصله می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۲   + ۱۰ سایت دیگر  
منابع لبنانی از شهادت یک نفر در حمله پهپادی ارتش رژیم اسرائیل به خودرویی در جنوب لبنان خبر دادند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۴:۲۷   + ۱۰۵ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران از آیت الله مکارم شیرازی عیادت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۲   + ۲۶ سایت دیگر  
بسته های ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۳:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
255 روز از جنگ در غزه می گذرد، بزرگترین تراژدی بشری در تاریخ معاصر که به گفته سخنگوی یونیسف، جهان باید از تبعات این جنگ بترسد .
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۴:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
اندازه بازار جهانی طیور به شکلی منطقی در سال 2023 به حدود 378840 میلیون دلار رسید و انتظار می رود در پایان سال 2030 بیش از 628510 میلیون دلار درآمد ایجاد کند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۲   + ۱۵ سایت دیگر  
خطیب نماز عید سعید قربان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، انسجام و قدرت ملی را افزایش خواهد داد. همچنین رئیس جمهور آینده باید به مانند رئیس جمهور شهید از نظر عزم، اراده و تدبیر قوی باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۷   + ۱۴ سایت دیگر  
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آزادی حمید نوری از زندان های سوئد و بازگشت وی به میهن اسلامی را تبریک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۲   + ۸ سایت دیگر  
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو امروز دوشنبه کابینه جنگ را منحل کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۲:۵۲   + ۵۴ سایت دیگر  
مناظره های نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ازامروز دوشنبه 28 خردادماه آغاز و از شبکه های یک، سلامت و جام جم سیما به صورت زنده پخش می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۱:۲۴   + ۳ سایت دیگر  
موکب نوجوانان آرمان امسال با خادمی نوجوانان و حضور فعال آنان در مهمونی کیلومتری غدیر برپا می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۱:۱۷   + ۲۱ سایت دیگر  
همراه اول همزمان با روز عرفه از سه بسته ویژه رومینگ خود با اپراتورهای ارتباطی کشور عراق رونمایی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۷   + ۲ سایت دیگر  
نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد باده خرم عید است که در ساغر شد روز عید است، سوی میکده آیید به شکر که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۷:۴۲   + ۱۸ سایت دیگر  
وزیر ارتباطات در ویراستی با اشاره به گزارش هزار روز خدمت این وزارتخانه گفت تعداد مشترکین فیبر نوری در کشور 2 برابر شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۸:۱۷   + ۷ سایت دیگر  
قطعی گسترده برق یکی از بزرگترین کابوس های رژیم صهیونیستی در جنگ گسترده با حزب الله در جبهه شمالی فلسطین اشغالی است که به اذعان مسئولان و کارشناسان اقتصادی این رژیم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۵:۴۹   + ۱ سایت دیگر  
رئیس انجمن مهندسی ساختمان گفت: برای هر تقاضایی سیمان به وفور در بازار وجود دارد و سازندگان نگرانی از این بابت ندارند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۹   + ۹ سایت دیگر  
اصلاح طلبان رادیکال با دست کاری حقیقت می کوشند تا تأیید صلاحیت پزشکیان را مرهون تحریم انتخابات مجلس از سوی خاتمی معنادهی کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۲   + ۳۳ سایت دیگر  
آیین قرعه کشی اختصاص سازه های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سازمان زیباسازی با حضور نماینده نامزدهای ریاست جمهوری برگزار و بر اساس قرعه کشی این سازه ها به ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۶:۳۹   + ۳ سایت دیگر  
مسئول کمیته نور افشانی عید غدیر از نورافشانی بسیار باشکوه و خاص در مهمانی 10 کیلومتری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۲   + ۹ سایت دیگر  
معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 50 درصد به تعداد فضای ورزشی در سراسر کشور افزوده شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۷   + ۵ سایت دیگر  
مدیرعامل اتحادیه سراسری صنعت دام پروران همگام کشور گفت: نرخ دام سنگین در هفته جاری نسبت به هفته گذشته روند کاهشی داشته و از حدود هر کیلوگرم 190 هزار تومان به 180 هزار تومان رسیده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۹   + ۵ سایت دیگر  
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: 74 درصد شهرک های صنعتی کشور فاقد تصفیه خانه فاضلاب است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۹   + ۶۵ سایت دیگر  
رهبر انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات دو هزار و ششصد و پنجاه و چهار (2654) نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۲   + ۱۰ سایت دیگر  
آزادی حمید نوری در حالی اتفاق افتاد که از زمان دستگیری وی به دلیل پیچیدگی هایی ساختگی که ضمیمه پرونده اش شده بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۵۹   + ۷ سایت دیگر  
رژیم غاصب رژیم صهیونیستی در طول سالیان اشغال، از شنیع ترین جنایات تاریخ بشر در حق ملت مظلوم فلسطین دریغ نورزیده و به ویژه در جنگ غزه وحشیانه ترین جرائم بشری را علیه زنان و کودکان بی دفاع این باریکه ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۹   + ۱۲ سایت دیگر  
یک شرکت دانش بنیان با طراحی و ساخت ربات خودران پایش انفرادی در مرغداری ها کمک شایانی در تحول آفرینی این فناوری در تمامی حوزه های نیازمند به پایش، تشخیص و کنترل بیماری گله کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۴   + ۲ سایت دیگر  
مسئول برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در خارج از کشور امروز اعلام کرد 344 صندوق اخذ رأی به خارج از کشور ارسال شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۴   + ۵۲ سایت دیگر  
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: امروز (یکشنبه 27 خردادماه) برق 20 دستگاه اداری پرمصرف دیگر در شهر تهران قطع شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۹   + ۳۵ سایت دیگر  
شبکه های سیما در روز عید قربان ویژه برنامه هایی را روانه آنتن خواهند کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۹   + ۸ سایت دیگر  
بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با روز عرفه را مشاهده می کنید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۹   + ۶۱ سایت دیگر  
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون و در ایام حج در مکه و مدینه، 5 زائر جان خود را از دست داده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۴   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از رایگان بودن خدمات رسانی قطارشهری در روز عید قربان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۹   + ۲ سایت دیگر  
ندیم بایرامی بازیکن فرصت طلب تیم ملی آلبانی سریع ترین گل تاریخ جام ملت های اروپا را به ثمر رساند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۲   + ۱۵ سایت دیگر  
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اجرای طرح زنان برای زنان با رویکرد مقابله با آسیب های اجتماعی بانوان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۹   + ۲ سایت دیگر  
رسانه های فلسطینی از برگزاری تظاهراتی در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در اردن خبر دادند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۹   + ۴۸ سایت دیگر  
سرپرست وزارت امور خارجه گفت: لازم است کشورهای اسلامی برای توقف سریع تر نسل کشی صهیونیست ها در غزه و کمک رسانی به مردم مظلوم این منطقه تمامی ابزارهای در دسترس را به کار گیرند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۹   + ۲۰ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه در دولت سیزدهم 22.5 میلیارد دلار قرارداد با اولویت توسعه میادین مشترک امضا شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۹   + ۶ سایت دیگر  
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: زمین محل ساخت هتل 30 طبقه ولنجک به شرط ساخت هتل ارائه شده است و مالک اجازه ندارد کاربری دیگری ایجاد کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۴   + ۱۹ سایت دیگر  
در ششمین روز رقابت های انتخابات، 5 نفر از نامزدهای ریاست جمهوری به بیان نقطه نظرات خود در حوزه های اقتصادی اعم از مسکن، بورس، خودرو، ارز، امنیت غذایی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۹   + ۱ سایت دیگر  
حجت الاسلام دکتر ابوالفضل ساجدی، عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) از گام های رسیدن به سلامت معنوی اسلامی بر اساس دعای عرفه می گوید.
مشاهده نتایج بیشتر...