شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۴۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

سراج24 (seraj24.ir)

  ۲ دقیقه پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از توقیف هزار کانتینر متعلق به چای دبش خبر داد و اعلام کرد: دستور فروش فوری اموال کوروش کمپانی صادر شده است.
  ۲ دقیقه پیش   + ۸ سایت دیگر  
رئیس سازمان فضایی ایران از برنامه ریزی برای پرتاب 2 ماهواره در تیرماه خبر داد و گفت: سازگاری و تست های مشترک پرتاب و پرتابگر جزو موضوعات مهم و حساس است که گاهی به دلیل برخی مسائل فنی ممکن است پرتاب ...
  ۲۲ دقیقه پیش   + ۶۳ سایت دیگر  
وزیر اقتصاد گفت: آمارها نشان می دهد که با تلاش های دولت سیزدهم متوسط رشد اقتصادی کشور در طول سه سال فعالیت این دولت رکورد شکست و به بیش از 4.5 درصد رسیده است.
  ۱ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
صبح امروز دوم تیر یک نهاد پژوهشی توقف ساخت و ساز در دهه 90 را مهمترین دلیل افزایش نجومی قیمت مسکن طی 10 سال اخیر عنوان کرد.
  ۳ ساعت پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
مسئولان دستگاه قضا با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
  ۳ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
فرماندار اسلامشهر بر ضرورت تسریع در اتمام پروژه مترو چهاردانگه تأکید کرد و گفت: احداث ایستگاه متروی چهاردانگه نقش موثری در کاهش بار ترافیک این منطقه دارد.
  ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
ستاد اطلاع رسانی جنگ ارتش یمن برای نخستین بار تصاویر ویدئویی از شهپاد طوفان 1 و اصابت آن به یک هدف دریایی را منتشر کرد.
  ۴ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
جنگ علیه گرسنگی بار دیگر می خواهد شرکت های کشاورزی-غذایی را تامین مالی کند تا بخش بزرگی از سود فرآیند تولید و توزیع مواد غذایی را به خود اختصاص دهد.
  ۶ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
طرح بزرگ فیبر نوری منازل و کسب و کارها (FTTX) 25 شهر خراسان شمالی با اعتبار 6 هزار میلیارد ریال امروز (شنبه) به صورت نمادین در شهرستان سملقان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بهره برداری شد.
  ۵ ساعت پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و مسئولان ارشد قوه قضاییه با بیان اینکه قوه قضاییه باید با شجاعت و بدون ملاحظه عدالت را اجرا کند تاکید کردند ...
  ۵ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح 687 پروژه بهداشتی و درمانی در کشور، اولویت وزارت بهداشت را طرح های بهداشتی عنوان کرد و گفت: تاکنون 3100 مرکز بهداشتی در کشور افتتاح شده است.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۴۴ سایت دیگر  
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 46 هزار و 19 تومان و حواله دلار نیز به 42هزار و 952 تومان رسید.
  ۴ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
براساس گزارش مرکز آمار ایران، وزن گوشت عرضه شده انواع طیور در کشتارگاه های رسمی کشور در اردیبهشت ماه به 238 هزار و 320 تن رسید که در قیاس با مدت مشابه سال قبل رشد 88 درصدی داشته است.
  ۵ ساعت پیش   + ۳۰ سایت دیگر  
تیم ایران با اقتدار قهرمان نخستین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای در اصفهان شد.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
اقدامات سازمان بازرسی در حوزه حمایت از تولید در سال گذشته منجر به راه اندازی 126 واحد تولیدی، جلوگیری از تعطیلی 548 واحد، افزایش تولید در 516 واحد تولیدی، تسریع در اخذ مجوز 713 واحد تولیدی ...
  ۵ ساعت پیش   + ۲۲ سایت دیگر  
امروز، شنبه 2 تیر ماه، برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شبکه های مختلف سیما پخش می شود.
  ۵ ساعت پیش   + ۲۲ سایت دیگر  
امیر سرتیپ حیدری گفت: امروز در شهرهای مختلف کشور بیش از 17 هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که از این میزان امروز 839 واحد را افتتاح می کنیم که 309 واحد آن در تهران است.
  ۶ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
محمد طاهر رحیمی، فعال رسانه، در توئیتی به ادعای مسعود پزشکیان پاسخ داد.
  ۶ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
یک آژانس حامی آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل نسبت به اوضاع فاجعه بار مدارس نوار غزه هشدار داد.
  ۵ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید 4 راهبرد، نام برده مقام معظم رهبری را اصول انتخاباتی خود قرار دهند، گفت: رئیس جمهور آینده باید تقوای سیاسی و اسلامی ...
  ۶ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
وزارت خارجه کوبا اعلام کرد این کشور بر اساس تعهد قاطع و راسخ خود در حمایت و مشارکت در تلاش های بین المللی مشروع به منظور پایان دادن به نسل کشی فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی ...
  ۶ ساعت پیش   + ۷۴ سایت دیگر  
در آستانه ایام شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یاران شهید ایشان به دست جلادان منافق و نیز روز قوه قضاییه، امروز و تا دقایقی دیگر، مسئولان قضایی با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.
  ۶ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
هزاران نفر از مردم در شهرهای عربی و غربی - روز جمعه - در تظاهرات در حمایت از نوار غزه، خواهان تحریم رژیم صهیونیستی و پایان دادن به جنگی شدند که نزدیک به 9 ماه است، ادامه دارد.
  ۶ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
یوزپلنگ ایرانی گونه ای در خطر انقراض است که برای حفاظت از آن، با پیگیری های سازمان حفاظت محیط زیست و همکاری سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی قرار شد مبلغ 50 میلیارد تومان برای ایمن سازی و ...
  ۶ ساعت پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
678 پروژه بهداشتی و درمانی در سراسر کشور با حضور سرپرست ریاست جمهوری در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به شکل ویدئوکنفرانس به بهره برداری رسید.
  ۶ ساعت پیش   + ۱۳۸ سایت دیگر  
پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از امروز آغاز شد و تا هفتم تیرماه به حساب همه مستمری بگیران واریز می شود.
  ۶ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
نماینده مجلس شورای اسلامی از رشد 300 درصدی صادرات نفت خام و 275 درصدی در وصول درآمدهای نفتی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ - ۲۳:۴۶   + ۹ سایت دیگر  
بدپوششی و بی حجابی آفت جامعۀ ماست ولی مهم این است چگونه جلوی آن را بگیریم/ با فیلترینگ مخالفم/ دخالت در زندگی مردم در فضای مجازی حرام شرعی است
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۶   + ۲۲ سایت دیگر  
جمعه شب؛ اول تیر 1403 سومین مناظره 6 کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با موضوع فرهنگی در ساختمان شیشه ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۸   + ۱۲ سایت دیگر  
دومین مناظره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با موضوع اقتصادی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۸   + ۴۰ سایت دیگر  
وزیر نیروی کشورمان امروز در چهارمین نشست وزیران انرژی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای حضور یافت.
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۶   + ۹ سایت دیگر  
دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد برخی از خانواده ها در جنوب نوار غزه هر دو یا سه روز تنها یک وعده غذا می خورند ...
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۶   + ۱۱۳ سایت دیگر  
شامگاه امشب، اول تیر ماه 1403 سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۸   + ۱ سایت دیگر  
محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به کرمان سفر کرد. وی در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا، با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای کرمان در این مکان تجدید میثاق کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۸   + ۵۲ سایت دیگر  
بر اساس گزارش معاونت نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، تولید صنعت خودرو و ساخت قطعات در اردیبهشت ماه امسال، به میزان 106 درصد افزایش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ - ۰۷:۰۸   + ۹ سایت دیگر  
محمدجواد ظریف در شرایطی با استناد به نمودار برخی شاخص های اقتصادی در دوره برجام، راه رشد اقتصاد ایران را صرفا به برجام گره زد که اگر در همان نمودارها آمار های سال های 1400 به بعد حذف نشده بود ...
  ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ - ۰۱:۲۶    
محمد باقر قالیباف در دومین مناظره انتخاباتی گفت: در 80 درصد شهرها و 100 درصد روستاها می توانیم یک قطعه زمین رایگان در اختیار مردم قرار دهیم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۶   + ۱۷ سایت دیگر  
تیم فوتبال سپاهان موفق شد با شکست مس رفسنجان قهرمان جام حذفی شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۶   + ۸ سایت دیگر  
یک تحلیلگر ارشد عربی به بررسی 6 پیامد مهم عملیات شناسایی حزب الله لبنان در سرزمین های اشغالی پرداخته و آن را شکستی بی سابقه برای رژیم صهیونیستی خواند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۶   + ۳۴ سایت دیگر  
دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۶   + ۲ سایت دیگر  
در روزهای گذشته اتهامی تکراری علیه یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد که از سوی خطوط هواپیمایی معراج تکذیب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۶   + ۴۱ سایت دیگر  
وزیر کشور گفت: طبق نظرسنجی ها میزان مشارکت به شدت در حال افزایش است و تلاش ها بر این است انتخابات باشکوه و سالم برگزار شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۶   + ۱۱ سایت دیگر  
دومین مناظره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با موضوع اقتصادی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۸   + ۳ سایت دیگر  
بیشتر صاحبنظران کمبود اعتبارات را اصلی ترین عامل کندی مرمت بناهای تاریخی می دانند. وزیر میراث فرهنگی گفته میانگین بودجه حفاظت از این آثار حدود روزی 300 هزار تومان برای هر اثر است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۸   + ۸ سایت دیگر  
مجموعه داستان خانه حاج قاسم کجاست؟ شامل آثار برگزیده و تقدیری جشنواره داستان نویسی خاتم توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۸   + ۱۰ سایت دیگر  
در حالی که سال 2023 با امواج گرمای بی سابقه جهانی مشخص شده است، موردی غیرمنتظره در قطب جنوب رخ داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۸   + ۲ سایت دیگر  
یک پژوهشگر مذهبی گفت: آیت الله رئیسی معتقد بود که اجرای قانون، نزدیک ترین اساس به اجرای عدالت است و لذا باور داشت که هیچ کس تحت هیچ شرایطی در هیچ جایگاهی حق دور زدن قانون را ندارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۸   + ۲۱ سایت دیگر  
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: فرهنگ تمدنی ایران اسلامی باید به عنوان الگو به جهان صادر شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۸   + ۱۹ سایت دیگر  
روزنامه رای الیوم به واکاوی سخنرانی روز چهارشنبه دبیرکل حزب الله لبنان پرداخت و نوشت که میان سطرهای این سخنرانی، پیام های کدداری وجود داشت که تحلیلگران و ناظران امور را به خود مشغول کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۹   + ۳۶ سایت دیگر  
محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و هیات همراه برای افتتاح خط ریلی رشت - کاسپین دقایقی پیش وارد گیلان شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۸   + ۲۷ سایت دیگر  
در حالی که ایران همچنان در تحریم آمریکا و متحدانش قرار دارد، اما دفتر آمار این کشور اعلام کرد که صادرات آمریکا به کشورمان رشد 51 درصدی داشته است و تجارت دو کشور در سال جاری میلادی رشد داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۴   + ۸ سایت دیگر  
گزینه ایتالیایی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس از نشستن روی نیمکت سرخ پوشان ابراز رضایت کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۸   + ۴۰ سایت دیگر  
گمرک چین اعلام کرد: تجارت این کشور با ایران در 5 ماهه نخست سال جاری میلادی به حدود 6 میلیارد دلار رسیده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۳   + ۱۳ سایت دیگر  
امروز 31 خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران است. در این راستا، مروری بر زندگی پرحادثه و سراسر تلاش، ایثار، عشق و فداکاری شهید دکتر مصطفی چمران داریم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۲   + ۲۸ سایت دیگر  
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اقدام خصمانه و مغایر با اصول حقوق بین الملل کانادا در قبال سپاه پاسداران اسلامی را به شدت محکوم می کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۲   + ۱۳۵ سایت دیگر  
60 لیتر سهمیه بنزین تیرماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد (جمعه،یکم تیرماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۲   + ۱۴ سایت دیگر  
وزیر نیرو گفت: اجرای اقدام های مرتبط با شهر همدان را پیگیری می کنیم تا مردم مناطق مختلف این شهر از توزیع عادلانه آب شرب بهره مند شوند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۷   + ۱۹ سایت دیگر  
شهرک تخصصی انرژی خورشیدی راین با مساحت 700 هکتار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۷   + ۳۳ سایت دیگر  
رئیس دستگاه قضا با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، گفت: امروز نماد حضور و مشارکت مردم و نمود نقش آفرینی ممتاز آنها ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۸   + ۳۶ سایت دیگر  
محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد برکت گفت: در راستای رفع مشکل کمبود پابندهای الکترونیکی بنیاد برکت اقدام به تولید 10 هزار پابند الکترونیک به ارزش 30 میلیارد تومان در طول 4 ماه کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۸   + ۳ سایت دیگر  
حزب الله لبنان بامداد امروز پنجشنبه در بیانیه ای جزئیات عملیات هایی را که روز چهارشنبه علیه سربازان، خودروهای زرهی و پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده، اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۳   + ۴۲ سایت دیگر  
شامگاه امشب 31 خردادماه 1403 دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۹   + ۷۱ سایت دیگر  
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به رئیس دوره ای شورای امنیت در مورد اتهامات ایالات متحده آمریکا به جمهوری اسلامی ایران درباره یمن، آن را بی اساس خواند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۹   + ۱۰ سایت دیگر  
در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم جشن ازدواج 110 زوج جوان به همت موسسه خیریه غدیر در قم برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۲۱:۵۹   + ۱ سایت دیگر  
فاضلی مشاور همراه پزشکیان با کارشناس برنامه درگیری لفظی پیداکرد و بعد از ثانیه ای میکروفون را درآورد روی زمین پرت کرد و از برنامه بیرون رفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۹:۰۹   + ۱۳ سایت دیگر  
اولین مستند تلویزیونی محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه یک سیما پخش شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۹:۳۹   + ۴ سایت دیگر  
محمدباقر قالیباف داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گردهمایی طرفداران خود در کرمان حضور یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۹   + ۲۵ سایت دیگر  
سیره امامان علی الخصوص سیره سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) باید در رئوس مدیریتی کشور به درستی تبیین شود و مدیران ملتزم به آن شوند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۹   + ۳ سایت دیگر  
جمعیت شناسان پیش بینی کرده اند که جمعیت سالمندان ایران تا سال 1430 به 30 میلیون نفر می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۴   + ۳۲ سایت دیگر  
فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: ما با قدرت مان تحریم را شکستیم نه با ارادۀ دشمن چون ارادۀ دشمن بر تحریم بود در حداکثر شکل ممکن.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۷:۳۹   + ۲ سایت دیگر  
در حالی با آغاز فصل نقل و انتقالات، فعالیت برخی دلال های املاکی نیز برای افزایش اجاره بها شروع شده، که امروز وزیر راه و شهرسازی از تعیین سقف اجاره بها تا هفته آینده خبر داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۹   + ۹ سایت دیگر  
نمازجمعه این هفته تهران، اول تیرماه، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۴    
ارتحال یک عالم ثلمه ای بر اسلام دارد که به راحتی جبران پذیر نیست؛ به مناسبت هفتمین روز رحلت آیت الله غیاث الدین طاها محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق همدان ویدئویی قابل تامل راببینید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
کتاب 110 اثر محمدرضا هوری با محوریت فضایل امیرالمومنین امام علی (ع) توسط انتشارات کتابستان منتشر و راهی بازار نشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۱   + ۵۱ سایت دیگر  
فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اعضای گروهک تروریستی که به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از منطقه مرزی سراوان را داشتند با شکست سنگین مواجه شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۱   + ۵ سایت دیگر  
رییس پلیس راه کندوان گفت: این محور از ظهر امروز بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان مسدود می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۰   + ۲۴ سایت دیگر  
علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
کارشناس فوتبال گفت: جوانان ما باید اعتقادات خود را حفظ کنند و از زندگی حضرت علی (ع) الگوبرداری کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۸   + ۳۱ سایت دیگر  
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات اعلام کردکه از دی ماه سال گذشته بیش از 20 درصد سرعت اینترنت افزایش داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۶    
سرپرست وزارت خارجه گفت: فعالیت وزارت خارجه به صورت جدی ادامه دارد و ما هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه نشست سازمان همکاری کشور آسیایی را در تهران خواهیم بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۶   + ۳۷ سایت دیگر  
وزیر میراث و گردشگری با بیان اینکه هنوز تصمیم نگرفته ام به کدام نامزد رای دهم، تاکید کرد که دولت هم از هیچ نامزد خاصی به عنوان نامزد خود حمایت نمی کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۱   + ۶ سایت دیگر  
این باتری ها می توانند در تأمین انرژی ارزان و پاک در کشاورزی سودمند واقع شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۱   + ۳ سایت دیگر  
طرح ادعاهای مغایر با واقعیت های موجود، یکی از رویکردهای دولت یازدهم و دوازدهم بوده است؛ رویکردی که طی سال های اخیر درباره برجام بارها تکرار شد و محمدجواد ظریف ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۲   + ۱۱ سایت دیگر  
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس گفت: متاسفانه واردات بنزین به 6 میلیارد دلار رسیده و باید با روند صعودی واردات بنزین مقابله شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۱   + ۷ سایت دیگر  
مدیر عامل اتحادیه شرکت های قطارشهری کشور با بیان اینکه در حال حاضر 358 کیلومتر از 970 کیلومتر مصوب شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با 257 ایستگاه مترو در 13 خط به بهره برداری رسیده است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۱   + ۳ سایت دیگر  
رژیم صهیونیستی نزدیک به 9 ماه زیر حملات ترکیبی حزب الله لبنان قرار دارد؛ وضعیتی که بحران های اقتصادی و سیاسی-امنیتی را برای این رژیم رقم زده تا قادر به گشایش جبهه جدید در شمال نباشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۸   + ۴۲ سایت دیگر  
فاطمه معتمدآریا رئیس هیات داوران فستیوال آمیکورتی ایتالیا و حسین سلیمانی داور این جشنواره شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۲   + ۲۱ سایت دیگر  
طبق اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز، نوشاد عالمیان از طریق رنکینگ جواز حضور در بازی های المپیک 2024 پاریس را کسب کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
خادم هیات حسین جان بجنورد گفت: 11 هزار وعده غذایی به مناسبت عید غدیر در بجنورد توزیع می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۲   + ۴۹ سایت دیگر  
بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور، هشتم آبان ماه، با عنوان روز محیط بان برای درج در تقویم اصناف، حرفه ها و مشاغل کشور به تصویب رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۹:۳۲   + ۴۷ سایت دیگر  
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت : کشورهای بزرگ تولیدکننده باید تولید سلاح را کاهش دهند و اطمینان حاصل کنند که عرضه سلاح های کوچک و سبک محدود به دولت ها یا نهادهای مجاز باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۲   + ۷۹ سایت دیگر  
وزیر نفت با بیان این که شاهد جهش در صادرات نفت و وصول مطالبات خود هستیم، گفت: با اقدامات صورت گرفته در دولت مردمی اعلام می کنم هر دولتی که در آمریکا روی کار بیاید نمی تواند مانع صادرات نفت جمهوری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۲:۳۷   + ۷ سایت دیگر  
نخستین جلسه هیات عالی بانک مرکزی که جایگزین شورای پول و اعتبار شده است، عصر امروز به ریاست محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۲:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
گزارش چشم انداز اقتصادی صندوق بین المللی پول حکایت از آن دارد که در سه سال دولت شهید آیت الله رئیسی در شاخص رشد اقتصادی، بودجه و عملکرد مالی دولت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۲:۴۷   + ۱۴ سایت دیگر  
پنج شنبه 7 تیرماه مراسم اربعین رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در تهران و مصلی امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۲:۴۳   + ۲۰ سایت دیگر  
رئیس شورای فرهنگ عمومی از انتخاب 12 بهمن به عنوان روز تهران خبر داد و گفت: تأثیر 12بهمن بر پیروزی انقلاب اسلامی و بر کسی پوشیده نیست و این روز در ایران و جهان شناخته شده و مهم است.2
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۲:۳۲   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس هیات روسیه در مذاکرات وین از مانع تراشی سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان برای جمع بندی گفت وگوها درباره از سرگیری اجرای برجام انتقاد کرد و هشدار داد که هر چه توقف مذاکرات طولانی تر شود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۲:۲۲   + ۱۳ سایت دیگر  
سخنگوی هیات دولت گفت: در دوره ای مسئولانمان پاسخی جز ارجاع به کلید خارجی برای مردم نداشتند. حس خود کمتربینی و دشمن برتربینی داشتند اما آیت الله رئیسی با باور به مردم نگاه های مادی را زیر سوال برد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۲:۲۲   + ۸۷ سایت دیگر  
اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیات سند ملی هوش مصنوعی و همچنین تأسیس سازمان ملی و تشکیل شورای راهبری هوش مصنوعی را تصویب کردند.
مشاهده نتایج بیشتر...