یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 11 اسفند 1393 - seratnews.ir

صراط نیوز 30 دی 1393 صراط نیوز 30 بهمن 1393 صراط نیوز 1 اسفند 1393 صراط نیوز 2 اسفند 1393 صراط نیوز 3 اسفند 1393 صراط نیوز 4 اسفند 1393 صراط نیوز 5 اسفند 1393 صراط نیوز 6 اسفند 1393 صراط نیوز 7 اسفند 1393 صراط نیوز 10 اسفند 1393 صراط نیوز 11 اسفند 1393 صراط نیوز 12 اسفند 1393 صراط نیوز 13 اسفند 1393 صراط نیوز 14 اسفند 1393 صراط نیوز 15 اسفند 1393 صراط نیوز 16 اسفند 1393 صراط نیوز 17 اسفند 1393 صراط نیوز 18 اسفند 1393 صراط نیوز 19 اسفند 1393 صراط نیوز 20 اسفند 1393 صراط نیوز 21 اسفند 1393 صراط نیوز 22 اسفند 1393 صراط نیوز 23 اسفند 1393 صراط نیوز 24 اسفند 1393 صراط نیوز 25 اسفند 1393 صراط نیوز 26 اسفند 1393 صراط نیوز 27 اسفند 1393 صراط نیوز 28 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1393 
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۴    
اولین دور مذاکرات ایران و آمریکا در مونترو سوئیس به پایان رسید و گفتگوها فردا 9 صبح به وقت محلی ادامه خواهد یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۲    
یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین از ورود نیروهای عراقی به شهر مهم قادسیه در شمال تکریت و کشته و زخمی شدن ده ها تروریست داعشی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۰    
روزنامه العرب نوشت: جمال بن عمر فرستاده سازمان ملل، پیشنهاد تقسیم یمن به دو کشور را به عبد ربه منصورهادی رییس جمهوری مستعفی آن کشور ارایه کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۴    
با پایان روز اول مذاکرات هسته ای ایران و آمریکا در مونترو سوئیس، گفتگوهای بین دو طرف فردا صبح در این شهر از سر گرفته می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۳    
فرمانده دفاع مقدس گفت: سردار قاسم سلیمانی از مدل فکری امام خمینی (ره) بیرون آمد و اگر مدرسه امام را زده بودیم، هزاران سلیمانی بیرون آمده بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۰    
فرزندان جان تری پس از قهرمانی چلسی در جام اتحادیه انگلیس در کنار جام قهرمانی به خواب رفتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: آمریکا به طور مستمر اسرائیل را در جریان محتوای محرمانه و ریز مذاکرات قرار داده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۱    
محمدباقر الفت گفت:افرادی که مالیات پرداخت نمی کنند به دو دسته کلی تقسیم می شوند، افرادی که فعالیت قانونی دارند و برای عدم پرداخت مالیات اقدام به فرار می کنند و افرادی که فعالیت غیرقانونی در حوزه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۸    
"جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا به "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره افشای جزییات مذاکرات هسته ای با ایران در سخنرانی اش در کنگره آمریکا هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۳    
فرماندار اقلید بر ضرورت تلاش مسئولان شهرستانی در بهره گیری از حضور مسافران نوروزی برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های این شهرستان تأکید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۹    
رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مذاکرات هسته ای با غرب از دولت قبلی آغاز شد و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری بر روند مذاکرات هسته ای اشرافیت کامل دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۶    
مراسم بزرگداشت مرحوم سید صادق طباطبایی امشب با حضور تعدادی از مراجع تقلید و علما و طلاب حوزه علمیه و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۷    
فرهاد وارسته بنیانگذار ورزش کاراته در ایران و نایب رئیس اسبق فدراسیون جهانی کاراته دارفانی را وداع گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۵    
یک منبع پارلمانی نیجر و فعالان بشردوست روز دوشنبه از حمله گروه افراطی بوکوحرام به جزیره ای واقع در آب های نیجر در دریاچه چاد خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۹    
مراسم بزرگداشت هشتادمین سال تصویب قانون تاسیس دانشگاه تهران
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۳    
کاپیتان چلسی بازگشت به تیم ملی انگلیس را رد کرد و عنوان کرد قصد چنین کاری را ندارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۱    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت، گفت: رسانه ها فارغ از هر گونه اندیشه ای، به شایعات مربوط به بیماری ها خصوصا بیماری های واگیر بدون تماس با وزارت بهداشت دامن نزنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۳    
"جک دورسی" بنیانگذار و شماری از کارکنان توییتر پس از بسته شدن صفحه داعش در این شبکه ، پیام های تهدید آمیزی از سوی اشخاصی دریافت کردند که احتمال دارد هواداران داعش باشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۵    
ارتش رژیم صهیونیستی از روز یکشنبه رزمایشی را در کرانه باختری آغاز کرده که نحوه تیراندازی به سوی فلسطینیان و سرکوب تظاهرات آنان را تمرین می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور ترکیه امروز با پادشاه عربستان دیدار و درباره مسائل سوریه، مذاکرات هسته ای ایران گفتگو کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۹    
حامد زمانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان چند روز بعد از برگزاری اختتامیه جایزه بزرگ مرگ بر آمریکاه تازه ترین قطعه موسیقایی خود را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه تاکید کرد که به طور جدی نگران برنامه هسته ای کره شمالی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۳    
مجمع عمومی خانه سینما ترکیب هفت نفره آی از هیئت مدیره جدید خود را انتخاب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۹    
رئیس ستاد محیط زیست از برگزاری طرح ساعت زمین در 8 فروردین ماه خبر داد و گفت : این برنامه با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی مقابله با تغییرات آب و هوایی و جلوگیری از گرمایش زمین همزمان با سراسر جهان ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که گزینه حمله نظامی به ایران هنوز روی میز است
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۳    
طرح جدید اسکناس 50 هزار ریالی با موضوع سر در دانشگاه تهران در پشت این اسکناس به مناسبت هشتادمین سالگرد تصویب قانون تاسیس دانشگاه تهران در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران رونمایی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص نقض مکرر حکم صادر شده دستکاه قضا توسط جعفر پناهی مبنی بر ممنوعیت از فیلمسازی گفت:یک فرد مجرم ممکن است مجدداً تکرار جرم کند و اگر دستگیر شود قطعاً مجازات سنگینی را خواهد داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کمیته امور عمومی آمریکا- اسرائیل گفت که توافق احتمالی با ایران می تواند موجودیت اسرائیل را تهدید کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۸    
مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد تأسیس دانشگاه تهران با حضور 5 وزیر علوم، بهداشت، ارشاد، اقتصاد و ورزش در این دانشگاه برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۵    
چند روز قبل خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات امنیتی در پاکستان گزارش داد که این کشور یکی از سرکردگان گروهک تروریستی جیش العدل را بازداشت کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۲    
در پی فضاسازی های رسانه ای علیه فرزاد حسنی از جشنواره فیلم فجر به بعد، این مجری دوباره یک تیتر دیگر علیه خود را تکذیب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۶    
فردی که اقدام به سرقت از صندوق عقب خودروهای مقابل تالارهای عروسی در مناطق غرب و جنوب غرب تهران می کرد، دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۴    
مرد سال 2014 فوتبال جهان با گلزنی از روی نقطه پنالتی به ویارئال صاحب رکورد جدید حداقل 30 گل زده در فصل پیاپی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۳    
رییس دانشگاه تهران این دانشگاه را دارای نقش محوری در توسعه اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و سیاسی دانست و گفت: دانشگاه تهران یکی از پیشروان عرصه علم و دانش در کشور است.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۴    
یکی از سناتورهای آمریکایی در سخنانی گفت که حصول توافق هسته ای میان 1+5 و ایران یک توهم است.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۱    
وزیر خارجه کشورمان در رأس تیم مذاکره کننده هسته ای به همراه معاونان به منظور شرکت در بیست و هشتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل راهی ژنو شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
سرمربی، قائم مقام، سرپرست تیم و دیگر مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس از ورزشگاه اختصاصی بنیادکار دیدن کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۹    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه باور قدیمی و غلط انحصار طلبی همچنان توانسته وظیفه همکاری را تبدیل به گرایش به سیاسی بازی کند گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۴    
فرماندهی ارتش و اداره امنیت لبنان با صدور بیانیه ای از نقض حریم مرزهای آبی لبنان توسط یک فروند ناوچه نظامی اسرائیلی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۹    
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به جزئیات حادثه انفجار مین در منطقه مهران از توابع استان ایلام اشاره کرد و گفت: در این حادثه 5 دانش آموز مدرسه عشایری دچار سانحه شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۳    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده یادحجازی و با حضور عضو هیأت مدیره این باشگاه برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات با حضور کلیه اعضا تشکیل و ضمن اعطای مجوز به 47 رسانه، گزارش دبیرخانه هیئت از 9 رسانه نیز در این جلسه مطرح و بررسی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
وزیر خارجه آمریکا در بیست و هشتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد تاکید کرد که دانش موجود درباره برنامه هسته ای در ایران را نمی توان با بمباران از بین برد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۵    
مردم ایران بی صبرانه منتظر نتیجه مذاکرات و نجات کشور هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۹    
فرماندهان ناوگروه سی و سوم نیروی دریایی ارتش امروز با معاون عملیات ناوگان دریایی غرب اندونزی و شهردار جاکارتای شمالی دیدار و گفت وگو کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۹    
مذاکره کنندگان ارشد کشورمان در اولین روز مذاکرات هسته ای مونترو با همتایان آمریکایی خود دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۹    
صادرات ترکیه به ایران در ماه فوریه 2015 (بهمن 93) 19.9 درصد افزایش یافت و بیشترین رشد افزایش صادرات در میان 30 مقصد صادراتی این کشور را به خود اختصاص داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۶    
نکته قابل تامل اینکه مدیرمسئول خبرگزاری رسمی مجلس، که مورد حمله حامیان احمدی نژاد قرار گرفته، توسط علی لاریجانی منصوب می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۹    
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای هوا در نیمه شمالی کشور به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی کاهش می یابد، گفت: طی دو روز آینده بارش پراکنده باران در پاره ای از نقاط تهران دور از انتظار نخواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۳    
سرگئی لوشان گفت: رشیداف بازیکن خوب و مفیدی است اما تنها بازیکن تیم ما نیست. ما تیم هستیم و تیم مهم است که کارها و اهداف را چگونه در زمین انجام دهد. رشیداف هم می تواند کمک خوبی به تیم بکند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۰    
رئیس شرکت روس انرگو اتم روسیه تأکید کرد که روسیه و ایران امروز دوشنبه توافقنامه ای را در خصوص عرضه خدمات به نیروگاه اتمی بوشهر به امضا رسانده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
سیاست خارجی امروز کانادا نیز در واقع همان سیاست اسرائیل در محکوم کردن ایران و تلاش این کشور برای به دست آوردن سلاح های هسته ای است.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
بازگشت پیکر 58 شهید دفاع مقدس - مرز شلمچه
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت 8 نفر در پرونده سازمان منابع طبیعی و بازداشت 3 نفر در پرونده یکی از اپراتوراهای تلفن همراه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۶    
وزیر امور خارجه ایران در ژنو ضمن دیدار و رایزنی با همتای هلندی با کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل نیز به گفت وگو پرداخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۶    
اژه ای گفت: هنوز حکم قطعی برای روحانی بازداشت شده در قم صادر نشده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
تکفیری های داعش که در نبرد تکریت در حال شکستند، امروز در البغدادی واقع در استان الانبار ، ده ها جوان عراقی را اعدام کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
وزیر خارجه ایران که در ژنو به سر می برد در مصاحبه با رویترز و در پاسخ به سنوالی درباره دیدار با جان کری گفت که تا جایی که بتوانیم پیش می رویم.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۰    
درخشان پس از آنکه بین خبرنگاران ازبک و یک فرد که ظاهرا نماینده باشگاه بنیادکار بود حرف هایی رد و بدل شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۰    
عضو شورای عالی کار با تأکید بر اینکه طبق محاسبات انجام شده، سال پایه تورم سال های پس از 59 همواره دستخوش تغییراتی بوده است، گفت: پیشنهاد روشن نمایندگان کارگری ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۸    
وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه به شدت از رویکردهای دوگانه غرب در بحث حقوق بشر و استفاده از این مبحث به عنوان ابزاری برای تغییر ساختار منطقه، انتقاد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۸    
سخنگوی قوه قضاییه درباره مرخصی معاون اول رئیس جمهور سابق گفت: علت مرخصی وی بیماری همسرش بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۸    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: این درست نیست که امیر قلعه نویی مدام نام جباری را مطرح می کند مگر تیم نفت صدر نشین است الان جباری را در اختیار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۴    
ترانه مرگ بر آمریکا بر اساس شعری از قاسم صرافان، آهنگسازی حامد زمانی، تنظیم امید رهبران و خوانندگی حامد زمانی و علی اکبر قلیچ تولید شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه دستور قضایی درباره عدم انتشار تصاویر رئیس جمهوراسبق، از برخورد با برخی خبرگزاری ها و رسانه های دیجیتال در این زمینه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۷    
فیلمسازانی که سیمرغ فجر و تمجیدهای منتقدین و مردم نه تنها نتوانسته به کمک آنها بیاید بلکه بازهم گرفتار تاویل های شخصی و تصمیمات غلط مدیریتی شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۷    
مردم در پاسخ به سوال نظر سنجی این برنامه که دیروز، امروز، فردا در پنج سال عملکرد خود به چه میزان در شفاف سازی فضای سیاسی کشور تاثیر داشته است؟ 21.4 به گزینه زیاد، 56.2 به گزینه متوسط و 22 ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۷    
معاون هنری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه هیچ گونه مجوز کنسرت و برنامه های صحنه ای شاد در گیلان صادر نمی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۴    
امیر عابدینی به عنوان مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ معرفی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۱    
وزیر خارجه ایران به منظور شرکت در بیست و هشتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل وارد شهر ژنو شد و پس از حضور در این نشست و رایزنی با برخی مقامات ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۸    
تحلیلگر فلسطینی شبکه ام اس ان بی سی به دلیل انتقاد از رویه این شبکه در حمایت از اسراییل اخراج شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۳    
رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: در صورت تداوم روند کاهش ویزای عمره گزاران ایرانی، برای اعزام های دور دوم عمره قرعه کشی انجام می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۹    
برخی از اعضای احزاب منحله مشارکت و مجاهدین در قالب عناوین جدیدی از جمله حزب اتحاد ملت ایران و مجمع ایثارگران اصلاح طلب درخواست مجوز فعالیت از کمیسیون ماده 10 کرده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۹    
تمام مسافران اتوبوس تحت پوشش بیمه دیه کامل هستند و در صورت بروز هرگونه اتفاق هرکس در اتوبوس باشد حتی اگر بلیت هم نداشته باشد مشمول دیه کامل است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۹    
در حاشیه تاسیس مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان در پایتخت!
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۹    
وی افزود: دانشجویانی هم که بلیط کنسرت را خریداری کرده اند می توانند با مراجعه به دفتر فرهنگی پول بلیط را دریافت کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۶    
عضو هیأت مدیره انجمن رادیولوژی ایران با انتقاد از وزارت بهداشت برای جلوگیری نکردن از سونوگرافی متخصصان زنان ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۳    
فرمانده گردان "فاطمیون" در درگیری با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۱    
نمایندگان مجلس مصوب کردند سال آینده نباید به کارکنان دولت حق جلسه و پاداش پرداخت شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۸    
صفحه اینستاگرامی روزمرگی ایران، عکس زیر را منتشر کرده است. در این تصویر جوانی درحال تمییز کردن پیکان تیون شده خود است و مکان عکس نیز سیرجان کرمان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جزئیات محرومیت اجتماعی دارندگان کارت معافیت خرید خدمت را تعیین کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
عناوین مهمترین اخبار حوادث امروز دوشنبه 11اسفند 1393
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
دبیرکل حزب ایران زمین گفت: اگر اعضای حزب منحله مشارکت بخواهند تابلو و نام خود را تغییر دهند و تحت هر عنوانی از جمله مشارکت یا حزب اتحاد ملت ایران فعالیت کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۷    
برادرزاده رئیس امارات برای تماشای دیدار تیم های نفت و العین وارد ایران شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۷    
چهارمین دوره جشنواره مد و لباس فجر امروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۷    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات اخیر نتانیاهو گفت: حرف های نتانیاهو قابل اعتنا نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۴    
واقعیتی وجود دارد که طیب نیا و دیگر اعضای اقتصادی کابینه حاضر نیستند به آن اذعان کنند. واقعیت مذکور آن است که آنچه روحانی بدان استناد کرده "تورم" نیست بلکه...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۴    
روز یکشنبه ده ها هزار نفر ازمخالفان ولادیمیر پوتین،رئیس جمهوری روسیه دراعتراض به مرگ بوریس نمتسوف منتقد سیاست های کرملین که هنگام بازگشت به منزلش،هدف تیراندازی قرار گرفت وکشته شد دست به تظاهرات زدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
روزنامه گاردین با انتقاد از حضور نتانیاهو در کنگره و سخنرانی علیه توافق هسته ای ایران نوشت این امر به ضرر امنیت خود رژیم صهیونیستی می باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۹    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از نجات جان زنی 70 ساله از چنگال گاز منوکسید کربن خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۲    
وی تاکید کرد: ما گفتیم اگر سیاست و حوزه مواد مخدر کنترل نشود پول های کثیف به همه حوزه ها وارد می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۸    
با تصویب نمایندگان، تسهیلات به ازای هر واحد مسکونی در شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر، 72 میلیون، مراکز استان ها، 60 میلیون، سایر شهرها 50 میلیون ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۲    
رئیس سازمان محیط زیست به پویانمایی شبکه اجتماعی افسران واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۶    
منابع مطلع می گویند شهر تکریت در محاصره کامل ارتش و نیروهای داوطلب مردمی قرار دارد و مواضع داعش و عناصر بعثی هدف آتش موشکی، توپخانه و پهپاد قرار گرفته به طوری که ظرف 24 یا 48 ساعت آینده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۲    
مدیر عامل مخابرات تهران گفت: در حال حاضر این شرکت با 68 میلیارد تومان لاوصولی مواجه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۹    
ایالت ترنگانو در شمال شرق مالزی که هفته گذشته شاهد قانونی در خصوص غایبان نماز جمعه بود روز دوشنبه اعلام کرد گردشگران خارجی هنگام سفر به این ایالت ملزم به حفظ حجاب اسلامی هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۹    
وزیر امور خارجه روسیه امروز برای شرکت در کنفرانس خلع سلاح و نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل به ژنو سفر می کند که در حاشیه این دو اجلاس ...
صراط نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با یکی از اعضای ارشد حماس در قاهره دیدار و درباره چند مسأله از جمله گذرگاه رفح بحث و تبادل نظر کرد.