جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۲۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 9 آبان 1397 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 13 خرداد 1397 صراط نیوز 30 تیر 1397 صراط نیوز 22 مرداد 1397 صراط نیوز 31 شهریور 1397 صراط نیوز 30 مهر 1397 صراط نیوز 30 آذر 1397 صراط نیوز 30 دی 1397 صراط نیوز 30 بهمن 1397 صراط نیوز 1 اسفند 1397 صراط نیوز 1 آبان 1397 صراط نیوز 2 آبان 1397 صراط نیوز 3 آبان 1397 صراط نیوز 4 آبان 1397 صراط نیوز 5 آبان 1397 صراط نیوز 6 آبان 1397 صراط نیوز 7 آبان 1397 صراط نیوز 8 آبان 1397 صراط نیوز 9 آبان 1397 صراط نیوز 10 آبان 1397 صراط نیوز 11 آبان 1397 صراط نیوز 12 آبان 1397 صراط نیوز 13 آبان 1397 صراط نیوز 14 آبان 1397 صراط نیوز 15 آبان 1397 صراط نیوز 16 آبان 1397 صراط نیوز 17 آبان 1397 صراط نیوز 18 آبان 1397 صراط نیوز 19 آبان 1397 صراط نیوز 20 آبان 1397 صراط نیوز 21 آبان 1397 صراط نیوز 22 آبان 1397 صراط نیوز 23 آبان 1397 صراط نیوز 24 آبان 1397 صراط نیوز 25 آبان 1397 صراط نیوز 26 آبان 1397 صراط نیوز 27 آبان 1397 صراط نیوز 28 آبان 1397 صراط نیوز 29 آبان 1397 صراط نیوز 30 آبان 1397 
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۱۱    
برای خرید یک آپارتمان 80 متری در توحید باید 350 میلیون تومان پرداخت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۰:۴۷    
تهران- ایرنا- فیلم های ایرانی و خارجی سینمایی و تلویزیونی مختلفی مانند لنگرگاه، ترنج، آخرین فرصت و غول پول امشب و فردا (جمعه) از تلویزیون پخش می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۲:۰۵    
در آستانه آغاز مرحله دوم سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران، بین مسئولان دولت آمریکا در رابطه با شدت اجرای این تحریم ها اختلاف نظر وجود دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۰    
دیلی میل 10 ماده غذایی را به عنوان سالم ترین خوراکی ها در سیاره زمین معرفی کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۶    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات و تأمین نظم و امنیت مراسم بزرگ 28 صفر در مشهد خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۰    
اندیمشک به عنوان راه ورود اغلب زائران خارجی به خوزستان این روزها میزبان زائران اربعین از کشورهای مختلف است که از سوی موکب های مستقر در این شهرستان مورد استقبال و پذیرایی قرار می گیرند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۷    
به دلیل قانون عدم ورود خودرو های بالای 2500 سی سی به کشو مدل های جدید این خودرو امکان عرضه به بازار ایران رانیافت و لذا هم اکنون در بهترین حال امکان خرید مدل 2013 آن وجود دارد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۵    
مرد جوان با قاشقی که هنگام نوشیدن شربتی بلعیده بود، یکسال زندگی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۰    
روزگذشته اولین جلسه رسیدگی به اتهامات پنج متهم ارزی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام به صورت علنی برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۰    
جابه جایی 24 ساعته زائران از مرز شلمچه تا خرمشهر به وسیله یک ریل باس به صورت رایگان اناجم می شود و مسافران با رسیدن به ایستگاه خرمشهر بلیت موردنیاز خود را تهیه می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۰    
افتتاح بزرگترین فرودگاه جهان در ترکیه با حضور اردوغان؛ این فرودگاه در فاز اول 90 میلیون مسافر را جابه جا خواهد کرد و با تکمیل آن 200 میلیون مسافر را در سال جابجا می کند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۱    
کنایه مجری تلویزیون به اظهارات جهانگیری: ماشین اقتصاد کشور نیاد از رومون رد شه...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۶    
ساخت و ساز های جنجالی و ویلا های مجلل در منطقه کوهستانی اوشان و فشم در روز های اخیر به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۲    
35 سارگپه و عقاب صحرایی در اطراف شهرستان سروستان دچار مسمومیت شدند. 27 بهله از آنها تلف شد اما با کمک عوامل محیط زیست هشت بهله نجات یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۶    
تردد خودروی غول پیکر (Chevrolet Silverado ) در خیابانهای تهران!
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۶    
عکس روز نشنال جئوگرافیک، این عکس مه آلود و تماشایی بر فراز کوه آتشفشانی دایزن به ثبت رسیده است. این کوه با ارتفاع 1729 متر در استان توتوری ژاپن قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۲۷    
جابجایی حجم زیادی از سبزیجات با پراید تاکسی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۱۵    
علی بونگو اوندیمبا ، رئیس جمهور گابن که چند روز پیش برای شرکت در همایش اقتصادی ریاض داووس صحرا به عربستان سعودی سفر کرده بود، هنوز به کشورش بازنگشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۱۲    
اگر تحت شیمی درمانی باشید و شنیده باشید که زنجبیل می تواند حالت تهوع تان را تخفیف بدهد، حتما مشتاق هستید بدانید این موضوع واقعیت دارد یا نه.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۰۰    
از چند روز مانده به ماه محرم شهر و مردمانش برای ادای دین به صاحب این ماه آماده میشوند. هر کدام به نوعی یا به شیوه ای مثل نذری دادن طعام، کار خیر انجام دادن، برپایی تکیه و هیات ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۰۰    
عدم نظارت صحیح بر فضای مجازی باعث شده تا بسیاری از سودجویان به اسم روانشناس برای مشکلات مخاطبان صفحه اینستاگرام خود راه حل ارائه دهند و این در حالی است که نه تنها مشکل او را حل نمی کنند بلکه با ارائه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۷:۵۱    
هتل ها، رستوران ها و برخی فروشگاه های شهرهایی از ایران که این روزها پاتوق بیشتر گردشگران خارجی شده اند، در ازای فروش کالاهای مصرفی و خدماتی، یورو و دلار می گیرند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۷:۴۵    
این روز ها خبر هایی می رسد که برخی مدارس دولتی کمک هزینه را به صورت اجباری از والدین درخواست می کنند و یا اینکه وجوهی را به صورت دستی دریافت می کنند که هر دوی این موارد ممنوع است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۷:۴۵    
عضو انجمن گوارش و کبد ایران با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز به سمت ریشه کنی هپاتیت B. و C. پیش رفته ایم، گفت: دارو های داخلی موجود در کشور که ارزان هم است برای درمان این دو بیماری جواب می دهند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۷:۴۲    
شاه درباره انتخاب آموزگار به نخست وزیری چنین گفته بود: آموزگار را به خاطر دوستی و درستی با آمریکا انتخاب کرده است .
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۷:۳۶    
آیا می دانید بوی نفس درباره سلامتیتان چه می گوید؟ آیا می دانید می توانید بیماری اعضای داخلی بدنتان را فقط از روی بوی نفس تشخیص دهید؟
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۷:۳۶    
وزیر دفاع نروژ با حضور غیر رسمی در کنفرانس مطبوعاتی، خود را سوژه رسانه ها کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۷:۲۷    
رامبد جوان با انتشار این عکس نوشت: رشت وهمه ی. چیز ها ی. ارزشمندش و عمو خسرو برای ما به یک اندازه عزیز و فراموش نشدنین.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۵:۳۶    
یک مقام مسئول گفت: براساس آخرین آمار 200 تن تخم مرغ وارد کشور شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۴:۳۰    
بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود از بهبود فضای کسب و کار در ایران طی یک سال گذشته خبر داد و اعلام کرد ایران میان 190 کشور در رتبه 128 در رده بندی جهانی شاخص فضای کسب و کار قرار گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۳:۲۷    
شاخص بورس اوراق بهادار تهران چهارشنبه نهم آبان ماه با رشد 147 پله ای در جایگاه 183 هزار و 367 واحدی قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۲:۳۲    
یک مقام مسئول گفت: براساس پیگیری های صورت گرفته، قرار است واردات تیلاپیا وارد لیست ممنوعه شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۲:۰۲    
در این نامه همچنین عنوان شده: امید است مسئولان، بجای تشکیل پرونده های تعزیراتی متعدد و متهم کردن صنایع لبنی به گناه ناکرده گران فروشی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۵۲    
فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری محتکر مواد غذایی و کشف 187 هزار ریالی مواد خوراکی در این شهرستان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۴۰    
ملیکا زارعی یا همان خاله شادونه برنامه های کودک تلویزیون نسبت به حضور مریلا زارعی به عنوان مجری در تلویزیون توضیحاتی به خبرنگار تسنیم داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۳۱    
مسئول روابط عمومی شرکت گاز البرز اعلام کرد که گاز بخشی از شهر ماهدشت کرج روز شنبه 11آبان ماه قطع می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۲۲    
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 96 با اتوماسیون کردن سلاح کاتیوشا، قابلیت های آن را افزایش داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۱۶    
صراط: به گزارش جام نیوز، پایگاه آمریکایی اویل پرایس نوشته، شواهد موجود از جمله موضع گیری های کشورهای خریدار نفت نشان می دهد که دولت ترامپ قادر به عملی ساختن هدف اعلام شده خود مبنی بر به صفر رساندن ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۰۷    
با دستور رئیس جمهوری مبنی بر تشکیل چهار کارگروه تخصصی در حوزه اقتصاد با حضور اساتید و نخبگان این حوزه، دور تازه ای از مشارکت اقتصاددانان در سیاستگذاری های اقتصادی دولت محقق می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۰:۵۵    
انفجار مخزن آمونیاک کشتارگاه صنعتی شهرستان بابل 11 زخمی بر جای گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۰:۴۶    
تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور باید به مصاف سایپا برود تا از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات دفاع کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۰:۳۷    
مامه تیام برای تیمش گل پیروزی زد تا استقلالی ها دوباره به یادش بیفتند. مامه تیام که روزهای خیلی موفقی را دور از استقلال نمی گذراند برای عجمان در لیگ امارات گل زد و پایه گذار بردشان برابر الاتحاد شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۰:۳۱    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به اینکه حجم جمعیت زائران در بازگشت از مرز مهران سنگین است، توصیه کرد: زائران حتی المقدور مرز های جنوبی را برای ورود به کشور انتخاب کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۰:۱۶    
فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر خارجه دانمارک درباره ایران گفت وگو کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۰:۱۰    
حتی تعطیلی دیروز هم بازار در حال سرکشی سکه و ارز را رام نکرد، در عین حال مرور اخبار مهم نشان می دهد اولین سبد حمایتی دولت آبان ماه به کارمندان و بازنشستگان تعلق می گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۱    
هرگاه رسانه های ضدانقلاب فیلم و مطلبی برای سیاه نمایی علیه ایران پیدا نمی کنند و اصطلاحا کفگیرشان به ته دیگ می خورد، اقدام به ساخت فیلم های دروغ برای تحریک مردم می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۵۲    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از مرگ 2 زن و یک دختر و مسمومیت شدید پدرخانواده در فردیس خبرداد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۴۰    
مدرسه روستای "گرماش سنندج" که چندی پیش باعث مرگ دنیا ویسی، یکی از دانش آموزان دختر این روستا شده بود، با همت یک خیر تهرانی از نو ساخته می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۳۱    
وزیر دفاع با بیان اینکه جنگنده کوثر بزودی تحویل نیروی هوایی ارتش خواهد شد، گفت: کارهای مقدماتی خط تولید انبوه این جنگنده به اتمام رسیده است و بزودی افتتاح می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۲۵    
صراط: خبر اتهام دانمارک به ایران، در صدر اخبار رسانه های غربی درباره کشورمان قرار گرفته و دیگر اخبار مربوط به ایران از جمله روند تحریم های نفتی آمریکا و مخالفت اروپا با این تحریم ها را تحت الشعاع ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۵    
آرسن ونگر با وجود این که از بازگشت خود به دنیای فوتبال در سال 2019 خبر داده است، فعالیت دوباره در لیگ برتر انگلستان را عجیب می داند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۶    
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای، نامه آیت الله یزدی را در راستای صیانت و حراست از جایگاه والای مرجعیت و دفاع از نظام و ارزش های انقلاب اسلامی برشمرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۲:۵۷    
رژیم صهیونیستی بعد از اذعان به ایفای نقش در ایجاد معرکه علیه ایران در بلژیک، این بار هم به نقش آفرینی در ادعاهای اخیر دانمارک علیه ایران اعتراف کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۲:۳۶    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از حادثه سقوط تعدادی از مسافران از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی خبر داد و گفت که این حادثه 6 مصدوم برجا گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۲:۳۳    
آتش سوزی آشیانه هواپیما در فرودگاه امام خمینی(ره) 10 مصدوم بر جای گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۲:۲۰    
پرتاب یک ترقه دست ساز در ساعت 20 چهارشنبه شب در حوالی فلکه دانشگاه اهواز باعث وقوع یک صدای مهیب در این منطقه شد به طوریکه باعث ترس افراد نزدیک به این حادثه شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۲:۱۰    
جواد امام یکی دیگر گزینه های تصدی پست شهرداری تهران نیز طی نامه ای از حضور در رقابت انتخاب شهردار انصراف داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۶    
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه کارنامه آمریکا برای ملت ایران روشن شده است، گفت: ما باید مردم دنیا را از اقدامات آمریکا آگاه و کارنامه پلید او را برای دنیا روشن سازیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۱    
مجموع گزارش های اولیه از میزان آمادگی مراکز حیاتی، حساس و مهم کشور نشان می دهد که میزان آمادگی 12 مرکز حیاتی کشور در زمان قطع ناگهانی برق، مطلوب ارزیابی شده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۲    
نمایش رسول که به عنوان بزرگترین نمایش میدانی کشور هم لقب گرفته است، همزمان با ایام اربعین و تا هجدهم آبان ماه روی صحنه می رود. سعید اسماعیلی کارگردان رسول از شایعات پیرامون این اثر گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۱۰    
سرپرست اداره کل آفرینش های فرهنگی و دبیر بخش علمی جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امروز در احکامی جداگانه منصوب شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۱    
اعضای دولت صبح چهارشنبه 9 آبان ماه 1397 در حاشیه جلسه هیات دولت به سوالات اصحاب رسانه پاسخ گفتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۲    
برانکو اخیراً دست به افشاگری زد و گفت: با دالیچ برای حضور در تیم ملی ایران صحبت کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۶    
نمایندگان مجلس در جلسات هفته آینده خود سوال از وزرای نفت و امور خارجه را در دستور کار خود دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۷    
جنگنده های رژیم صهیونیستی اردوگاه البریج واقع در مرکز غزه را بمباران کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۶    
فرمانده قرارگاه تاکتیکی پلیس راهور ستاد اربعین خوزستان به زائران توصیه کرد در راه بازگشت احتیاط را رعایت کرده و توصیه های پلیس را جدی بگیرند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۱    
در حالی که ویدئو چک خانه والیبال با حضور احمد ضیایی، رییس فدراسیون، به طور رسمی افتتاح شد، دقایقی بعد از کار افتاد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از تحویل جنگنده کوثر در آینده ای نزدیک به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نهاجا) خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۵    
نمایندگان مجلس در جلسات هفته آینده کمیسیون های تخصصی مجلس، بررسی پیش نویس طرح اصلاح قانون انتخابات و سوال از وزیر اطلاعات را در دستور کار دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۶    
عضو جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم در یوم الله 13 آبان خاطرنشان کرد: همدلی و انسجام ملت در موضوعات مختلف مانع اثرگذاری فشارهای آمریکاست و ملت ایران بارها ثابت کرده است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۷    
روزنامه دیلی میل انگلیس خبر داد که باشگاه ناتینگهام فارست این هفته به دنبال نهایی کردن انتقال مهاجم ایرانی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۵    
سردار جلالی به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل با مراجع عظام تقلید دیدار می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۵    
صد پنجاه و هفتمین شماره خط حزب الله با عنوان شکست پشت شکست منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۲    
آی فیلم پنجشنبه دهم آبان فیلم سینمایی برادرم خسرو را نمایش می دهد و جواد خیابانی فینال لیگ قهرمانان آسیا را در کاشیماساکراستادیوم گزارش می کند که شنبه ساعت 9:30 صبح از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۰    
زائرانی که مابه التفاوت هزینه ثبت نام اربعین را هنوز دریافت نکرده اند، 12 آبان ماه به شعب بانک ملی مراجعه کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۱    
دستگیری مجرم سابقه داری که با همدستی چهار نفر دیگر از یکی از بیمارستان های تهران گریخت در دستور کار کارآگاهان پلیس پایتخت قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۲    
مدیر فرودگاه شهرکرد از لغو موقت پروازهای شهرکرد - مشهد و بالعکس در نیمه دوم سال جاری خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۶    
وزیر کشور با بیان اینکه همه ظرفیت ها را برای بازگرداندن مرزبان ربوده شده به کار گرفته ایم، گفت: هم از ظرفیت های محلی و قومی در آن منطقه و هم از ظرفیت تفاهم نامه هایی که با پاکستان داشتیم استفاده کرده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۷    
در اقدامی جالب، خانواده بازیکنان و اعضای کادر فنی کاشیما درون زمین چمن ورزشگاه اختصاصی باشگاه کمپ زدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بررسی افزایش حقوق کارمندان به کمیسیون اجتماعی دولت ارجاع شده و این کمیسیون در حال بررسی این موضوع است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی کشورمان با ارائه تحلیلی از حملات اخیر یک جریان خاص به آیت الله یزدی گفت: می خواهند اعتبار آیت الله شبیری را برای مطامع خود قربانی کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۷    
معاون اجرایی باشگاه استقلال با خبر دادن از اعتراض باشگاه استقلال به محرومیت وریا غفوری، از هواداران خواست تا در بازی با سایپا از آبی پوشان حمایت کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۱    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی اقامه می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۲    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات ارشد پاکستانی با آقای عمران خان نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۶    
در دیدار ظریف با نخست وزیر پاکستان درباره آخرین وضعیت مرزبانان به گروگان گرفته شده گفتگو شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۶    
مقرر شده است ارز مورد نیاز برای تمامی درخواست های دریافتی از آن ها در اسرع وقت مورد بررسی و از محل منابع ارزی بانک مرکزی و یا هماهنگی انجام شده از طریق سامانه نظام یکپارچه ارزی (نیما) تأیید شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۰    
با اعلام اسامی 30 گزینه برای رقابت و نشستن بر صندلی شهرداری تهران ، انصراف تعدادی از گزینه ها از روز گذشته آغاز شده است و تعداد کاندیداها تا به این لحظه به 27 نفر رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۷    
شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به مهر ماه 1397 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به میزان 22.4 درصد افزایش یافته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۵    
وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی گفت: بیمه سلامت نزدیک به پنج هزار میلیارد بدهی دارد امیدوارم آنچه در شورای اقتصادی تصویب شده است، تایید شود و براساس آن بدهی ها پرداخت شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۵    
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از رسیدن به هتل محل اقامت خود، عرق گیری کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۲    
وزیر خارجه کشورمان خبر منتشر شده درباره تماس محرمانه عادل الجبیر با ایران را تایید نکرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۶    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران از حمله افراد مسلح به درمانگاه بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این افراد، بیماری را که از زندان به بیمارستان منتقل شده بود فراری دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۰    
بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از حادثه سقوط هلی کوپتر ارتش افغانستان که بر اثر آن خدمه و مسافران آن با خانواده قربانیان آن ابراز همدردی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۷    
رییس کمیسیون تخصصی طلا تاکید کرد: افزایش قیمت دلار عامل اصلی گران شدن قیمت سکه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۷    
دو ایرانی مشهور در اینستاگرام، از ترکیه اخراج شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۱    
برخی برندهای لبنی طی هفته گذشته مجددا قیمت فرآورده های خود را افزایش دادند و براین اساس قیمت هر بطری شیرطی مدت سه ماه از 2500 تومان به 4200 تومان رسیده و معادل 168 درصد رشد داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۱    
مهراب قاسم خانی با کنایه از اتفاقات اخیر شبکه سه انتقاد کرد و این موضوع را رویدادی بچه گانه دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۲    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی شاهد معاملاتی متعادل توأم با افزایش فروش سهام در میان سهم های کوچک و برخوردار از سهام شناوری پایین بودند که گمانه زنی درباره تعیین نرخ ارز در لایحه بودجه 98 باعث ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۷    
دولت هند در نظر دارد در صورت شدت گرفتن آلودگی هوا در دهلی نو، از تردد خودروهای شخصی در این شهر جلوگیری کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۸    
وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه از محدود شدن آتش سوزی که روز گذشته (سه شنبه) در یک میدان نفتی در ناحیه خودگردان "خانتی-مانسی" به وقوع پیوسته بود، خبر داد.
  • ۱