سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۳:۱۹May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 2 دی 1400 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 31 فروردین 1400 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1400 صراط نیوز 31 خرداد 1400 صراط نیوز 31 تیر 1400 صراط نیوز 31 مرداد 1400 صراط نیوز 31 شهریور 1400 صراط نیوز 30 مهر 1400 صراط نیوز 30 آبان 1400 صراط نیوز 30 آذر 1400 صراط نیوز 30 بهمن 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 1 دی 1400 صراط نیوز 2 دی 1400 صراط نیوز 3 دی 1400 صراط نیوز 4 دی 1400 صراط نیوز 5 دی 1400 صراط نیوز 6 دی 1400 صراط نیوز 7 دی 1400 صراط نیوز 8 دی 1400 صراط نیوز 9 دی 1400 صراط نیوز 10 دی 1400 صراط نیوز 11 دی 1400 صراط نیوز 12 دی 1400 صراط نیوز 13 دی 1400 صراط نیوز 14 دی 1400 صراط نیوز 15 دی 1400 صراط نیوز 16 دی 1400 صراط نیوز 17 دی 1400 صراط نیوز 18 دی 1400 صراط نیوز 19 دی 1400 صراط نیوز 20 دی 1400 صراط نیوز 21 دی 1400 صراط نیوز 22 دی 1400 صراط نیوز 23 دی 1400 صراط نیوز 24 دی 1400 صراط نیوز 25 دی 1400 صراط نیوز 26 دی 1400 صراط نیوز 27 دی 1400 صراط نیوز 28 دی 1400 صراط نیوز 29 دی 1400 صراط نیوز 30 دی 1400 
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۵    
سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از تایید کلیت طرح ساماندهی سواحل این منطقه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۵    
دستورالعمل عرضه 14 قلم کالا به موجب الزام درج قیمت تولیدکننده به اتحادیه ها و اتاق های اصناف سراسر کشور اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۷    
رییس شورای شهر تهران گفت: هنوز تفکر گذشته که به نهاد شورا ها کمک نمی کرد، در بودجه نویسی کنونی وجود دارد که این تفکر ما نیست و باید اصلاح شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان، پیام مهمی را خطاب به طرف های اروپایی برجام صادر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهوری در جلسه شورای عالی اشتغال با تاکید براینکه ایجاد اشتغال وظیفه ممتاز دستگاه های اجرایی و نهاد ها است، گفت: اگر ظرفیت های دولت در کنار بخش خصوصی و نهاد های انقلابی قرار گیرد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به دلیل فاصله زمانی اندک تا دیدار مقابل نساجی مازندران، نتوانستیم تمرین تاکتیکی داشته باشیم و صرفا ریکاوری کردیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۲    
بعدازظهر پنجشنبه (2 دی) بازار گل محله محلاتی تهران درگیر انفجار و آتش سوزی مرگباری شد. تاکنون جانباختن قطعی دو نفر و مصدوم شدن هشت نفر در پی وقوع این حادثه اعلام شده ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۴    
هدایای کریسمس به پاپ فرانسیس از سوی هوادارانش در حاشیه مراسم موعظه هفتگی پاپ در واتیکان.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۱    
سوره فیل و ماجرای هلاکت بار وعبرت آموز آن، هشداری بود برای مشرکان مکه که با پیامبر صلی الله علیه و آله مخالفت می کردند و درس آموزنده و هشدار دهنده ای است برای همه ی سرکشان تاریخ همواره تحقق معجزگون ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۴    
متروی تهران به طور رسمی در سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرد. خط 5 مترو میان تهران و کرج نیز همان سال جابجایی مسافر را آغاز کرده و طبق گفته مسئولان، از راه اندزای آن تا کنون نوسازی انجام نگرفته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۱    
علت احتمالی آتش سوزی بازار گل محلاتی اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۸    
در پایان هفته یازدهم و دوازدهم ریکرو مردان و هفته نهم و دهم کامپوند مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۵    
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور از آمادگی همه جانبه این ستاد برای برگزاری اردو های راهیان نور خبرداد و گفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۱    
کاخ صدام به عکس حاج قاسم و ابومهدی المهندس مزین شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۸    
طی دو روز گذشته ویدیویی از رشید کاکاوند شاعر، پژوهشگر و مجری رادیو و تلویزیون در صفحات مجازی در حال انتشار است که این شاعر در شب یلدا همزمان در دو برنامه زنده هزاره شعر شبکه چهار و ویژه برنامه شب ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری مشترک با همتای عراقی خود اعلام کرد ایران برای تکمیل بحث لغو روادید هوایی و لغو روادید عام بین دو کشور آمادگی دارد و از نگاه طرف ایرانی همه مقدمات برای لغو روادید ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۷    
یک کاربر فضای مجازی تصویری لو رفته از علمدار حاج قاسم سلیمانی بر روی صندلی ریاست را در توییتر منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۸    
وزیر امور خارجه: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس اخبار خوبی از وزیر خارجه عراق مبنی بر خروج قطعی نیرو های نظامی آمریکایی از این کشور شنیدیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۵    
پیکر مطهر و گلگون کفن امیر سرلشکر شهید فرامرز کوهی پس از 39 سال طی تفحص در حمیدیه عراق، با حضور آحاد مردم انقلابی و شهید پرور در ورامین تشییع و در امامزاده جعفر پیشوا به خاک سپرده شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۹    
تست یکی از ورزشکاران رشته المپیکی مثبت اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۶    
ستاره ایرانی تیم زنیت روسیه در نظرسنجی روزنامه اسپورت اکسپرس به عنوان برترین بازیکن سال لیگ روسیه انتخاب شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۶    
دور هشتم مذاکرات وین با محور رفع تحریم های ظالمانه دوشنبه هفته آینده از سرگرفته می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۶    
وزیر نیرو نخستین واحد تولید سلول خورشیدی کشور را در شهرستان خمین افتتاح کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۶    
یک دستگاه جدید که هنگام خواب درون دهان قرار می گیرد، می تواند به شب های بی خوابی ناشی از خر و پف کردن و خرناس کشیدن پایان دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۳    
افزایش قیمت کالا و خدمات مورد نیاز خانوار ها ایرانی در ماه گذشته به طور متوسط بیش از 35 درصد بوده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر از آغاز ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری تخصصی 1401 خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۳    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به آمار ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تا روز های آغازین دی ماه اشاره کرد و گفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۳    
کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۰    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ جزییات برخورد کامیون مرگبار میکسر با 11 خودرو در مسیر تقاطع ستاری – مخبری را تشریح کرد و از لغو مجوز شرکت مذکور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۷    
سید ابراهیم رئیسی با ابراز خرسندی از برگزاری آرام و امن انتخابات پارلمانی در عراق، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی تشکیل مجلس و دولت قوی و مقتدر در عراق بوده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار مرگبار در بازار گل محلاتی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۶    
جمعی از معلمان در شهر های مختلف کشور برای اجرای طرح رتبه بندی و بهبود وضعیت معیشت خود در مقابل ادارات آموزش و پرورش استان خود تجمع کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۳    
شاخص های اصلی وال استریت روز چهارشنبه با کاهش نگرانی ها در مورد سویه اُمیکرون و تاثیر آن بر بهبود اقتصاد جهانی کاهش یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۳    
وزیر بهداشت گفت: از تمامی دانشمندان مجموعه دارویی برکت تشکر می کنیم. کرونا در دنیا علیرغم مشکلاتی که ایجاد کرد اما غبار را از روی خیلی چیزها برداشت و قدرت واقعی کشورها را نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۳    
ستاره شناسان به تازگی 70 دنیای بیگانه بدون ستاره جدید را کشف کرده اند و می گویند ممکن است چندین میلیارد از این سیارات غول پیکر شناور و آزاد وجود داشته باشد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۰    
رئیس جمهور گفت: ایجاد ساز و کاری متناسب که بتواند به مسایل مختلف میلیون ها مهاجر مقیم و اتباع دیگر کشورها رسیدگی کند در دستور کار قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۱    
یک فروند هواپیمای بدون سرنشین غیر مسلح در نزدیکی سرویس اطلاعات عراق در بغداد سقوط کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۸    
پیرمرد فقیر که سال ها با گاری چوبی اش بستنی فروشی می کرد با حضورش در یک عکس متحول کننده در فضای مجازی در زندگی اش معجزه را حس کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۵    
گلاب یکی از پر مصرف ترین عرقیات مفید برای تقویت قلب، کبد، معده و اعصاب است و به دلیل خواص و طبیعت ویژه ای که دارد، معجزه طبیعت نام گرفته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۵    
وزیر بهداشت گفت: طی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در حوزه دارو با کمبودی مواجه نیستیم و نواقص در خصوص دارو های خاص نیز به زودی رفع می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۵    
فرمانده کل سپاه از پهپادهای تهاجمی و انتحاری به عنوان اجزای جدید قدرت تهاجمی نیروی زمینی سپاه نام برد و گفت: نیروی زمینی سپاه ضامن اطمینان بخش استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۷    
سردار احمد طاهری از انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: با تلاش کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان باند سرقت به عنف گوشی تلفن همراه در زاهدان متلاشی و 400 ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۱    
رئیس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) گفت: 481 پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۱    
در ارتفاعات طاق بستان نزدیک شهر کرمانشاه گله ای از گرگاس ها (گرگ های دورگه که از آمیزش سگ و گرگ به وجود می آیند) تردد می کند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۲    
شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، با حضور استاندار و معاونان استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۲    
وزیرامور خارجه آذربایجان، در نشست وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در باکو اعلام کرد که در آینده نزدیک به تهران سفر خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۴    
غرق یک کشتی باری در سواحل ماداگاسکار که به شکل غیر قانونی در حال حمل مسافر بود، تاکنون 85 نفر را به کام مرگ فرستاده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۱    
کبگانیان گفت: دو مرحله ای شدن کنکور از سال 1402 قطعی است و شوای سنجش و پذیرش باید آئین نامه آن را بررسی کرده و جهت اصلاح به شورای انقلاب فرهنگی اطلاع دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۱    
قیمت برق در اروپا در پی کمبود عرضه زمستانی فرانسه، به رکورد بالای جدیدی صعود کرده و صنایع سنگین را ناچار کرد تولید در سراسر این منطقه را کاهش دهند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۴    
مرد 51 ساله ای در مشهد به اتهام قتل مادرش در اختیار کارگاهان جنایی قرار گرفت. او پس از مصرف شیشه جسد مادرش را در حیاط خانه خاک کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۸    
خبر ورود اراذل و اوباش به یک مدرسه و حمله با قمه به مدیر مدرسه از روز گذشته در فضای مجازی هرمزگان بشدت دست به دست می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۵    
یک روزنامه اسرائیلی اعلام کرد که حزب الله لبنان حدود 2 هزار پهپاد در اختیار دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۹    
هزارپای شبتاب گونه ای نادر، سمی و خطرناک است. بدن این موجود مملو از سم سیانید است، محل زندگی این بندپا نیز آمریکاست.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی که پیش بینی شده بود از ساعتی قبل وارد کشور شده و در استان های آذربایجان غربی، شرقی و کردستان شاهد بارش برف هستیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۳    
مراسم تشییع پیکر شهید حسن ایرلو سفیر ایران در یمن روز گذشته با حضور مقامات لشکری و کشوری از جمله سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران برگزار شد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۷    
اولین داروی تزریقی برای پیشگیری از عفونت HIV توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۰    
جن ساکی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا به گفت و گو با متحدان و شرکای خود درباره ایران ادامه می دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۰    
آمریکا،انگلیس، آلمان، فرانسه، کانادا، اوکراین و لهستان از روسیه خواستند تا کمپین اطلاعات نادرست خصمانه خود علیه اوکراین را متوقف کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۰    
در ساعات اولیه دوم دی ماه، خبری مهم از مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۲    
مرحله زمینی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 17 با اجرای موفق رزم گسترده شبانه یگان های مختلف نیروی زمینی سپاه پایان یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۲    
مدیر کل منابع طبیعی گیلان با اشاره به مهار کامل آتش سوزی در جنگل های استان، گفت: سه شهرستان بیشترین میزان آتش سوزی را داشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۹    
موزه هنر های معاصر تهران به دلیل آنچه فضاسازی و آماده سازی نمایشگاه جدید عنوان شده است، تعطیل می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۹    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: خط پنج متروی تهران و حومه بدون هیچ محدودیتی از ابتدای صبح امروز (پنجشنبه دوم دی ماه 1400) به شهروندان و مسافران خدمات رسانی دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۶    
در این گزارش به بررسی 10 عکس تاریخی برتر می پردازیم که با نشان دادن ابعاد جدیدی از چیز هایی که می شناسیم، ما را شگفت زده می کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۳    
در جهانی که ما در آن به سر می بریم حقایق و شگفتی های بسیاری وجود دارد که گاه از شنیدن آن ها شگفت زده خواهید شد.