پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۵۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 14 اسفند 1400 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 31 فروردین 1400 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1400 صراط نیوز 31 خرداد 1400 صراط نیوز 31 تیر 1400 صراط نیوز 31 مرداد 1400 صراط نیوز 31 شهریور 1400 صراط نیوز 30 مهر 1400 صراط نیوز 30 آبان 1400 صراط نیوز 30 آذر 1400 صراط نیوز 30 دی 1400 صراط نیوز 30 بهمن 1400 صراط نیوز 1 اسفند 1400 صراط نیوز 2 اسفند 1400 صراط نیوز 3 اسفند 1400 صراط نیوز 4 اسفند 1400 صراط نیوز 5 اسفند 1400 صراط نیوز 6 اسفند 1400 صراط نیوز 7 اسفند 1400 صراط نیوز 8 اسفند 1400 صراط نیوز 9 اسفند 1400 صراط نیوز 10 اسفند 1400 صراط نیوز 11 اسفند 1400 صراط نیوز 12 اسفند 1400 صراط نیوز 13 اسفند 1400 صراط نیوز 14 اسفند 1400 صراط نیوز 15 اسفند 1400 صراط نیوز 16 اسفند 1400 صراط نیوز 17 اسفند 1400 صراط نیوز 18 اسفند 1400 صراط نیوز 19 اسفند 1400 صراط نیوز 20 اسفند 1400 صراط نیوز 21 اسفند 1400 صراط نیوز 22 اسفند 1400 صراط نیوز 23 اسفند 1400 صراط نیوز 24 اسفند 1400 صراط نیوز 25 اسفند 1400 صراط نیوز 26 اسفند 1400 صراط نیوز 27 اسفند 1400 صراط نیوز 28 اسفند 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1400 
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۱    
سندرم موی غوطه ور منجر به ناهنجاری ساختاری و رشد در همه جهات مو شده و تمیز کردن یا شانه کردن آن را دشوار می کند. به این حالت موی شیشه ای تابیده نیز گفته می شود و معمولاً به رنگ کاهی با بافتی کدر است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۶:۳۲    
باغ ارم باغ ایرانی تاریخی منحصربفرد است که درسی وپنجمین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو درسال 2011 در فهرست میراث جهانی ثبت گردید و شامل چند بنای تاریخی هنری نفیس و باغ گیاه شناسی می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۳:۲۹    
دانه کتان می تواند بهترین دوست شما در برنامه کاهش وزنتان باشد و در عین حال به مهار بسیاری از بیماری ها از فشارخون و دیابت گرفته تا کلسترول بالا کمک کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۳    
در پی پیام های برخی بازنشستگان مبنی بر عدم دریافت عیدی مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی دراین باره ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۰    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از بازگشت از تهران گفت که مذاکرات خوبی در تهران داشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
این روزها اخبار و گزارش های متفاوتی از سرانجام مذاکرات وین منتشر می شود که در تازه ترین آنها ، از پایان مذاکرات وین -و یا گام نهایی آن- خبر می رسد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۵:۵۲    
در آخرین روز های زمستان و با نزدیک شدن به فصل بهار، شکفته شدن شکوفه های زیبا بر درختان خبر از آغاز فصلی نو و بهار طبیعت می دهد
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۴:۵۵    
به گزارش مشرق، همسر شهید محمد جعفر حسینی در گلایه به تبعیض های موجود میان ایرانی ها و افغان ها استوری ذیل را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۴:۲۸    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله انتحاری به مسجد شیعیان لحظاتی قبل از شروع نماز جمعه در شهر پیشاور در شمال غرب پاکستان را که دست کم 56 کشته و حدود 200 زخمی برجای گذاشت، پذیرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۳:۴۰    
تقویم هجری شمسی، همان طور که از نامش پیداست بر اساس جایگاه خورشید در آسمان و با مبدا تاریخی هجرت پیامبر مکرم اسلام (ص) از مکه به مدینه تنظیم شده است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۳:۱۶    
به گزارش پایگاه خبری صراط، کانال تلگرامی روزمرّگی های یک محیط بان نوشت: "پلنگ ایرانی" این بار در منطقه حفاظت شده "قمصر" و "برزک" اصفهان مقابل دوربین قرار گرفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۱:۳۴    
به تازگی فیلمی از هالک اینستاگرامی منتشر شده که در نشست خبری با فرد خارجی ای که می خواهد مبارزه کند به یک باره عصبانی می شود و به سمتش می رود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۷    
دبیر کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به خاطر این که اخیرا در توئیتی برای مخالفین طرح صیانت از دو عبارت گرگ های مجازی و سگ های قلاده بلند‬⁩ استفاده کرده بود از مردم عذرخواهی کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۹    
منابع روسی از دیدار یک هیأت ترکی و اوکراینی از شمال سوریه برای جذب و اعزام نیرو به اوکراین خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۳    
بر اساس قانون بودجه سال جاری، صاحبان خانه های بالای 10 میلیارد تومان و باغ ویلا های گران قیمت باید مالیات بپردازند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۰    
منابع خبری آمریکا از ورود ناو هواپیمابر یواس اس هری ترومن به شمال دریای اژه همزمان با تشدید درگیری ها بین اوکراین و روسیه خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف درآمد های دولت در سال آینده را مشخص کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۴    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از بازگشت از تهران گفت که مذاکرات خوبی در تهران داشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت نمایندگان مبنی بر معافیت مناطق آزاد از دارا بودن سه شرط برای بهره مندی از این معافیت خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۲    
نمایندگان مجلس منابع یارانه معیشتی از محل اصلاح قیمت بنزین نسبت به قیمت قبل از سهمیه بندی در سال 1398 را مشخص کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۹    
یک منبع در تیم مذاکره کننده گفت هیچ مقام رسمی نه از تهران و نه از وین درباره اظهارات وزیر خارجه روسیه اظهارنظری نکرده است و نقل قول منتشرشده توسط رویترز ساختگی است و معتبر نیست.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۳    
مرجع تقلید شیعیان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی مسجد شیعیان پاکستان گفت: قتل عام های زنجیره ای که در برابر چشم جهانیان رخ می دهد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای، نرخ ارز محاسبه ارزش گمرکی کالا های وارداتی در سال آینده را مشخص کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری سارقانی که 60 میلیارد ریال اموال از یک معدن در این شهرستان سرقت کرده بودند، خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۷    
براساس توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی، سازمان انرژی اتمی حداکثر تا 29 اسفند توضیحات کتبی مرتبط با سؤالات مطرح شده توسط آژانس درباره موضوعات مربوط به سه مکان که ایران به آن ها نپرداخته را ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۴    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای با معافیت مالیاتی فرهنگیان و پزشکان مناطق محروم مخالفت کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۱    
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز شنبه اعلام کرد که دست کم 351 غیر نظامی از زمان حمله نیرو های روسیه در اوکراین کشته شده اند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قالب یک سفر کاری به مسکو رفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۵    
در ادامه رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 2022 اردن، ابوالفضل دانا مدال برنز خود را قطعی کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۲    
رئیس جمهور ترکیه به همتای روس خود گفته است که ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین آماده دیدار با پوتین است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۹    
وزارت دفاع روسیه امروز، شنبه اعلام کرد، عملیات نظامی بعد از سوء استفاده کی یف از آتش بس اعلام شده، از سرگرفته شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۳    
نیروی هوایی آمریکا در بحبوحه درگیری روسیه و اوکراین بمب افکن راهبردی خود را بر فراز حریم هوایی رومانی به پرواز درآورد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۰    
سرپرستی مرکز اورژانس تهران از دو برابر شدن مزاحمت های تلفنی اورژانس طی هفته گذشته خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۰    
جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات قاتل شهید رنجبر جانشین وقت پاسگاه بیدزرد شیراز صبح امروز در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس به ریاست قاضی محسن رجایی نیا و حضور مستشاران این دادگاه قاضی محمد حسن ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۷    
استراتژی های پیش روی ایران در پی جنگ روسیه و اوکراین در نشستی در انجمن دوستی ایران و روسیه مورد بررسی قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۴    
خبرگزاری سبأنت، همچنین نوشت که جنگنده های ائتلاف سعودی 23 مرتبه استان های مختلف یمن را بمباران کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۲    
نمایندگان مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی را به واریز وجوه موضوع قانون نحوه تأمین هزینه های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران به خزانه داری کل کشور موظف کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۹    
اوکراین تلاش می کند بار دیگر به پایگاه های تسلیحات هسته ای دست پیدا کند، چطور می توانیم چنین چیزی را بپذیریم. ارتش روسیه در اوکراین برای آینده می جنگد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۹    
در ادامه آزادسازی بستر و حریم رودخانه کرج، روز شنبه 14 اسفندماه، تخریب یک ویلای لاکچری در حاشیه رودخانه کرج و جاده چالوس با دستور مستقیم رییس قوه قضاییه آغاز شد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۰    
دانشمندان ژل جدیدی ساخته اند که می تواند از بروز آرتروز جلوگیری کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۴    
وزیر امور خارجه اوکراین امروز (شنبه) گفت، اگر در جریان گفتگو با همتای ترکیه ای خود به این نتیجه برسد که دیدار با لاوروف نتیجه داشته خواهد داشت، موافقت می کند تا با او در ترکیه دیدار کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۱    
فیلمبرداری فیلم سینمایی آن ها مرا دوست داشتند در تهران ادامه دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خادمان حرم امام حسین و حضرت عباس علیهم السلام همزمان با اعیاد شعبانیه حرم های مطهر سرداران کربلا را با بیش از سه هزار شاخه گل طبیعی تزئین کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرایط اعطای کارت معافیت از خدمت سربازی برای مشمولان نظام وظیفه عمومی مقیم خارج از کشور را تعیین کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۹    
دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران گفت: 21 اسفندماه سال جاری که برای تشکیل آخرین جلسه شورای عالی کار در سال 1400 پیش بینی شده است فکر می کنم این شورا ان شاءالله میزان حداقل دستمزد کارگران در ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۸    
به زودی شرکت هایی برای اجاره داری حرفه ای در کنار بازار های سنتی راه اندازی می شوند تا بتوانند بازار اجاره را در کنار بازار سنتی ساماندهی کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۱    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: امیدوارم جلساتی که درباره خصوصی سازی برگزار می شود، خروجی لازم برای نهایی شدن این اتفاق را داشته باشد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۹    
به گفته نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با تصمیم نمایندگان در سال آینده ارز 4200 تومانی حذف و برای جبران آن، 66 هزار میلیارد تومان در قالب کارت خرید کالاهای اساسی اختصاص پیدا می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره نحوه فعالیت سامانه "ایران من" در زمینه کنترل ترددها و سفرهای نوروزی توضیح داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۳    
نتایج قرعه کشی سی و سوم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو پس از تایید نهادهای ناظر، در صفحه شخص کاربران در قسمت استعلام وضعیت قرعه کشی در سایت ایران خودرو قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۳    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: چه بخواهیم چه نخواهیم به دلیل مسائل حاشیه ای حساسیت دیدار استقلال و گل گهر بالاست اما آبی پوشان نباید وارد این مسائل شوند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۱    
بهرام رادان بازیگر سینمای ایران در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکس هایی از سفرش به آفریقا نوشت: عجیب ترین و بیادموندنی ترین سفر زندگیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد فردا (یکشنبه) وارد ایران خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۹    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: قدرت آتش موشکی وشلیک های همزمان ما بیش از 6 تا 7 برابر شده است و زمان آمادگی ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است .
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با واردات 50 هزار دستگاه خودروی سواری و 20 هزار دستگاه خودروی سواری دوگانه سوز هیبریدی و برقی در سال 1401 موافقت کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۵    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با اشاره به ایام و اعیاد پیش رو اظهار داشت: حضور در گردهمایی ها و جشن ها، رفتن به مسافرت و حضور در کاروان های راهیان نور با رعایت اصول بهداشتی بلااشکال است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از اجرای طرح نوروزی تعزیرات از امروز تا 14 فروردین خبرداد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۲    
وزیر ورزش خواستار لغو استرداد مالکیت دو مجموعه ورزشی شهدای گمنام تهران و ناصر حجازی به وزارتخانه متعلق به استقلال و پرسپولیس از معاون اول رئیس جمهور شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۰    
رییس سازمان انرژی اتمی پس از دیدار با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: مسایل باقی مانده که در سفرهای گذشته ایشان و در وین گفت وگو شده بود را مرور کردیم و جمع بندی کردیم تا مبادله مدارکی که ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۴    
الکسی ناوالنی، منتقد به زندان افتاده سرشناس کرملین از روس ها خواست فردا یکشنبه 6 مارس در شهرهای روسیه و سراسر جهان علیه جنگ در اوکراین تظاهرات برپا کنند و ولادیمیر پوتین را متهم کرد که به اینکه "مایه ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۸    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت شرایط مجاز برای سفرهای نوروزی را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۶    
نماینده روسیه در مذاکرات وین، طی اظهاراتی، به گمانه زنی درباره تاریخ احتمالی حصول توافق پرداخت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی صنعت برق نحوه محاسبه قبوض جدید برق را تشریح کرد و گفت: مشترکان پرمصرف منتظر 30 تا 50 درصد افزایش هزینه های برق مصرفی خود باشند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۸    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات هفته گدشته بدون تغییر است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۵    
زمان و محل برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۲    
وزیر کشور طالبان که از زمان آغاز حکومت این گروه در افغانستان تصویری از چهره وی منتشر نشده بود، امروز در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان پلیس این کشور مقابل رسانه ها حضور یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۶    
سازمان اطلاعات خارجی روسیه خبر داد، واشنگتن تروریست های داعشی را پیش از اعزام به دونباس در پایگاه نظامی تنف سوریه آموزش داده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۳    
نصب پرچم اوکراین در یک مراسم مذهبی در ایران توجه کاربران را جلب کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۴    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۱    
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای شنبه چهاردهم اسفندماه اعلام کرد که بر اساس آن، قیمت پوند از 56 هزار و 142 ریال به 55 هزار و 491 ریال رسید و یورو نیز کاهش 822 ریالی را تجربه کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۵    
پیشنهاد سناتور کهنه کار جمهوریخواه مبنی بر لزوم ترور پوتین، واکنش تند کاخ سفید را که به شدت از درگیری مستقیم با روسیه پرهیز می کند، در پی داشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
قیمت نفت در هفته گذشته با رشدی حدود 26 درصدی به 120 دلار در هر بشکه نزدیک شد تا انتظار برای بازگشت نفت ایران به بازار برای کنترل قیمت ها بیشتر شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۳    
استاندار مازندران زمان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را روز جمعه 20 اسفند ذکر کرد و گفت: در این سفر برای پروژه های دارای 50 درصد پیشرفت اعتبار تخصیص داده می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۸    
باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال ارقام قراردادهای بازیکنان و رقم اجاره مسکن ماهانه 25 میلیون تومانی 3 بازیکن خارجی تیم را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۹    
ارتش روسیه با آغاز جنگ در اوکراین، بخش زیادی از تروریست های داعش را که آمریکا آنان را از سوریه به دونباس منتقل کرده بود از بین برد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۰    
معلمان دارای رتبه اول که هم اکنون 4 میلیون تومان حقوق می گیرند و براساس مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق حقوق پایه کارمندان در سال آینده 5 میلیون و 600 هزار تومان خواهد شد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه همه باید کمک کنیم تا حوادث چهارشنبه آخر سال کاهش پیدا کند، گفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی فردا خبر داد و کاهش 8 تا 10 درجه ای دما در برخی مناطق کشور را پیش بینی کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۹    
22 کوهنورد بجنوردی از ساعت 15 جمعه سیزدهم اسفندماه، در ارتفاعات شاه جهان مفقود شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۰    
گرداننده پر حاشیه این تلویزیون اینترنتی مساله دار در محفلی نیمه خصوصی با صراحت اعلام کرده که مورد حمایت دستگاه امنیتی کشور بوده و در صورتی که تحت فشار قرار بگیرد ظرف 48 ساعت به استانبول رفته و از ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۵    
رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان خراسان شمالی هستیم.