پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۴۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 30 بهمن 1402 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 31 فروردین 1402 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1402 صراط نیوز 31 خرداد 1402 صراط نیوز 31 تیر 1402 صراط نیوز 31 مرداد 1402 صراط نیوز 31 شهریور 1402 صراط نیوز 30 مهر 1402 صراط نیوز 30 آبان 1402 صراط نیوز 30 آذر 1402 صراط نیوز 30 دی 1402 صراط نیوز 29 اسفند 1402 صراط نیوز 1 بهمن 1402 صراط نیوز 2 بهمن 1402 صراط نیوز 3 بهمن 1402 صراط نیوز 4 بهمن 1402 صراط نیوز 5 بهمن 1402 صراط نیوز 6 بهمن 1402 صراط نیوز 7 بهمن 1402 صراط نیوز 8 بهمن 1402 صراط نیوز 9 بهمن 1402 صراط نیوز 10 بهمن 1402 صراط نیوز 11 بهمن 1402 صراط نیوز 12 بهمن 1402 صراط نیوز 13 بهمن 1402 صراط نیوز 14 بهمن 1402 صراط نیوز 15 بهمن 1402 صراط نیوز 16 بهمن 1402 صراط نیوز 17 بهمن 1402 صراط نیوز 18 بهمن 1402 صراط نیوز 19 بهمن 1402 صراط نیوز 20 بهمن 1402 صراط نیوز 21 بهمن 1402 صراط نیوز 22 بهمن 1402 صراط نیوز 23 بهمن 1402 صراط نیوز 24 بهمن 1402 صراط نیوز 25 بهمن 1402 صراط نیوز 26 بهمن 1402 صراط نیوز 27 بهمن 1402 صراط نیوز 28 بهمن 1402 صراط نیوز 29 بهمن 1402 صراط نیوز 30 بهمن 1402 
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۲    
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و شوهر سرایدار به جرم قتل زن صاحب خانه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۲    
کمپین بزرگی در کشور فلسطین علیه جنایت های رژیم اشغالگر قدس ایجاد شده تا از حضور صهیونیست ها در المپیک پاریس ممانعت شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۴    
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2میلیون و 829 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 32میلیون و 950 هزار تومان است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۲    
پس از 200 سال و با وجود مطالعات مختلف بر روی تارموهای به جا مانده از بتهوون مشخص شد که این تار موها اصلا متعلق به بتهوون نیستند بلکه ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۴    
پیکر 34 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در خاک عراق، (30 بهمن 1402) با حضور مردم، عشایر و خانواده های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آبادان ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۵    
مرد جوان وقتی به جرم درگیری منجر به جرح به زندان افتاد، با یک سارق حرفه ای آشنا شد و همین آشنایی، او را تبدیل به یک تبهکار حرفه ای کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی شورای نگهبان از اتمام فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۳    
حالا یک دهه از بازداشت پر سر و صدای بابک زنجانی می گذرد و در پس این همه سال و همراه با انواع پنهانکاری ها و در سایه نبود شفافیت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۰:۵۴    
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادیهای اجتماعی گفت: 16 دی ماه و بر اساس رصدی که داشتم، متوجه شکل گیری کلاهبرداری "کوروش کمپانی" شدم و در نامه ای به معاون پیشگیری قوه قضائیه با استدلال آن را ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۰:۴۳    
زنان دوومیدانی کار ایران در آخرین روز از مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا پنج مدال رنگارنگ کسب کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۰:۳۳    
تهران- ایرنا- رئیس سازمان حج و زیارت گفت: کاروان بندی زائران حج آینده در سطح کشور از روز یکشنبه -6 اسفند ماه- 1402- مصادف با نیمه شعبان آغاز می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۰:۳۳    
رئیس سازمان استاندارد با اشاره به پیشرفت واحدهای تولیدی کشور در زمینه استاندارد گفت: در دو سال گذشته از رتبه 26 دنیا به رتبه بیستم استاندارد سازی صعود کردیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۰:۳۳    
به گزارش صراط ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان رضوی، از لحظاتی قبل، مه گرفتگی و کاهش دید موجب لغو تمامی پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۰:۱۲    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: براساس درخواست انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی افزایش قیمت 54 درصدی بلیت قطارهای 5 ستاره، امشب در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تصویب شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۳    
تصویربرداری سریال زیر خاکی 4 با بازی هنرمندانی همچون پژمان جمشیدی و ژاله صامتی که قرار است نوروز 1403 پخش شود همچنان ادامه دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۳    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش این کشور در 24 ساعت گذشته چهار عملیات دریایی و هوایی انجام داده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۶    
سخنگوی سازمان غذا و دارو با تاکید بر وضعیت پایدار تولید و تامین انواع شیر خشک در کشور گفت: 99.8 درصد تامین شیر خشک مورد نیاز کشور از تولیدات داخلی است و طی یک ماه گذشته هیچ مجوز جدیدی مبنی بر واردات ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۴    
فرد متخلفی در کرمانشاه به دنبال منفعت مالی خود نان گرم را از نانوایی خریداری و آن را خشک و انبار می کرد تا آن را به قیمت بالاتر به فروش برساند، توسط بازسازی جهاد کشاورزی استان شناسایی شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۸    
یک موسسه در انگلیس پیش بینی کرد که کارگران انگلیسی سال میلادی جاری به جای افزایش دستمزد کاهش آن را تجربه می کنند
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۳    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان این ادعا که ایران کماکان در حال انجام غنی سازی در سطحی فراتر از نیازهای صلح آمیز است گفت که قصد دارد ماه آینده میلادی به تهران سفر کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۴    
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی درباره توقف افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه ها گفت: در فضای مجازی مطالب خلاف واقع عنوان می شود اما باید به اخباری توجه کنید که به صورت رسمی اعلام شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۶    
در ادامه درگیریهای یمن با لندن و واشنگتن، شورای عالی سیاسی صنعاء، با صدور فرمانی، آمریکا و انگلیس را در لیست کشورهای متخاصم قرار داد تا همچنان به حمایت از ملت فلسطین ادامه دهد و بتواند تجاوزات رژیم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۳    
روز گذشته منابع خبری خبر دادند که برق هزاران خانه در سرزمین های اشغالی قطع شده است اما اطلاعات موثق حاکی از آن است که هک شدن شبکه برق رژیم صهیونیستی دلیل قطع گسترده برق در سرزمین های اشغالی بوده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۴    
سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: دو ناو آمریکایی در خلیج عدن با دو عملیات نظامی کیفی با استفاده از تعدادی موشک مناسب دریایی هدف قرار گرفتند
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۵    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 14 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در شهرستان تبریز، خبر داد
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی دولت با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در زمینه حمایت از تولیدکنندگان و کاهش چالش های بانکی این بخش گفت بانک ها باید به طرف تولید کنندگان هدایت شوند و سیاست دولت سیزدهم در جهت اصلاح رویه بانکی است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۶    
امید حامدی فر پس از جسله عصر امروز با علی خطیر در جمع آبی پوشان ماندنی شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۳    
تفرش- فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از کشف 8 دستگاه گنج یاب قاچاق ، در عملیات های پلیس این شهرستان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۰    
پژو پارس استانداردهای 85 گانه را ندارد بنابراین سیاست گذار هنوز اجازه تداوم تولید در 1403 را نداده است؛ حال ایران خودرو اعلام کرده متقاضیان به جای این خودرو سورن یا پژو 207 تحویل بگیرند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۶    
استعفای گل محمدی مورد قبول هیئت مدیره و مدیرعامل قرار گرفت حواشی ایجاد شد
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۹    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه بهمن ماه دهک های 4 تا 9 به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و از ساعت 24 امشب قابل برداشت است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۴    
برآیند سابقه عملکرد سلبریتی ها در حوزه های مختلف سیاسی و تبلیغاتی نشان می دهد، چندان نمی توان به آن ها اعتماد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۲    
از سال بعد خودروهای سواری داخلی بدون استاندارهای 85گانه شماره گذاری نمی شوند اما همچنان 6 میلیون پراید قدیمی قبل از اینکه به آخر خط برسند هر سال 5 هزار نفر را به کام مرگ می کشند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۷    
علی خطیر تصمیم خود برای حضور در فوتبال برتر را تغییر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۵    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: استفاده خانواده ها از کولرهای گازی با مصرف برق بیشتر منجر به افزایش مبلغ قبوض صادر شده می شود و به اقتصاد خانواده لطمه می زند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۷    
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سامانه هدا جانشین تمام سامانه ها و احراز هویت ها قرار خواهد گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۲    
رییس سازمان فضایی روسیه اعلام کرد که این کشور قصد دارد امسال 40 موشک را به فضا پرتاب کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
بایرن علاقه مند به جذب زین الدین زیدان است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۸    
باکتری های بستر دریای قطب شمال نقش مهمی در حفظ حیات روی زمین دارند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از دستگیری یکی از بانفوذترین و متمول ترین پیمانکاران شهر پرند به اتهام تخلفات مالی و ارتشاء خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
الحاق ناوهای جدید از کلاس شهید سلیمانی به نیروی دریایی سپاه صورت گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۳    
استقلال و پرسپولیس طی روز های 8 و 9 اسفند به ترتیب مقابل دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن به میدان خواهند رفت که این بار برخلاف هفته هفدهم استقلال میزبان است و پرسپولیس باید خارج از خانه بازی کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۳    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: مدیرعامل شرکت کوروش کمپانی به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب است و اموال منقول این شرکت در نقاط مختلف کشور مانند قایق هایی در جزیره کیش شناسایی و توقیف شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۹    
قطار مترو در خط تست پایانه صادقیه، از ریل خارج شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۹    
سخنگوی دستگاه قضا گفت: از آبان ماه سال جاری رسیدگی به پرونده کوروش کمپانی بر اساس گزارش های واصله از سوی ضابطان خاص صورت شروع شده و وزارت اطلاعات گزارش دهنده این پرونده بوده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۶    
با رشد نجومی نرخ دلار طی سال های اخیر، وضعیت بازار خودرو در بخش لوازم مصرفی و یدکی به جولان گاهی برای دلالان و ایجاد بازار سیاه تبدیل شده است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۳    
مجری پرسپولیسی تلویزیون با ابراهیم تاتلیس عکس یادگاری گرفت. عکس صمیمی رضا رشیدپور مجری پرسپولیسی تلویزیون با ابراهیم تاتلیس، خواننده مشهور ترک در فضای مجازی پربازدید شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۴    
رونالدو در حاشیه دیدار النصر مقابل الفاتح با دو برادر دوقلو عکس جالبی گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۴    
در ادامه بازی های هفته بیست وپنجم سری A، تیم فوتبال رم توانست سه بر صفر فروزینونه را از پیش رو بردارد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۱    
رئیس جمهور کشور پایان هفته جاری برای افتتاح چند طرح به خوزستان سفر خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۸    
وکیل بابک زنجانی گفت: با توجه به ماده 114 قانون مجازات اسلامی که به تخصیص عفو و بخشش اشاره می کند و با توجه به اینکه تمامی دیون و بدهی موکل بنده؛ بابک زنجانی تسویه و پرداخت شد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۵    
یارانه کمک معیشتی بهمن ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 امشب قابل برداشت است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۳    
وزیر آموزش و پرورش تقویت مدارس و معلمان در مناطق محروم و توسعه کیفی هنرستان ها را از جمله برنامه های مهم این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: فرهنگ وقف وسایل آموزشی در کشور، باید بررسی و دنبال شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۲    
معاونت پلیس ایندیاناپولیس اعلام کرد که در این تیراندازی که در رستوران زنجیره ای وافل هاوس رخ داد، یک زن پس از جراحت شدید در بیمارستان جان باخت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۴    
جزویات واریز عیدی و حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار توضیحات باشگاه های پرسپولیس و استقلال درباره مالکان قانونی آنها شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۸    
در اجرای طرح دستگیری سارقان و موبایل قاپان 61 سارق زور گیر و قاب زن و 10 نفر مالخر دستگیر شدند و تعداد 205 دستگاه تلفن همراه و 10 قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
" " کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
روزنامه شرق به اتهام نشر اکاذیب مجرم شناخته شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۱    
کنعانی در پاسخ به سؤالی درباره مذاکرات برجام گفت: برجام از موضوعات دردستورکار ایران است. بارها اعلام شده است به رغم اینکه خنثی سازی تحریم ها یکی از رویکردهای اساسی دولت و دستگاه دیپلماسی منطبق بر ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۸    
چپ کردن قطار مترو در کنار اتوبان فهمیده و در خط تست پایانه صادقیه در ساعت 9 صبح دوشنبه 1402/11/29
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۲    
علی مطهری گفت: انتخابات آزاد انتخاباتی است که همه افرادی که مایل به شرکت هستند و فساد مالی، سیاسی و اخلاقی ندارند بتوانند در معرض رای مردم قرار گیرند و انتخاب با مردم باشد نه اینکه به صرف انتقاد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۹    
رئیس قوه قضاییه گفت: در نتیجه تلاش ها و مجاهدت های همه بخش های ذیربط، اموال "بابک زنجانی" در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد و بنا بر کارشناسی های اولیه صورت گرفته، این اموال ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۹    
رئیس جمهور در جریان نظارت ستادی بر معاونت علمی ریاست جمهوری، از نمایشگاه محصولات دانش بنیان خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) به عنوان شعبه مرکزی خانه های نوآوری و فناوری در کشورهای هدف صادراتی مستقر ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۳    
سردار سلامی گفت: آمریکا و صهیونیست ها هر چقدر که بیشتر آسیب می بینند و ضعیف تر می شوند بیشتر هیاهو می کنند و غوغاسالاری حرفه و مهارت آنها است، از این نترسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تعداد افراد تایید صلاحیت شده برای کاندیداتوری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: اعداد و ارقامی که در این دوره شاهد بودیم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۹    
تکتم دستیاربندان در مسابقات داخل سالن آسیا موفق به کسب مدال طلا شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۹    
باشگاه پرسپولیس بودجه کافی برای پرداخت پول به اعضای فعلی این تیم را ندارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۳    
کارت شرکت در آزمون دکتری سال 1403 منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات از رسیدن گزارش هایی از تخریب تجهیزات فیبر نوری برخی شرکت ها توسط مخابرات خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴    
جنایات صهیونیست ها در غزه تمامی ندارد. بار ها و بار ها لحظات تلخ وداع خانواده های فلسطینی با فرزندان شهیدشان منتشر شده و دل هر انسانی را آزرده کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران صحبت های جالبی درباره علاقه اش به تیم استقلال گفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم گرفت تا یکی از اسطوره های این کشور را 80 هزار دلار جریمه کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۳    
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که 4 عضو فقهای شورای نگهبان در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرده اند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۳    
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون از پیشنهاد کوروش کمپانی برای تبلیغ به خودش گفت و به استاندارد تبلیغ برای چهره ها و اصطلاحاً سلبریتی ها اشاره کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
یک حقوق دان می گوید: بدون تردید سلبریتی ها نقش مؤثری در اعتماد مردم به این گونه شرکت ها داشته اند؛ اما مسئولیت کیفری داشتن این افراد منوط به علم و آگاهی آن ها از عملکرد مجرمانه شرکت است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۸    
امشب (دوشنبه شب) 60 لیتر سهمیه بنزین اسفندماه خودرو های شخصی، شارژ می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
سازمان هواشناسی کشور برای 12 استان هشدار کولاک برف، کاهش دما و یخبندان صادر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۳    
عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: راهبرد جبهه اصلاحات توسط کمیته راهبرد ها و برنامه ها تدوین و منتشر شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی فکر می کنند ما از وضعیت زندگی و معیشت مردم، گرانی ها و تورم هیچ اطلاع نداریم یا اگر اطلاع هم داشته باشیم نسبت به آن بی تفاوتیم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
یک وکیل دادگستری درباره مسئولیت افراد مشهور در تبلیغات کورش کمپانی گفت: این افراد وقوع جرم را خواه ناخواه تسهیل کردند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۷    
در جلسه گروهک انتخاباتی بذرپاش با برخی از کاندیدا های شهر تهران، محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس و رئیس اسبق پلیس راه کشور نیز حضور داشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
شرایط و جزئیات طرح جدید کسری خدمت سربازی اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۹    
شناور های گشتی رزمی شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری با حضور رئیس ستاد کل نیرو های مسلح به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه الحاق شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۲    
ولادیمیر پوتین که یک افسر کاگ ب بود، به دلیل تکیه بر شیوه مخالف کشی توانست برای سال های طولانی در قدرت بماند و در چارچوب تفکر کشورگشایی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۱    
زندگی مشترک کارل میلر 93ساله و جویس آلبرز 60ساله که از حدود یک ماه پیش شروع شده بود مدت زیادی طول نکشید و با جنایتی هولناک پایان یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۸    
درحالی همزمان با اجرای طرح کالابرگ الکترویک بازار پیامک های جعلی در خصوص یارانه گرم شده است که مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۹    
روزنامه های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم آذربایجان شرقی و اعلام اسامی نهایی تاییدصلاحیت شدگان انتخابات مجلس پرداخته اند.