چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۲:۵۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 29 اردیبهشت 1403 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1402 صراط نیوز 31 فروردین 1403 صراط نیوز 1 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 2 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 3 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 4 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 5 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 6 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 7 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 8 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 9 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 10 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 11 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 12 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 13 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 14 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 15 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 16 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 17 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 18 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 19 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 20 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 21 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 22 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 23 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 24 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 25 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 26 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 27 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 28 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 29 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 30 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1403 
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۱    
عرضه خودروهای وارداتی با 10 محصول در سامانه یکپارچه برای متقاضیان از امروز آغاز شد و تا پایان چهارشنبه ادامه دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۹    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره فساد در فوتبال کشور مطالبی ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه مگاموتور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور ضمن خداقوت به مدیران و کارکنان مگاموتور و ضرورت پیگیری و تسریع در تولید انبوه موتور های برقی گفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۷    
بانک سینا امکان وکالتی کردن حساب مشتریان خود را برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو های برقی وارداتی، فراهم کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۷    
در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب، ناشران و غرفه داران از خدمات زیرساختی و بانکداری بانک ملی ایران به عنوان حامی این نمایشگاه اعلام رضایت کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۷    
مشتریان بانک رفاه کارگران می توانند به صورت غیرحضوری و یا از طریق مراجعه به شعب این بانک، نسبت به وکالتی کردن حساب های خود اقدام و در طرح عرضه خودرو های برقی وارداتی شرکت کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۸    
اداره دهم پلیس آگاهی قبل از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۹    
چند روز قبل ویدئویی از علی شمخانی منتشر شد که خیلی بازتاب داشت. او در این ویدئو در حال تراول دادن به کودکان محروم در تخت جمشید است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۲    
زمان پخش سریال در انتهای شب با بازی پارسا پیروزفر مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۲    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق با اشاره به اینکه کشور عراق به دنبال تحقق شعار خودکفایی در تولید است گفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر ایران در دوحه در خصوص تداوم پیگیری ارتقاء همکاری ها و تعمیق مناسبات فی مابین تهران و دوحه در راستای تحقق اراده و اهتمام ویژه سران دو کشور رهنمود و راهکارهای لازم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۶    
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویزهای دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه ای علیه نظام اسلامی دانست ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۴    
به گزارش صراط به نقل از ایران ورزشی، در این بازی روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل محرومیت نتوانستند استقلال را همراهی کنند که سرمربی استقلال به جای این دو بازیکن از میلاد فخرالدینی و امید حامدی فر ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۴    
سعید صادقی که اواخر هفته گذشته به طرز عجیبی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد این روزها زیر نظر پزشک متخصص دوران درمانی اش را آغاز کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۴    
پرسپولیس اوسمار با سه برد به امتیاز 68 می رسد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۰    
حسن روح الامین در واکنش به تغییر ناگهانی دیوارنگاره ولیعصر (عج) بیان کرد علی رغم میل باطنی اش تصویر نقاشی مائده آخرین اثر او بر این دیوارنگاره خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۵    
با شروع سال جاری قیمت سیگار در انواع مختلف آن رشد نجومی پیدا کرد. اما چرا دخانیات گران شد؟
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۲    
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد مادامی که برخی شبکه های اجتماعی برای عموم مردم به موجب مقررات مسدود باشند، ریاست قوه قضاییه در آن ها هیچ گونه فعالیتی نخواهد داشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۹    
سید حسین موسویان دیپلمات پیشین با انتشار پیامی در ایکس به بیانیه کشورهای عربی که در پایان اجلاس سران اتحادیه عرب در منامه بحرین قرائت شد اشاره کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۳    
11 خانه در آمل به علت فروش مواد مخدر پلمب شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۳    
یک مقام مسوول گفت: در صورتی که واحدهای مسکونی بیش از 120 روز خالی از سکنه بمانند و در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند مشمول مالیات بر خانه های خالی می شوند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۳    
طبق نرخ نامه، قیمت انواع ماهی در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۳    
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: در حال حاضر از وابستگی به واردات بنزین بی نیاز شده ایم و پالایشگاه ستاره خلیج فارس بزرگترین تولیدکننده بنزین در جهان است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۳    
متخصصان کشور موفق شدند با به کارگیری فناوری هایی در پمپ قلبی ریوی؛ قلب، ریه و قرنیه فرد فوت شده بر اثر آمبولی ریه را به 3 بیمار نیازمند اهدای عضو، پیوند کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۵    
منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم گفت: برخی دوستان شریان و امنا این موضوع را که نامزدی از سوی این جریان ها برای ریاست مجلس تعیین شده باشد تکذیب کردند و مجموعه صبح ایران هم مطالبی که به ما گفتند در هیچ ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در لایحه عفاف و حجاب پلیس موظف است 5 گروه که در جامعه ترویج بی حجابی می کنند را بازداشت کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۳    
رسانه های ضد انقلاب در حالی پروین موسوی را فعال سیاسی معرفی کرده اند که این به فرد به جرم حمل 5 کیلوگرم مرفین دستگیر و در یک روند قانونی محاکمه شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۳    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۳    
مدیرعامل سابق استقلال پست جدیدی منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۳    
معاون امنیتی استاندار با بیان اینکه باید از تجربیات سال گذشته بهره برداری کرده و در راستای ارتقا کمی وکیفی ارائه خدمات به زائران تلاش کنیم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۳    
رود گوشی ها به حالت Doze تا 50 درصد در اندروید 15 افزایش می یابد که این امر شارژدهی باتری در حالت استندبای را بیشتر می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۳    
مدیرکل آموزش های همگانی جمعیت هلال احمر ادامه داد: در مجموع ما باید مقابل سیل ها اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم که این اقدامات سه مرحله هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۶    
برخلاف ادعای مدیرعامل باشگاه تراکتور، سازمان آتش نشانی در کمتر از 24 روز، نامه های مربوط به بارگذاری برای اخذ مجوز حرفه ای این باشگاه را مهر و امضا کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۳    
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک فیشینگ کار و کلاهبردار سایبری 15 ساله که اقدام به سرقت اطلاعات بانکی حدود 1300 نفر از کاربران کرده بود، خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۷    
مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: 164 هزار زوج تقاضای طلاق خود را سال گذشته در سامانه تصمیم ثبت کردند که 22.5 درصد آنها با ارائه خدمات مشاوره ای به سازش رسیدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۶    
معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه ای به دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با تخلفات سزارین های تقویمی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۶    
رییس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش رگباری و وزش شدید باد در 10 استان، از آماده باش هلال احمر خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۰    
رئیس مرکز اورژانس استان تهران از انجام 18 هزار و 587 ماموریت از سوی اورژانس در هفته گذشته خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۸    
به گزارش صراط به نقل از فارس، در چارچوب هفته پایانی بوندس لیگا، تیم فوتبال لورکوزن مقابل آگسبورگ به برتری 2 بر یک رسید تا قهرمانی خود را بدون باخت جشن بگیرد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
پس از اینکه نظامیان اسرائیلی در جبهه های مختلف در برابر نیروهای مقاومت فلسطین متحمل شکست شدند، یک مسئول صهیونیست اعتراف کرد که آمریکا هم قائل به این است که قادر به حذف جنبش حماس نیست.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۲    
ورودی کاخ جشنواره کن به دلیل ترس از بمب گذاری در پی آنچه کارکنان جشنواره آن را اقلام مشکوک نامیدند، به طور موقت بسته شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۹    
این که فکر کنیم آن هایی که به خاطر افزایش هزینه ها، کمتر به دندانپزشک مراجعه می کنند فقط اقشار ضعیف جامعه هستند، اشتباه است، منطقه ای که من کار می کنم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۶    
در تصاویر جدیدی که منتشر شده است نشان می دهد که تگرگ هایی به اندازه یک گردو در مشهد باریده و باعث شکسته شدن شیشه خودروها شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۳    
برنامه نمایش و نشست تخصصی فیلم آنسوی آتش با حضور شاهین امین مدیر نشست، هوشنگ گلمکانی فیلمساز و منتقد سینما و رامتین شهبازی منتقد سینما و استاد دانشگاه در سالن فردوس موزه سینمای ایران برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
تصمیم گیری در جایگزین کردن تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه ها یک تصمیم مهم جهانی برای ایران است ضمن اینکه با توجه به وضعیت دشوار اقتصادی کشور باید کاری برای تحول انجام داد که این بار مجلس به آن عمل کرد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی در فضای مجازی به خداحافظی اشکان دژاگه واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۰    
تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین دیدار دوستانه خود مقایل برزیل شکست خورد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۴    
پنجمین ناو گروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز ماموریت با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
در نتیجه گیری گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از بانک ها به این موضوع مهم اشاره شده است که موسسه مصاف تراکنش های مشکوک در حساب های حقوقی خود انجام داده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۳    
سامانه جدیدی تحت عنوان "سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی" راه اندازی شد که متقاضیان با وکالتی کردن یکی از حساب های خود و بلوکه کردن وجه 100 میلیون تومانی در این حساب ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۷    
بازار طبرسی مشهد در مجاورت حرم امروز به دلیل بارشها زیر آب رفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۴    
در پی مشکل صدور کارت ورود به جلسه آزمون های نهایی، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از تعویق اولین امتحان نهایی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۲    
فرماندار مشهد با اشاره به بارش شدید باران و تگرگ گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت جانی در شهر نداشته ایم.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
از ساعاتی پیش بارش شدید باران و تگرگ در مشهد باعث آبگرفتگی و مشکلات برای مردم این شهر شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
به گفته مدیرکل دفتر صنایع و منسوجات و پوشاک وزارت صمت یک پروژه تولیدی چادر به ظرفیت 18 میلیون متر در قم در حال احداث است، همچنین به ظرفیت کارخانه موجود تولید چادر مشکی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۶    
ترابی یکی از بازیکنانی است که سرخ پوشان تمدید قرارداد او را در اولویت قرار داده اند و پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله را به بازیکن ملی پوش خود ارائه کرده اند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۳    
جنت آباد، بلوار فردوس و پونک سه محله محبوب برای خرید و فروش و اجاره مسکن هستند که همچون دیگر محلات با افزایش قیمت مواجه شده اند
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۰    
نوشاد عالمیان فینالیست رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک شد
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۷    
عضو هیات رییسه مجلس با انتشار یک توییت از عدم صدور کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی و سردرگمی خانواده ها و دانش آموزان انتقاد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۱    
سرپرست مدیریت بحران خراسان رضوی از بارش 25 میلیمتری در مشهد ظرف نیم ساعت خبر داد. او گفت: تاکنون گزارش خاصی دربارهٔ بروز مشکل نداشته ایم. خیابان هایی که باید بسته شده باشد توسط پلیس مسدود شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۵    
بازار طبرسی مشهد در مجاورت حرم امروز به دلیل بارشها زیر آب رفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۱    
فرماندار مشهد اعلام کرد: مسیر میدان امام علی(ع) به سمت میدان امام حسن(ع) مسدود شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۶    
به گزارش صراط به نقل ازروابط عمومی سازمان بهزیستی: پس از یک سال تلاش و پیگیری همکاران مان شاهد این لحظات سرشار از امید بودیم. کودک نابینایی که پس از درمان، حالا برای اولین بار مادر خود را می بیند. ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۰    
مشهد- بارش شدید باران در مشهد مقدس از دقایقی قبل آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۴    
اهواز- مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: با تولید فولاد در کشور در سال گذشته از خروج حدود 500 میلیون یورو ارز کشور جلوگیری شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۱    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا با اینکه در بازی امروز شنبه تیمش از زمین اخراج شد، اما توانست یکی از بازیکنان برتر تیمش باشد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۸    
با گذشت چند دهه از جنگ ایران و عراق، ملیت و تعداد اسرای خارجی حاضر در کشور تغییر کرد. اسفند 1401 بود که معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۸    
عباس آخوندی، به مصوبه تعطیلات شنبه در مجلس یازدهم واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۸    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش صحبت نقل شده از خود را درباره تدریس افغانستانی ها در مدارس ایران تکذیب کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۸    
الان ما یک مرحله از مصوبه تعطیلی شنبه ها را پشت سر گذاشتیم، مرحله بعدی شورای نگهبان است که فق ها و حقوقدانان در آنجا هستند و نسبت به این مصوبه اظهارنظر می کنند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۲    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تصویب متناسب سازی تقویم آموزشی و احتمال تعطیلات زمستانی برخی استان ها به دلیل برودت و آلودگی هوا خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۹    
رییس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد شرایط نگهداری مسواک، توضیحاتی داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۹    
دو نماینده دولت آمریکا هفته گذشته مذاکره غیرمستقیمی در عمان با نماینده ایران درباره امنیت خاورمیانه و برنامه هسته ای انجام دادند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۸    
معاون امور بین الملل قوه قضاییه طی نامه ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۸    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو، داروی دیسپورت500 را تقلبی اعلام کرد و از مردم خواست درصورت مشاهده فرآورده تقلبی مذکور، موضوع را به معاونت های غذا و داروی سراسر کشور اطلاع دهند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۷    
وحید شمسایی از گردنبندی می گوید که با او در دوران فوتسال خود آقای گل شد و امسال هم کاپ قهرمانی آسیا را با همان گردنبند به ایران آورد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۷    
به عبارت دیگر، اگر قالی باف به طور ناپلئونی هم بتواند بر ائتلافِ رقبایِ متکثّرِ خود ظفر یابد، نهایتاً رئیسِ تضعیف شده ای خواهد بود، چراکه به احتمالِ قوی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۴    
استفاده از عسل فرآوری شده و بدون قند فواید بیشتر و طولانی مدت تری دارد. عسل را بیشتر با خواص تسکین دهنده ، آنتی اکسیدانی و ضد میکروب بودن می شناسند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۱    
لیزیک (LASIK) که مخفف لیزر کراتومیلوزیس درجا (laser in-situ keratomileusis) است یکی از انواع عمل های جراحی چشم است که برای اصلاح مشکلات بینایی شایع مانند رفع عیوب انکساری چشم در بیمار نزدیک بین ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۱    
در ادامه رقابت های روز پایانی تکواندوی قهرمانی آسیا 2024 در ویتنام، علی خوش روش در 80- و آرین سلیمی در وزن 87+ کیلوگرم با شکست رقبای خود راهی فینال شدند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۲    
مانا ها مابین دریاچه زریوار مریوان و دریاچه ارومیه حکومت می کرده اند و بعد از آن به مادها ملحق شده اند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۷    
مقایسه قیمت هتل شیراز و اصفهان شاید اولین گزینه برای سفر در ایران برای بسیاری از افراد شهرهای زیبا شیراز و اصفهان باشد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۷    
بیبی دوج (BabyDoge)، میم کوینی با الهام از دوج کوین و شیبا اینو، مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال قرار گرفته و به تدریج بر قیمت بیبی دوج تاثیر مثبتی گذاشته است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۸    
دیروز در جنوب لبنان، منزل زینب مهنا همسر مرحوم نادر طالب زاده توسط رژیم صهیونیستی بمباران شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۵    
باشگاه تراکتور قصد داشت برای فصل جدید بازی ها 4، 5 بازیکن ملی پوش از تیم های مدعی قهرمانی به خدمت بگیرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۵    
مربی سابق پرسپولیس به اظهارات اخیر امیر عابدینی در ماجرای مهدی هاشمی نسب واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۲    
پیکر زهرا خوشکام در جوار مزار همسرش علی حاتمی آرام گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
رییس دولت سیزدهم گفت: دشمنان به دنبال این هستند که ما جمعیت نداشته باشیم و خانواده و نهاد خانواده را کمرنگ داشته باشیم و در این زمینه بسیار سرمایه گذاری کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۷    
پیکر زری خوشکام بازیگر پیشکسوت سینما، همسر زنده یاد علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی صبح شنبه (29 اردیبهشت 1403 ) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع و به خاک سپرده شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
معاون دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت با بیان این که 32 درصد ایرانی ها به فشار خون بالا مبتلا هستند، گفت: عامل اصلی ابتلا به سکته های قلبی و مغزی افزایش فشار خون است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
تصاویری از شست و شو و گل آرایی ضریح حرم مطهر رضوی به مناسبت ولادت امام رضا (ع) منتشر شده است. تصاویری از لحظه شست و شوی ضریح حرم مطهر امام رضا (ع) را ببینید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
دخالت آرایشگران در جراحی های زیبایی علاوه بر به خطر انداختن سلامت افراد باعث شده آمار جراحی های زیبایی سر به فلک بکشد و هر روز متقاضیان این خدمات بیشتر شوند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
مهمانان ویژه مراسم جایزه ملی جوانی جمعیت که هم اکنون با حضور رییس جمهور در حال برگزاری است. حضور رییس جمهور در مراسم اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت و مهمانان ویژه را در این ویدئو می توانید ببینید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، این هفته بررسی موضوع پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی سال 1400 بابت رتبه بندی و متناسب سازی آن با شاغلان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه وزارت آموزش ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۱    
امروز رئیسی، رئیس جمهور در آیین اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت که در محل سالن اجرای سران کشور برگزار شد، حضور پیدا کرد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
شهرستان زیرکوه یکی از شهرستان های شمال شرقی استان خراسان جنوبی در ایران است.مرکز این شهرستان، شهر حاجی آباد است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۰    
نمایندگان قبل از اعلام نظر شورای نگهبان درباره مصوبه مورد اشاره، به دفتر رهبر معظم انقلاب و شماری از مراجع محترم تقلید مراجعه کرده و از آن بزرگواران درباره مصوبه تعطیلی شنبه ها نظر خواسته اند؟ ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۹    
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار نیرو های مرزبانی همیشه بیدار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی که ستون های استوار دفاع از حریم ملی هستند، در مرز های زمینی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۱    
یکی از ویژگی های خاص منافقین در خانه های تیمی استفاده از ازدواج های تشکیلاتی است، عمر این وصلت ها اغلب کوتاه بوده و آشنایی و جدایی در آن تابع تشکیلات است.
  • ۱