سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۵:۰۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 7 اسفند 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 30 بهمن 1397 ستاره 1 اسفند 1397 ستاره 2 اسفند 1397 ستاره 3 اسفند 1397 ستاره 4 اسفند 1397 ستاره 5 اسفند 1397 ستاره 6 اسفند 1397 ستاره 7 اسفند 1397 ستاره 8 اسفند 1397 ستاره 9 اسفند 1397 ستاره 10 اسفند 1397 ستاره 11 اسفند 1397 ستاره 12 اسفند 1397 ستاره 13 اسفند 1397 ستاره 14 اسفند 1397 ستاره 15 اسفند 1397 ستاره 16 اسفند 1397 ستاره 17 اسفند 1397 ستاره 18 اسفند 1397 ستاره 19 اسفند 1397 ستاره 20 اسفند 1397 ستاره 21 اسفند 1397 ستاره 22 اسفند 1397 ستاره 23 اسفند 1397 ستاره 24 اسفند 1397 ستاره 25 اسفند 1397 ستاره 26 اسفند 1397 ستاره 27 اسفند 1397 ستاره 28 اسفند 1397 ستاره 29 اسفند 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۴    
قطعا برای شما هم پیش آمده است که دوست داشته اید با کلاس پروازی بیزنس سفر کنید ولی ترجیح داده اید که با صرف هزینه کم تر کلاس اکونومی را انتخاب کنید ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۶    
پروین گفت : من فکر می کنم تیم ملی یک سال بازی خاصی نداشته باشد و به همین خاطر نباید برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجله کنیم. تورنمنتی هم که قرار بود این تیم شرکت کند لغو شده است و نیاز به عجله نیست،
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۰    
سرمربی سابق آث میلان تصمیم نهایی خود را درباره هدایت تیم ملی کشورمان اعلام کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۵    
رئیس جمهور گفت: خط مقدم ما در مقابل آمریکا، وزارت خارجه، بانک مرکزی و وزارت نفت است. از دکتر ظریف، همتی و زنگنه بابت ایستادگی شان تشکر می کنم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۵    
استعفای من صرفا به منظور دفاع از شان و جایگاه وزارت امور خارجه در روابط خارجی بوده است که آن را در کنار سایر توانمندی ها برای امنیت ملی ایران حیاتی می دانم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۰    
بر اساس ابلاغ دادسرای فرهنگ و رسانه به روزنامه قانون، این نشریه از فردا اجازه انتشار ندارد. سردبیر روزنامه قانون از توقیف موقت این نشریه خبر داد و گفت ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۰    
برای تبدیل پی دی اف به عکس می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. برای این کار نرم افزارها و سایت های زیادی وجود دارد با استفاده از مایکروسافت ورد نیز می توان pdf را به عکس تبدیل کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۰    
شستن لباس پشمی باید با دقت زیادی انجام شود. لباس هایی که پشمی هستند به دلیل بافت حساسی که دارند آسیب پذیر هستند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۵    
تهیه کشک خانگی خوشمزه با ماست بسیار ساده بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد. کشک یک ماده سرشار از ارزش غذایی بوده که برای کودکان، نوجوانان، ورزشکاران، سالمندان ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۵    
یک لابی جذاب و برازنده می تواند دید اشخاص را نسبت به خانه، هتل یا اداره شما تغییر دهد. دیدن چند ایده برای طراحی لابی می تواند مشکل گشای کار شما باشد، حتی اگر لابی کوچکی داشته باشید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۵    
جملات آیا میدانید کوتاه جملات مناسبی برای عکس نوشته هستند. این جملات برای خواننده خسته کننده نیستند و اتفاقا او را برای دانستنی های بیشتر مشتاق می کنند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۵    
موفقیت در کسب و کار نیاز به ریسک پذیری و اقدام دارد. همچنین لازم است از شکست هایتان درس بگیرید و تسلیم نشوید. شما باید بدانید که از زندگی چه می خواهید و بعد برای ایجاد یک کسب و کار اقدام کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۵    
خیابانهای مالزی پر است از رستورانها و بوفه های مختلف که عطر و بوی غذاها از هر گوشه کناری به مشام می رسد و هر گردشگری را وسوسه میکند تا طعم این غذاهای خوشمزه را بچشند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۰    
بهتر است طرافداران زیاد پیرسینگ پیش از هر اقدامی با عوارض پیرسینگ آشنا شوند. پیرسینگ داری عوارضی چون عفونت و پارگی عصب است که برخی از آن ها جبران ناپذیر و خطرناک هستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۵    
مدل هودی دخترانه، این روزها در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی موجود است. این تنوع در کنار استایل های متفاوتی که می توان با این لباس های بسیار زیبا درست کرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۰    
تنها دقایقی پس از ساعت 11 شامگاه دوشنبه 6 اسفند محمدجواد ظریف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از سمت وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران کناره گیری کرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۰    
60هزار نفر از زندانیان کشور تا امروز (میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا علیها السلام) مشمول بخشنامه عفو گسترده محکومان شدند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مداحان گفتند: اهداف انقلاب را با فکر روشن در شعر بگنجانید و آن را با صدا و لحن خوش در جلسه القا کنید. این کار در حرکت عظیم ملت ایران تأثیر عمیقی خواهد داشت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۰    
پس از گادوین منشا، استقلالی ها برای جذب یک بازیکن دیگر نیز مذاکراتی را آغاز کردند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۵    
از مهمترین ویژگی های بهترین مکمل عضله ساز می توان به جلوگیری از تخریب عضلات، چربی سوزی، تامین کالری مورد نیاز، کمک به تقویت و ساختار رشد عضله و حجم گیری عضلات اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۰    
شرکت ایران خودرو امروز فروش فوری دو خودروی تولیدی را در دستور کار دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۵    
با دقت به فعالیت های احزاب و گروه های خاص و رفتار حکومت ها می توان فهمید معنای دقیق پروپاگاندا چیست. پروپاگاندا (Propaganda) یعنی تلاش برای القای یک نوع نگاه و تفکر خاص به مردم ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۰    
رامبد جوان چهره مطرح سینما و تلویزیون کشورمان که چندی پیش خبر پدر شدنش در فضای مجازی پیچید در مصاحبه ای بطور مستقیم درباره احساسش پس از شنیدن این خبر گفت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۵    
بهنام بانی خواننده موفق کشورمان کلیپ خاطره انگیزی را به همراه مادرش و به مناسبت روز مادر تهیه کرده است. امیرحسین بزرگ زادگان بخش هایی از مراحل ساخت این کلیپ را در اینستاگرامش منتشر کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۵    
پرش ناگهانی اندام های بدن در خواب می تواند ناشی از استرس، اسپاسم عضلانی، مصرف برخی داروها و یا شرایط جدی پزشکی همچون صرع باشد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۵    
علیرضا بیرانوند ملی پوش کشور و دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس، در مصاحبه اخیر خود درباره وضعیت سلامتش و عمل جراحی که در پیش دارد صحبت کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۰    
عادل فردوسی پور در برنامه نود شب گذشته و در جریان مصاحبه اش با حامد مومنی، کارشناس روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، دچار اشتباهی کلامی شد که بلافاصله آن را اصلاح نمود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۰    
امروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر است. به همین مناسبت بسیاری از چهره های هنری و ورزشی کشور در صفحات اینستاگرام خود مطالبی را برای این روز منتشر کردند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۵    
بهترین غذاهای شب عید در مناطق مختلف ایران متفاوت است و مردم هر شهر بنا به سنت قدیمی از غذاهای مختلفی به عنوان شام شب عید استفاده می کنند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۵    
از خواص دانه چیا می توان به حفظ سلامتی پوست و بدن، درمان یبوست، کنترل قند خون، کاهش وزن و تنظیم چربی خون اشاره کرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۵    
پاکسازی کبد و تقویت سیستم ایمنی بدن از خواص آب هویج در بارداری است. این نوشیدنی خوشمزه در صورت مصرف متعادل در دوران بارداری مزایای بسیاری دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۰    
شامگاه دوشنبه 6 اسفند 97 جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور در اینستاگرام خود استعفای خود را اعلام کرد!
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۰    
سس باربیکیو نوعی سس مخصوص خوراک های گوشتی است که به چندین روش مختلف قابل تهیه است. این سس معمولا به صورت داغ روی خوراک های گوشتی مالیده می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۰    
تهیه مربای گلابی درسته و تکه ای در منزل بسیار ساده بوده و آگاهی از نکات مهم و اصولی در تهیه این مربا در کیفیت و طعم و مزه آن تاثیر بسزایی خواهد داشت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۰    
دستبند مردانه طلا آیتمی لوکس و تشریفاتی است که معمولا در مواقع خاص، زمانی که با دستان خود کار نمی کنید، استفاده می شود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۶:۰۵    
روش آموزش داده شده برای حل مکعب روبیک در این مطلب سریع ترین و آسان ترین روش موجود برای مبتدیان است. اگر از دوست داران روبیک هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید این مطلب برای شما نوشته شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۴:۳۵    
در میان انواع روسری های رنگارنگ، روسری سفید مشکی همچنان طیف گسترده ای از سلایق را پوشش می دهد. بسیاری از روسری های کلاسیک، تم سفید مشکی، راه راه و یا چهار خانه دارند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۳:۰۵    
از جمله خواص تخم هندوانه کمک به سلامت پوست، مو، قلب، سیستم ایمنی و عصبی و نیز کاهش سطح کلسترول و قند خون، تقویت استخوان ها و ... است. این ماده غذایی را می توان به صورت خام، بوداده و پودر شده مصرف کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۱:۳۵    
آویشن یک گیاه با هزاران خاصیت است. شربت آویشن را به راحتی در منزل درست کنید و از خواص آن بهره ببرید. در این مقاله طرز تهیه شربت آویشن و دمنوش آویشن گفته شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۰:۱۰    
فال روزانه 7 اسفند 1397: یک روز جدید و یک شروع تازه. همه چیز در مورد شروع دوباره زندگی است. پس وقتی سفر جدیدی را شروع می کنید، با خواندن فال روزانه خود بفهمید که ستاره ها برای شما چه دارند.