چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۴:۴۹Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 18 اسفند 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 30 بهمن 1397 ستاره 1 اسفند 1397 ستاره 2 اسفند 1397 ستاره 3 اسفند 1397 ستاره 4 اسفند 1397 ستاره 5 اسفند 1397 ستاره 6 اسفند 1397 ستاره 7 اسفند 1397 ستاره 8 اسفند 1397 ستاره 9 اسفند 1397 ستاره 10 اسفند 1397 ستاره 11 اسفند 1397 ستاره 12 اسفند 1397 ستاره 13 اسفند 1397 ستاره 14 اسفند 1397 ستاره 15 اسفند 1397 ستاره 16 اسفند 1397 ستاره 17 اسفند 1397 ستاره 18 اسفند 1397 ستاره 19 اسفند 1397 ستاره 20 اسفند 1397 ستاره 21 اسفند 1397 ستاره 22 اسفند 1397 ستاره 23 اسفند 1397 ستاره 24 اسفند 1397 ستاره 25 اسفند 1397 ستاره 26 اسفند 1397 ستاره 27 اسفند 1397 ستاره 28 اسفند 1397 ستاره 29 اسفند 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۵    
رنگ های پاستلی در لباس معمولا کم رنگ و لطیف، آرامش بخش و نزدیک به رنگ های خنثی است. رنگ های صورتی، لیمویی، آبی، سبز و بنفش معمولا در دسته رنگ های پاستلی قرار دارند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۵    
جلوگیری از قار و قور شکم با خوردن غذای درست و منظم، نوشیدن آب، کنترل نگرانی ها و انجام فعالیت های بدنی بعد از خوردن غذا امکان پذیر است. اگر این صداها با علائم دیگری همراه باشد باید به پزشک مراجعه کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۵    
چای ترش نوعی نوشیدنی با خواص بی نظیر است که با ادویه جات معطری همچون دارچین درست می شود. این نوشیدنی خانگی به صورت گرم یا سرد مورد استفاده قرار می گیرد و مصرف مداوم آن می تواند برای لاغری و کاهش وزن ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۰    
پیرسینگ ناف در بارداری عملی مخاطره آمیز است. به دلیل تحریک رحم در این فرایند احتمال سقط جنین نیز وجود دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۵    
منظور از طرز بستن کروات سریع همان گره شرقی ساده است. این گره برای مردانی با صورت های باریک و همچنین یقه های کوچک، مناسب خواهد بود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۰    
یکی از پرطرفدارترین رنگ مو ها در میان خانم ها رنگ موی شکلاتی است که همیشه مد روز بوده و این رنگ زیبایی و جذابیت خاصی را به چهره خانم ها می بخشد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۵    
درمان کبد چرب با زردچوبه به خاطر تاثیر زردچوبه در کاهش میزان کلسترول خون، توصیه می شود، اگرچه همچنان تحقیقات در این زمینه ادامه دارد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
انواع مدل تاپ خانگی بهترین انتخاب برای هوای گرم تابستان به شمار می روند. تاپ های خانگی نه تنها بدون آستین هستند، بلکه معمولا فاقد یقه و از جنس های سبک و راحت تهیه می شوند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
مهدی طارمی ستاره الغرافه سوژه شوخی کاربران فضای مجازی قرار گرفته است بازیکنی که در کارنامه اش سوتی های بسیاری دیده می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
در تصاویر منتشر شده صورت متهمان شطرنجی شده، اما همین حضور یک زن در جمع متهمان نیز این احتمال را تقویت می کند که م. ش اکنون در ایران و در اختیار دستگاه قضایی کشور است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۰    
شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشور، به تازگی ویدیو جالبی را از انگلیسی صحبت کردن خود با دختر کوچکش، پناه، دراینستاگرام منتشر کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
الناز شاکردوست بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر امسال، چند روز پیش عکس هایی را از خودش در سفرش به بوشهر منتشر کرده بود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
یکی از موضوعات جدید و جذاب برای نوشتن، انشا در مورد دیدن یک مورچه است که بار می کشد. در این مطلب با نگاهی طنز آمیز نمونه ای از انشا با این موضوع را به شما ارائه خواهیم داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۰    
هشتم مارس در دنیا، به نام روز جهانی زن نامگذاری شده است. در کشور ما نیز روز گذشته و به مناسبت همین روز پست هایی در فضای مجازی از طرف کاربران شبکه های اجتماعی منتشر شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۵    
گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف در جاده های هشت استان خبر داد و گفت: در 6 جاده شاهد کولاک هستیم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
بهترین روغن برای ماساژ بدن، روغن نارگیل، کنجد، آفتاب گردان، هسته انگور، زیتون و ... است. این روغن ها حرکات ماساژ را راحت تر می کنند و خود دارای خواص خوبی برای پوست هستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۵    
کباب انگشتی نوعی کباب کشمیری بوده که نام آن برگرفته از شکل ظاهری آن است. کباب های کوچکی به اندازه انگشت که طعمی شبیه کباب تابه ای یا شامی دارند و همراه با نان یا برنج سرو می شوند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۵    
پس از مسابقه فوتبال بین دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران که روز گذشته برگزار شد، حواشی فراوانی پیرامون نحوه داوری علیرضا فغانی در این مسابقه بوجود آمد و عده زیادی به نحوه داوری او در این مسابقه ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۵    
حسن ریوندی شومن و کمدین مطرح کشور، ویدیویی را از یکی از اجرا هایش درباره تفاوت مسافرت رفتن دختر ها با پسر ها در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۵    
آواز ابوعطا یکی از متعلقات دستگاه شور است که خود دارای گوشه های مهمی با نام های سَیَخی، حجاز، چهارباغ و ... بوده و به طور کلی حس و حال آن غم انگیز و سوزناک است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۵    
عکس پروفایل روز مرد و عکس نوشته روز مرد برای پروفایل، حال و هوای پروفایل شما را عوض می کند. مدل عکس پروفایل برای روز مرد می تواند رسمی، عاشقانه، صمیمانه و دوستانه باشد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
مزوتراپی پوست صورت روشی جدید و کارآمد برای رفع مشکلات پوستی نظیر لکه ها، چین و چروک، افتادگی پلک و ... است که با تزریق مواد مورد نیاز و مغذی در لایه میانی پوست انجام می پذیرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۵    
پوری حسینی، رییس سازمان خصوصی سازی به انتشار فیلمی از وی در فضای مجازی مبنی بر اعتراض معلولان به وضعیت سهام عدالت و زیر گرفتن آنان از سوی ماشین حامل وی واکنش نشان داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
برخی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس این روزها در دوراهی بزرگی قرار گرفته اند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۵    
ماهی کباب بندری یکی از غذاهای خوشمزه جنوبی بوده که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. برای تهیه این غذا فیله ماهی را با چاشنی خاصی مزه دار می کنند تا بوی نامطبوع آن گرفته شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۷:۳۵    
برای تبدیل لاک براق به مات تنها کافی است با چند روش ساده آشنا شده و چند مرحله را دنبال کنید تا لاک های مورد علاقه خودتان را روی ناخن هایتان امتحان کنید و زیبایی خاصی به آن ها ببخشید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۶:۰۵    
سال 1387 فراخوانی برای انتخاب یک روز به نام روز ملی بوشهر صادر شد که در نهایت روز 18 اسفند به مناسبت سالروز تاسیس مدرسه سعادت در دوران قاجار در این شهر انتخاب شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۴:۴۰    
بیماری گواتر در اصل بزرگ شدن غیر طبیعی غده تیروئید بوده و اولین نشانه آن ورم کردن گلو و گردن است. ممکن است بیماری گواتر به صورت ارثی به افراد منتقل شود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۳:۱۰    
تاریخ روز پدر پیش رو در سال 97 مصادف است با 29 اسفند. اگر چه در سال 97 یک روز پدر هم در 11 فروردین قرار داشت! بیایید از جزییات این روز بیشتر بدانیم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۱:۳۵    
چگونگی شهادت امام هادی (ع) همواره برای شیعیان سوال بوده است. این امام بزرگوار همواره طی زندگی شان تحت کنترل شدید خلفای عباسی بودند و یاران نزدیک ایشان هم اطلاعات چندانی از ایشان نداشتند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۱:۳۵    
انشا عید نوروز با نزدیک شدن فصل بهار نوشته می شود. در انشا در مورد عید نوروز برای کودکان و دانش آموزان دبیرستان به جزئیات درباره عید نوروز و چگونگی برگزاری مراسمات آن اشاره می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۵    
حتما متعجب خواهید شد که بدانید فال روزانه 18 اسفند 1397 چه چیزی برای شما پیش بینی خواهد کرد. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به فال روزانه بر اساس ماه تولد شما.