پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۲:۳۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 28 اسفند 1397 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 30 فروردین 1397 ستاره نیوز 31 اردیبهشت 1397 ستاره نیوز 31 خرداد 1397 ستاره نیوز 1 تیر 1397 ستاره نیوز 30 مرداد 1397 ستاره نیوز 1 شهریور 1397 ستاره نیوز 30 مهر 1397 ستاره نیوز 30 آبان 1397 ستاره نیوز 29 آذر 1397 ستاره نیوز 30 دی 1397 ستاره نیوز 30 بهمن 1397 ستاره نیوز 1 اسفند 1397 ستاره نیوز 3 اسفند 1397 ستاره نیوز 4 اسفند 1397 ستاره نیوز 5 اسفند 1397 ستاره نیوز 6 اسفند 1397 ستاره نیوز 7 اسفند 1397 ستاره نیوز 8 اسفند 1397 ستاره نیوز 10 اسفند 1397 ستاره نیوز 11 اسفند 1397 ستاره نیوز 12 اسفند 1397 ستاره نیوز 13 اسفند 1397 ستاره نیوز 14 اسفند 1397 ستاره نیوز 15 اسفند 1397 ستاره نیوز 17 اسفند 1397 ستاره نیوز 18 اسفند 1397 ستاره نیوز 19 اسفند 1397 ستاره نیوز 20 اسفند 1397 ستاره نیوز 21 اسفند 1397 ستاره نیوز 22 اسفند 1397 ستاره نیوز 23 اسفند 1397 ستاره نیوز 24 اسفند 1397 ستاره نیوز 25 اسفند 1397 ستاره نیوز 26 اسفند 1397 ستاره نیوز 27 اسفند 1397 ستاره نیوز 28 اسفند 1397 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۱۱    
ایو رُسی، قائم مقام سابق وزارت خارجه سوئیس نامه ای جالب برای مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه ارسال کرده و در آن از سفر توریستی سه هفته ای دخترش ماری به ایران نوشته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۷    
سفر های نوروزی باعث خالی ماندن خانه ها می شود و این فرصت بزرگ برای سارقان است تا نقشه های خود را اجرا کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۵    
مجری اسپانسری باشگاه های پرسپولیس و استقلال به منظور رفاه حال هواداران این 2 باشگاه برای تهیه بلیت ادامه مسابقات لیگ برتر و دربی روز دهم فروردین 98 شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است که از نظر مالی به ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۶    
جدال با فردوسی پور با مدیر شبکه سه در رسانه ها آشکار اما در درون صداوسیما پنهان بود، با این حال موقعیت فردوسی پور در تلویزیون و کنایه های او همیشه نشان می داد که اختلافاتی وجود دارد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۱    
رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه گزینه جانشینی کی روش مشخص شده است، گفت: روند انتخاب سرمربی تیم ملی ایران نهایی شده و او از میان مربیان اروپایی انتخاب خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۲    
بازیکن اسبق سرخپوشان می گوید: پرسپولیس 10 تا به السد نزد!
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۱    
شرکت فیسکر از عرضه خودروی برقی لوکس و شاسی بلند در سال 2021 با قیمت 40 هزار دلار خبر داده که ارزان تر از مدل های مشابه محسوب می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۶    
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: متقاضیان واجد شرایط قانون جریمه مشمولان غایب تا پایان روزکاری بیستم فروردین سال 98 فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۱    
وزیر نفت در پیامی به مناسبت گرامیداشت سالگرد ملی شدن صنعت نفت، نوشت: ای کاش از تجربه های تاریخی خود درس های والاتر می گرفتیم و متحد می شدیم بر سر اینکه درون خانه جای سنگ پرانی نیست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۵    
مطالعه جدید نشان می دهد آلودگی ذرات معلق PM2.5 می توانند منجر به دیابت شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۱    
مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تکذیب اخبار منشرشده در فضای مجازی درباره هدیه آموزش و پرورش به کارکنان مجلس، از پیگیری حقوقی نشردهندگان این مطلب، خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۱۰    
آنچه در پی می آید روایتی است عاشقانه برای عرض ارادتی و شبیه زیارتی است در بارگاه انسانِ انسان یا انسانِ خدا که مولود خانه خدا ست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۷    
حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه قانون بودجه سال1398 کل کشور را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به نتایج خوبی که تیمش کسب کرده است، گفت: موفقیت ذوب آهن اولین و آخرین هدف من در لیگ است و از کار کردن در این باشگاه واقعا لذت می برم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۱    
بلیت سه مسابقه تیم ملی فوتبال المپیک در مرحله مقدماتی این رقابت ها که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود رایگان اعلام شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۰    
علیرضا قربانی با همراهی گروه آهنگ اشتیاق برای چندمین بار در کشور فرانسه روی صحنه می رود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: فردا (29 اسفند 97) باتوجه به وضعیت ناپایدار محورهای مواصلاتی کشور، برای سفر مناسب نیست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۱    
دارنده مدال های طلا، نقره و برنز کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: بعد از 20 سال کشتی گرفتن و با چندین مدال جهانی و المپیک تازه در 29 سالگی باید به این اداره و آن اداره بروم و دنبال کار بگردم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۰    
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به آخرین آمار موش های شهر تهران گفت: آخرین آمار اخذ شده نشان می دهد که 4 میلیون موش در تهران زندگی می کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۲    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۲    
سرمربی تیم ملی والیبال درباره اعلام لیست ملی پوشان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اولویت ما مسابقات المپیک است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۷    
بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مازندران علاوه بر مناطق روستایی، وارد محیط های شهری شد که آبگرفتگی برخی واحدهای مسکونی و تجاری در چند نقطه استان را در پی داشته و تردد وسایل نقلیه و مردم را دچار ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۵    
رامبد جوان با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دربی دهم فروردین ماه گفت: به نظرم مدافعان و هافبک های پرسپولیس می توانند خط حمله استقلال را از کار بیندازند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۵    
"روزی روزگاری در هالیوود" به کارگردانی تارانتینو در تاریخ 26 جولای امسال به نمایش درمی آید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۷    
معاون استاندار گلستان از سرریز شدن سد گلستان و بوستان خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ورود سیلاب به روستاها و شهرهای شمال و شرق گلستان عملیات تخلیه روستاها و شکاف مسیر رودخانه ها و هدایت آب به زمین ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۵    
عروق، خون و اکسیژن را به تمامی نقاط بدن از سر تا انگشت های پا منتقل می کنند و به همین خاطر داشتن عروق سالم ضروری است هرچند معمولا تعداد قابل توجهی از مردم دچار عارضه گرفتگی عروق می شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۷    
علاقه مندان به موسیقی، تئاتر و سینما، دست بجنبانید که نوروز 98 برایتان حسابی شلوغ و پرکار خواهد بود و برای رسیدن به تمامی برنامه های هنری وقت کم می آورید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۵    
تعدادی از خوانندگان مطرح موسیقی در شاخه ها و گونه های مختلف موسیقایی با آغاز ایام تعطیلات عید نوروز به اجرای برنامه های مختلف در تهران و شهرستان ها می پردازند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۳    
وریا غفوری در آستانه آغاز سال 1398 به خبرورزشی گفت: آرزوی من برای هموطنان خوب و دوست داشتنی ام این است که سال 98 برایشان سالی پر از برکت و سلامتی باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
مهران احمدی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۹    
محسن تنابنده به فیلم سینمایی راند چهارم به کارگردانی علیرضا امینی پیوست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۷    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: من و خانواده ام هم به خاطر گرانی و در کنار مردم امسال آجیل نخواهیم خرید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۵    
سال 1397 هم با فراز و نشیب هایش به پایان می رسد، سالی که با خروج یک جانبه آمریکا از برجام آغاز شد و با استعفای نافرجام محمد جواد ظریف پایان خواهد یافت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۴    
رئیس فدراسیون فوتبال به اظهارات حسین هدایتی در مورد کمک هایش به فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۸    
اصغر بصیری پیشکسوت کشتی فرنگی ایران در سن 75 سالگی درگذشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۰    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به عملکرد خوب استقلال در هفته های گذشته، این تیم می تواند پرسپولیس را در دربی دهم فروردین شکست بدهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۸    
ماهور الوند در ارکان فیلم غلامرضا تختی.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۰    
هر سال با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال شاهد شنیدن اخبار ناگواری درخصوص سوختن یا از دست رفتن جان اشخاصی هستیم که برای لحظه ای شادی کاذب با انفجار مواد محترقه سلامتی خود و دیگران را به بازی می گیرند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیاست وزارت خانه انحلال مؤسسات نیست و تنها حدود 50 مؤسسه ای که طی پنج سال اخیر به کمیسیون ماده 9 رفته اند منحل شده اند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۷    
تیمی از محققان دریافتند غذاهای کنسروشده حاوی اکسید روی هستند که می تواند به دستگاه گوارش آسیب رساند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۵    
مایکل جکسون، ستاره موسیقی پاپ، در 25 ژوئن 2009 از دنیا رفت. او 3 فرزند از خود بر جای گذاشت که در هنگام فوت او، سن زیادی نداشتند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۵    
در نشست شورای عالی کار پرونده دستمزد سال آینده بعد از 12 ساعت بسته شد تا حداقل دستمزد 36.5 درصد و سایر سطوح مزدی به میزان 13 درصد به اضافه 261 هزار تومان تعیین شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۱    
سرپرست تیم ملی والیبال در واکنش به برخی اظهار نظرها درباره پرداخت مبالغی از سوی هدایتی به فدراسیون والیبال گفت: اسناد پرداخت پاداش ها به بازرسان سازمان بازرسی کل کشور قبلاً ارائه شده است.