پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۷:۰۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 18 دی 1393 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 8 دی 1393 خبرگزاری شبستان 9 دی 1393 خبرگزاری شبستان 10 دی 1393 خبرگزاری شبستان 11 دی 1393 خبرگزاری شبستان 13 دی 1393 خبرگزاری شبستان 14 دی 1393 خبرگزاری شبستان 15 دی 1393 خبرگزاری شبستان 16 دی 1393 خبرگزاری شبستان 17 دی 1393 خبرگزاری شبستان 18 دی 1393 خبرگزاری شبستان 19 دی 1393 خبرگزاری شبستان 20 دی 1393 خبرگزاری شبستان 21 دی 1393 خبرگزاری شبستان 22 دی 1393 خبرگزاری شبستان 23 دی 1393 خبرگزاری شبستان 24 دی 1393 خبرگزاری شبستان 25 دی 1393 خبرگزاری شبستان 26 دی 1393 خبرگزاری شبستان 27 دی 1393 خبرگزاری شبستان 28 دی 1393 خبرگزاری شبستان 29 دی 1393 خبرگزاری شبستان 30 دی 1393 
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۸    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به سابقه عظیم حوزه های علمیه در فارس، گفت: 700 سال سابقه برای حوزه های علمیه فارس و شیراز عنوان شده است که سابقه کمی نیست.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۹    
خبرگزاری شبستان: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت وحدت در بین مسلمانان گفت: وحدت عملی مقوله اساسی در وحدت بین مسلمانان است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری شبستان: دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه طلبه باید از هر لحاظ الگو در جامعه باشد، اظهار داشت: طلبه و روحانی باید خدمتگذار ملت باشد و از این رو باید روحانیون قدر خود را بدانند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۲۱:۱۹    
خبرگزاری شبستان:اردن با دنباله روی از واشنگتن جان نظامیان خود را به خطر انداخته و با فشار افکار عمومی و داخلی فراوان روبرو است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۲۱:۱۹    
خبرگزاری شبستان: معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: باید برای آزادی فلسطین حول محور مقاومت گردهم آییم و فلسطین با تفنگ شرافتمندانه و با زبان قدرت قابل آزاد سازی است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۲۰:۵۸    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه وحدت از ارکان اسلام است گفت: حقیقت این است که براساس آیات قرآن کریم وحدت در ردیف توحید قرار دارد و این نشان گر اهمیت بالای وحدت برای ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۲۰:۵۸    
خبرگزاری شبستان: معاون امور بین الملل حوزه علمیه قم با بیان اینکه اطلاعات ما نسبت به فرقه های مختلف سطحی و کم عمق است گفت: معارف مکتب اهل بیت (ع) آنقدر غنی ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۲۰:۵۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد اموراستانهای سازمان غذاو داروی وزارت بهداشت گفت: بخش اعظم درآمدهای حاصل از قاچاق کالا به گروه های تروریستی می رسد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۷    
خبرگزاری شبستان: سیره پژوه و پژوهشگر جامعه المصطفی(ص) العالمیه با اشاره به فعالیت های امام صادق(ع) در حوزه نشر علوم اسلامی در سطح جامعه اظهار کرد ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۷    
آیت الله رشاد تصریح کرد: از وجوه شاخص جریان متجدد اعتزال نو اعتقاد و باور به مکتب و تفکرات غربی است حتی اگر در دامن فرهنگ غرب زیسته و زاده شده باسند و در شرق زندگی کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۸    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه، اظهار کرد: عزت، سربلندی و افتخار ایران، به پشتوانه عظیم مردمی آگاه، بصیر و ولایت مدار است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۸    
خبرگزارش شبستان: مسئول سازمان بسیج هنرمندان ایلام خبرداد: هنرمندان ایلامی در جشنواره سراسری تئاتر بسیج حائز عناوین برتر شدند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۸    
خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج هنرمندان ایلام از برگزاری کارگاه آموزش نمایشنامه نویسی در ایلام خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۷    
خبرگزاری شبستان: سردار نقدی، در اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر بسیج خواستار بهره گیری هنرمندان از ابزار هنر برای بیان اندیشه ماندگار اسلام و احساسات و عواطف عمیق سرشار از کرامت اسلامی در این دین الهی ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۷    
خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر بسیج، با اشاره به ارائه یک هزار و 276 تقاضای اجرا در این جشنواره، اظهار کرد: 300 اثر در جشنواره به اجرای عمومی درآمد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۸    
خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس گفت: با توجه به ایجاد منطقه آزاد اینچه برون و کریدوری که این منطقه دارد و جاده های صعب العبوری که در جاده های توسکستان و اولنگ داریم احداث ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۸    
خبرگزاری شبستان: رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی کار در عرصه منابع طبیعی را کاری بسیار تخصصی دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۸    
خبرگزاری شبستان: عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با اشاره به نقش مراکز دانشگاهی در فرهنگ سازی وقف، تاکید کرد: ارتباط سازمان اوقاف با مراکز دانشگاهی بیشتر شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۸    
خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس در بازدید از محل اجرای جاده ابر گفت:لازم است موانع اجرایی جاده علی آباد کتول به شاهرود با دقت بررسی و برطرف شود وما در بازدید امروز به ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۸    
خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر امور بانوان ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اهمیت بازیابی هویت زن در جامعه ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۸    
خبرگزاری شبستان: عضو هیئت داوران جشنواره سراسری تئاتر بسیج، اظهار کرد: با ایجاد فرصت های آموزش فوق تخصصی به گروه های نمایشی شاهد خروجی خوبی از آثار خواهیم بود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۶    
خبرگزاری شبستان: برگزیدگان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس خوزستان با عنوان ترنم مهتاب، امروز(18 دی) در اهواز معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۶    
آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه برنامه ریزی درست و نیروی انسانی بااخلاص دو اصل مهم در اجرای هر طرحی است گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۷    
خبرگزاری شبستان: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش می تواند با مشارکت در پروژه های تجاری بخشی از منابع مالی مورد نیاز خود را تامین کند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده آیت الله سیستانی در ایران با تاکید بر تولید آثار هنری گفت: ما ظرفیت های بسیار خوبی در این عرصه داریم و بر اساس ضوابط شرعی خود باید به تولید این آثار بپردازیم.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: شعر را باید پرورش داد و شعرهایی که با موضوعات حماسی، انقلابی، شهادت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۶    
خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور اظهار کرد: 140 طرح حوزه علمیه خواهران در سطح کشور در حال احداث است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری شبستان: معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رونمایی از فیلم محمد رسول الله(ص) همزمان با دهه فکر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری شبستان: معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله جواد فاضل لنکرانی و همچنین آیت الله شهرستانی دیدار کرد و بعد از ظهر ساعت 16 و سی دقیقه با آیت الله گرامی ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: دولت سالانه حدود 82 میلیارد تومان یارانه به بخش کشاورزی و 30 میلیارد تومان یارانه به بخش صنعت، معدن و تجارت استان می دهد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری شبستان: شاعر و پژوهشگر فرهنگی، اظهار داشت: اینکه می گوییم دفاع مقدس به معنی دفاع به خاطر مقدسات بوده بحث ارزش ها مطرح می شود که مردم حاضرند برای حفظ آن جانشان را فدا کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری شبستان: معاون پژوهشی حوزه های علمیه کشور با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب در حوزه علم و فناوری گفت: سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه علمی و فناوری ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: پژوهشگران حوزه های علمیه با تحقیق و تفحص به شبهات دینی نسل جوان پاسخ دهند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری شبستان: پژوهشکده مطالعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به سهم 23.5 درصد بخش کشاورزی از فعالیتهای اقتصادی استان، گفت: حدود90 درصد آب استان در بخش کشاورزی مصرف می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری شبستان: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) هستند
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در مازندران از تفرقه افکنی بین امت اسلامی به عنوان بزرگترین مشکل جهان اسلام یاد کرد و خواستار برادری و اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۶    
خبرگزاری شبستان: دبیر شورای بین الملل جشنواره امام رضا(علیه السلام) گفت: عقلانیت شیعه موجب اسلام آوری قشر کثیری در دنیا شده است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۶    
خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه، گفت: شهدا با از خود گذشتگی و شهادت طلبی درس ایمان و تقوا را آموختند و افتخارات و سربلندی کشور مدیون فداکاری آنهاست.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری شبستان: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهرداری ها اگر به عنوان اتاق فکر مردم عمل کنند با تکرار این امر همکاری مردم و شهرداری ها دو طرفه خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۵    
خبگزاری شبستان: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری همایش ملی سبک زندگی حضرت معصومه (س) از سوی این دانشگاه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری شبستان: تفاهم نامه بین منابع طبیعی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان به منظور تعامل و همکاری هر چه بیشتر به امضاء در آمد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری شبستان: استاندار شهرکرد گفت: با برگزاری یادواره های شهدا روحیه جهادی وشهادت طلبی به نسل بعد منتقل می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری شبستان: مدیرمرکزحوزه علمیه مروی عنوان کرد: بهترین و زیباترین خصلت آیت الله مهدوی کنی اعتقادشان به جوانان بود و از این روی بود که با تلاش فراوان دانشگاه امام صادق (ع) و مدرسه مروی را اداره می ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: تحریم نماد جنگ اقتصادی است و با حمایت از تولید ملی می توان این مشکل را برطرف کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۴    
خبرگزاری شبستان: آیت الله نجفی تهرانی گفت: حضرت آیت الله مهدوی کنی یکی از علمای کم نظیری بودند که تلاش های بسیاری برای انقلاب و نظام اسلامی داشتند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۴    
خبرگزاری شبستان: سرپرست تیم بازرسی، نظارت و ارزشیابی ستاد عالی، راه اندازی 280 کانون فرهنگی هنری طی 9 ماه در هرمزگان را اتفاقی شگرف در سطح کشور دانست و خواستار پیگیری مدیرکل ارشاد اسلامی برای برگزاری ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۴    
خبرگزاری شبستان: دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) مصداق باقیات الصالحات آیت الله مهدوی کنی هستند چراکه ایشان به تعبیر نبی مکرم علم را آموخت و به دیگران نیز آموزش داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۴    
خبرگزاری شبستان: مهمترین ثمره عمر آیت الله مهدوی کنی این بود که پرچمدار علم دینی در این مرز و بوم بودند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری شبستان: در هفتمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تفاهمنامه اجرای پروژه امحای زباله با استفاده از دانش پلاسما در استان توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به امضاء رئیس دانشگاه آزاد ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل، گفت: یارانه واریزی در 9 ماهه سال جاری بیش از 512 میلیارد تومان است که در مقایسه با درآمد استان بیش از سه برابر را نشان می دهد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برگزاری مراسم نکوداشت عالمان دین یکی از راه های تکریم علم و اخلاق است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۴    
خبرگزاری شبستان: جمعی از مسئولان شهرستانی در قالب طرح پیامبر اعظم(صلی الله و آله و سلم) در روستای کوته کومه شهر بندر آستارا حاضر و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۴    
خبرگزاری شبستان: آیت الله تسخیری گفت: اعتزال نو یک حرکت در اهل سنت است و نمی تواند شیعی باشد چرا که نمی تواند اصول شیعه را بپذیرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۴    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی دفاع مقدس خوزستان، اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس می تواند مسیر و راهگشایی برای همه مسلمین جهان از زیر بار استکبار باشد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۴    
خبرگزاری شبستان: محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد حامد شاکرنژاد در بندر مرزی آستارا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۴    
خبرگزاری شبستان: همزمان با هفته وحدت و در آستانه سالروز میلاد پیامبر رحمت(ص)، موسسه خیریه مردم نهاد حضرت ولی عصر(عج) بجنورد با اهدای 30 سری جهیزیه، 30 زوج جوان را راهی خانه بخت کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۴    
خبرگزاری شبستان: مراسم نکوداشت آیت اله شیخ ابراهیم محمدی اصل امروز(18 دی) با حضور جمعی از علمای حوزه علمیه و مسئولان استان زنجان در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۴    
خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: حراست فکری از اسلام و اجرای شریعت مهمترین رسالت حوزه های علمیه است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بانوان استانداری گلستان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید مسجد محور باشد، گفت: باید مراسم در محلات با محوریت مساجد برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خرم آباد با تاکید برضرورت اشاعه سیره پیامبر اکرم (ص)، گفت: پیامبر اکرم (ص) عامل وحدت بخش مسلمانان است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: بر اساس حکمی از سوی استاندار گلستان، محمود ربیعی به عنوان مشاور سیاسی استاندار منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان، تغییر تفکر و نگرش جامعه را اصلی ترین راه کاهش معضلات و نارسایی های اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس شرکت گاز صومعه سرا گفت: همزمان با دهه فجر طرح گازرسانی به سه روستای این شهرستان افتتاح می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: مراسم جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل اداره هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه دمای هوا از امروز 15 درجه کاهش می یابد گفت: کشاورزان تمهیدات لازم را برای محصولات خود بیاندیشند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه هوشیاری مسلمانان، تمام فتنه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: هفته وحدت اهتمام برای شناخت دشمن مشترک و ترفندهای دشمنان اسلام است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: آیت الله فاضل لنکرانی با بیان این که هنر های امروز با صدها مسئله فقهی مواجه است گفت: امروز خلأ ارتباط بین اصحاب هنر و حوزه علمیه وجود دارد به طوری که حوزه علمیه به بررسی فلسفه هنر ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اظهارداشت: امروز نگاه کودکان و نوجوانان نسبت به موضوعات پژوهشی تغییر کرده و بیشتر به سمت موضوعات کاربردی در زندگی فردی و ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به لزوم توجه به ابعاد بین المللی مقوله زیارت، اظهار کرد: باید زمینه انقلاب روحی را برای زائران خارجی فراهم سازیم.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد را نمود ظاهری واژه ارشاد اسلامی این اداره کل معرفی کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۴    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: وحدت موضوعی اعتقادی و سیاسی است که ریشه در اسلام ناب محمدی دارد و کسی که بخواهد منکر آن شود در مسیر شیطان قرار گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۴    
خبرگزاری شبستان: به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام محمد مصطفی صلی الله مسابقه کتابخوانی با عنوان سروش رحمت دراستان مرکزی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۴    
خبرگزاری شبستان: مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان بیان داشت: مشکل تداخل اراضی دولتی و خصوصی بر اساس یک بخشنامه جدید و البته با ارائه اسناد معتبر از سوی بهره بردار، حل می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۴    
خبرگزاری شبستان: مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(علیه السلام) گفت: برگزاری جشنواره امام رضا(علیه السلام) در عرصه بین المللی نشان اوج اقتدار معنوی و فرهنگی ایران اسلامی در جهان است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۴    
خبرگزاری شبستان: دبیر جشنواره فیلم عمار از آغاز اکران فیلم های این جشنواره در خانه میرزا کوچک خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۴    
خبرگزاری شبستان: آئین اختتامیه جشنواره عکاسی از طبیعت استان البرز با رونمایی از دو تمبر یادبود همراه بود ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، از هفته وحدت به عنوان یک نماد یاد کرد که منوط به یک هفته نیست و گفت: وحدت، گفتمانی است که باید تبدیل به یک جریان شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری شبستان: معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در زمینه صادرات محصولات کشاورزی؛ کشت فرا سرزمینی با کشور افغانستان در دستور کار قرار گرفته است ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس تبلیغات اسلامی فومن و شفت بر ضرورت وحدت در جهان اسلام تاکید و اظهارکرد: مسلمانان باید فضائل اخلاقی پیامبر(صل الله علیه و آله) را سیره زندگی خود قرار دهند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۶    
خبرگزاری شبستان: فراخوان دهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(علیه السلام) دقایقی پیش با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۶    
خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور در آئین اختتامیه عکاسی طبیعت در استان البرز گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۶    
خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه گفت: سنت حسنه وقف مرتفع کننده بسیاری از مشکلات جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۶    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با مدیران کانون های مناطق اهل سنت دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۶    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: امروز که تکفیری ها در پی تفرقه افکنی هستند، وحدت شیعه و سنی عامل اصلی پیروزی در برابر این دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۴    
خبرگزاری شبستان: آیت الله محسنی گرکانی گفت: قیمت انسان به علم است و ارزش جامعه به عالم بودن فرهنگ اسلامی و قرآنی است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۴    
خبرگزاری شبستان: همایش بسیج و رسانه با شعار بسیج رسانه و گفتمان ولایت به همت سپاه روح الله استان مرکزی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۴    
خبرگزاری شبستان: استاندار قزوین گفت: بیش از یک هزار و 400 مسجد در سطح استان داریم که از ظرفیت این مساجد به خوبی استفاده نشده است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۶    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: در حال حاضر 120 کانون در زمینه فعالیت ها و برنامه های ویژه خواهران در این استان فعالیت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۶    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری کردستان از اعلام فراخوان شرکت در طرح ملی باب المراد در بین مراکز و موسسات فرهنگی و کانون های مساجد استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۶    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری ویژه برنامه های جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) در313 کانون مساجد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری شبستان: فرماندار بیرجند با بیان اینکه شرکت مخابرات تاکنون توانسته خدمات ارزنده ای در سراسر کشور و حتی در دورترین نقاط کشور برای استفاده مردم ارائه دهد ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف کشور با بیان اینکه برای موفقیت در دنیای اسلام باید قرآن را در دست داشته و به احکام آن عمل کنیم گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری شبستان: معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت: رمز و بنیان موفقیت مجموعه های فرهنگی کار و تلاش در راستای فرهنگ قرآنی و ترویج معارف این کتاب اسمانی است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری شبستان: به دنبال بارش باران و برف در استان لرستان، هوای این استان در حال کاهش است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۵    
خبرگزار ی شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، گفت: طرح تفسیر کوتاه ویژه طلاب و ائمه جماعت استان لرستان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: مراسم گرامیداشت 69 مین سالروز تولد استاد محمدرضا لطفی استاد محمدرضا لطفی ساعت 17 و نیم عصر امروز (18 دی) در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۴    
خبرگزاری شبستان: آرش فروغی (هنرمند لرستانی)درجشنواره بین المللی کاریکاتور غزه مقام نخست را کسب کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۴    
خبرگزاری شبستان: مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و افتتاح رسمی مسجد پیامبر اعظم(ص) کرمانشاه، جمعه (19 دی) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۶    
خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی گفت: 160 هزار مقاله در خصوص موضوعات خود، 540 مجله مرتبط با موضوع و 300 جلد کتاب تاکنون تالیف و ترجمه شده که این رقم برای یک دانشگاه جدید رقم بالایی ...