یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۰۴:۵۲Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 28 آبان 1395 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1395 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1395 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1395 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1395 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1395 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1395 خبرگزاری شبستان 30 دی 1395 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1395 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1395 
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۲۳:۳۹    
خبرگزاری شبستان: بر خلاف نظر سنجی ها و خبرسازی رسانه های حامی هیلاری کلینتون جنگ طلب، طیف گسترده ای از آمریکایی ها از انتخاب دونالد ترامپ بعنوان رئیس جمهور آتی ، خوشحال هستند ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۷    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،گفت: گردهمایی شعرا و شعرخوانی با موضوع عاشورا و اربعین از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه کتاب کرمانشاه است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۸:۵۷    
خبرگزاری شبستان: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه، گفت: حضور در تجمعات بزرگ نیازمند آمادگی است و این دوره ها فرصتی برای تربیت امدادگرانی است که در هیئت ها ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۷:۵۷    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان اجتماع بزرگ مسلمین و عاشقان حسینی در اربعین را نشانه وحدت و انسجام مسلمانان جهان دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بسیج را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست وگفت: بسیج یکی از برکات الهی نظام اسلامی ما است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه قم تاکید کرد: اربعین پاسخی به وصیت رسول خدا(ص) در حدیث ثقلین و اثبات نقش امامت و پیوند مردم با ولایت به شمار می رود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه زاهدان گفت: شهید محسن خزایی خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی در حقیقت یک بسیجی با بصیرت علوی و فاطمی بود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه آران و بیدگل، اربعین را نماد اقتدار تشیع خواند و افزود: همایش عظیم پیاده روی اربعین، تجلی حماسه آفرینی های عاشورا و مظهر وحدت دنیای اسلام است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت شهرکرد حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی را از نشانه های اهل تقوا دانست و گفت: این حضور لبیک به ندای قرآن است که مودت به اهل بیت را می رساند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه کرمانشاه، گفت: آمریکا به این دلیل که دوباره تحریم ها را اعمال کرده است بدعهدی خود را به اثبات رسانده و قابل اعتماد نیست.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۶    
خبرگزاری شبستان: محمدعلی طوسی پدر شهیدان طوسی به فرزندان شهیدش محمدحسن، محمدحسین و محمدابراهیم پیوست.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری شبستان: مقامات ترکیه، بیش از 100 فعال دانشگاهی در دانشگاه استانبول را به اتهام ارتباط با کودتای نافرجام اخیر در این کشور بازداشت کردند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری شبستان: وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که عملیات هوایی سوری – روسی علیه تروریست ها در دو استان ادلب و حمص ، با هدف جلوگیری از ورود تروریست های داعش از موصل به سوریه صورت می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه گرگان با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی تاکید کرد: سیدالشهداء (ع) چراغ قرمز در برابر کسانی است که مخالف ارزش های الهی و انسانی هستند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت اصفهان گفت: ایجاد تفرقه در بین ملت ها و حمایت از تروریست از خدمات ناشایست دولت آمریکا به جهان است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری شبستان:خطیب جمعه موقت زنجان به ویژگی های یک فرد انقلابی اشاره کرد و گفت: تقویت روحیه انقلابی و ایثارگری لازمه جامعه امروز است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت اهواز با اشاره به برپایی مواکب و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مرزهای خوزستان اظهار داشت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است، اظهارکرد: انتخابات اخیر آمریکا پرده برداری از یک افتضاح بزرگ بود و مردم آمریکا در این خصوص اعتراض کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت بجنورد، احیاء نام و راه امام حسین علیه السلام را مهم ترین پیام حرکت 20 میلیونی شیعیان در آئین ویژه پیاده روی اربعین ذکر کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۶    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، گفت: موکب این وزارت خانه در میدان ارغوان شهر ایلام، تمام توان و ظرفیت خود را برای برگشت زوار اربعین حسینی به کار گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۶    
خبرگزاری شبستان: بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شبهات و سوء ظن هایی به سر می برد که ممکن است او را پس از دخالت شخصی اش به نفع شرکت تخصصی تولید و فروش زیر دریائی های آلمان به ورطه ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه اسالم با بیان اینکه حماسه اربعین حیرت جهانیان را بر انگیخته است، گفت: حماسه اربعین در آینده عامل تحول جهانی می شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری شبستان: ملیون ها نفر از شیعیان عراق و دیگر کشورهای جهان برای زیارت اربعین امام حسین (ع) عازم کربلا شده اند و نیروهای امنیتی در کنار موکب های حسینی آماده خدمتگذاری به عزاداران هستند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه رودسر با بیان اینکه فریاد لبیک یا حسین و لبیک یا زینب مقدمه ایی است بر قدم نورانی امام زمان(عج) اظهار کرد ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: زائران اربعین حسینی با حضور خود در همایش عظیم اربعین مذهب تشیع را به رخ دنیا می کشند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دفاع مقدس یک نمونه و یک شروع برای استفاده از توان مردمی برای دفع هجمه دشمنان کشور و انقلاب بود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۶    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه ساری با بیان اینکه نام ایالات متحده آمریکا باید به (ایالات نامتحده) تغییر کند چون در آنها اتحاد وجود ندارد ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ایران اسلامی برای هر گزینه ای که دشمنان روی میز داشته باشند بالاتر از آن را دارد ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری شبستان: جانشین فرمانده نیروی انتظامی از بازگشت بیش از 600 هزار نفر زائر اربعین حسینی از مرزهای چذابه، شلمچه و مهران با آغاز موج برگشت زوار در چند روز اخیر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی نماد وحدت مسلمانان جهان است، گفت: در این راهپمیایی می بینیم که شیعه و سنی و مسیحی و .. ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری شبستان: خطیب جمعه تهران گفت: دنیای استکبار، داعش و تروریست را به وجود آورده اند اما با وقاحت تمام ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کنند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: توسعه زیرساخت ها و به ویژه راه های استان و شهرستان مرزی مهران، به عنوان یک نیاز ضروری باید توسعه پیدا کند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری شبستان: اعضای شورای امنیت با تمدید تحقیقات بین المللی در مورد استفاده از تسلیحات شیمایی در سوریه موافقت کردند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری شبستان: طی چند روز گذشته، بیش از دو میلیون زائر از سراسر دنیا به زیارت حرمین شریفین امامین عسکریین(علیهما السلام) در سامراء مشرف شده اند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری شبستان: صدها نفر از معترضان آمریکایی در "واشنگتن"، مقابل ساختمان کنگره تجمع کردند و خواستار تحقق عدالت اجتماعی، اقتصادی و برابری شدند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری شبستان: معاون رئیس جمهور ظهر امروز( 28 آبان) با بازدید از راه آهن رشت-قزوین از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری شبستان: شهردار ایلام از دایر کردن پایانه موقت مسافربری ویژه اربعین حسینی در ورودی این شهر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: محمد بن سلمان جانشین ولی عهد سعوی پس از ارتکاب جنایت های فراوان علیه مردم یمن با لحظه حقیقت روبرو شد و در مقابل امتحان انتخاب از میان اولویت ها و یا به عبارتی انتخاب بین تلخ و تلخ تر ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) در استان کرمانشاه، گفت: این جمعیت از سال های گذشته تاکنون اقدامات بسیاری را در راستای حمایت از کودکان آسیب دیده ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس جمهور کنونی آمریکا علی رغم تأکید بر مذاکرات به عنوان تنها راه حل بحران سوریه، از رئیس جمهور جدید این کشور خواست تا در مسائل اختلافی با روسیه مقابله کند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۴    
خبرگزاری شبستان: رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: راهپیمایی عظیم اربعین در عراق کمر دشمنان اسلام را شکست و مایه هراس و ذلت آنان شده است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۴    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و 600 هزار نفر معادل 78 مردم استان همدان سرشماری نفوس مسکن شدند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۴    
خبرگزاری شبستان:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: امسال 14 هزار مجرم مواد مخدر در استان اصفهان دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شده اند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۴    
خبرگزاری شبستان: معاون وزیر خارجه روسیه از آغاز تماس های مسکو با تیم رئیس جمهور منتخب آمریکا در مورد سوریه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۴    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: توجه به نیازهای جامعه بر اساس شرایط زمانه و عصر حاضر در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۴    
خبرگزاری شبستان: رایزن فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان با بیان اینکه برای اکران فیلم حضرت محمد(ص) در آذربایجان درخواست های زیادی شده است ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۴    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، امنیت کنونی نظام را مرهون خون پاک شهدا و دلاورمردی های آنها در صیانت از نظام و انقلاب دانست.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۴    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سالانه باید در حاشیه شهر مشهد 25 میلیارد تومان هزینه شود که در طول پنج سال به 125 میلیارد می رسد ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۴    
خبرگزاری شبستان:وزیر سابق اطلاعات گفت: راهپیمایی مذهبی اربعین شیعیان در کربلا، دشمن شکن و زمینه ساز فرج امام زمان(ع) است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۴    
خبرگزاری شبستان:همزمان با اربعین امام حسین(ع) برنامه هایی در استان اصفهان انجام می شود که تشیع پیکر شهدای گمنام، گردهمایی هیئت های مذهبی، رونمایی از پرچم امام حسین(ع) ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۴    
خبرگزاری شبستان: رایزن فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان از برگزاری هفته فرهنگی آذربایجان در ایران خبر داد و گفت: سرود دوستی ایران و جمهوری آذربایجان در آینده نزدیک اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۳    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: درهفته بسیج جمعی از بسیجیان کرمانشاهی با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۳    
خبرگزاری شبستان: مراجع عظام تقلید بر بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت بسیجیان و گسترش تفکر بسیجی در جامعه تاکید کردند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۳    
خبرگزاری شبستان: طی مراسمی یاد و خاطره شهید زین الدین و 6 هزار شهید استان قم گرامی داشته شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۳    
خبرگزاری شبستان:استاندار همدان گفت: طی اظهارات دادستان دیوان محاسبات هیچ گونه فساد مالی در پرونده غار علیصدر وجود ندارد و تولی گری غارعلیصدر به میراث فرهنگی سپرده شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۳    
خبرگزاری شبستان: آیت الله علوی گرگانی با اشاره به خدمات گسترده بسیجیان گفت: دولت باید از ظرفیت بسیجیان استفاده کرده و از آنها برای پیشرفت جامعه بهره بگیرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۳    
خبرگزاری شبستان: به دنبال حمله انتحاری گروه تروریستی داعش به یک مراسم عروسی در شهرستان عامریه، 16 نفر کشته و 45 تن زخمی شدند.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۳    
خبرگزاری شبستان: اینکه کسی دم از امام زمان(عج) بزند اما نفهمد که امروز ایشان چه می خواهند عاقبت امر از همین اعتقاد برای مبارزه با امام عصر(عج) استفاده خواهد کرد ...
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۳    
خبرگزاری شبستان: تولیت آستان قدس رضوی(ع) به ایستادگی ملت ها در برابر ظلم اشاره کرد و گفت: این ایستادگی نتیجه الگو گیری از انقلاب اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۰۲:۰۹    
خبرگزاری شبستان: بر اساس شاخص ذرات معلق هوا (بر حسب 5/2 میکرومتر) ، تهران با عدد 163 در صدر آلوده ترین شهرهای جهان از لحاظ آب و هوایی قرار دارد...