چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۰:۳۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 20 خرداد 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 2 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 3 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 4 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 5 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 6 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 7 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 8 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 9 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 10 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 11 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 12 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 13 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 14 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 15 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 16 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 17 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 18 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 19 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 20 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 21 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 22 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 23 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 24 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 25 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 26 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 27 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 28 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 29 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 30 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۴    
دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور سیاسی با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه دیدار و رایزنی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۲    
خواجه ای، از پرداخت 37 میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان استان لرستان خبرداد و افزود: تهسیلات بازسازی منازل مسکونی سیل زدگان در دست اقدام است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۲    
تهیه کننده فیلشاه گفت: مهم ترین بازخورد در کن این بود که تماشاگران از دیدن این اثر با چنین کیفیتی از ایران لذت برده و تعجب کرده بودند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۰    
دریکوندی گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از فردا برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۰    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تهیه و پخش بیش از 35 هزار دقیقه برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه اشراق زنجان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۰    
هیئت انتخاب اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی سردرود پس از بررسی54 اثر رسیده، 10 اثر در بخش مسابقه و 3 اثر در بخش جنبی را بدون اولویت معرفی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۸    
چندرسانه ای 1398/3/21 - 13:11 798664 دانلود
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: روستاهای 20 خانوار بالای استان آربایجان غربی تا پایان سال جاری از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۸    
جورابلو گفت: شش فروشگاه صنایع دستی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی و هفته صنایع دستی در استان سمنان به بهره برداری می رسد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام، گفت: 33 رشته صنایع دستی در استان فعال است که برای 8 هزار نفر در این حوزه اشتغال زایی شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۸    
طبق آیات و روایات اسلامی از فریضه حج باید به عنوان یک فرصت طلایی برای طرح و حل مسائل دنیای اسلام بهره برد و تحلیل قضایای مربوط به دنیای اسلام مانند تجاوز به یمن و میانمار را در آثار و برکات حج به ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۸    
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از آغاز رقابت مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۸    
آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران از سوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۸    
یازرلو از برگزاری دومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان در تابستان سال جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۸    
نخستین جلسه شورای سیاست گذاری پنجمین دوره جایزه فیروزه با حضور دکتر محسن جوادی، معاون امور فرهنگی و اعضای شورا در معاونت امور فرهنگی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۸    
ایجاد حیات شبانه در تهران امروز به دغدغه برخی از مدیران شهری تبدیل شده است و آنرا پیش نیاز حضور توریست ها در تهران و رونق کسب و کار شبانه می دانند، طرحی که اگر راه بیفتند می تواند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۸    
سید صادق پژمان از برگزاری دوره جدید بزرگ ترین مسابقات بازی های ویدیویی ایران با تغییرات و بهبودهای گسترده خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۸    
حوزه علمیه جامعه عثمانیه در مجاورت این باغ قرآنی وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۸    
علی کریمی به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان معرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۸    
روحانی منش گفت: طی برگزاری جشن گلریزان در اقصی نقاط استان همدان مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۸    
در حمله به مساجد شهر کاسل در استان هسن آلمان ضمن هتک حرمت به مسجد و قرآن کریم بعضی از زیرساختهای مسجد نیز تخریب شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۸    
جهاد اسلامی و سازمان های آزادی بخش فلسطین نسبت به برگزاری این نشست در بحرین اظهار انزجار کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۸    
رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در حکمی محمد محمدی را به عنوان سرپرست روابط عمومی این بنیاد منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۸    
سازمان برنامه وبودجه در پی دستور رهبری برای اصلاح ساختاری در نظام بودجه ریزی طرحی بر مبنای چهار رکن تقویت نهادی بودجه، هزینه کرد کارآ ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۸    
نخستین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران- تبریز مرداد امسال در محل نمایشگاه های بین المللی تبریز برپا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۸    
کرسی علمی- ترویجی گذر از ذات مندی ارسطویی به فطرت مندی قرآنی در قم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۶    
جشن بزرگ کاغذ به مناسبت هفته جهانی محیط زیست 21 خرداد در منطقه 15 برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۶    
رضایی گفت: سالانه 850هزار تن گوشت قرمز در کشور تولید می شود .
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی از آخرین مهلت ارسال آثار به بیست و یکمین همایش ملی کتاب سال حوزه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۶    
نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی به مناسبت فرا رسیدن 20 خرداد روز جهانی صنایع دستی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۱۶    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان از ثبت 4 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان از13 تا 18 خردادماه سال جاری خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۶    
زارع با اشاره به عدم اجرای موفق قوانین مربوط به بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت: دولت در این باره موفق عمل نکرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۳:۵۰    
سردار کیومرثی گفت: توسعه فرهنگ صیانت، خود مراقبتی و احساس مسئولیت نسبت به خود و دیگران همکاران از جمله مأموریت های ناجا و از شاخصه های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۳:۴۰    
احمدی با بیان اینکه قانون مندی، ضابطه مندی و فرصت به جوانان باید در دستور کار رئیس دانشگاه باشد، گفت: حیف است که در اثر یک سری موارد قومی و قبیله ای نخبگان خودمان را کنار بزنیم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۰    
به منظور ایجاد و گسترش همکاری های پژوهشی و فناوری، تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول منعقد و کارخانه خوراک دام طلایه داران امین به بهره برداری ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۳:۱۰    
هیئات مذهبی و ارکان مساجد منطقه زیباشهر در مسجد کوثر زاهدان اجتماع می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۲:۵۰    
آیت الله فلاحتی آیت الله امینیان را دلداده انقلاب اسلامی و امام(ره) عنوان کرد و گفت: آیت الله امینیان با اجازه امام(ره) خود را وقف مردم و خلق الله کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۲:۴۰    
صابریان گفت: 19 نفر از شهروندان تهرانی در استخر فرهنگسرای بهمن دچار مسمومیت با گاز کلر شده و به بیمارستان منتقل شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۲:۴۰    
سالاری با تاکید بر اینکه نباید محیط زیست را پای مسائلی همچون اشتغال و رونق کسب وکار ذبح کنیم گفت: باید با جانمایی درست و بهره گیری از دانش صنعتی و تکنولوژی روز دنیا در جهت تولید و ایجاد اشتغال که ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۲:۳۰    
دلق پوش به نیازمندی گیلان به 400 تن آرد اشاره کرد و گفت: اتاق اصناف باید در اجرای قانون و خدمات رسانی به مردم شفاف باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۲:۲۰    
مومنی زاده گفت: نیازمندی های بخش بهداشت، درمان و سلامت را می توان با کمک هم افزایی بین دستگاه های اجرایی، خدماتی، حاکمیتی و نمایندگان مجلس رفع و گام های موثر و بلندتری در حوزه سلامت برداشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۲:۲۰    
فلاح گفت: یکی از برنامه ها و اهداف گروه باستان شناسی دانشگاه تربت حیدریه مطالعه، اکتشاف و شناسایی شهر تاریخی زو است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۸    
عبدالملکی با اشاره به اجرای هفت هزار طرح اشتغال در حوزه صنایع دستی برای مددجویان امداد در سال 97 گفت: اجرای این طرح ها، بیش از هزار میلیارد تومان سود به خانواده های مددجوی کمیته امداد تزریق کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۱۸    
آیین بزرگداشت فریدون شهبازیان، در آستانه هفتادو هفتمین زادروز تولد این هنرمند عرصه موسیقی در نهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی، عصر یکشنبه 19 خردادماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۱۸    
با صدور احکامی جداگانه از سوی علی ثابت نیا مدیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان و براساس هماهنگی صورت گرفته با هومان اسعدی دبیر جشنواره، مسئولان کمیته های مختلف جشنواره معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۰۸    
شریعتی، خوزستان را بیشترین تولید کننده محصولات کشاورزی در کشور دانست و گفت: کشاورزی خوزستان از حالت سنتی در حال تبدیل به کشاورزی نیمه مدرن است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۰۸    
با بازگشت رویکرد حمایت از فیلم های بلند سینمایی تجربی به وظایف مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و حضور سینماگران شناخته شده در هیات انتخاب ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۸    
ستاری، گفت: : آنچه باعث رشد و توسعه یک استان می شود، استفاده از ظرفیت های بومی آن است و اقتصاد دانش بنیان نیز بر پایه ظرفیت های بومی شکل می گیرد که باید به آن توجه کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۰:۲۸    
مرادی با بیان اینکه ما در حوزه هنری خراسان رضوی در تمامی رشته های این عرصه، ظرفیت های خوبی داریم، گفت: تولیدات هنری در مقابله با معضلات اجتماعی مانند بدحجابی نقش موثری دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۰:۰۸    
همزمان با بزرگداشت شهید علی اکبر ابوترابی فرد و شهدای غریب آزاده، بنیاد سید آزادگان با حضور وزیر اطلاعات رسما کار خود را آغاز کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۰:۰۸    
غلام رضا فرخی، گفت: با توجه به این که در جنوب کرمان سنگ های قیمتی و تزئینی خوبی وجود دارد، به دنبال آموزش رایگان تراش این سنگ ها هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۰:۰۸    
کرابی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی 9 هزار و 152 طرح اشتغال در بخش صنایع دستی را ایجاد کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۵۸    
حجت الاسلام میرسید گفت: مرحوم ابوترابی فرد همیشه دغدغه حفظ انقلاب اسلامی را داشت از این رو در دوران اسارت نیز مظاهر عطوفت اسلامی را به نمایش می گذاشت تا زندانبان ها را شیفته نهضت حضرت امام خمینی (ره) ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۴۸    
ستاری، بر توجه جدی و پیگیری در جهت اقتصاد دانش بنیان در خوزستان تاکید کرد و گفت: این استان ظرفیت خوبی در نیروی انسانی، منابع زمینی و حوزه اقتصاد دانش بنیان دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۴۸    
حجت الاسلام علوی با بیان اینکه علمای اسلام هیچگاه به قدرت های خارجی تکیه نکردند و توکلشان به خدا و تکیه شان به شما مردم بود، گفت: مردم هر جا پرچم را در دست علما دیدند به حرکت آغاز شده اعتماد کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۸    
رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت و سخنرانی در نشست سران عضو اجلاس های "شانگهای" و "سیکا" به کشورهای قرقیزستان و تاجیکستان سفر می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۲۸    
وزیر امور خارجه آلمان با رییس جمهور کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۸    
فرماندار شهرستان اندیمشک، از افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: توسعه زیرساخت های مختلف در اندیمشک طی سال های به خوبی صورت گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۸    
فتحی نسری از حذف رشته باستان شناسی در راستای ماموریت گرایی دانشگاهها در دانشگاه تربت حیدریه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۸    
حجت الاسلام همت پور، از فعالیت بیش از یک هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در طرح اوقات فراغت خوزستان خبر داد و گفت: این کانون ها در مناطق شهری و روستایی فعالیت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۸    
ماموستا حسینی با بیان اینکه سپاه ضد تروریست است گفت: سپاه خار چشم دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار است .
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۶    
متقی طلب با بیان اینکه شهرستان رشت با 17 طرح، 20 درصد تسهیلات بوم گردی را به خود اختصاص داده است گفت: از 86 درصد ثبت نام کنندگان در سامانه کارا فقط 20 درصد موفق به جذب تسهیلات شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش موافقت کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۶    
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری بیست وهشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و مدرسه به میزبانی استان گلستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۶    
موسی نژاد از اجرای طرح راهبران شغلی با هدف توانمند سازی مددجویان این نهاد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۶    
جیریایی گفت: 253 هزار سند ماهانه توسط مؤسسه های طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی تولید و برای پایش و رسیدگی به این اداره کل ارسال می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۶    
یزدان پناه با اشاره به اینکه 63 پروژه وجود دارد که تلاش می کنیم به بهره برداری برساند، ادامه داد: با تغییر مدیریت وزارت بهداشت، مشکلاتی که در طرح تحول بود شناسایی شده و امیدواریم بر طرف شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۶    
آقازاده گفت: با مجزا شدن معاونت توسعه و منابع انسانی از معاونت اقتصادی، تلاش می شود تصدی این پست به یک بانوی متخصص و کارآمد واگذار شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۶    
عطا ناوکی، گفت: با توجه به حجم بالای توده های ملخ صحرایی و در اختیار داشتن یک فروند هواپیما، روند مبارزه هوایی به کُندی پیش می رود بنابراین درخواست داریم به منظور تسریع در روند مبارزه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۷:۱۶    
حریرچی ضمن تاکید بر اینکه اگر در امانتی که به ما سپرده شده خوب خدمت خوب نکنیم خیانت کرده ایم، اذعان داشت: ما تعهد کردیم تا سال 1404 به پوشش همگانی سلامت برسیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۶    
خراسانی زاده خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را از کلیدواژه های مهم در گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: فضای مجازی می تواند بستر تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۶    
رضوی گفت: 46 پروژه با اعتبار56 میلیارد و 998 میلیون و 620 هزار ریال در هفته جهاد کشاورزی در شهرستان خوسف افتتاح و به بهره بردری می رسد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۶    
نماینده مردم گرمسار نسبت به برگزاری جلسات علنی مجلس در شیفت دوم در روزهای دوشنبه انتقاد کرد و گفت: 15رئیس کمیسیون نامه ای به رئیس مجلس برای برگزار نشدن جلسات در شیفت دوم نامه نوشته اند اما هنوز پاسخی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۶    
تنها با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار ملی در بافت تاریخی خور هزینه شده است، گفت: این بافت بعد از عملیات گاز رسانی به حالت اولیه بر می گردد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۶    
نخستین جلسه کارگاه علمی و تئوری نقاشی اوج با موضوع هنر متعهد و زبان تصویر در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۶    
میرزاد بر ضرورت توانمند سازی سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: با توانمند سازی سمن ها از طریق برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های مختلف، زمینه ارتقا و افزایش خدمات اجتماعی جامعه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۶    
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تلاش های اعضای شورای حل اختلاف و معتمدین موجب شد 2 قاتل در زنجان از چوبه دار نجات یابند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۶    
حجت الاسلام ارزانی گفت: سال گذشته شعار خدمت کریمانه را در دهه کرامت داشتیم و امسال هم ذیل شعار خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت(ع) را اضافه کردیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۶    
آفرینی از برگزاری برنامه های مناسب فرهنگی و ورزشی ویژه کودکان کار خبر داد، گفت: کار کردن کودک در محیط پر خطر مورد تایید هیچ نهاد ملی و بین المللی نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۶    
امیدی از صادرات 11 هزار و 853 تن کالا به خارج از کشور از طریق راه آهن این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۶    
دشت سهرین در شمال شهر زنجان با بیش از 122 هزار هکتار مساحت، به عنوان منطقه حفاظت شده زنجان زیستگاه 1277 آهوی ایرانی را تشکیل می دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۶    
جواهری با بیان اینکه موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با امکانات کامل و مجزا ویژه آقایان و بانوان سالانه برنامه های متفاوتی را دارد، گفت: کلاس های اوقات فراغت آستان قدس رضوی در 51 رشته برگزار می شود
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۶    
افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران، قطر هم به جمع میانجی گران پیوست، ورود وزارت کشور در بازسازی ها، نوسازی و طرح های مسکن ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۶    
نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه اصلاح بند 3 ماده 2 قانون مالیات های مستقیم، دهیاری ها را از پرداخت مالیات معاف کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۶    
نوروزی گفت: محرومیت زدایی در اولویت کار و فعالیت های آستان قدس رضوی قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۶    
مروارید گفت: ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان به ریاست استاندار با 34 دستگاه اجرایی در فضای استان خراسان رضوی در دهه کرامت برنامه های متنوعی را با رویکرد مردمی برگزار می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۶    
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، گفت: 196 مدرسه سنگی در سطح استان وجود دارد که با کمک خیرین مدرسه ساز، می توان این فضاهای آموزشی که نیازم مقاوم سازی دارند اصلاح و برای حضور دانش آموزان تجهیز شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۶    
دبیر کل سازمان ملل لیست سالیانه خود از دولت ها و گروه های مسلح که مرتکب نقض حقوق کودکان در جنگ ها شده اند را نهایی می کند و امارات و عربستان باید در این لیست قرار داده شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۶    
سردار غیب پرور بابیان اینکه شهدا با خون خود درخت انقلاب راآبیاری کردند ،گفت: پایداری انقلاب به یمن و برکت خون شهدا است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۶    
بازیکن مسلمان تیم آرسنال در روز ازدواجش از برنامه بزرگی که دارد برای کمک به کودکان نیازمند پرده برداشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۶    
سردار رجبی با بیان اینکه امنیت باعث توسعه در هر کشوری است،گفت: برقراری امنیت پایدار نخستین ماموریت سپاه در کردستان است .
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۶    
آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه امام رضا(ع) قائم آل محمد هستند شعار دهه کرامت هم بهتر است با توجه به این موضوع انتخاب شود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۴    
به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مجتبی سیاری ظهر امروز(دوشنبه 20 خرداد) در نشست خبری یادواره شهیدان هادی، شفیعی و عشریه که در دفتر خبرگزاری فارس برگزار شد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۴    
ثبت نام کاروان زیارت پیاده امام رضا(ع) از قم تا مشهد با عنوان "از بهشت تا بهشت" آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۴    
دهقانی با تاکید بر تقویت روابط ایران و آلمان گفت: روابط ایران و آلمان همواره دوجانبه و قوی بوده است و این دو کشور از ظرفیت بالایی برای ایجاد مناسبات جدید و همچنین تقویت مناسبات فعلی برخوردارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام، گفت: درمجموع 459 میلیارد ریال کمک نقدی توسط خیرین مدرسه ساز در 20 جشنواره گذشته به استان در راستای احداث مدرسه کمک شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۴    
حجت الاسلام سیدحسینی گفت: ممانعت از تحصیل فرزندان جرم است و می توانیم برای آن تشکیل پرونده قضایی داد و به آن رسیدگی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۴    
هنری از آغاز عملیات اجرایی ساخت و مناسب سازی 220 واحد مسکونی برای معلولان و مددجویان بهزیستی استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۴    
غلامی گفت: در اجرای تفاهم نامه ها و یا قراردادها باید مدیران به آیین نامه ای که در تاسیس مدارس وجود دارد دقت کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۴    
آیت الله رییسی چندقطبی کردن جامعه در خصوص مسائل اساسی نظیر توان دفاعی و حضور منطقه ای ایران، ایجاد بحران اجتماعی و کوبیدن بر طبل مذاکره را سه راهبرد اصلی دشمن در حال حاضر برشمرد و نسبت به هوشیاری ...