سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 4 تیر 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی چندی پیش در راستای اقدامات این وزارتخانه برای ساماندهی بازار مسکن خبر رونمایی طرح تامین مسکن کارکنان دولت (تام کاد) را داده بود و حالا مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن این ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۷    
برنامه کیمیا با حضور آیت الله دری نجف آبادی و تبیین مواعظ اجتماعی اهل بیت(ع) روی آنتن رادیو معارف می رود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۴    
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی چادگان با اشاره به اینکه 48 هزار کتاب در کتابخانه های شهرستان وجود دارد، از عضویت 2 هزار و 600 چادگانی در کتابخانه های شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۴    
بازار مسکن روزهای خوبی را سپری نمی کند و آمارهای ارائه شده از سوی نهادهای معتبر حاکی از آن است که معاملات مسکن زیر سایه افزایش قیمت ها کاهش پیدا کرده است و در تهران تعداد معاملات در خرداد ماه کاهش 50 ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۲۲    
برخی واردکنندگان غیررسمی در سال های اخیر با پرداخت مبالغی به دارندگان کارت های موقت بازرگانی به اصطلاح آن را اجاره کرده و واردات انجام می دادند و حالا برای جلوگیری از این روند قرار است کارت های ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۲    
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از حضور معاونان فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: این گردهمایی در روزهای 12 و 13 تیرماه جاری برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۵۶    
مبشری گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 1436 خانوار کهگیلویه و بویراحمدی از بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۲۶    
اکبری با بیان اینکه در سال گذشته 5 هزار پرونده در دادسراهای شهرستان دیر وارد شد اظهار داشت: درسال گذشته به صورت ماهانه بین 270 تا 300 شکواییه در سه شعبه شهرستان رسیدگی شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۴۴    
دهقانی گفت: از مهمترین اهداف دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر نوآوری، خلاقیت و ایجاد درآمد پایدار در روستاها است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۲    
با اشاره به 4 اولویت کاری خود گفت: ترویج تربیت اخلاقی و دینی در نظام آموزشی باید هدف گذاری و اجرایی شود و فرهنگ دینی باید در دل آموزش و پرورش ساری وجاری شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۰    
فرهنگ سرای انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس نگاره زندگی به سبک بهشتی را در آستانه سی و هشتمین سالگرد حادثه هفتم تیر به نمایش گذاشت
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۰    
زمان تعطیلی سینما ها به مناسبت شهادت امام صادق (ع) اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۰    
در پی کودک آزاری اخیر در بوشهر، معصومه ابتکار با انتشار توییتی به این حادثه واکنش نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۰    
عباس پاشا با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات گفت: در حال حاضر فرآیند این طرح در حال انجام است و چنانچه به جمع بندی برسد ساعت کاری ادارات از ساعت 6:30 تا 14:30 تغییر خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۰    
آرش زمانیان آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده شناخته که در ارکستر رضا یزدانی فعالیت می کند، نخستین قطعه رسمی خود را در مقام خواننده بانام دلتنگی منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۳۰    
هیئت هفت نفره انتخاب نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستا و عشایر، پس از بازبینی 251 اثر رسیده به دبیرخانه، 71 فیلم را برای اکران در جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر انتخاب کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان، گفت: 9 اثر تاریخی و فرهنگی لرستان در فهرست آثار ملی ( میراث ناملموس) به ثبت رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۸    
چندرسانه ای 1398/4/5 - 12:52 803442 دانلود
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۸    
رجبی مشهدی از اجرایی شدن طرح تغییر ساعات کار ادارات در 29 استان و رایزنی برای اجرای آن در 2 استان باقیمانده با هماهنگی استانداری ها خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۸    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نامه ای به استاندار تهران، نقشه محدوده، عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران را به او ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۸    
چندرسانه ای 1398/4/5 - 12:27 803427 دانلود
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۸    
نمایشگاه خیریه عکس فوتو دیپلمات، نگاه جهانی- هنر ایرانی با حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۸    
اداره کل دفتر ثبت، حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی سازمان میراث فرهنگی با صدور ابلاغیه ای، ساختمان موسوم به جیپ در خیابان اکباتان تهران را واجد ارزش ثبت ملی اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۸    
آیت الله آملی لاریجانی گفت: اطلاعات کل نظام بانکی و تراکنش ها را در اختیار دیگران قرار دادن به مصلحت کشور نیست؛ بخش زیادی از عدم همکاری بانک های خارجی با شبکه بانکی ما ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
نشست ماهانه فراکسیون اصولگریان خانه احزاب به میزبانی حزب موتلفه اسلامی بعد از ظهر روز گذشته برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
طرح زوج و فرد تردد خودروها در تبریز در نشست شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان شرقی تصویب شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۸    
دیوار کشی بین مهدهای کودک بهزیستی و مراکز پیش دبستانی آموزش و پرورش امری نادرست است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۴۶    
حیدری مقدم گفت: دانشکده طب سنتی در بدیع الحکما راه اندازی و در این مجموعه پزشک طب سنتی نیز فعال است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۴۶    
همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)، دوباره مازندران بوی عطر شهید می گیرد و شهید عشریه شنبه در نکا تشییع می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۶    
مراسم وداع با پیکر شهید ابراهیم عُشریه شهید مدافع حرم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۵۶    
حجه الاسلام و المسلمین محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی در ورامین را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۶    
سرمست بیان داشت: بیش از 90 درصد از مایحتاج عمومی استان قم توسط تشکل های صنفی توزیع می شود و اصناف در همراهی و کمک به دولت نقش مهمی را ایفا می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۶    
استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی اعلام کرد: جشنواره ملی کتابخوانی رضوی باید با مشارکت اقشار مردم و سایر ادارات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۶    
مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله دکتر بهشتی و دیگر اعضای دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران جمعه هفتم تیر برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۴    
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان استانی تهیه و تولید آثار ادبی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۴    
وزیر نیرو امروز چهارشنبه به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه صنعت آب و برق راهی استان لرستان می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۴    
با پیشنهاد مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران دبیرخانه پویش سه شنبه های بدون خودرو در شهرداری منطقه شش استقرار پیدا کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۷:۳۴    
یاداشت های یک خبرنگار بورس در کتاب وقایع نگاری فراز و فرودهای بازار سرمایه در 428 صفحه منتشر شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۷:۳۴    
از آغاز فعالیت دولت دوازدهم تاکنون 11 واحد جدید نیروگاه حرارتی مجموعا به ظرفیت 2027 مگاوات راه اندازی شده است و در ادامه مسیر ارتقای ظرفیت تولید برق کشور قرار است 1300 مگاوات نیروگاه جدید وارد مدار ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۷:۳۴    
مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده حداکثر 15 روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق سایت عملیات الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده ا رائه و مالیات و عوارض متعلق را پرداخت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۷:۳۴    
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: 14 هزار نفر جمعیت در 50 روستای استان از نعمت آب آشامیدنی لوله کشی محروم هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۵۰    
رییس کمیته توسعه مشارکت های مردمی سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۵۰    
فیلم کوتاه دیگری به نویسندگی و کارگردانی مشترک سامان حسین پور و آکو زندکریمی در انجمن سینمای جوانان کردستان تولید و آماده نمایش شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۵۰    
فیلم کوتاه بن بست ساخته احسان شاه حسینی در لیسبون به نمایش درمی آید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۰    
فیلم کوتاه داستانی ضد ضربه به کارگردانی عادل تبریزی و تولید انجمن سینمای جوانان مشهد آماده نمایش شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۲۰    
ابعاد شخصیتی شهید بهشتی برای نوجوانان در برنامه دفترچه خاطرات بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین مصلحی گفت : استکبار جهانی در حال حاضر رو به افول و نابودی است و این مسیری است که انقلاب اسلامی در طی این چهل سال با کمک شهدای انقلاب و 17 هزار شهید ترور همچون بهشتی برای استکبار ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۱۰    
یوسف پور گفت: فقط با توصیه صرف به حجاب، جواب نمی دهد بلکه تمام دستگاه ها و ادارات به جهت ترویج فرهنگ ملی و دینی حجاب پای کار بیایند و ورود یابند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۱۰    
فیلم کوتاه فراموشی ساخته فاطمه محمدی به فینال جشنواره ( wular lake wlisff) راه یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۱۰    
مدیران ستادهای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ها به ارائه گزارشی از فعالیت های شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در استان های خود پرداختند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۱۰    
طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرهای بناب و شبستر در آذربایجان شرقی فردا به صورت رسمی آغاز خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۱۰    
قاسمی طوسی گفت: رونق تولید با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که اقشار متوسط جامعه، لباس خویش را با قیمت مناسب دریافت کنند از اهداف برپایی نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی با عنوان پارسی پوش ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۰۰    
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و سایر اعضا تشکیل و در آن، کلیات سند حجاب و عفاف مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۰۰    
اولین یادواره شهدای قوه قضاییه و 11 شهید ترور شهرستان آمل شامگاه امروز( سه شنبه ) با حضور گروه های مختلف مردم و خانواده شهدا و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۰۰    
شبکه پنج سیما علاوه بر تدارک برنامه های تابستانی، وظایف دستگاه های مسوول در غنی سازی اوقات فراغت را نیز مطالبه می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۰۰    
بهره مند گفت: از آغاز اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون تاکنون نیمی از جمعیت هدف بالای 30 سال این منطقه در این طرح شرکت کردند که 19 درصد این افراد مبتلا به فشار خون بالا هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۰۰    
نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی، امروز (سه شنبه 4 تیرماه) در نمایشگاه بین المللی قائمشهر با عنوان پارسی پوش با حضور مسئولین استانی و شهرستانی گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۵۰    
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی ربیعی دستیار رئیس جمهور و سخنگوی دولت، تفاهم نامه اختصاص 500 میلیارد تسهیلات به کارآفرینان فرهنگ و هنر ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۵۰    
رییس جمهوری با بیام اینکه ایران هیچ علاقه ای به افزایش تنش ها در منطقه نداشته و هرگز به دنبال جنگ با هیچ کشوری از جمله آمریکا نیست ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات دانش آموزان از راه ترویج مصرف مواد مخدر، بی حجابی، مد و مدگرایی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۴۰    
فیلم کوتاه شمارش محصول انجمن سینمای جوانان بوشهر به جشنواره بین المللی link انگلیس راه یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۲۸    
آخرین اپیزود مجموعه تلویزیونی محکومین 2 با عنوان به من میگن عباس کلید خورد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۸    
همتی با بیان اینکه توسعه سواحل مکران نیازمند تفکر بلند است، گفت: توسعه سواحل مکران باید به یک گفتمان در هرمزگان تبدیل شود
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۸    
حجت الاسلام منتظری گره بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان با اقدامات رؤسای کل دادگستری و دادستان ها باز شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۸    
مستند گردشگری کودک دورت بگردم ایران برای پخش در تابستان آماده می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۸    
رییسی با بیان اینکه لازمه اقتدار دستگاه قضائی، بداخلاقی قضات یا کارکنان با مراجعان نیست، بر لزوم مدیریت روابط ناسالم وکلا، کارشناسان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۸    
عصاره با بیان اینکه طب سنتی و گیاهان دارویی در سطح وسیع جهانی و ملی جایگزین داروهای شیمیایی می شود، گفت: هرگونه سرمایه گذاری در بخش گیاهان دارویی با جدیت حمایت می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۸    
فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: در سه ماهه نخست امسال 20 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۸    
زهرا افضلی نیا با اشاره به اینکه در سال گذشته قاچاقچیان کالا در استان بوشهر 617 میلیارد ریال محکوم شدند، گفت: در سه ماه نخست امسال قاچاقچیان کالا در استان 181 میلیارد ریال جریمه شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۸    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به صبر راهبردی ایران ظرف یک سال گذشته در قبال اقدام غیر قانونی و یکجانبه آمریکا در خروج از برجام گفت: ایران با کاهش تدریجی تعهدات خود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۱:۴۸    
گوهرگانی گفت: سند گیاهان دارویی استان کهگیلویه و بویراحمد به طور هدفمند و با یک افق 10 ساله وارد فاز اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۱:۳۸    
خورشیدی با اشاره به راه اندازی موزه مطبوعات جنوب کشور در استان بوشهر، گفت: راه اندازی موزه مطبوعات جنوب کشور و ساماندهی محل خانه مطبوعات استان بوشهر در اولویت و مطالبه رسانه ها است که با جدیت تا حصول ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۱:۲۸    
حجت الاسلام عاملی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال های قبل در سه مصوبه به موضوع عفاف و حجاب پرداخته است که در جلسه امروز (4 تیرماه) نگاه به علت یابی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۱:۲۸    
بحرانی در آئین افتتاح کرسی مشاوره، تعاون و کارآفرینی گفت: با توسعه تعاونی ها می توان آثار فقر و بیکاری در جامعه را کاهش داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۸    
حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه انسان خلیفه خدا روی زمین است و باید در روابط اجتماعی آموزش های لازم را ببیند تا دچار ناسپاسی و سوءمدیریت نشود، گفت: نمک نشناسی و عدم پذیرش محبت، آفت روابط اجتماعی است،
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۸    
سید حسین ناظر با تاکید بر اینکه یکی از اصلی ترین پایه های نظم و امنیت کشور قوه قضاییه است، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز بوشهر در راستای کمک به این نهاد آمادگی کاملی دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: براساس تصمیم شورای عالی امنیت ملی از 16 تیرماه، گام دوم کاهش تعهدات برجامی ایران در چارچوب بند های 26 و 36 برجام با جدیت آغاز خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۸    
ربیعی با بیان این که امضای تحریم رهبری عامل وحدت ملی ایرانیان خواهد شد افزود: پیشنهاد تحریم ظریف ترس گروه بی از عقلانیت دیپلماتیک است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۸    
تخت روانچی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی با آمریکا قرار دارد، گفت: ما به طور قطع به هر حمله ای علیه سرزمین های خود پاسخ خواهیم داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۴۶    
حجت الاسلام حسینی گفت: بنا بود اداره بازرسی تا پایان خرداد گزارشی از علل وقوع سیل در استان ارائه کند که هنوز به دست ما نرسیده ولی پرونده ای مقدماتی تشکیل دادیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۴۶    
هاشمیان با بیان اینکه نمی توانیم به تنهایی از پس مشکلات اجتماعی بر بیایم، گفت: کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی نیاز به یک خیزش استانی دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۴۶    
علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد، در پیامی درگذشت علی شکویی استاد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی را به جامعه علمی کشور و خانواده وی تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۶    
جهانگیری تصویب نامه هیئت وزیران درباره انتقال مطالبات سیستم بانکی از تعدادی شرکت های دولتی به حساب بدهی دولت را ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۶    
کمیته تخصصی فرهنگی و اجتماعی شورای امنیت و توسعه پایگاه های شرق و غرب کشور در وزارت ارشاد با دستور بررسی طرح های خواهر خواندگی شهرهای مرزی جمهوری اسلامی ایران با شهرهای مرزی کشورهای همسایه و الگوی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۶    
فرمانده هوانیروز اصفهان از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش آبی خاکی پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان با حضور خلبانان جوان در دریاچه زایندرود جادگان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۶    
کمال غریبی از فوت جوانی 31 ساله به دلیل غرق شدن در رودخانه روستای آق تقه مختومقلی قره گل شهرستان مراوه تپه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۶    
وضعیت سالن های سینما در کشور تا پایان سال 97 بررسی و منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۶    
حجت الاسلام والمسلمین ارزانی با اشاره به برنامه تحول راهبردی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: مبنای فعالیت های ستاد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۶    
معاون اول رییس جمهوری آیین نامه اصلاحی نظام سنجش اعتبار مصوب را برای اجرا ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۶    
نشست هم اندیشی با موضوع تابستانه کتاب 98 چهارشنبه؛ پنجم تیرماه در سرای اهل قلم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۱۶    
درپی خبربرخی رسانه ها به نقل از2تن از نمایندگان مجلس مبنی برنفوذ در وزارت نفت به واسطه ارتباطات یک خانم با تعدادی ازمدیران این وزارتخانه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۶    
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری خراسان شمالی گفت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از سال 94 در استان خراسان شمالی افتتاح شد و امروز شاهد افتتاح دو دفتر در شهرستان مانه و سملقان هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۸:۵۶    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصفهان سومین شهر پایلوت دوستدار کودک در غرب آسیا است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۸:۵۶    
فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: بولوار امام رضا علیه السلام به عنوان بولوار ورودی شهر آشخانه پیشانی این شهرستان است که متاسفانه شهرداری برای ساماندهی آن ضعیف عمل کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۶    
سهرابی گفت:هم اکنون حدود 98 درصد جمعیت روستایی در خراسان رضوی دارای آب شرب هستند و این در حالی است که در ابتدای انقلاب اسلامی این رقم 8 درصد بوده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۶    
سومین روز از چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران با رقابت حدود 100 متسابق برادر در 6 رشته قرآنی برگزار و نفرات برتر بزودی پس از جمعبندی نتایج از سوی هیأت داوران اعلام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۶    
نشست تخصصی دانش افزایی معارف امام صادق(ع) امروز(سه شنبه 4تیرماه) در درمحل سالن شهیدآوینی ساوه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۶    
مدیر جهاد کشاورزی اسفراین گفت: آتش سوزی ظهر سه شنبه در بخشی از اراضی کشاورزی شهر اسفراین، 100 میلیون ریال به کشاورزان این منطقه خسارت زد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۶    
حجت الاسلام ملاکریمی گفت: 30 هزار پرونده در سال گذشته در 15 شعبه دادگستری نکا رسیدگی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۶    
علوی با اشاره به اینکه اکنون شرکت بالغ بر 100 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دار، گفت: استاندارد مصرف آبی که برای هر مشترک تعیین شده 15 متر مکعب است.