جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 5 تیر 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۹    
رشیدیان گفت: با توجه به تعطیلی سفارتخانه و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در عربستان، طبق توافق صورت گرفته مقرر شد که هیئت 10 نفره کنسولی برای پیگیری موضوعات مربوطه زائران در ایام حج در عربستان حضور ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۷    
چهارمین نمایشگاه ملی ملزومات جهیزیه و خانه ایرانی(کالاهای شش گانه) که با حضور تولیدکنندگان 26 استان کشور در راستای حمایت از تولید داخلی در تهران برپا شده است امروز پایان می یابد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۷    
امام جمعه موقت تهران گفت:شهید بهشتی با مدرک اجتهاد تابع محض ولایت فقیه بود اما عده ای که درجه اجتهاد و مدک تحصیلی مشخصی ندارند مقابل نظرات رهبری موضع می گیرند
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۰    
صیدی با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره مشاهیر کرد،گفت: سردیس تعدادی از چهره های شاخص کُرد زبان در پارک مشاهیر در آبیدر نصب می شود .
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۹    
عباسی در جمع قضات و وکلای دادگستری آذربایجان شرقی گفت: پدیده های اجتماعی را نمی توان با نگاه سیاسی، امنیتی و قضایی مدیریت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۲۷    
آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: جنگ جهانی در فضای مجازی نیز از برنامه های آینده و پیش روی جهان استکبار به سرکردگی آمریکا است که اکنون برای مدیریت فکرها ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۴    
حسن خانی گفت: ساقط شدن پهپاد امریکایی که یکی از مدرن ترین پهپادهای دنیا است، نشان از هماهنگی، تمامی نیروهای مسلح است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۴    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اهدای اعضای بانوی 43 ساله کاشانی به چند بیمار نیازمند خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۴    
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث فردا( جمعه 7 تیر) خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۲    
مانور مدیریت مصرف برق در استان سمنان،با هدف استفاده حداکثری از برنامه های پاسخگویی بار برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۲    
فخری، کار خیر مدرسه سازی را اقدامی ارزشمند برای سرمایه گذاری نسل فردا دانست وگفت: خیران بازوی توانمند دولت در امر مدرسه سازی بوده و باید از مشارکت این افراد در کار خیر نهایت بهره را برد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۲    
سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 95 و 96 مشمولان سهام عدالت که در 33 بانک و موسسه اعتباری حساب داشته اند، واریز شده و فقط سود مشمولانی که در دو بانک ملت و رفاه شماره شبا حساب خود را اعلام کردند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۲    
قربانی ،خیرین مدرسه ساز را از جمله سرمایه های ملی عنوان کردوگفت: از برنامه های اصلی ما در حزوه فرهنگی، حفظ این فرهنگ و دانش به عنوان یک سرمایه است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۲    
دستورانی، بابیان اینکه حدود 50 درصد ساخت مدارس را خیران بر عهده دارند گفت: در حوزه مدرسه سازی اعتبارات موجود چندان پاسخ گوی نیازها نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۲    
امانی با اشاره به اینکه آمریکا تاکنون پنج بار اعلام کرده است که می خواهد طرح معامله قرن را رونمایی کند، گفت: حس دلالی ترامپ را می توان در طرح معامله قرن مشاهده کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۲    
موسوی با اشاره به اینکه نگرش و مدل های سنتی اجازه نمی دهد رونق تولید پایدار ایجاد شود، گفت: تا زمانی که ظرفیت کارآفرینان را باور نداشته باشیم؛ رونق تولید اتفاق نمی افتد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۲    
سرگرد خدابخش با بیان اینکه شلیک ما به پهپاد جاسوسی آمریکا شکست پروژه ترایتون یا لبه تکنولوژی آمریکا نبود، گفت: ما با این شلیک مشتی بر دهان تکنولوژی روز دنیا زدیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۷:۵۲    
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه علاقمندان به شرکت در دوره آموزشی "تربیت مربی امداد و کمک های اولیه" از 9 تا 18 تیرماه امسال ثبت نام می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۷:۵۲    
هژبری، گفت: 730 میلیارد ریال از تعهدات خیران مدرسه ساز استان محقق شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۷:۵۲    
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان گفت: نمایشگاه مصور، با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی از پنجم تیر ماه 98 در دانشگاه زنجان برپا شده و تا دوازدهم تیرماه ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۷:۲۲    
استاندار زنجان گفت: در نتیجه تلاش و پیگیرهای انجام شده طی چند ماه گذشته چهار واحد تولیدی راکد در این استان به چرخه تولید بازگشتند و این روند همچنان در دستور کار قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۴۶    
جنتی پور ضمن تاکید بر اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد موقوفه مرتبط با موضوعات قرآنی نداریم، گفت تلاش ما برگزاری مسابقات با کیفیت است، ولی متاسفانه از لحاظ مالی در مضیقه قرار داریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۴۶    
نظری، استان کهگیلویه و بویراحمد را نیازمند فضای رسانه ای سالم و بدون حاشیه دانست و گفت: باید قدرت فضای رسانه ای برای حفظ آبرو، توسعه و آبادانی استان و تنویر افکار عمومی به کار گرفته شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۴۶    
آیت الله حسینی خواستار حفاظت، حمایت و همچنین عمل به این کلام نورانی شد و گفت: باید تلاش کرد که فعالیت های قرآنی پراکنده نبوده، منسجم و در کنار هم باشند تا اثرگذاری لازم را داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۴۶    
امام جمعه رفسنجان با اشاره به حضور افراد مختلف در مسابقات قرآنی اظهار داشت: این معجزه قرآن است که همه اشخاص در هر سنی را به خود جذب می کند و هرکس به قرآن پناه ببرد قرآن به وی خوب پناه می دهد
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۲۶    
با حکمی از سوی دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی، دکتر ارسلان زارع بعنوان سرپرست استانداری گیلان منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۲۶    
عامر با اشاره به تسریع در عملیات اجرایی یادمان مشهدمیرزا، گفت: مطالعات این پروژه با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی گیلان در حال انجام است که باید با توجه به جایگاه والای این سردار ملی تا پایان ماه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۶    
مشاور و طراح در پروژه ترفیع گنبد امام حسین علیه السلام با بیان اینکه سازه جدید از بهترین نمونه های توانایی مهندسی ایرانی است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۶    
سالن ورزشی روستای حاجی آباد بیرجند در اراضی موقوفه با حضور معاون بهره برداری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۶    
رحمانی گفت: هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی بانکی نباید تعطیل شود این موضوع همصدا شدن با دشمن محسوب می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۶    
حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه اعتیاد خودکشی تدریجی است، گفت: امروز بیشترین هزینه ها صرف درمان اعتیاد می شود چرا که در حوزه پیشگیری به خوبی کار نشده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۴۶    
خوش خبر با تاکید بر اینکه نباید رویه ها و برنامه های حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر به صورت عادی اجرا شود، گفت: اقدامات پیشگیرانه مواد مخدر و کاهش جمعیت مبتلا تعطیل بردار و انقطاع پذیر نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۴۶    
ارسطو ترکمان منش با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال چهار هزار و 300 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و10 باند مواد مخدر در این مدت منهدم شده است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۲۶    
قائم مقام وزارت امور خارجه عراق در جریان سفر به تهران با سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدار و رایزنی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۱۶    
حسین باشی زادگان گفت: شرکت آب منطقه ای استان بوشهر در رویداد ملی سازگاری با کم آبی در جایگاه برتر کشور قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۵۴    
برترین های چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۶    
پیکر شهید والامقام غلامرضا سلیمی بعد از گذشت 31 سال در جریان عملیات اخیر کمیته جستجوی مفقودین شناسایی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۶    
با توجه به این که در جنوب کرمان با بحران آب مواجه هستیم بنابراین کاشت گل محمدی به عنوان گیاهی با نیاز آبی کم، می تواند جایگزین مناسبی برای کاشت گیاهان با مصرف بالای آب باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۳۴    
اردشیر مذکوری با اشاره به قرار گرفتن این استان در وضعیت زرد، خواستار شد: مشترکان با کاهش مصرف 10 درصدی برق خود را در وضعیت سبز و پایدار قرار دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۱۴    
حجت الاسلام دشتی گفت: اگر بخواهیم نظام تربیتی قابل قبولی ارائه بدهیم، باید از مبنای قرآنی و روایی از اهل بیت (ع) استفاده کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۰۴    
شبکه فاضلاب شهرستان بروجرد با ظرفیت پوشش 100 هزار نفر جمعیت، با حضور وزیر نیرومورد بهره برداری قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۰۴    
تخت روانچی با انتقاد از عدم اجرای تعهدات از سوی دیگر اعضای برجام گفت: برجام یک توافق بین المللی و چند جانبه است و نمی شود تنها ایران به شکل یک طرفه به آن پایبند باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۴۴    
خادمی، با اشاره به رویکرد دولت در رفع مشکلات مردم، گفت: تلاش برای رفاه مردم وتوسعه روستا مورد تاکید دولت قراردارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۴    
تصفیه خانه آب شرب شهرستان ازنا، با صرف اعتیاری بالغ بر 80 میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو مورد بهره برداری قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۴    
همتی گفت: تعمیرات یکی از بزرگترین کشتی های شرکت ملی نفتکش ایران در مجتمع کشتی سازی بندرعباس آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۴    
حجت الاسلام قاضی دزفولی، گفت: کسی که به دنبال روزی حلال است باید کسب و کار دینی داشته و احکام آن را نیز بلد باشد تا بتواند به روزی حلال برسد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۴    
آیت الله دری نجف آبادی گفت:تسهیل در امر ازدواج نیازمند تدابیر حکیمانه است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۴    
مهرالله رخشانی مهر با بیان اینکه مجمع خیران مدرسه ساز تا به امروز موفق به جذب 30 هزار خیر شده است، ادامه داد: مجمع خیران مدرسه ساز قوی ترین و پر سابقه ترین تشکل نیکوکاری در کشور است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۴    
حیدری، با بیان اینکه دشمن با اعمال تحریم ها به دنبال ایحاد نا امیدی در مردم است، گفت: اصناف و بازاریان با رعایت انصاف نقش بسزایی در کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم ها را بر عهده دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۴    
وزیر نیرو، با اشاره به برنامه ریزی وزارت نیرو برای مهار آب های سطحی در استان لرستان، گفت: امروز اولویت دولت بازگشت آرامش به سیل زدگان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۵۴    
آمارهای کشف مواد مخدر نشان می دهد که بزرگ ترین محموله هایی مواد مخدر که در کشور جابه جا شود، در قم گیر می افتد و قم به عنوان گلوگاه مرگ معروف است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۴    
حجت الاسلام قدیریان با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری درباره ائتلاف ابرقدرت ها در جبهه فرهنگی علیه ایران ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۴    
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: تحریم رهبری نشانه ناآشنایی آمریکا با موازین بین المللی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۴    
حجت الاسلام موسوی از نماز به عنوان یکی از راهکارهای موثر برای حفظ سلامت اجتماعی کودکان یاد کرد و گفت: جایگاه نماز با ویژه برنامه های هنری و فرهنگی برای کودکان تبیین می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۴    
کدخدایی از تایید موافقت نامه ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۰۴    
قیمت خودرو در ایران نسبت به هفته های گذشته همچنان در حال کاهش است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۳۲    
مدیرستاد هماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با تاکید بر اهمیت فضاسازی های صورت گرفته در کانون های فرهنگی هنری مساجد برای کودکان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۰۲    
شهبازی از افزایش تعداد کلانتری ها و رفع مشکلات فضاهای استیجاری در اختیار پلیس خبر داد و گفت: رشد سخت افزایی و نرم افزاری نیروی انتظامی در دستور کار استانداری البرز است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۰۲    
جوانشیر از تخصیص 9 درصد هزینه های بخش درمانی به بیماران خاص در البرز خبر داد و گفت: از میان 450 هزار بیمه شده البرزی، 937 نفر دارای بیماری خاص هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۲    
همکاری های علمی میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه لبنان کلید خورد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۲    
جانفشان گفت: طرح چهارشنبه های هنری روزی برای حمایت از صنایع دستی به منظور خرید بدون واسطه هنرهای سنتی و اختصاص یک روز از هفته برای جلب توجه عمومی به صنایع دستی اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۲    
افشار از بهره برداری آزمایشی پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب به عنوان بزرگ ترین پایانه حمل و نقل عمومی پهنه جنوب تهران و یکی از پروژه های مهم شهر تهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۲    
دکتر همتی گفت: درصدی از درآمدهای ارزش افزوده پالایشگاه ها، گمرکات، بنادر و صنایع مستقر در هرمزگان باید برای توسعه این استان اختصاص یابد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۲    
هاشمی مقدم از افتتاح تصفیه خانه فاضلاب بیرجند در ابتدای سال 99 خبر داد و گفت: 77 درصد از مشترکان خانگی آب در این استان الگوی مصرف را رعایت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۲    
تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر روز جمعه هفتم تیرماه به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) اجرایی ندارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به برخی اظهار نظرها در رسانه ها مبنی بر شکاف میان شورای شهر و شهرداری تهران توییت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۲    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وزش باد شدید طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور، گفت: طی سه روز آینده برای استان های سمنان، اصفهان، یزد، قم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۲    
حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به همزمانی تابستان با دهه های کرامت و ولایت و امامت، گفت: بزرگترین جشنوارۀ رسانه ای غدیر در دهه امامت و ولایت برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۲    
گریوانی گفت: همایش پیاده روی خانوادگی با هدف تحکیم بنیان خانواده و شور و نشاط اجتماعی در شهر جدید گلبهار برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۲    
مهدی زاده مقدم با تأکید بر فراهم سازی فضای کسب و کار برای صنعتگران در جنگ اقتصادی، حمایت دستگاه قضایی را عامل تدوام تولید واحدهای صنعتی و تولیدی تملک شده برشمرد که با همراهی بانک ها صورت پذیرفته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۰    
طالبی با اشاره به لغو حکم برخی از مشاوران در زمان انتصاب خود در استانداری یزد گفت: دلیل لغو احکام مشاوران، ایراد نهادهای نظارتی مبتنی بر غیر قانونی بودن حکم مشاور بوده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۰    
عزیزی با اشاره به برنامه های ثبت جهانی شهر یزد گفت: برنامه های بزرگداشت ثبت جهانی یزد، نیازمند برنامه ریزی همراه با نظم و استمرار است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۰    
یکصد و هفتمین شماره از فصلنامه علمی ترویجی میقات حج به مناسبت برگزاری همایش مسلمانان هند، حج و حرمین شریفین ، منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۰    
پهلوانیان با اشاره به غفلت از ظرفیت های استان گفت: معرفی ظرفیت ها به عنوان اولویت اصلی شهر جهانی یزد است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی از اجرایی شدن طرح سینما امید در 6 شهر از 6 استان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۰    
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر این که درصدد هستیم رقبه به رقبه موقوفات را احیا کنیم، گفت: جریان بهینه سازی استفاده از منابع وقفی را با جدیت پیگیری می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تنها کاغذ بخش فرهنگی شامل ارز 4200 تومانی می شود، گفت: باتوجه به تایید 25هزار تن کاغذ تا به امروز در تلاش هستیم این میزان را برای شش ماه اول سال به 40هزار تن ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۰    
گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی چندی دیگر از عملکرد ایران در برجام انجام خواهد شد و طبق زمانبدی صورت گرفته از سوی تهران به نظر می رسد که در این گزارش خبری از افزایش اورانیوم غنی سازی شده وجود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۰    
برخورد بدون تعارف دستگاه قضا با هر متخلف، پرداخت 23 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده گلستان، 4 شهردار مقصر حادثه سیل شیراز ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۰    
کلانتری با اشاره به برگزاری برنامه های بزرگداشت ثبت جهانی یزد گفت: این اتفاق بزرگ نیازمند برگزاری برنامه های راهبردی و علمی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۰    
نادی از افزایش تعرفه مصرف آب از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری به میزان 7 درصد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۰    
طرح تابستانی قرآن، کتاب زندگی (بشارت 1453) با محوریت حفظ جزء سی ام قرآن کریم در رادیو قرآن اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۰    
بیان شورعشق آن هم برای نوجوانان امر دشواری است اما اسدالله شعبانی در بازآفرینی داستان آرزی و قمبر به خوبی از پس آن بر آمده است و توانسته اثری دلنشین خلق کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۰    
ملانوری از بررسی اساسنامه و مرام نامه شش حزب سیاسی کشور در چهارمین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب در سال 98 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۰    
آقایی مقدم گفت: میزان 2 میلیون بچه ماهی کپور و کلمه حاصل بانک ژن زنده کپور و کلمه دریای خزر رهاسازی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۰    
جندقیان بیدگلی با اشاره به ارسال 190 طرح از دهیاری های کل کشور و برگزیده شدن 2 طرح از یک روستای گیلان گفت: طرح اقتصادی روستای سقالکسار اول و طرح اجتماعی این روستا هم دوم شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۰    
میرزاجانی با اشاره به برکات سفر معنوی عبادی حج، گفت: بیشتر افراد کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع 98، حج اولی هستند و با توجه به استعداد آنها پیش بینی درخشش و اثرگذاری شان می رود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۰    
هاشمی اظهار کرد: مسایل اجتهادی نباید باعث ایجاد اختلاف میان مسلمین شود زیرا بر اساس قول خداوند متعال ما باید بر سر مشترکات خود، اجتماع و وحدت داشته باشیم و از اختلاف بپرهیزیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۰    
مهدی زاده با بیان اینکه جمعیت معتاد استان 19 هزار نفر هستند، گفت: شیوع اعتیاد در خراسان جنوبی 2.54 درصد است که جزء استان های با شیوع متوسط هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۰    
اعضای هیئت دولت در جلسه هیات دولت به ریاست رییس جمهور در روز جاری چارچوب اصلاحات ساختار بودجه با رویکرد قطع وابستگی مستقیم بودجه به نفت را بررسی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۰    
اگر در ماه رمضان یک ماه آن هم شب های قدر فرصتی است و اگر در محرم چند روزی (دهه اول و تاسوعا و عاشورا) فرصتی است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۰    
قوسی با بیان اینکه دولت اقدامات خوبی را برای پرداخت خسارت مزارع و محصولات زراعی سیل زده ها در دست اجرا دارد، گفت: خسارت دیده ها باید برای دریافت غرامت در سایت مربوطه ثبت نام کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۰    
آیت الله عبادی بر لزوم بکارگیری علم روز و دانش بنیان برای کیفیت بهتر محصولات کشاورزی و افزایش درآمد کشاورزان تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۰    
جعفرکریمی از توزیع هشت هزار و 500 خودروی حمل زباله در روستاهای کشور خبر داد و گفت: 29 هزار روستا تحت پوشش طرح جمع آوری زباله و پسماند هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۰    
روحانی به سیاستهای ضد ایرانی دولت آمریکا اشاره کرد و اظهارداشت: این روزها کاخ سفید را در سردرگمی می بینیم و توصیه ما به آمریکا و اروپا، بازگشت به عهدشان در برجام است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۰    
در جریان مقاومت دوباره موشک های بالستیک به سوی جبهه دشمن شلیک شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۰    
استاندار کرمان با تأکید بر اینکه برای پیشگیری از اعتیاد باید عوامل زمینه ساز آن را بررسی کرده و تا قبل از آنکه افراد به سمت مصرف بروند، این زمینه ها را از بین ببریم؛ گفت: بر اساس تحقیقات ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۰    
حجت الاسلام نواب گفت: نمی توان با ادیان و اقوام دیگر قطع ارتباط کرد و بنا بر دستور قرآن باید همراه با مجادله احسن در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیز داشته باشیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۰    
امامی با بیان اینکه تا هفته دولت امسال فاز یک پروژه ابرسانی به شهر بیرجند به بهره برداری می رسد، گفت: در حال حاضر 45 درصد ظرفیت مخازن سدهای استان پُر است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۰    
براساس تصمیم شورای مدیران صندوق اعتباری هنر مهلت ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه 12 تیرماه به پایان می رسد.