چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 12 دی 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 دی 1398 خبرگزاری شبستان 2 دی 1398 خبرگزاری شبستان 3 دی 1398 خبرگزاری شبستان 4 دی 1398 خبرگزاری شبستان 5 دی 1398 خبرگزاری شبستان 6 دی 1398 خبرگزاری شبستان 7 دی 1398 خبرگزاری شبستان 8 دی 1398 خبرگزاری شبستان 9 دی 1398 خبرگزاری شبستان 10 دی 1398 خبرگزاری شبستان 11 دی 1398 خبرگزاری شبستان 12 دی 1398 خبرگزاری شبستان 13 دی 1398 خبرگزاری شبستان 14 دی 1398 خبرگزاری شبستان 15 دی 1398 خبرگزاری شبستان 16 دی 1398 خبرگزاری شبستان 17 دی 1398 خبرگزاری شبستان 18 دی 1398 خبرگزاری شبستان 19 دی 1398 خبرگزاری شبستان 20 دی 1398 خبرگزاری شبستان 21 دی 1398 خبرگزاری شبستان 22 دی 1398 خبرگزاری شبستان 23 دی 1398 خبرگزاری شبستان 24 دی 1398 خبرگزاری شبستان 25 دی 1398 خبرگزاری شبستان 26 دی 1398 خبرگزاری شبستان 27 دی 1398 خبرگزاری شبستان 28 دی 1398 خبرگزاری شبستان 29 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۰:۳۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور از زیرساخت های اقتصادی بندر مرزی آستارا بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۴    
سردار جعفری از شناسایی ودستگیری 2 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و کشف 294 کیلو انواع مواد افیونی در 24 ساعت گذشته در استان هرمزگان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۳    
سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حذف بیمه زنان سرپرست خانوار در بودجه 99 کذب است
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۱    
الهیار ترکمن با اشاره به استخدام 18 هزار و 95 نفر از طریق آزمون استخدامی گفت: از هدفمندی یارانه ها 300 میلیارد تومان به مدارس شبانه روزی رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۱    
مشهدی تردد خودروهای سنگین را عامل نفوذ رطوبت به بدنه مسجد جامع دانست و گفت: طرح بازآفرینی مسجد جامع اردستان در معرض خطر قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۱    
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر خبر داد و این مهلت ثبت نام در این جشنواره تا 24 دی ماه جاری ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۳    
سفره احسان متبرک آستان قدس رضوی در سالروز ولادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب(س) در تبریز برپا شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۸    
نجفی گفت: کلاس های آموزش قرآن به صورت خانگی و محلی در منازل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان با هدف کاربردی کردن مفاهیم قرآنی در زندگی آنان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۸    
پرهام گفت: با همکاری و مشارکت بخش خصوصی به مناسبت سال نو چینی بسته های تشویقی برای حضور گردشگران چینی از 4 تا 20 بهمن ماه در تهران ارائه می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۹    
شاخه وان عثمانی هنرمند کردستانی با عکس درویش مدال طلای هشتادمین دوره جشنواره معتبر آساهی شیمبون ژاپن را کسب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۷    
طی حضور رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در شورای عالی قرآن و آشنایی نزدیک با فعالیت این شورا مقرر شد این دو نهاد با یکدیگر همکاری کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: 82 میلیارد تومان اعتبار برای اربعین حسینی سال آینده به استان ایلام اختصاص یافته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۷    
نیکمرام گفت: نمایش روز باشکوه آقای گورکن به نویسندگی سوسانا هاروتیونیان اهل کشور ارمنستان و به کارگردانی مجید پهلوانیان در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب روی صحنه رفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۷    
سردار محمدیان از دستگیری عامل اصلی حمله و تخریب حوزه علمیه محمد شهر کرج خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۲    
خزائلی گفت: سه اثر معنوی استان قزوین در فهرست میراث ملی ناملموس به ثبت رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۹    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: امروز فرهنگ شهادت باید در جامعه نهادینه شود، چراکه با تکیه بر آن می توان بر مشکلات و تهدیدهای دشمنان فائق آمد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۹    
استاندار تهران از دادستان قرچک خواست، در صورت تأخیر پیمانکار پروژه قطار شهری دشت ورامین به این موضوع ورود کند و افزود: پیمانکار باید ظرف 2 هفته آینده شروع به کار کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۹    
مشاور عقیدتی سیاسی فرمانده ناجا گفت: باید از دوقطبی سازی های کاذب در جامعه اجتناب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۹    
استاندار تهران گفت: ما پیگیری خواهیم کرد، که واردات هر کالایی که در داخل تولید می شود و مشابه داخلی دارد، ممنوع شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز مردم متناسب با نیاز بازار در کشور توزیع می شود گفت: کالاهای اساسی مردم به قدر کافی ذخیره سازی شده است
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۷    
محمدپور گفت: مردم خواهان آثار فاخر و گرانسنگ در حوزه های مختلف هنری از جمله موسیقی هستند و زمانی که اثری شایسته تولید می شود از آن استقبال می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۷    
صالحی نیا با بیان اینکه 840 شهرک و نواحی صنعتی در کشور داریم، گفت: 22 درصد صنایع کوچک کشور با رکود روبرو است که برنامه و هدف گذاری هایی در راستای فعال سازی و به ظرفیت رساندن واحدها بر اساس چهار چوب ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۷    
فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: رزمایش اقتدار الی بیت المقدس گردانهای بیت المقدس و کوثر بسیج با عنوان چهل سال مردم یاری ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۷    
بررسی آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد که قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی (مخلوط) در آبان ماه امسال به صورت میانگین به 91 هزار و 552 تومان رسید که رشد 59 ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۵    
جاوید با بیان اینکه موسیقی آیینی و مقامی در تاریخ ماندگار خواهد ماند، گفت: میراث معنوی موسیقی مشعلی است که خاموش نخواهد شد و وظیفه ما است که این شعله را روشن نگه داریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۵    
کلاهدوز گفت: با استقبال هنرمندان و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدواریم بتوانیم در سال آینده همایش ملی دوتارنوازان را در استان گلستان برگزار کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۳:۰۵    
صدری گفت: حمایت از هنرمندان نباید تنها به سمت جنبه مالی منحصر باشد و این حمایت ها باید شأن هنرمندان را در بر بگیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۲:۵۵    
شیرزاد با بیان اینکه ساختمان های تاریخی رشت نیازمند مرمت هستند خواستار حمایت استاندار در نگهداری ابنیه تاریخی شهر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۵    
تولیدکننده برتر در صنایع تبدیلی و استاد هنر دانشگاه باهنر کرمان گفت: شغل های کوچک به اقتصاد خانواده و اقتصاد کشور کمک می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۵    
اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 30 هزار کیلومتر راه اصلی، آزادراه و بزرگراه در دست مطالعه و ساخت است گفت: تا پایان کار دولت 580 هزار کیلومتر به بهره برداری می رسد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۵    
حجت الاسلام ارجمند گفت: حجت الاسلام فتح الله بهزادی به عنوان امام جمعه جزیره هرمز منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۵    
حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت بازدیدهای میدانی از کانون های فرهنگی مساجد گفت: کانون فرهنگی هنری ثامن با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۵    
حجت الاسلام شکری با اشاره به تاثیرگذاری برنامه های موثر برای تمامی سنین در فضای کانون فرهنگی مسجد گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۵    
راد: ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار، بازاری جذاب برای شرکت های پیمانکار است
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۳    
شهباززاده گفت: سرو ابر کوه نشانه ورزش باستانی است و تصمیم گرفته شده تا در مراکز زورخانه های کشور این سرو کشت شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۳    
15 سفیر ایران در کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی امروز از موزه ریاست جمهوری در رفسنجان و مجتمع مس سرچشمه بازدید کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۳    
عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شلمان امروز(12 دی) با حضور اسلامی آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۳    
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش ترانسفورماتورهای فوق توزیع و قدرت و آزمایشگاه فشار قوی فوق توزیع در شرکت ترانسفو ری در شهرک صنعتی پرند مورد افتتاح قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۳    
محسن هاشمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: هزینه آیین بزرگداشت سومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط خانواده تامین می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۳    
اسلامی امروز( 12 دی) از بیمارستان 137 تختخوابی شهید حسین پور شلمانی بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من تمام جناح ها و افراد جریان های سیاسی کشور را می شناسم و هیچ یک از این جریان ها به تنهایی قدرت حل مشکلات کشور را ندارند مگر اینکه با یکدیگر اتحاد و تعامل داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۳    
فرمانده کل ارتش با خانواده شهید استوار یکم دادالله اسماعیل پور از شهدای ارتش در عملیات والفجر یک و ستوانیکم جانباز 70 درصد قاسم شفیعی اصل از جانبازان سرافراز نیروی زمینی ارتش دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۳    
انتخابات بازرسان حزب مردم سالاری در هجدمین کنگره این حزب برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۵۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آیین افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با اشاره به جایگاه شعر و ادبیات در آموزش و رشد معنوی بشریت خاطرنشان کرد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۵۳    
سوال از وزیر نفت در مجلس، زنگنه برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون صنایع می آید، آیت الله داماد گرچه مرجع تقلید نبود اما مرجع تحقیق بود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۳    
برنامه زمان بندی برگزاری نماز جمعه فردا در شهرها و بخش های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۳    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: مطالب منتشر شده به نقل از آیت الله آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام غیردقیق و تحریف شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزاری همایش های تجلیل از مفاخر حوزه را جزو وظایف ذاتی وزارت ارشاد دانست و گفت: خوشحالیم که در همین راستا همایش مرحوم محقق داماد با همکاری مجموعه حوزه علمیه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۳    
دبیر علمی همایش آموزگار فقاهت با بیان این که بزرگانی همچون مرحوم محقق داماد از نظر علمی و عملی الگو هستند، گفت: لازم است همایش هایی به منظور تجلیل و معرفی بزرگان حوزه و دین به صورت مستمر برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۳    
عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری نهادهای دولتی در انتشار آثار بزرگان حوزه گفت: خوب است نهادهایی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه پیش قدم شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۳    
یدالله موحد، گفت: با رضایت اولیای دم، 14محکوم به قصاص در زندان جیرفت بخشیده شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۵۳    
رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اگر چه آمریکایی ها برخلاف روح مسیح ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۴۳    
رییس جمهوری درپیامی به همایش آموزگار فقاهت آیین نکوداشت مرحوم آیت الله سیدمحمد محقق داماد در قم ضمن گرامیداشت جایگاه علمی این عالم برجسته ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۳    
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس هفته آینده طرح سازمان صنفی هنرمندان ایران را بررسی می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۳    
اعضای کمیسیون شوراها در جلسات هفته آینده اصلاح موادی از آیین نامه معاملات شهرداری تهران را در دستور کار دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۳    
کمیسیون امنیت ملی مجلس در هفته آتی طرح تحریم برخی از مقامات آمریکایی و ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه های تبعیت کننده از آمریکا به کشور ایران را بررسی می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۳    
موسوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خدمت به مردم و محرومان تاکید کرد: مساجد باید گروه جهادی تشکیل دهند و برای رفع محرومیت ها تلاش کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۳    
شجاعی افزایش فرصت های شغلی، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود زیرساخت ها و افزایش درآمد ارزی و مالیاتی را از جمله تاثیرات اقتصادی صنعت گردشگری و دستیابی به رشد اقتصادی دانست.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هفته آینده برای پاسخگویی به سئوال 7 نماینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۳    
روحانی نقش موثر و بی بدیل پرستاران در حوزه درمان، چه در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان پرستاران حاضر در جبهه و جنگ در کمک به مجروحین و چه در حال حاضر در کمک به بیماران ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۳    
طی مراسمی در سینما آزادی مس سرچشمه و با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از فعالان عرصه اقتصادمقاومتی و طلایه داران سازندگی تجلیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۱    
سردار شاهوارپور با بیان اینکه دشمنان بدانند ملت مقاوم ایران در سایه ولایت فقیه و رهبری، محکم و استوار در صحنه ایستاده است گفت: از همه موانع و سختی هایی که دشمنان برای ما ایجاد می کنند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۳    
رییس بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان از عضویت 37 هزار نفر در صندوق های قرض الحسنه اشتغالزا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۳    
نوبخت از احداث بیش از 1200 خط راه آهن جدید در کشور خبر داد و گفت: در لایحه بودجه سال آینده 70 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی پیش بینی شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۳    
کانون فرهنگی هنری امام علی(ع ) جیرفت با توجه به شاخصه های طرح ملی فهما در حال ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد است تا بتواند با کسب بیشترین امتیاز، رتبه برتر فهما در سطح کشور را کسب کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بسیج سازندگی قدم های ارزشمندی در راستای محرومیت زدایی برداشته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۱    
بررسی آمارهای رسمی تجارت خارجی در بخش معدن و صنایع معدنی با بررسی شماری از اقلام فهرست شده در سال گذشته گویای آن است که زنجیره فولاد و تولیدات مرتبط با آن رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۱    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (11 دی ماه) به عدد 384 هزار و 100 واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود 6 درصد رشد داشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۱    
سردار بابایی با بیان اینکه انقلاب با همت مردم به نتیجه رسیده است، گفت: مسئولان و مدیران بدانند در طول 40 سال انقلاب تمام مشکلات جامعه با حضور خود مردم برطرف شده و باید قدردان مردم باشیم و در مقام ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۱    
دنا (تیپ 1)، تیبا (رینگ فولادی) و رانا ال ایکس به ترتیب به مبلغ 123 میلیون و 500 هزار تومان، 61 میلیون و 500 هزار تومان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۱    
انیمیشن سینمایی بنیامین کاری تولیدی توسط جمعی از جوانان ارزشی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در موسسه پویانمایی آینده نگار پس از 7 هفته نمایش در سینماهای کشور با حفظ رده پنجم فروش هفتگی توانست به ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۱    
زینی وند، از اجرای طرح ملی دانش آموزش نجات آب و گسترش سوادآبی در مدارس استان خبر داد و گفت: 15 هزار دانش آموز در پایه یازدهم در لرستان تحصیل می کنند و این طرح در قالب کتب درسی برای این قشر تدریس می ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۱    
نجفی، از بذرکاری و بوته کاری یک هزار و 400 هکتار مرتع در 15 حوزه آبخیز لرستان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف تولید علوفه، افزایش ذخیره نزولات آسمانی، جلوگیری از فرسایش و تثبیت خاک انجم شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۱    
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه محرومیت زدایی در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۱    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: ذخایر سوخت منطقه زلزله زده سنگان مطلوب و عرضه سوخت طبق روال عادی در جریان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۱    
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی مهمترین مأموریت امروز سپاه را محرومیت زدایی از چهره ایران اسلامی دانست و گفت: با کمک مردم و دولت باید آنچه شایسته و در خور شأن ملت ایران است، فراهم کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۱    
دریافت رمز دوم پویا پیامکی در سامانه هریم با فشردن دکمه درخواست رمز یکبار مصرف در صفحات پرداخت اینترنتی در تمامی بانک ها ایجاد شده و کاملا رایگان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در 9 ماه ابتدایی سال جاری 31.9 میلیارد دلار صادرات و 31.8 میلیارد دلار واردات داشتیم؛ به طوری که ماه نهم تراز تجاری ما برقرار شد و حدود 100 میلیون دلار هم مازاد داشتیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۱    
حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دولت و نظام اسلامی وظیفه دارد در راه ارزش های دینی گام بردارد، گفت: در درجه اول عزت اسلام باید حفظ شود و با حفظ این عزت، گرایش به سمت اسلام افزون خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۱    
دویست وهفدهمین شماره هفته نامه خط حزب الله با عنوان جنایت و مکافات منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۱    
بختیاری به راه اندازی سه هزار مرکز نیکوکاری مسجد محور اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی این مراکز شناسایی نیازمندان بوده و در بخش های مختلف مانند اشتغال، درمانی، فرهنگی به نیازمندان کمک می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۱    
رحمانی فضلی گفت: توسعه گردشگری دریایی بندرامیرآباد، زمینه ساز رشد و شکوفایی اشتغال است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۱    
آیت الله سیدابراهیم رئیسی در حاشیه سفر به استان البرز، به همراه اسماعیلی رئیس حوزه ریاست، علی باقری کنی معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و جهانگیر ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۱    
حجت الاسلام منتظری ازبرگزاری هفتمین دوره مسابقات ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت در کردستان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۱    
رئیس قوه قضاییه گفت: پس از بررسی مشکلات استان البرز در شورای عالی قضایی، تا جایی که امکانات اجازه دهد در راستای حل مشکلات گام خواهیم برداشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تحرک و قدرت تهاجم ویژگی مهم نخستین تمرین تاکتیکی یگان هان متحرک هجومی، واکنش سریع و هوابرد نزاجا بود، گفت: هماهنگی بین یگان های حاضر در این تمرین ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۱    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد همایش نکوداشت مرحوم آیت الله محقق داماد که در تاریخ 25 آذر 98 برگزار شده بود، صبح امروز (پنج شنبه) در محل این همایش در قم منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۱    
سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری در محل اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز با مادر شهید مفاخری دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۱    
قفلی با بیان اینکه 16 هزار کلاس درس خیرساز نیمه کاره در کشور وجود دارد گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون با مشارکت خیران مدرسه ساز بیش از 130 هزار کلاس درس ساخته شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۱    
عضو شورای سیاستگذاری همایش آموزگار فقاهت با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان حوزه و دانشگاه با اندیشه و افکار بزرگان دین گفت: یکی از اهداف برگزاری همایش نکوداشت مرحوم محقق داماد همین مسأله است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۱    
دقیق به وجود 130 مدرسه با 236 کلاس درس دارای بخاری نفتی اشاره کرد و گفت: طی چهارماه آینده تمامی بخاری های نفتی از مدارس استان جمع آوری می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۱    
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در انتخابات جهادگر انقلابی را انتخاب کنیم و به بدنه دستگاه های اجرایی و دستگاه های تصمیم گیری و تصمیم سازی ببریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۱    
دوره آموزشی نحوه اطلاع رسانی در مدیریت بحران در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۱    
اسلامی با بیان اینکه اتصال خط ریلی رشت به بندرکاسپین و بندرانزلی آغاز شده است گفت: پیش بینی می شود خط ریلی رشت - انزلی تا پایان سال 99 به پایان رسیده و قطار باری وارد این شهر شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۰    
رخشانی مهر با بیان اینکه 24 هزار کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می کنند گفت: امسال سهم مشارکت خیران در مدرسه سازی یک هزار و 400 میلیارد تومان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۰    
همزمان با ولادت حضرت زینب(س)، خادمیاران شهدای رضوی از مادر شهیدان مهدی الیاسی و حسن کوهی مقدم در شهرستان بیرجند تجلیل کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۰    
سردار سلامی ادعای آمریکایی ها مبنی بر دخالت ایران در حمله سفارت آنها در عراق را رد کرد و گفت: ایران در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی کند و آمریکایی باید مراقب گفتگوی خود با ملت ایران باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۰    
همایش آموزگار فقاهت نکوداشت مقامی علمی و عملی مرحوم آیت الله العظمی محقق داماد با پیام تصویری رهبر معظم انقلاب آغاز و با سخنرانی و رونمایی از آثار تولیدی همایش به کار خود پایان داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۰    
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه امروز در رأس فرماندهان، شخصیتی جهانی از عشایر قرار دارد؛ گفت: سردار سلیمانی در خدمت رهبری ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۰    
گلباغی، با اشاره به اجرای رویداد ملی فهما در سطح استان عنوان کرد: این طرح در قالب سامانه بچه های مسجد راه اندازی شده است که تا به امروز قریب به 8 هزار نفر کردستانی در این سامانه ثبت نام کر