پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۵:۱۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

شبکه خبر اقتصادی و دارایی - شادا (shada.ir)

شبکه خبر اقتصادی و دارایی 29 اسفند 1398 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 1 فروردین 1399 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 29 اسفند 1400 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 28 اسفند 1401 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 28 اسفند 1402 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 29 فروردین 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 31 اردیبهشت 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 1 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 4 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 5 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 6 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 7 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 8 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 9 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 12 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 13 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 16 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 19 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 20 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 21 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 22 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 23 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 26 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 27 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 28 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 29 خرداد 1403 شبکه خبر اقتصادی و دارایی 30 خرداد 1403 
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۹   + ۱ سایت دیگر  
از سال 1394 که قانون رفع موانع تولید مصوب شد تا پایان شهریور 1400، در مجموع 54 هزار میلیارد تومان دارایی بانک های تحت مدیریت وزارت اقتصاد واگذار شده بود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۷   + ۲۱ سایت دیگر  
صندوق تأمین خسارت های بدنی طی اطلاعیه ای، 16 تیر ماه سالجاری را پایان مهلت بخشودگی جرایم وسایل نقلیه فاقد فاقد بیمه نامه شخص ثالث اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۰   + ۴۳ سایت دیگر  
طبق آخرین آمار ارایه شده از سوی اداره میز صنعت و رتبه بندی ناشران سازمان بورس، میزان مصرف گاز صنایع در اسفند 1402 رقمی حدود 60 هزار میلیارد ریال بود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۴   + ۲ سایت دیگر  
یک صد و بیست و یکمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر امروز (سه شنبه) برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۸   + ۹ سایت دیگر  
گزارش چشم انداز اقتصادی صندوق بین المللی پول حکایت از آن دارد که در سه سال دولت شهید آیت الله رئیسی در شاخص رشد اقتصادی، بودجه و عملکرد مالی دولت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۳   + ۳۱ سایت دیگر  
وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی گفت: امسال 250 همت تسهیلات برای بخش کشاورزی در قالب اعتبارات کلان و خرد به ویژه معیشت روستاها، کسب و کارهای کوچک خانگی و اشتغال زنان روستایی در نظر گرفته شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۶   + ۹ سایت دیگر  
سرپرست سازمان خصوصی سازی در قم گفت: با توجه به کوتاه شدن فرآیند مولد سازی، صعود آمارهای آن در استانها، یک انتظار منطقی است
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۴۸   + ۵ سایت دیگر  
در راستای حمایت از تولید و اشتغال، سال گذشته 5 هزار و 78 بنگاه صنعتی راکد و نیمه راکد در داخل و خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی به چرخه تولید بازگشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۳   + ۱۶ سایت دیگر  
رییس کل بیمه مرکزی: با توجه به عملکرد و ارائه خدمات شایسته بیمه آسیا و ایجاد آرامش برای مردم، امیدواریم این شرکت در سال آینده نیز حائز تقدیر و تشکر در ارزیابی نهاد ناظر قرار گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۳   + ۲۳ سایت دیگر  
قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار، دلایل تصمیم جدید هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر تعیین دامنه نوسان 6 درصدی را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۱:۵۰   + ۲۹ سایت دیگر  
سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران طی اطلاعیه ای، تعداد طرح های سرمایه گذاری خارجی مصوب معتبر از ابتدای دولت سیزدهم تا خرداد ماه جاری را 713 طرح به ارزش 11 میلیارد و 926 میلیون دلار ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، "سرپرست مرکز تسهیل تأمین مالی تولید" این وزارتخانه را منصوب کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
توسعه بانکداری قرض الحسنه به عنوان راهکاری برای دسترسی بیشتر مردم به تسهیلات خرد و رفع نیازهای ضروری، کمک به دانش بنیان ها و کسب و کارهای خرد یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۴۸   + ۴۱ سایت دیگر  
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: آمارها نشان می دهد که بعد از سال 1400 از وضعیت و داده های پرت دهه تاریک 90 فاصله گرفته ایم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۱   + ۲۷ سایت دیگر  
معاون سیاست گذاری اقتصادی وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه رشدهای اقتصادی تحقق یافته در دولت سیزدهم بیش از پیش بینی صندوق بین المللی پول بوده است، گفت: در 3 سال پایانی دولت قبل ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۳   + ۵ سایت دیگر  
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد در حکمی "عباس خوش مهر" را به عنوان سرپرست دفتر امور بیمه و صندوق های بیمه ای منصوب کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۱   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: طرح بیرق کارت بانک به منظور تأمین مالی نهادهای معنوی، ارائه شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۱   + ۵۱ سایت دیگر  
مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به مذاکرات سازمان بورس با وزارت نیرو برای کاهش ریسک قطعی برق صنایع در تابستان اشاره کرد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۸   + ۶۵ سایت دیگر  
بانک صادرات ایران در 8 سال گذشته، بیش از 600 هزار فقره وام ازدواج به عروس و دامادها پرداخت کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۸   + ۷ سایت دیگر  
معاون برنامه ریزی و تحول بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: حدود 40 درصد متقاضیان، وام کمتر از 20 میلیون تومان با کارمزد صفر درصد دریافت کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۵   + ۷۹ سایت دیگر  
رشد 486 درصدی سودآوری، در کنار ارتقای زیرساخت های فناوری اطلاعات، زیرساخت های مالی و حفاظت از منافع سهامداران از جمله محورهای اصلی اقدامات بانک صادرات ایران در هشت ماه گذشته بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۱   + ۲۰ سایت دیگر  
بانک کشاورزی از جمله بانک های پیشرو در فرایند مکانیزه صدور گواهی اعتبار مولد گام بوده و آماده ارائه این خدمت به مشتریان حقوقی بابت تامین سرمایه در گردش برای خرید کالا و خدمات است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۸   + ۳ سایت دیگر  
دستیار ویژه رئیس جمهوری روسیه با وزیر اقتصاد کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۹   + ۳۳ سایت دیگر  
رئیس کل گمرک ایران گفت: تجارت بدون نفت ایران (واردات و صادرات) از 74 میلیارد دلار در سال 1399 با 57 درصد افزایش به 116 میلیارد دلار در سال 1402 رسیده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۳   + ۱۵ سایت دیگر  
سرپرست سازمان خصوصی سازی با اشاره به لزوم آسیب شناسی در خصوص موانع موجود بر سر راه مولدسازی در کشور، تاکید کرد: لازم است دستگاه هایی که در این زمینه مانع تراشی می کنند شناسایی شوند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۶:۲۴   + ۴۰ سایت دیگر  
در اردیبهشت ماه 1403، درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت نسبت به ماه قبل (تورم ماهانه) 3.3 درصد است که در مقایسه با ماه قبل (4.3 درصد)، یک درصد کاهش داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۶:۱۵   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیر اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی اعلام کرد: تمامی مجوزهای تاسیس و فعالیت برای اشخاص تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، صرفاً پس از ثبت و وصول از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۲   + ۴۶ سایت دیگر  
مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، حمایت از حقوق سرمایه گذاران، افزایش اثربخشی و کارایی حوزه نظارتی و تسهیل گری برای تامین مالی و تشکیل سرمایه را از اهداف مهم و اصلی سازمان بورس در سال 1403 ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۷   + ۲۲ سایت دیگر  
مدیرعامل ورئیس هیات مدیره بیمه ایران ضمن ادای احترام به شهدای خدمت و تشکر از حضور رییس کل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران گفت: در شرایط فعلی شرکت نیازمند همدلی، انسجام ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۰   + ۷ سایت دیگر  
صادق قاسمی، مدیرعامل کارگزاری آرمون بورس با بیان این که جایگاه بازار سرمایه در تامین مالی بنگاه های تولیدی ارتقاء پیدا کرده، اظهار داشت: کاهش هزینه های تولید از جمله اهداف قانون تامین مالی تولید است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۷   + ۱۵ سایت دیگر  
محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه و رئیس هیات مدیره بیمه ایران در ساختمان مرکزی استان اصفهان گفت: علاقمند به شنیدن نظرات همکارانم هستم و از نقد علمی عملکرد مدیریت شرکت استقبال میکنم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۲:۳۸   + ۵۶ سایت دیگر  
سهام جزئی دولت در بخش های مختلف با دستور رئیس جمهور شهید در آخرین نشست شورای اصل 44، امسال باید واگذار شود و دولت در این مسیر حرکت می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۸:۲۹   + ۲۰ سایت دیگر  
بر اساس این اطلاعیه، حسب تصمیمات اتخاذ شده در راستای تأمین مالی بهینه، هفتمین هفته عرضه اوراق مالی اسلامی منتهی به مورخ 1403/3 ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۷:۲۳   + ۱۲ سایت دیگر  
سال گذشته در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شاهد رشد بیش از 3 برابری طرح های سرمایه گذاری عقد قرارداد شده، افزایش بیش از 7.5 برابری طرح های سرمایه گذاری که احداث آن آغاز شده و رشد بیش از 2 ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۸   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان امور مالیاتی کشور از امکان پرداخت برخط بدهی های مالیاتی سامانه وصول و اجرا خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۳   + ۲۳ سایت دیگر  
مدیر کل روابط عمومی بیمه ایران گفت: رشد و تعالی بیمه ایران در گرو همدلی مدیران شرکت بیمه ایران است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای در گفتگو با شادا زمان ثبت نام متقاضیان عضویت در جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در سال 1403 را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۱   + ۶۶ سایت دیگر  
معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در گزارش جدیدی آخرین وضعیت واردات خودروی سواری به کشور را تشریح کرد و با اعلام اینکه هم اکنون 12 هزار و 704 دستگاه خودروی سواری در محوطه های گمرکی موجود است از ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۸   + ۶۳ سایت دیگر  
بانک تجارت در اقدامی جدید، امکان استفاده همزمان از سرویس های پیامک لحظه ای و صندوق پیام در همراه بانک تجارت را برای کاربران این اپلیکیشن فراهم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۸   + ۲ سایت دیگر  
رئیس کل سازمان مالیاتی کشور با اعلام تمدید مهلت ارسال لیست حقوق فروردین و اردیبهشت ماه، گفت: با ارسال فهرست حقوق بگیران در مهلت مقرر، امکان برخورداری صد درصدی بخشودگی جرائم مربوطه فراهم شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۹   + ۱۲ سایت دیگر  
در راستای رسیدگی به تراکنش های مشکوک بانکی، نزدیک به یک صد برگ تشخیص به مبلغ 427 میلیارد ریال طی ماه های فروردین و اردیبهشت سال جاری صادر شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۴   + ۲۱ سایت دیگر  
بانک ملت در دو ماهه نخست سال 1403 حاشیه سود عملیاتی 129.829 میلیارد ریالی را به ثبت رساند که حاکی از سهم 60 درصدی و جایگاه نخست این بانک از نظر سودآوری در صنعت بانکی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۴   + ۱۶ سایت دیگر  
عضو هیئت مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در سه ماهه نخست امسال فروش عملیاتی اموال غیرمنقول از طریق مزایده نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۷   + ۳۴ سایت دیگر  
سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در همایش هم اندیشی مدیران شرکت های تابعه با راهبرد بانک مسکن، بر رعایت کامل قوانین و مقررات انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۷   + ۵۱ سایت دیگر  
پرداخت وام ازدواج در تمامی شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور همسو با سیاست های دولت با رویکرد تسریع و تسهیل در امر مقدس ازدواج بی وقفه ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۷   + ۱۰ سایت دیگر  
با عاملیت بانک کشاورزی و از آغاز فصل خرید تضمینی گندم، 303 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران به حساب آنان واریز شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۷   + ۶۵ سایت دیگر  
عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران در یک نشست تخصصی با موضوع داده محوری و هوشمندسازی در صنعت بانک و پرداخت که به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) برگزار شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۵   + ۴۷ سایت دیگر  
بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و مصوبه اخیر جلسه شورای پول و اعتبار، نرخ های سود تسهیلات و سود علی الحساب انواع سپرده های سرمایه گذاری مدت دار بانک ملی ایران هیچ گونه تغییری پیدا نکرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۱   + ۲۰ سایت دیگر  
یک مقام مسئول در سازمان امور مالیاتی تاکید کرد: مهمترین دستاورد دولت سیزدهم این بود که سازمان امور مالیاتی از حالت خشن و جدی فاصله گرفت و به سمت مردمی شدن پیش رفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۸   + ۴۳ سایت دیگر  
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اجرای بسته تسهیل تجارت خارجی با تمرکز بر شرکت های تولیدی و دانش بنیان بنابر مطالبه رئیس جمهور شهید و دستور وزیر اقتصاد تاکید کرد: در نتیجه اجرای این بسته ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۴   + ۱۶ سایت دیگر  
نقطه هدف قانون مالیات بر عایدی سرمایه جلوگیری از سوداگری در بازار دارایی هاست؛ ضمن اینکه جامعه هدف این قانون زیر دو یا سه درصد است و آن هم افرادی که از سوداگری درآمد کسب می کنند و هیچ تولیدی هم در ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۴   + ۴۷ سایت دیگر  
وزارت اقتصاد و سازمان بورس علاوه بر مباحث توسعه ای و نظارتی، همواره به دنبال صیانت و حمایت از حقوق سهامداران بوده و برای بازگشت اعتماد سهامداران تلاش کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۹   + ۳۵ سایت دیگر  
براساس مصوبه هیات مقررات زدایی مصاحبه از شرط صدور پروانه روانشناسی حذف شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
یک کارشناس بازار سرمایه مصوبات چهارگانه دولت برای حمایت از بازار سرمایه و سودآوری صنایع بورسی را مثبت ارزیابی و در عین حال بر لزوم ثبات این مصوبات برای تاثیرگذاری بر بازار تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۸   + ۲۶ سایت دیگر  
نخستین نشست شورای سیاستگذاری شانزدهمین رویداد بین المللی صنعت مالی ایران با حضور نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار، بیمه مرکزی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۱   + ۳۱ سایت دیگر  
درگاه ملی مجوزها در اطلاعیه ای اعلام کرد که پروانه کسب کشاورزی حداکثر طی سه روز کاری برای متقاضیان صادر میشود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۹   + ۱۳ سایت دیگر  
دبیر هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران از ثبت محور بودن مجوزهای کشاورزی خبر داد و اعلام کرد: با توجه به اینکه اتاق اصناف کشاورزی تائیدیه های لازم برای صدور پروانه های کسب کشاورزی را دریافت نکرده ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۹:۳۰   + ۱ سایت دیگر  
رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: نتایج آزمون علمی انتخاب حسابداران رسمی سال 1402 ظرف سه روز آینده اعلام می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۶:۲۸   + ۸ سایت دیگر  
نخستین جلسه شورای سیاستگذاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۵:۵۵   + ۷ سایت دیگر  
معاون ارزی بانک مرکزی گفت: سرانجام 8 سال پس از ابلاغ قانون رفع موانع تولید، تعهدات ارزی تعیین تکلیف نهایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۵   + ۷۲ سایت دیگر  
شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور به سامانه پیکاپ ارائه خدمات کارگزاری بورس اوراق بهادار مجهز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۴   + ۶ سایت دیگر  
پایدارسازی منابع بودجه عمومی یکی از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم بوده است؛ متوسط رشد درآمدهای مالیاتی و گمرکی در طول دولت سیزدهم (سال های 1400 تا 1402) حدود 60 درصد بوده ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۰   + ۷ سایت دیگر  
وزیر دارایی روسیه می گوید، بریکس به دنبال راه انداری یک سیستم تسویه حساب مالی مبتنی بر بلاک چین است که به جای سوئیفت استفاده شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۲   + ۳۵ سایت دیگر  
وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی در آستانه نود و یکمین سالروز تاسیس این بانک، بر ضرورت همسویی با تحولات جهانی صنعت بانکداری و جلب رضایت و مشارکت مردمی با هدف حمایت از جهش تولید در بخش کشاورزی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۵   + ۳۳ سایت دیگر  
اداره کل سازمان و بهبود روش های پست بانک ایران، بخشنامه نرخ سود سپرده های سرمایه گذاری، تسهیلات عقود مشارکتی و غیر مشارکتی را مجددا به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۲   + ۳۷ سایت دیگر  
با استناد به بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ساعت جدید فعالیت سامانه های چکاوک و ساتنا اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۲   + ۸۱ سایت دیگر  
معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: فراخوان مرحله دهم موضوع ماده (13) قانون مالیات بر ارزش افزوده با هدف رفع برخی از ابهامات مطروحه، اصلاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۷   + ۱۸ سایت دیگر  
سرپرست سازمان خصوصی سازی در سیزدهمین جلسه کمیته راهبری مولدسازی گفت: موفقیت مولدسازی زمانی صورت می گیرد که دستگاهها نیز در این زمینه همراه باشند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۷   + ۲ سایت دیگر  
نشست بررسی و تصویب دستورالعمل مراحل مجوزهای مرتبط با استقرار فعالیت ها، احداث بنا، تأسیسات و بهره برداری با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۴:۱۱   + ۸ سایت دیگر  
سرمایه گذاری در بخش ماشین آلات و تجهیزات، مهم ترین نشانه بهبود سرمایه گذاری در امر تولید محسوب می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۱   + ۲۱ سایت دیگر  
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید پس از بازدید در آبان ماه سال 1400 از انبارهای سازمان اموال تملیکی در استان بوشهر و مشاهده وضعیت نابسامان آنجا دستور سه گانه ای را صادر کرد که منجر به دستاوردهای ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۷   + ۲۰ سایت دیگر  
مجموع وام های بانک قرض الحسنه مهر ایران بابت ازدواج و فرزندآوری، در اردیبهشت ماه به بیش از 4000 فقره بالغ شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۰   + ۲۹ سایت دیگر  
وزیراقتصاد در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در بخشنامه ای به کلیه معاونت ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه ضمن تاکید بر کمک به برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۷   + ۵۴ سایت دیگر  
بانک سپه در اردیبهشت ماه سال جاری مبلغ 24 هزار و 424 میلیارد و 222 میلیون ریال در قالب 13هزار و 445 فقره تسهیلات خرد به حوزه های ازدواج، فرزندآوری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۸   + ۲۰ سایت دیگر  
استقبال اقشار مختلف از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران همچنان با افزایش روبه روست؛ به طوری که این بانک تنها در اردیبهشت ماه بیش از 396هزار فقره وام پرداخت کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۷   + ۶۷ سایت دیگر  
بانک صادرات در عملکرد 12 ماهه حسابرسی نشده، 122 ریال سود برای هر سهم محقق کرد و نسبت به مدت مشابه قبل با رشد 388 درصدی همراه شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۹   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل گمرک پرویزخان از کشف 17هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مأموران این گمرک مرزی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۱   + ۲۷ سایت دیگر  
مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در اطلاعیه ای از صدور بیش از 4.5 میلیون مجوز الکترونیکی از طریق درگاه ملی مجوزها خبر داد و همچنین نام 9 دستگاه که هنوز امکان تبدیل مجوزهای کاغذی الکترونیکی را فراهم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۰۶:۲۸   + ۳ سایت دیگر  
وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بازدید از بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و کشاورزی و بررسی مسائل آنان ، دیدار با مسئولان اجرایی و مدیران اقتصادی استان به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۰۶:۰۹   + ۲ سایت دیگر  
وزیر اقتصاد به منظور بازدید و بررسی وضعیت واحدها و پروژه های تولیدی و صنعتی صبح امروز در رأس هیاتی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۶   + ۱۱ سایت دیگر  
قانون الزام ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول از سوی سرپرست ریاست جمهوری ابلاغ شد؛ الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول، گام مهمی در جهت اجرای برنامه ساماندهی بازار مسکن و اجاره است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۲    
دغدغه جدی دولت رسیدگی به برخی نارضایتی های اخیر در میان فعالان بازار سرمایه بود که بر این اساس در جلسه ستاد اقتصادی دولت 4 تصمیم مهم اتخاذ شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۲   + ۶ سایت دیگر  
گمرک ایران با هدف وحدت رویه، تسهیل و تسریع در تشریفات گمرکی، شفافیت و ارتقای سلامت اداری، 13 شیوه نامه گمرکی در رویه های مختلف تهیه و به گمرکات اجرایی کشور ابلاغ کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۸   + ۲۲ سایت دیگر  
صادرات غیرنفتی ایران به کشورهای همسایه در دو ماه نخست امسال بیش از 25 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. در این مدت تراز تجاری ایران مثبت بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۳   + ۹ سایت دیگر  
در هشتمین همایش ملی کار، مرتضوی و شیخ حسینی از تشکیل کارگروه ویژه ای برای بهبود شرایط کارگران خبر دادند. هدف این کارگروه، افزایش بهداشت، ایمنی و کار شرافتمندانه با مشارکت مردم در سال 1403 است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۳   + ۱ سایت دیگر  
مدیر عامل سازمان حسابرسی در دیدار با نیروهای جدید گفت: حضور چشم گیر مردم در مراسم بزرگداشت، تشییع شهدای سانحه هوایی و بدرقه رئیس جمهور شهید در نوع خود بی سابقه بود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۰    
با هوشیاری ماموران گمرک شهیدرجایی و رصد اظهارنامه های درجریان صادراتی و بررسی نامحسوس یک فقره اظهارنامه صادراتی که تحت عنوان کربنات کلسیم اظهار گردیده بود، 50 هزار کیلوگرم کود اوره کشف شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۴   + ۸ سایت دیگر  
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: اجرای مناسب قانون جدید بانک مرکزی، همراهی دستگاه ها و مجموعه های اجرایی مختلف با این بانک و استقلال آن را افزایش خواهد داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۴   + ۱۸ سایت دیگر  
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در روابط اقتصادی بین افراد، باور طرفین به قرض الحسنه، می تواند بسیاری از روابط را تغییر دهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۳   + ۵۴ سایت دیگر  
عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران در جریان سفر به استان اصفهان حمایت از کارآفرینی و تولید ایرانی را از جمله مأموریت های اصلی نظام بانکی به ویژه بانک صادرات ایران برشمرد و ظرفیت های بانک برای تأمین ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۳   + ۱۵ سایت دیگر  
سازمان امور مالیاتی کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: با عنایت به مصوبه مراجع قانونی، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1402 صاحبان مشاغل تمدید گردید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۳   + ۵ سایت دیگر  
در سال های اخیر با شدت گرفتن اقدامات مغرضانه دولت های غربی و تلاش برای سنگ اندازی در مسیر پیشرفت کشور با اقداماتی از قبیل اعمال تحریم ها و اتخاذ سیاست کاهش قیمت نفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۷   + ۳۸ سایت دیگر  
شورای تامین مالی تولید به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد؛ ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین نهادهای متولی تأمین مالی، توسعه الگوهای سرمایه گذاری ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۶   + ۳ سایت دیگر  
هفته گذشته ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برگزار و پیشنهادهای لازم برای کمک به چشم انداز سودآوری بورس مطرح و 4 تصمیم اتخاذ شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۸   + ۵۸ سایت دیگر  
عزم دولت برای دریافت مالیات از خانه های خالی برای تنظیم گری در بازار مسکن و جلوگیری از گرانی و احتکار مسکن است ...
مشاهده نتایج بیشتر...