پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۶:۵۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 24 آبان 1394 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 31 فروردین 1394 شفاف 30 اردیبهشت 1394 شفاف 31 خرداد 1394 شفاف 31 تیر 1394 شفاف 31 مرداد 1394 شفاف 31 شهریور 1394 شفاف 30 مهر 1394 شفاف 30 آذر 1394 شفاف 30 دی 1394 شفاف 29 بهمن 1394 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 1 آبان 1394 شفاف 2 آبان 1394 شفاف 3 آبان 1394 شفاف 4 آبان 1394 شفاف 5 آبان 1394 شفاف 6 آبان 1394 شفاف 7 آبان 1394 شفاف 8 آبان 1394 شفاف 9 آبان 1394 شفاف 10 آبان 1394 شفاف 11 آبان 1394 شفاف 12 آبان 1394 شفاف 13 آبان 1394 شفاف 14 آبان 1394 شفاف 15 آبان 1394 شفاف 16 آبان 1394 شفاف 17 آبان 1394 شفاف 18 آبان 1394 شفاف 19 آبان 1394 شفاف 20 آبان 1394 شفاف 21 آبان 1394 شفاف 22 آبان 1394 شفاف 23 آبان 1394 شفاف 24 آبان 1394 شفاف 25 آبان 1394 شفاف 26 آبان 1394 شفاف 27 آبان 1394 شفاف 28 آبان 1394 شفاف 29 آبان 1394 شفاف 30 آبان 1394 
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۲:۵۷    
امروز در اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، گروه زامیاران به دعوت روزنامه شهروند در غرفه ی این روزنامه حضور داشت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۹    
هیات وزیران در جلسه ای به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور، پیشنهادهای شورای عالی بیمه سلامت کشور را در راستای تحقق سیاست های دولت در حوزه بهداشت و درمان تصویب کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۹    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند و با آن در ارتباط است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۲    
رئیس کمیسیون بررسی برجام مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بررسی های انجام شده، تحریم ها برداشته نخواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۱:۴۶    
سازمان صداوسیما در اطلاعیه ای نسبت به ادعای یک نماینده مجلس پاسخ داد که موضوع شکایت از نمایندگان مساله برجام بوده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۱:۴۶    
شاه عربستان سعودی، امروز با صدراعظم آلمان در حاشیه نشست سران گروه 20 در آنتالیا دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۶    
حملات تروریستی همزمان در 7 نقطه از پاریس موجب ترس و وحشت فراگیر در سرتاسر پایتخت فرانسه شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۵    
هنرمند عزیز بانو لادن مستوفی درفیلم عبور موقت کارگردان افشین هاشمی
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۰:۴۲    
"شما به من نگاه کن، رفیق؟" تیتر سایت تلگراف برای این عکس از چشم در چشم شدن کفتار و کرکس در پارک ملی ماسایی مارا در از Narok، کنیا می باشد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۰:۱۰    
مهران رجبی مردم کردستان را افرادی فهیم و هنرمند عنوان کرد و گفت: افتخار می کنم که در جمع مردم هنردوست کردستان قرار گرفته و برای آنها ایفای نقش می کنم.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۰    
به گزارش راشاتودی، باراک اوباما و ولادیمیر پوتین، روسای جمهور آمریکا و روسیه در حاشیه اجلاس گروه 20 در شهر آنتالیای ترکیه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۴۴    
یک منبع عربستانی تاکید کرد که ریاض، 10روز قبل از حملات تروریستی در اروپا به شماری از کشورهای این قاره هشدار داده بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۹    
فرآیند اداری ارائه کارت های اعتباری که در مرحله اول مشمول کارمندان دولت می شود، از 18 آبان ماه در ارگان های دولتی کشور آغاز شده و بر اساس اعلام مسوولان، قرار است در مرحله بعد استفاده برای عموم ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۹    
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با ارسال پیامی برای سید حسن نصرالله، شهادت جمعی از شهروندان بیگناه لبنانی در جنایت اخیر تروریست های تکفیری در برج البراجنه را تسلیت گفت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۶    
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روزنامه اینترنتی رای الیوم، منتقدان سیاست های فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۶    
رییس جمهور چین در تماس تلفنی با همتای فرانسوی خود به طور ضمنی از آمادگی پکن برای مشارکت در نبرد علیه تروریست های داعش خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۶    
پاپ در موعظه های روز یکشنبه خود در واتیکان ضمن ابراز همدردی با ملت فرانسه و خانواده های قربانیان و مجروحان حملات تروریستی پاریس و محکوم کردن آن اظهار داشت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۴    
رییس مجلس شورای اسلامی از کمک ایران به افغانستان در صورت تغییر کشت زمین های خشخاش خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۱    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: باید مراقب گام های فراهسته ای آمریکا باشیم تا استحکام درونی ما تهدید نشود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۵    
قرائت گزارش وزارت کشور از آسیب های اجتماعی در جلسه غیر علنی مجلس نگرانی نمایندگان را بر انگیخت و لزوم تشکیل شورای عالی اجتماعی را بیش از بیش روشن کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۰    
در میان دعواهای کی روش با مخالفانش باید تاکید کرد که موافقان این سرمربی می ترسند که مربی کوچک تری از کی روش به جای او روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۰۱    
آبفای استان تهران اعلام کرد: آب برخی مناطق پایتخت از ساعت 23 امشب تا 5 صبح فردا قطع می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۵    
پلیس منطقه ماونتن ویو، در حوالی دفتر مرکزی گوگل، یک اتومبیل خودران این شرکت را به خاطر سرعت کم متوقف کرد اما راننده ای برای جریمه کردن در آن نبود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۲    
ایران با نیم قرن تجربه در تعمیر هواپیما، بالاترین قابلیت و مزیت را در حوزه تعمیرات اساسی هواپیما و بالگرد دارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به قطعه بندی پارکینگ بزرگ مهران، تصریح کرد: پارکینگ 60 هکتاری به 5 قطعه بزرگ تقسیم و به وسیله تجهیزات موردنیاز قطعه بندی می شود
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۰    
تاکنون 58 کشور جهان رویای حضور در جام جهانی 2018 روسیه را از دست داده اند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۴    
روشن تر از خاموشی ویژه برنامه هفتادوهفتمین زاد روز مرتضی کاخی دوشنبه 25 آبان 94 ساعت 18در انجمن شاعران ایران برگزار خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۱    
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه افق روشنی در فضای بین المللی پیش روی ایران است، گفت: ما دیگر به دوران تحریم ها، باز نخواهیم گشت.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۲    
در راستای اجرای دستور سرپرست دادسرای ناحیه 14 محلاتی، مبنی بر دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدوده شرق تهران، که با سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح چند تن از شهروندان کرده بود ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۶    
"جان کری" برای شرکت در نشست سران گروه بیست در ترکیه وارد آنتالیا شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۳    
بعد از حملات پاریس رییس جمهور فرانسه اعلام وضعیت اضطراری کرد و به پلیس و ارتش دستور داد که به خیابانها بیایند و سه روز نیز عزای عمومی اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۰    
پلیس فدرال آمریکا یک میلیون دلار بودجه را در اختیار برخی اساتید دانشگاهی در این کشور گذاشته تا روش هایی برای نفوذ به برنامه رمزگذاری اطلاعات Tor بیابند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۷    
شب گذشته در یزدنو هویزه در استان خوزستان یک داماد دست به جنایت خونباری شد که تمامی اهالی روستا شوکه شدند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۴    
رئیس کمیته امداد با اشاره به همراهی امدادگران برای ارتقاء بخشیدن به جایگاه کمیته امداد گفت: همراهی ، همدلی و همفکری امدادگران با رویکرد مدیریت جدید قابل تقدیر و ارزشمند است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۱    
یک نشریه آمریکایی با اشاره به خبر امضای قرار داد تحویل سامانه دفاعی اس - 300 میان ایران و روسیه گزارش داد: سلاح های روسی قدرتمند دیگری هم وجود دارند که تهران تمایل به خریدشان دارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۸    
منابع امنیتی سوریه از کشته شدن 25 تروریست سوریه به دست نیروهای ارتش و مقاومت در جبهه جنوبی حومه حلب و کشته شدن 25 نفر از عناصر تروریستی خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۵    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ارائه خدمات دارویی به زائران حسینی به صورت شبانه روزی در پایگاه های بهداشت و درمان مستقر در مرز چذابه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۵    
قاضی عسگر، نماینده ولی فقیه درسازمان حج و زیارت با بیان اینکه مدیریت شورایی حج شدنی نیست، گفت: قرائن به ما می گوید که دلیلی برعمدی بودن آن وجود ندارد اما در همین غیرعمدی بودن آن سوءمدیریت دیده می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۲    
حسین عبده تبریزی در نشستی خبری در پاسخ به پرسش در خصوص اینکه در بسته خروج از رکود دولت سیاستی برای رونق صنعت ساختمان مطرح نشده است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۲    
فرزاد طلاکش در واکنش به معدوم شدن 1.5 میلیون قطعه مرغ تخمگذار بدلیل شیوع بیماری آنفلوآنزای طیور در کشور اظهار کرد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به جو پایدار تا فردا، از افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در 4 استان پرجمعیت خبر داد و افزود ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۴    
مشاور اقتصادی رئیس جمهور گفت: انتظار داریم، اتفاق بزرگی که درباره تورم مدت ها است منتظرش هستیم ماه آینده رخ دهد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۴    
به گفته مدیر اداره صادرات بانک مرکزی این بانک برای کاهش التهاب مجدداً در بازار مداخله می کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۹    
این روزها همه جا سخن از حملات تروریستی پاریس است. پس از آنکه گوگل مکالمات تلفنی هنگ اوتز را برای کشور فرانسه رایگان کرد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۴    
کریستیانو رونالدو هیچ گاه علاقه اش به تجملات را پنهان نکرده است. او مبالغ هنگفتی را برای خرید ماشین های گران قیمت صرف می کند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۰    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به چمن مصنوعی ورزشگاه گوام گفت: چمن مصنوعی یک طرف و کیفیت بد این چمن هم یک طرف. این دو موضوع کار هر تیم آسیایی را در گوام سخت می کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۰    
اقدام تروریستی اخیر در پاریس نه تنها باعث رکود مضاعف اقتصاد اروپا می شود بلکه بازار فلزات و بویژه فولاد را نیز گرفتار رکود می کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۱    
همان طور که می دانید Google translate یا همان ترجمه گوگل یکی از محبوب ترین سایت های ترجمه آنلاین است. روزانه میلیون ها نفر در این سایت به ترجمه لغات و عبارات خود می پردازند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۰    
دولت فرانسه پس از حملات مرگبار جمعه شب به پایتخت این کشور خواهان برگزاری نشست اضطراری وزرای داخله کشورهای عضو اتحادیه اروپا شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۰    
تقی کرمی با اشاره به پرونده تخلفات شهرداری مرند، گفت: شش نفر از 11 عضو شورای اسلامی شهر مرند در خصوص همین پرونده تخلفات، دستگیر شدند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۱    
این شهید، متولد سال 1374 بوده و با بیست سال سن، جوان ترین شهید مدافع حرم بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۰    
کیمیا به کارگردانی جواد افشار به عنوان طولانی ترین سریال روتین در تلویزیون، این شب ها خیلی ها را پای تلویزیون نشانده است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۵    
مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی کرمان اعلام کرد: با تدابیر اندیشیده شده توسط اداره کل، بارندگی های شدید هفته گذشته کمترین میزان خسارت را به جاده های شمال استان کرمان وارد کرد که کمتر از چهار ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۲    
وزارت کشور مراکش اعلام کرد یک تروریست عضو داعش را که برای انفجار در نزدیکی کلیسایی در استان "ملیله" برنامه ریزی می کرد، بازداشت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۹    
رییس HSE (سلامت، ایمنی و محیط زیست) شرکت ملی گاز ایران گفت: آمار مرگ و میر ناشی از سوانح مربوط به استفاده از گاز طبیعی در سال 93 نسبت به سال 92، بالغ بر 34.62 درصد کاهش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۳    
برخی از صفحات متعلق به تروریست های داعشی با منتشر کردن تصاویری اعلام کردند شخص مورد نظر که کمربند انتحاری و قران به دست دارد عامل انتحاری جنایت هست.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۵    
لایحه بیمه اجباری شخص ثالث 68 ماده و 7 بخش دارد که روند رسیدگی به این پرونده در کمیسیون اقتصادی مجلس صورت گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۵    
یک عضو داعش خود را در جنوب شرق ترکیه منفجر کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۰    
به احتمال فراوان دراگان اسکوچیچ درون دروازه تیمش برابر استقلال تهران تغییری خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۰    
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد عنوان کرد که بهتر است منچستریونایتد به جای تلاش برای خرید رونالدو، به فکر خرید گرت بیل باشد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۰    
تراکتورسازان تمرینات خود را برای آماده سازی برای دیدار با سیاه جامگان در هفته دوازدهم از رقابت های لیگ برتر پیگیری می کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۷    
بنزین 700 تومانی تا پایان آبان اعتبار دارد و از اول آذر سهمیه 700 تومانی به قیمت هزار تومان در جایگاه ها عرضه می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۷    
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان از انحلال شورای اسلامی شهر جاسک و سلب عضویت یکی از اعضای شورای شهر بندرعباس خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۸    
هادی طباطبایی مربی تیم ملی امید معتقد است که دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی امید استرالیا می تواند محک خوبی برای امیدهای ایران باشد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۵    
جاهی ، دختر 15 ساله ای است که به دنبال حادثه گروگانگیری به ضرب گلوله به قتل رسید.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۵    
مدیربرنامه های رحیم استرلینگ، هافبک منچسترسیتی عنوان کرد که برندن راجرز، مسیر رشد و پیشرفت استرلینگ را بسته بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۹    
چهار بازیکن تیم فوتبال استقلال برای حل مشکل مالی خود به دیدار سرپرست این باشگاه رفتند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۶    
مشاور اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه با لغو تحریم ها ممکن است با مسائل پولی هیجانی رو به رو شویم گفت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۶    
پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال تهران معتقداست که این تیم در خط هافبک نیاز به بازیکنی دارد که بتواند با پاس هایش مهاجم را صاحب موقعیت کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۶    
طالب ریکانی چندمین بازیکن تیم استقلال اهوازاست که برای دریافت رضایت نامه اقدام کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۳    
یک معلم بازنشسته شیروانی که بر اثر نیش زنبور از سه سال قبل به حالت کما رفته بود، درگذشت و روز گذشته به خاک سپرده شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۳    
مهاجم جدا شده تراکتورسازی امروز در تمرین صبای قم حضور یافت تا با علی دایی مذاکرات نهایی را برای پیوستن به صبا انجام دهد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۳    
دروازه بان های تیم استقلال اهواز حدود یک ماه است بدون مربی گلر تمرین می کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۳    
پل اسکولز، هافبک منچستریونایتد بار دیگر به انتقاد از لوئیس فان خال، سرمربی یونایتد پرداخت و عنوان کرد که یونایتد باید قید فلسفه ی فعلی اش را زده و هجومی بازی کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۳    
روی هاجسون، سرمربی انگلیس عنوان کرد که بازیکنان تیمش نباید به خودشان شکی داشته باشند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۰    
سنگربان اصلی استقلال همچنان از ناحیه زانو احساس درد دارد به همین خاطر در تمرینات تیم حاضر نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۰    
زمان برگزاری نشست خبری سرمربی تیم ملی ایران پیش از دیدار با گوام مشخص شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۰    
نشست امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به دلیل غیبت برخی اعضا به تعویق افتاد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از انهدام باند سارقان خانه باغ های شهرستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۱    
برنامه فیتیله یک هفته است به خاطر توهین به ترک زبانان در صدر اخبار قرار گرفته و این اتفاق باعث شده بار دیگر اهمیت پرهیز از شوخی های قومیتی مورد توجه قرار گیرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۹    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طبق آخرین آمار شب گذشته 120 هزار دستگاه خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومانی ثبت نام شده و قرار بود 110 هزار دستگاه خودرو در این طرح ارائه شود اما عدد و رقمی اعلام ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست گروه 20 در آنتالیا با پادشاه عربستان دیدار می کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۳    
تذکر به 10 هزار راننده هنجارشکن و متخلف، همکاری پلیس با انجمن اوتیسم برای شناسایی اوتیسمی های مفقودی، دستگیری 100 هکر در یک ماه گذشته، دستگیری چند مظنون تروریستی در استان های مرزی ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۰    
عصر ایران - لحظه باخبر شدن فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه از حملات در پاریس به هنگام حضور او در ورزشگاه این شهر ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۸    
معاون اول رییس جمهور گفت: در دفاعیات بابک زنجانی اصلا گفته نمی شود چه کسی پول داده و از کجا آمده و فقط به وزیر پاک و انقلابی تهمت می زنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۶    
مردی که کف پایش را زیر چانه اش می گذارد!
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۰    
هاله نور آقای معاون
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۰    
سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: به علت حوادث اخیر در سوریه و حمایت ایران از مقاومت در فلسطین ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۱    
مصرف موسیر در فرانسه بسیار رایج است. موسیر نسبت به پیاز برای پخت مناسب تر می باشد (به ویژه برای افرادی که به طعم و بوی پیاز حساس هستند).
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۸    
زمانی که بیمار هستیم، علایم متعددی به سراغ ما می آید که روی وضعیت جسمی و ذهنی مان تأثیر می گذارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۵    
روسیه یکی از کشورهای جهان است که مردم آن علاقه زیادی به سفر به دیگر کشورهای جهان دارند. این افراد بیشتر با ترکیب جمعیتی میانسال و سالمند علاقه دارند به کشورهای دارای آثار تاریخی و فرهنگی سفر کنند و ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۵    
محققان مدعی هستند که میزان مورد نیاز ویتامین دی برای سلامت قلب را شناسایی کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۳    
پیرمرد 62 ساله به جرم تعرض جنسی به عنف، خرید و فروش مورفین و دزدی دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۱    
با وجود گذشت سه روز از حملات پاریس و کشته شدن بیش از صد نفر توسط داعش، همچنان وضعیت این شهر بحرانی است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۹    
دولت قبل توانست با پرداخت یارانه نقدی توزیع درآمد را عادلانه تر سازد اما بررسی های اخیر دفتر تحقیقات تولید نشان می دهد برای رفع مجموع کسری هزینه سه گروه از خانوارهای زیر خط فقر باید 3 هزار میلیارد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۷    
ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شیروان استان خراسان شمالی موفق به بازداشت دو زن قاچاقچی و کشف دو کیلو و 900 گرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان شدند.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی ناجا، از شروع دومین مرحله پرداخت جریمه مشمولان برای دریافت کارت پایان خدمت خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۳    
یغما گلرویی شاعر و ترانه سرای ایرانی در اینستاگرام خود...
شفاف   ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۷    
دزد شب رو که با حمله به خانه زنی در ایرلند، وی را چندین بار هدف نیت شوم خود کرده بود، به 12 سال و 6 ماه حبس محکوم شد.