یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۹:۰۵Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 22 مرداد 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مرداد 1396 شفاف 2 مرداد 1396 شفاف 3 مرداد 1396 شفاف 4 مرداد 1396 شفاف 5 مرداد 1396 شفاف 6 مرداد 1396 شفاف 7 مرداد 1396 شفاف 8 مرداد 1396 شفاف 9 مرداد 1396 شفاف 10 مرداد 1396 شفاف 11 مرداد 1396 شفاف 12 مرداد 1396 شفاف 13 مرداد 1396 شفاف 14 مرداد 1396 شفاف 15 مرداد 1396 شفاف 16 مرداد 1396 شفاف 17 مرداد 1396 شفاف 18 مرداد 1396 شفاف 19 مرداد 1396 شفاف 20 مرداد 1396 شفاف 21 مرداد 1396 شفاف 22 مرداد 1396 شفاف 23 مرداد 1396 شفاف 24 مرداد 1396 شفاف 25 مرداد 1396 شفاف 26 مرداد 1396 شفاف 27 مرداد 1396 شفاف 28 مرداد 1396 شفاف 29 مرداد 1396 شفاف 30 مرداد 1396 شفاف 31 مرداد 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۰    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت انتخاب رشته در کنکور 96 ساعت 12 امشب 25 مرداد پایان می یابد و داوطلبان توجه داشته باشند که این فرصت دیگر تمدید نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۸    
کارکرد اساسی بینی تنفس و بوییدن است. در داخل بینی مویرگ هایی وجود دارند که هوای استنشاق شده را پیش از رسیدن به مناطق بسیار حساس دستگاه تنفس گرم و مرطوب می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۶    
گیسوان و موهای بلند و مواج مریدان هندو که برای ادای سوگند و یا نذر به خدایان معابد تراشیده می شوند، به بازارهای اروپا، آفریقا ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۲    
روحانی قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 و اصلاحات بعدی رابه وزارت کشور ابلاغ کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۸    
رئیس جمهوری سابق آمریکا پس از راهپیمایی برترپندارهای سفید در ایالت ویرجینیا که به واقعه ای خشونت بار تبدیل شد، در پیامی توئیتری نقل قولی از نلسون ماندلا در محکومیت نژادپرسی منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۸    
وزارت دفاع حکومت خودمختار تایوان اعلام کرد، هواپیماهای نظامی چین دو دور مانور در اطراف این جزیره انجام دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۶    
رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان تاکید کرد، به لطف ارتش سوریه و نیروهای مقاومت توانستیم طرح مشترک آمریکا و اسرائیل علیه سوریه را درهم بشکنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۴    
19 هزار شهرک نشین صهیونیست از آغاز سال جاری میلادی تاکنون به مسجد مبارک الاقصی تعرض کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۸    
هشتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده هشت متهم تلگرامی دقایقی قبل در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۲    
محیط بان بابلی بر اثر ایست قلبی در حین ماموریت جان خود را از دست داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۶    
استفاده از سرویس های iMassage یا Facetime محصولات شرکت اپل، به دلیل مسدود بودن دریافت پیامک از این شرکت می تواند موجب افزایش هزینه قبوض یا کسر شارژ شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۸    
رئیس جمهور ترکیه به بانکهای این کشور نسبت به کسب سودهای نامتعارف در شرایطی که اقتصاد این کشور تحت فشار قرار دارد، هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۴    
شرکت های نساجی چینی هر روز فعالیت خود در کره شمالی را افزایش می دهند و بخشی از منسوجات با برچسب چینی در کره شمالی تولید می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۰    
به دلیل روند نامحسوس سیر صعودی شاخص تورم در آمریکا، مقامات فدرال رزرو تصمیم دشواری را برای اعمال افزایش نرخ بهره بانکی در جلسه ماه آینده میلادی ،سپتامبر، پیش روی خود دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۸    
ایران در ماه ژوئیه (تیر- مردادماه) 502 هزار بشکه نفت خام به شرکت های دولتی و خصوصی هند صادر کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۴    
یک مقام جمهوری کره جنوبی در مورد مواضع ترامپ علیه کره شمالی گفت موضع گیری مشخصی وجود ندارد و این سئول را سردرگم کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۸    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۸    
به گزارش شفاف ، بیژن نامدار زنگنه در نشست دیروز کمیسیون انرژی با بیان اینکه وزارت نفت به دنبال جوانگرایی بوده و قرارداد توتال توسط چند جوان که میانگین سنی آنها بین 30 سال است منعقد شده گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۴    
بهرام قاسمی شامگاه یکشنبه درباره برخی برداشت های رسانه ای از متن برنامه دکتر محمد جواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه برای دولت دوازدهم به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۸    
رهبر جریان صدر عراق طی سفری رسمی شامگاه یکشنبه وارد امارات شده و با ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۸    
نیروهای امدادی کویت از روز پنج شنبه در صدد مقابله با نشت نفت به آب های منطقه ای کویت نزدیک میدان نفتی مشترک با عربستان سعودی هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۶    
روسیه نسبت به آغاز جنگ و مناقشه مسلحانه میان کره شمالی و دشمنان این کشور به پیشگامی آمریکا هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۶    
روسیه ادعای روزنامه آلمانی ولت آم زونتاگ مبنی بر ارسال جنگ افزار سنگین و اجزای آن از ایران به روسیه برای ارسال به سوریه را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۰    
13 اوت، مصادف با 22 مرداد ماه به عنوان روز جهانی چپ دست ها نام گذاری شده است. از این رو شاید برایتان جالب باشد که بدانید چرا برخی از مردم چپ دست و بعضی دیگر، راست دست می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۴    
ایستادن و نشستن طولانی چه بلایی سرمان می آورد؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۲    
بعضی از افراد با استفاده ی مداوم از ایبوپروفن یا ناپروکسن ممکن است دچار از کارافتادگی کلیه ها شوند. اما این مشکل معمولا در بین آنهایی رایج است که ریسک فاکتورهای دیگری چون دیابت و یا فشار خون بالا هم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۶    
بیشتر اوقات بی توجهی به اصول تغذیه درست و خوردن خوراکی های ناسالم زمینه ساز مشکل است؛ اصولی که در فرهنگ غذایی هند و ژاپن بسیار مورد توجه است و می تواند در برنامه غذایی همه ما گنجانده شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۲    
مدیر بیمارستان مکه مکرمه، عمده ترین نگرانی در ایام مناسک حج را بحث گرمای هوا برای زائران دانست و گفت: موضوع گرمای هوا یکی از نگرانیهای ما محسوب می شود و اغلب با گرمازدگی زائران مواجه می شویم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۰    
تا پایان وقت امروز تعداد زائران کشورهای مختلف که به سرزمین وحی عزیمت کرده اند از مرز 430 هزار نفر عبور خواهد کرد که در این میان 40 هزار نفر ایرانی هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۸    
مراسم بزرگداشت روز جهانی جوان، 13 آگوست 2017 (22 مرداد 1396) در کاخ سعدآباد توسط سازمان جهانی یونسکو برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۸    
رئیس سازمان حج و زیارت از بهبود کیفیت خیمه های عرفات درحج تمتع 96 خبر داد و گفت: برای کاهش گرمای هوا نیز تمهیداتی همانند افزایش ارتفاع چادرها در نظر گرفته شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۲    
داعش یکی از اعضای خود به همراه دستیارانش را به سبب جدایی از این گروه تروریستی در حویجه عراق اعدام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۲۰    
این روزها از بیکاری به عنوان یکی از چالش های جدی اقتصاد یاد می شود. این چالش گویا برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیار جدی تر است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۰    
زمین لرزه ای به قدرت 4.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 14 و چهار دقیقه و 42 ثانیه روز یکشنبه بندرعباس و حوالی آن را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۶    
مدیر بیمارستان مکه مکرمه اعلام کرد 5 زائر ایرانی بالای 70 سال به علت ناراحتی قلبی در مکه مکرمه بستری شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۴    
دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران ضمن هشدار به مردم نسبت به شنا کردن در سدهای کشور ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۲    
جمعی از مسولین استان اصهان و مردم نجف آباد با حضور در منزل شهید مدافع حرم محسن حججی با خانواده این شهید ابراز همدردی کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: در مورد حادثه قم پرونده قضایی تشکیل و 5 نفر از ماموران شهرداری احضار و بازجویی شدند همچنین بازپرس ویژه قتل از همان لحظات اولیه حادثه در محل حضور یافته و در ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۶    
بارش رگباری برای دقایقی دامنه البرز و شمال تهران را فرا گرفت. به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشوراین بارش به طور محلی و گذرا بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۶    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این که تعدادی از شرکت های هواپیمایی جدید توانسته اند موافقت اصولی برای آغاز به کار خود را دریافت کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۴    
رئیس تعاونی تولیدکنندگان مواد غذایی گفت: سالانه 130 میلیون تن مواد غذایی در کشور تولید می شود که 25 میلیون تن آن هدر می رود و با توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در کشور، می توان از این هدررفت جلوگیری کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۲    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۰    
در پی انتشار خبری در برخی رسانه ها با ادعای ارائه گزارش مخدوش توسط وزیر کشور در مراسم تنفیذ، مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ضمن رد این ادعا، توضیحاتی را در این خصوص منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۴    
وزیر کشور عراق گفت: محمدبن سلمان رسما از من درخواست کرد تا عراق واسطه ای بین ایران و عربستان برای کاهش تنش ها باشد. پیش از این نیز ملک سلمان این درخواست را داده بود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۰    
وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت یازدهم درباره تغییر وزیر در دولت دوازدهم، گفت: شاید دلیل تغییر وزیر اقتصاد در دولت دوازدهم ایجاد انسجام و هماهنگی تیم اقتصادی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۶    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه 22 مردادماه 96 با کاهش 101 واحدی (معادل 0.12 درصد) به رقم 81 هزار و 661 واحد رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۴    
حکم توقیف اموال باشگاه نفت تهران توسط یکی از نیروهای خدماتی این باشگاه صادر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در دولت دوازدهم فعالیت صنعت هسته ای را با قدرت و قوت پیش می بریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۲    
رییس جمهور در حکمی دکتر عیسی کلانتری را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد. برای آشنایی بیشتر با عیسی کلانتری مروری کوتاه بر زندگی و مواضع زیست محیطی او می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۸    
رئیس جمهور در حکمی عیسی کلانتری را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۶    
در پی انتشار اخباری مبنی بر ایجاد اختلال زیرساخت برای تلگرام در فضای مجازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این موضوع را شایعه خوانده و از فعالیت عادی این پیام رسان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید: رئیس جمهوری برای تصدی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری یک سرپرست منصوب می کند و در فرصتی مناسب، وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۰    
وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: تمرکز بر همسایگان، یک سیاست جدیدی است که تعریف خواهیم کرد و سیاست همسایگی را به عنوان گفتمان جدید جمهوری اسلامی در دولت دوازدهم مطرح می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شنبه ، 21 مرداد با خانواده شهید حججی تلفنی گفت و گو کرد و شهادت این جوان مدافع حرم را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۴    
وزیر کشور آلمان در گفتگویی از طرح بحث برانگیز اخراج پناهندگان حمایت کرده و خواستار فشار بیشتر بر کشورهای مبدأ برای پذیرش اتباع خود شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۰    
بعضی ها هم آمدنشان مایه خیر و برکت است و هم رفتنشان. داستان زندگی مادر مهربان (خوشقدم تَهَم) را بهتر است بدین صورت شروع کنیم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۶    
طلاق توافقی عبارت است از طلاقی که در آن زوج و زوجه در ارتباط با تمامی حقوق و تکالیف یکدیگر به توافق جامع و واحدی خواهند رسید که به اختصار در رابطه با هر یک از این حقوق و تکالیف در ذیل بحث خواهیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۲    
بانک گردشگری در راستای تسهیل امر ازدواج جوانان و همسویی با سیاست های کلان بانک مرکزی در بسیج منابع بانکی برای این امر مهم اجتماعی، وام ازدواج به زوج های جوان پرداخت می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۴    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به این که گزینه های معرفی شده به مجلس برای وزارتخانه های اقتصادی باعث خشنودی است، از منصرف شدن دولت از تفکیک وزارتخانه ها خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۰    
وزارت بهداشت مصر شش پزشک را که در مقابل قطار حادثه دیده اقدام به گرفتن عکس سلفی کرده بودند جریمه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۸    
گزینه پیشنهادی وزارت امور اقتصادی و دارایی می گوید: صادرات امر جدی کشور و مثبت ترین وجه اقتصاد است، اما نگاه منفی نسبت به آن وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۶    
فرمانده انتظامی دزفول گفت: اقدام به سرقت شیر سیلندر گاز کلر ازسوی یک فرد، موجب نشت گاز و ایجاد مشکل تنفسی برای شهروندان دزفول شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۲    
مؤسسه بیکرهاگز اعلام کرد: تعداد دکل های نفتی و گازی آمریکا طی هفته گذشته 5 واحد کاهش یافت و به 949 دکل رسید که پیامی برای افزایش قیمت نفت دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۰    
یادداشت تفاهم همکاری وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق در خصوص برگزاری مراسم اربعین حسینی علیه السلام به امضای وزرای کشور ایران و عراق رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سفری سه روزه، عازم ترکیه خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۲    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: درحال حاضر ثبت نام جدیدی در سامانه سهام عدالت نداریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به شرجی 93 درصدی امروز بندر ماهشهر گفت: دمای هوای استان خوزستان از امروز(یکشنبه) یک تا دو درجه افزایش می یابد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۴    
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۲    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس سه شنبه هفته جاری صلاحیت هیئت وزیران پیشنهادی را بررسی خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۴    
رسانه های خارجی از زخمی شدن 3 نفر بر اثر تیراندازی در جنوب سوئد خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۲    
بانک مرکزی اعلام کرد فهرست بانک ها و نهادهای پولی مجاز همراه با اطلاعات مربوط به آن ها مانند مشخصات ثبتی، نشانی، شماره های تماس را صرفاً از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی دریافت کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۸    
یک مزرعه 3-2 هکتاری در همین حاشیه شهر یا روستای پدری ام دست و پا می کنم، اتاقی دنج در گوشه ای از آن برای اقامت موقت می سازم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۶    
به نظر آنها، شما وقتی مهم می شوید که سیگار نخی 100 هزار تومان بکشید، آب معدنی 70 هزارتومانی بنوشید، شلوارک دو میلیونی به پا کنید و البته دمپایی روفرشی تان را از بازار لوکس لندن به قیمت ناقابل 17 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۴    
صادق زیباکلام که دیروز چند ساعتی را در دادسرای فرهنگ و رسانه بود و برایش وثیقه 50 میلیونی صادر شد، گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ساختار وزارت امورخارجه کشورمان به شدت کهنه و قدیمی است که اجازه فعالیت به دستگاه دیپلماسی را همگام با مسائل روز نمی دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۸    
عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با تشریح جزئیات طرح "پاسخگویی وزرا و رئیس جمهور به نمایندگان مجلس گفت: مجلس نظارت درستی بر دولت ندارد .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۶    
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص ساماندهی و جلوگیری از قاچاق سوخت گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت مراکز دپو و مراکز حمل باید به طور دقیق در کمیته جداگانه ای بررسی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بعد از برجام آمده اند به سراغ تحریم های دفاعی و موشکی و قصد دارند که نیروهای مسلح کشور را تضعیف کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۸    
وزیر اسبق اقتصاد گفت: برنامه های اقتصاد ایران در چارچوب اسناد بالادستی و ابلاغیه های مقام معظم رهبری تعریف می شود و بنابراین وزارت اقتصاد باید مجری خوبی برای این برنامه ها باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۴    
رئیس مجلس گفت: حجتی به راستی شاگرد راستین مکتب حسینی بود و هنگامه عاشورایی را از خود نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۰    
به نظر آنها، شما وقتی مهم می شوید که سیگار نخی 100 هزار تومان بکشید، آب معدنی 70 هزارتومانی بنوشید، شلوارک دو میلیونی به پا کنید و البته دمپایی روفرشی تان را از بازار لوکس لندن به قیمت ناقابل 17 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۶    
معاون استاندار خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه نشت گاز کلر در این شهرستان از مهار نشت گاز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۴    
در بیشتر موارد نام تهران به عنوان شهر پرمصرف الکل درج می شود. تهران با توجه به میزان جمعیتی که در آن زندگی می کند و مهاجرپذیربودن آن، قاعدتا مصرف بالاتری دارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۲    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف نرخ سود بانکی، یارانه های نقدی و یکسان سازی نرخ ارز گفت: دولت از تفکیک وزارتخانه ها منصرف شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس پلیس آگاهی، گفت: استفاده از دستگاه گنج یاب در سرقت از منازل را تکذیب می کنم هر چند شهروندان منزل خودشان را با شعب بانک اشتباه گرفته اند و اقدام به نگهداری پول نقد و طلا در خانه می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۲    
مهناز یزدانی این کارتون را با عنوان کافی نبودن زمان معاینه بیماران در نیش خط منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۸    
باید بتوان استراتژی های مختلف را نسبت به کودک آزاری ها و ویژگی های آن شناسایی کرد. برای مثال با بررسی پرونده بنیتا (کودک هشت ماهه دزدیده شده) باید سارق خودرو و پدر او که خودرو را رها کرده مورد بررسی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۴    
وزیر حج و عمره عربستان ضمن اعلام مخالفت با آنچه این کشور "سیاسی سازی حج" می خواند، بر آمادگی کشورش برای استقبال از تمامی حجاج بدون هیچ گونه استثنائی تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۲    
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح یکشنبه در راس هیاتی به همراه استاندار و جمعی از مسئولان خراسان رضوی به منظور بازدید از مناطق سیل زده این استان عازم شهرستان کلات شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۰    
معاون فنی اورژانس کشور از انتقال 330 به بیمارستان های گنجویان و نبوی براثر نشت گاز کلر از 3 کپسول هزار کیلوگرمی در شهرستان دزفول خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۶    
مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم استان خراسان رضوی از کنترل جرائم ارتکابی اتباع بیگانه خبر داد و گفت: جرائم و تخلفات اتباع بیگانه در شهر مشهد کنترل و مهار شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۲    
سید احمد موسوی مبلغ، رئیس خبرگزاری اطلس افغانستان در یادداشتی نوشت: اخبار کشتار و گروگان گیری غیرنظامیان حاضر د ر منطقه میرزا اولنگ افغانستان هنوز هم پس از گذشت یک هفته بسیاری را در بهت فرو برده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۸    
نیروی دریایی و دفاع ساحلی یمن اعلام کرد کشتی جنگی متجاوزان سعودی که در بندر المخاء یمن هدف قرار گرفته بود به صورت کامل منهدم شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۲    
درگیری پلیس کنیا با تظاهرکنندگان علیه نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این کشور تاکنون دستکم 11 نفر کشته در شهر کیسومو و حاشیه فقیرنشین آن برجای گذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰    
هزاران اسرائیلی شامگاه شنبه تظاهرات کرده و خواستار استعفای نخست وزیر رژیم اسرائیل به خاطر اتهامات فساد مطرح شده علیه وی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۶    
در هفت ماه نخست سال جاری، تورم در اقتصاد بحران زده ونزوئلا به 7 /248 درصد رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۴    
یک جنگنده نظامی آمریکایی از نوع اف 18 پس از تلاش برای فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی بحرین به دلیل نقص فنی سقوط کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۰    
مخالفان تراریخته در کشور همه حقیقت را در مورد این محصولات نمی گویند؛ ضمن اینکه آمریکایی ها وقتی به فناوری تراریخته رسیدند، مایل نبودند دیگران هم به این فناوری دست پیدا کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۶    
دلار به عنوان نماد قدرت اقتصاد آمریکا از ابتدای سال 2017، 10 درصد از ارزش خود در برابر دیگر ارزهای بین المللی را از دست داده است و به نظر می رسد سرمایه گذاران واقعاً در حال کنار گذاشتن دلار هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۴    
رئیس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه دولت به بازار بدهی، به عنوان یک منبع درآمد نگاه می کند، گفت: متاسفانه دولت وارد بازی خطرناک نرخ سود موهومی شده است.
  • ۱