جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۶May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 8 خرداد 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 31 فروردین 1400 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 30 بهمن 1400 شفاف 29 اسفند 1400 شفاف 1 خرداد 1400 شفاف 2 خرداد 1400 شفاف 3 خرداد 1400 شفاف 4 خرداد 1400 شفاف 5 خرداد 1400 شفاف 6 خرداد 1400 شفاف 7 خرداد 1400 شفاف 8 خرداد 1400 شفاف 9 خرداد 1400 شفاف 10 خرداد 1400 شفاف 11 خرداد 1400 شفاف 12 خرداد 1400 شفاف 13 خرداد 1400 شفاف 14 خرداد 1400 شفاف 15 خرداد 1400 شفاف 16 خرداد 1400 شفاف 17 خرداد 1400 شفاف 18 خرداد 1400 شفاف 19 خرداد 1400 شفاف 20 خرداد 1400 شفاف 21 خرداد 1400 شفاف 22 خرداد 1400 شفاف 23 خرداد 1400 شفاف 24 خرداد 1400 شفاف 25 خرداد 1400 شفاف 26 خرداد 1400 شفاف 27 خرداد 1400 شفاف 28 خرداد 1400 شفاف 29 خرداد 1400 شفاف 30 خرداد 1400 شفاف 31 خرداد 1400 
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۵    
یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به 100درصد دانش بومی طراحی و تولید ونتیلاتور دست یافته است؛ این شرکت در تولید ونتیلاتور پرتابل، ونتیلاتور ICU، دستگاه حذف نویز ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۰    
درحالی کلیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس تصویب شده که در آن برای محاسبه عایدی سرمایه کسر میزان تورم لحاظ نشده است و ایراداتی به آن وارد می شود که نه تنها آن را از عدالت محوری دور می کند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۰    
عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : اینکه می گویند اگر FATF را بپذیریم نمی توانیم تحریم را دور بزنیم ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۵    
سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی: فیلترینگ توییتر توجیه ندارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۰    
سعید محمد، کاندیدای ردصلاحیت شده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از سیدابراهیم رئیسی حمایت خواهیم کرد و به تیم های استانی سپردیم که به تیم آقای رئیسی کمک کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: من با رییس جمهور بحثی داشتم. او گفت اگر می خواهید در انتخابات بمانید فعالیت های شما بر مسوولیت شما در بانک مرکزی تاثیر می گذارد بنابراین باید فرد دیگری جایگزین شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۰    
به اعتقاد سردبیر نشریه رای الیوم، آمریکا اگر می خواهد مسئله فلسطین را حل کند باید به سراغ مقاومت غزه برود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۳۰    
مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران از لغو ممنوعیت خرید اشخاص حقوقی و کدهای سبد در نمادهای گواهی سپرده کالایی سکه طلا خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۲۵    
رئیس کلانتری 140 باغ فیض از دستگیری یک سارق منزل و مشاعات ساختمان و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۲۱    
بحرالعلومی گفت:فیلمنامه حرف اول را میزند، فیلمنامه شهربانو بسیار دغدغه مند و مسئولانه بود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۵    
نمایندگان ائتلاف اوپک پلاس و تعداد زیادی از تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند که این ائتلاف کاهش محدودیت های تولید خود را به میزان 840 هزار بشکه در روز در ماه ژوئیه پی خواهد گرفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۰    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان گفت: مقرر شده که شهرداری نسیم شهر و اداره راهداری در مهلت حداکثر 20 روز نسبت به پاکسازی حاشیه آزادراه تهران ساوه اقدام کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۰    
بیماری لایم که به وسیله نوعی کنه منتقل می شود می تواند باعث بروز علائم هولناکی در بیمار شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۰    
بر اساس دو مطالعه جدید که در مجله نیچر منتشر شد، واکسن های کرونا برای سال های طولانی از بدن انسان محافظت خواهند کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۰    
دولت روسیه برای مقابله با انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی، اقدامات مختلف به خصوص وضع قوانین بازدارنده را انجام داده است که در این گزارش بدان می پردازیم.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۲۵    
رئیس گروه پایش آلودگی هوای سازمان حفاظت محیط زیست از قرارگیری وضعیت هوای شهرهای بزرگ و پرجمعیت کشور در شرایط پاک و قابل قبول خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۲۰    
رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست استان تهران جزئیاتی از وضعیت سرنوشت خزندگان کشف شده در گمرک فرودگاه امام خمینی را تشرح کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۰    
یکی از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: به بهانه محرم نباید برای غدیر کم کاری کنیم؛ اگر غدیر فراموش نمی شد فاطمیه پیش نمی آمد و اگر سقیفه و فاطمیه نبود کربلایی پیش نمی آمد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۰    
تراکتور تبریز در جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور توانست از فولاد سبقت بگیرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۰    
فولاد خوزستان در خانه سایپا شکست خورد و در جدول لیگ برتر فوتبال یک رده سقوط کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۰    
سرمربی ماشین سازی تبریز به این نکته اذعان کرد که پیروزی در دربی تبریز حق تیم تراکتور بوده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۵    
سریال "جشن سربرون" این روزها در خاوران ادامه دارد و قرار است بعد از این لوکیشن به شهرک غزالی برسند؛ همچنین سریال های جدید رادیو هم معرفی شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۵۵    
کتاب خون شریک روایتی از شهید مدافع حرم میرزا مهدی صابری از رزمندگان تیپ فاطمیون است که مسئولیت مخابرات جنگ در سوریه را عهده دار است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۵    
مهاجم تیم ملی نسبت به نداشتن بازی دوستانه پیش از دیدارهای مقدماتی جام جهانی انتقاد کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۰    
تیم ملی ژاپن مقابل هلند با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۵    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: در آزمون تاریخی صعود به جام جهانی خیلی ها سربلند بودند و برخی ها هم خودشان را عامدانه به غفلت زدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۵    
فایننشال تایمز ، روزنامه انگلیسی نوشته است که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به سازمان های اطلاعاتی آمریکا، دستور تحقیق درباره منشا پیدایی ویروس کرونا را داده است ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۰    
با اعلام سرپرست تیم ملی، 26 بازیکن راهی بحرین خواهند شد و هیچ بازیکنی از اردوی کیش خط نمی خورد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۰    
در حالی که وزیر راه و شهرسازی از تصویب افزایش و تداوم وام ودیعه مسکن در ستاد ملی کرونا خبر داده، اما رقم این تسهیلات اعلام نشده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۵    
روحانی رئیس جمهوری روز چهارشنبه نامه ای برای شورای نگهبان درباره اجرای قانون اساسی و چگونگی اعمال نظر و بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ارسال کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری به هیچ عنوان مجاز نیستند که برای جذب رای به موضوعاتی مانند سرباز حرفه ای بپردازند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۵    
ژنرال اسحاق بریک از فرماندهان ارشد نیروهای ذخیره ارتش صهیونیستی با اشاره به شکست این رژیم طی تجاوز اخیرش به نوار غزه ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۵    
لورا روزن خبرنگار ارشد آمریکایی گزارشی به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا منتشر کرد که در آن از حصول میزانی از پیشرفت در رایزنی ها برای احیای برجام خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۰    
عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از انتخاب مرتضی حیدری به عنوان مجری مناظره های انتخاباتی خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۰    
بر اساس گزارش ها، مقام های کره شمالی از فرط نگرانی از بابت همه گیری کروناویروس در این کشور، دستور نابودی گربه ها و کبوترها در مناطق مرزی را داده اند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۰    
ارتش و کمیته های مردمی یمن در جریان پیش روی های خود در شهر جیزان سعودی بر چندین مرکز در این شهر مسلط شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۵    
قیمت جهانی طلا در پایان معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) پس از اعلام گزارش تورم آمریکا و افت ارزش دلار از 1,900 دلار فراتر رفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۵    
مقامات چین از واکسیناسیون 603میلیون نفر ضد ویروس کرونا خبر دادند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۵    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: یک مرغداری باید 100 هزار قطعه مرغ در واحد تولیدی خود داشته باشد که برای آن تعداد دان مرغ دریافت کند اما برخی از آنها بالغ بر 50 هزار قطعه را معدوم می کنند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۰    
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا گفت آمریکا و هند در تلاش برای مقابله با همه گیری کووید 19 با هم متحد هستند و واشنگتن مصمم است در بحران کرونای هند به این کشور کمک کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۰    
دانشمندان دانشگاه پنسیلوانیا موفق به تولید دارویی شدند که با فعال سازی ایمنی ذاتی در بدن، می تواند در مقابله با گونه های مختلف کرونا موثر باشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۰    
پیشنهاد رسمی بارسلونا به لیونل مسی ارائه شده و حالا همه در انتظار تصمیم گیری او هستند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۵    
سه مجموعه بزرگ سینماهای زنجیره ای در آمریکا اعلام کردند استفاده از ماسک برای کسانی که واکسیناسیون کامل انجام داده باشند از این پس اجباری نخواهد بود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۵    
ملی پوشان ایران در دومین بازی و در چارچوب مسابقات لیگ ملت های 2021 والیبال به مصاف تیم قدرتمند روسیه رفتند که با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۵    
چگونگی پرداخت بدهی بغداد به تهران در دیدار وزیر نفت با هیات عراقی بررسی شد؛ قرار شد مذاکرات تخصصی برای حصول توافق نهایی در هفته جاری برگزار شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۰    
نخست وزیر موقت ارمنستان پیشنهاد استقرار نیروهای گارد مرزی روسیه در مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان را مطرح کرد؛ مرزهایی که از 12 ماه مه شاهد تنش هایی است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۰    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی گفت: علیرغم تحرکات نظامی اخیر در جمهوری آذربایجان و ارمنستان امنیت کامل در مرزهای استان برقرار است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۰    
رئیس جمهور گفت: تصمیم گرفته شد که از روز چهارشنبه این هفته تا دوشنبه هفته آینده سفرهای استانی تعطیل شوند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۵    
دروازه بان ملی پوش تراکتور در ترکیب این تیم برای دیدار با ماشین سازی قرار گرفت و از اردوی تیم ملی خط خورد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۰    
دمشق بار دیگر تحریم های تحمیلی اروپا علیه سوریه را محکوم کرد و آن ها را غیرانسانی و نقض علنی ساده ترین حقوق انسانی و اصول قانون بین المللی انسانی دانست.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۰    
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: قهرمانانی که همراه افتخارآفرینی و کسب مدال ارزش های اخلاقی را هم ترویج می دهند خود به عنوان اسوه و الگوی ارزش های اخلاقی ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۵    
معاون وزیر امور خارجه افغانستان در دیدار با مدیر بخش آسیای غربی وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن گفت و گو درباره مسائل دوجانبه، بر اهمیت نقش ایران در پیش برد مذاکرات صلح افغانستان تاکید کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۰    
صابر کاظمی، ملی پوش والیبال ایران با کسب 18 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران نام گرفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۵    
موسسه الازهر اعلام کرد که دیوار براق وقف اسلامی است و آنچه "دیوار ندبه" خوانده می شود یک دروغ اسرائیلی است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۰    
در پی شهادت شهید علی قلی نژاد از فرماندهان دوران دفاع مقدس و همچنین مدافعین حرم، مهندس جانباز حمید باقری در دل نوشته ای بعضی از خاطرات دوران دفاع مقدس را مرور کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۰    
تیم ملی روسیه در دفاع روی تور عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۰    
به گزارش شفاف به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیرسرلشکر حسین حسنی سعدی در این بازدید از دستاوردهای تولیدی صنعت دفاعی در حوزه رزم زمینی شامل انواع موشک و راکت بُرد کوتاه و میان بُرد ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۵    
براساس گزارش های رسانه ها، دولت بایدن قصد دارد سفارت آمریکا را بعد از هفت سال بسته بودن بازگشایی کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۰    
حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال عقد قرارداد با سرمربی سابق موناکو است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۰    
وزیر خارجه قطر با اشاره به اینکه در نشست های کمیته های مصر-قطر به پرونده اخوان المسلمین پرداخته نشد، درباره روابط این کشور با مصر تاکید کرد که دوحه با دولت قانونی و منتخب آن و نه برخی احزاب سیاسی این ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۵    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به جانشین فرمانده نیروهای مسلح و وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه پیروز بشار اسد در انتخابات را تبریک گفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۵    
دریاسالار "کارامبیر سینگ"، رئیس ارتش هند خواستار پیوستگی بین سه قوه دفاعی این کشور شده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۵    
همزمان با روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای از میرشفیعی، جانباز سرافراز و تیرانداز پارالمپیکی با حضور وزیر ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
دبیر شورای معارف سیما در کنار تأکید بر گرامیداشت دهه کرامت، گفت: ضرورت دارد در این ایام شاخص های انتخاب درست براساس معارف نبوی تبیین شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
سریال "روز های آبی" در 23 قسمت داستان دختری به نام ساره را روایت می کند؛ فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی بالأخره به پایان رسید.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، بعد از تعطیلی چند روزه از فردا پیگیری خواهد شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
مراسم رونمایی از طرح ارتش آماده با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، وزیر ورزش و رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
روسای فدراسیون اسکیت و اسکی و ورزش های زمستانی صبح امروز در محل فدراسیون اسکیت دیدار کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
نشست هماهنگی رئیس کمیته ملی المپیک و کادر سرپرستی اعزامی به بازی های المپیک 2020 با مرتضی رحمانی موحد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن برگزار شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
معاون مرکز مدیریت بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت گفت: 26 درصد از جمعیت بالای 18 سال ایران، فشار خون بالا دارند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
کارشناس مسائل شهری تهران با اشاره به اینکه راه اندازی سایت "شفافیت" یک نمایش بود، گفت: اگر قرار به ایجاد سایت شفافیت باشد ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
بر اساس اعلام کمپین ایمن سازی اروگوئه، واکسن چینی کرونا موسوم به کروناواک، تا 97 درصد در کاهش مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا موثر است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
ابتکار گفت: برای تحقق عدالت جنسیتی در اسناد بالادستی، روند آموزش را در نظر داریم که محور های متعدد این موضوع مورد توجه است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
یک متخصص بیماری های گوارش گفت: چاقی و اضافه وزن سبب کمردرد، آرتروز و مشکلات دیگر در بدن می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
وزیر اقتصاد در دیدار با وزیر مالیه عراق بر همکاری های طرفین در حوزه های مختلف اقتصادی از جمله گمرک، بانک، بیمه و سرمایه گذاری تاکید کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
کارشناس اقتصادی شبکه خبری راشاتودی با اشاره به آغاز دور جدید واگذاری چک های بسته محرک اقتصادی 1400 دلاری به مردم آمریکا تاکید کرد از آنجایی که آمریکا به کالاها و خدمات چینی وابسته است ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰    
گام های نهایی بهبود فرآیندهای عملیاتی و افزایش کیفیت سوخت های تولیدی با هدف کاهش گوگرد گازوئیل از 10 هزار پی.پی.ام به 50 پی.پی .ام در پالایشگاه اصفهان برداشته می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۵    
افت 31درصدی حجم و کاهش 30درصدی ارزش معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن در دو ماه نخست امسال در فرابورس ایران رقم خورد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۵    
نفتکش هورس متعلق به ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران که از 24 ژانویه (یکشنبه 5 بهمن 1399) تاکنون در آبهای اندونزی توقیف شده بود دیروز جمعه آزاد شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۵    
پخش اولین سری از فیلم های مستند کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری از روز دوشنبه 10 خردادماه آغاز می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۵    
گروه نفت و گاز فرانسوی توتال حمایت بیش از 90 درصدی سهامداران با برنامه اقلیمی این شرکت برای کاهش تدریجی انتشار کربن را کسب و رای مثبت آنها برای تغییر نام به "توتال انرژیز" را به علامت تغییر رویکردش ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۵    
محققان تایوانی موفق به تولید واکسنی از DNA شدند که می تواند بدون نیاز به نگهداری در دمای سرد، همچنان ایمن و موثر باشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۵    
متخصص زنان و زایمان گفت: مادری که به کرونا مبتلا شده و بهبود پیدا کرده است، منعی برای شیردهی ندارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۵    
دانشمندانی از کالج دانشگاهی لندن موفق شدند نقشه ماده تاریک را با مشاهده و تجزیه و تحلیل 100 میلیون کهکشان شبیه سازی کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۰    
افکار عمومی هنوز دخالت وزیر ورزش در عزل کی روش و همچنین تحمیل ویلموتس به روسای بی کفایت قبلی فدراسیون را از یاد نبرده است ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۰    
هیچیک از داوطلبان ریاست جمهوری تأییدصلاحیت شده برنامه جامعی که متناسب با مشکلات کشور باشد و بتواند آنها را برطرف نماید ارائه نکرده اند و اصولاً آنها در اندازه ای نیستند که قدرت فائق آمدن بر این ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۵    
وزیر دفاع آمریکا در تماسی تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مورد تقویت آتش بس میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها گفتگو کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۵    
منابع صهیونیستی از توافق نفتالی بنت رئیس حزب یامینا و یئیر لاپید رئیس حزب یش عتید برای تشکیل کابینه ائتلافی خبر دادند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور کشورمان در پیامی با تبریک برگزاری موفق انتخابات و انتخاب مجدد بشار اسد به ریاست جمهوری سوریه، حضور گسترده مردم این کشور پای صندوق آرا را گامی مهم در تعیین سرنوشت و شکوفایی سوریه عنوان کرد
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۰    
سه ملی پوش ایران به دلیل داشتن علائم کرونا تاکنون مجوز حضور بازی مقابل روسیه را دریافت نکرده اند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۰    
اردوی تیم ملی روئینگ به منظور حضور در المپیک توکیو از امروز 8 خرداد در دریاچه آزادی آغاز می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۰    
ستاره پیشین باشگاه های بارسلونا و اینتر آرزو می کند؛ زمان 10 سال به عقب بازمی گشت و او می توانست برای تیم ملی کامرون در جام جهانی بازی کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۰    
رئیس کمیته عادی سازی فدراسیون عراق گفت: برای صعود به دور نهایی بازی های مقدماتی جام جهانی به کاتانتس اعتماد داریم.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۵    
وزیر نیرو از صدور مجوز برای تامین 125 میلیون دلار منابع ارزی ایران در عراق برای خرید 16 میلیون دوز واکسن کوواکس و انتقال این مبلغ به یک بانک اروپایی خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۵    
محافل عراقی ضمن تأکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی این کشور اعلام کردند که عدم برگزاری انتخابات در موعد مقرر به منزله واردشدن عراق به تونلی تاریک و دارای تبعات خطرناکی است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: عمده 3 هزار موشک شلیک شده فلسطینیان توسط خودشان تولید شده است؛ آنها باید به فکر اداره کل فلسطین باشند و به همین دلیل به تاسیسات زیربنایی سرزمین اشغالی حمله نکردند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۰    
قیمت کاغذ تحریر در بازار آزاد در پی جدی تر شدن فعالیت ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری افزایش یافت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۰    
کتاب صوتی نامیرا ، نوشته صادق کرمیار توسط انتشارات نیستان منتشر و روانه بازار نشر شد.