سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۲May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 3 خرداد 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 31 فروردین 1400 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 30 بهمن 1400 شفاف 29 اسفند 1400 شفاف 1 خرداد 1400 شفاف 2 خرداد 1400 شفاف 3 خرداد 1400 شفاف 4 خرداد 1400 شفاف 5 خرداد 1400 شفاف 6 خرداد 1400 شفاف 7 خرداد 1400 شفاف 8 خرداد 1400 شفاف 9 خرداد 1400 شفاف 10 خرداد 1400 شفاف 11 خرداد 1400 شفاف 12 خرداد 1400 شفاف 13 خرداد 1400 شفاف 14 خرداد 1400 شفاف 15 خرداد 1400 شفاف 16 خرداد 1400 شفاف 17 خرداد 1400 شفاف 18 خرداد 1400 شفاف 19 خرداد 1400 شفاف 20 خرداد 1400 شفاف 21 خرداد 1400 شفاف 22 خرداد 1400 شفاف 23 خرداد 1400 شفاف 24 خرداد 1400 شفاف 25 خرداد 1400 شفاف 26 خرداد 1400 شفاف 27 خرداد 1400 شفاف 28 خرداد 1400 شفاف 29 خرداد 1400 شفاف 30 خرداد 1400 شفاف 31 خرداد 1400 
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۵    
افسردگی، از شایع ترین بیماری ها در سراسر جهان به شمار می رود که برخی از مواد طبیعی مانع از ابتلا به آن می شوند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۰    
کتاب "اتوبوس شهدا" بر اساس زندگی سردار شهید محمدعلی الله دادی از شهدای شاخص مدافع حرم، نوشته محمدرضا شرفی خبوشان از سری رمان های نوجوان فرماندهان شهید از سوی انتشارات خط مقدم بزودی به ایستگاه نشر می ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۵    
طبق تحقیقات جدید دانشمندان آمریکایی، افرادی که مبتلا به کرونای خفیف شده اند تا پایان عمر دارای سلول های ایمنی در مغز استخوان خود هستند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۵    
علیرضا مختارپور در یادداشتی نوشت: شهرستان ادب گستره قدرت و توانایی اهل ادب و هنر متعهد به انقلاب اسلامی است که حوزه ادب و ادبیات را از هجوم دشمنان محافظت کرده است و با خلق و نشر آثار فاخر انقلابی به ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۵    
همزمان با دیدار از پیش اعلام نشده مشاوران امنیت ملی پاکستان و آمریکا، اسلام آباد وجود هرگونه پایگاه نظامی یا هوایی ایالات متحده در خاک خود را تکذیب کرد و گمانه زنی ها در این خصوص را غیرمسئولانه ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۰    
یکی از صاحبان پرورش ماهی در نایسر سنندج مدعی شده، علت تلف شدن ماهیان در چند روز گذشته ناشی از قطعی برق بدون اطلاع رسانی بوده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۰    
نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه داوید بارنع معاون کنونی رئیس موساد را در پست رئیس سازمان جاسوسی به جای یوسی کوهن منصوب کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۵    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه قبل از شیوع کرونا، فضای خانه به خوابگاه تبدیل شده و تعامل بین همسایه ها و حتی اعضای خانواده ها را کاهش داده بود ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۵    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی درباره علت خستگی های مداوم صبح توضیح داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۵    
حاجی میرزایی با تاکید بر اهمیت جایگاه مدرسه، از نامزدهای انتخاباتی دعوت کرد تا دیدگاه های خود درباره نظام تعلیم و تربیت را بیان کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۵    
روروئک وسیله ای است که هم می تواند به کودک راه رفتن را آموزش دهد و هم اینکه قابلیت سرگرمی داشته باشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۵    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پیامی توییتری نوشت: متأسفانه مسئولان وزارت نیرو صبح امروز به دلایل نامعلوم به جلسه کمیسیون انرژی نیامدند و وزیر نیرو نیز در جلسه این هفته مجلس برای پاسخ به ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۵    
رئیس شرکت هواپیمایی امارات که یکی از بزرگترین مشتریان بوئینگ محسوب می شود، به این شرکت هواپیماسازی آمریکایی هشدار داد که اگر در انجام تعهدات ذکر شده در قرارداد قصور کند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۵    
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: امروز، سوم خرداد با همکاری و همراهی قابل تقدیر مشترکان پایتخت در کاهش مصرف برق، حداقل خاموشی ممکن در تهران، اعمال شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۰    
مجموعه کنسرت های آنلاین با نام "برخطِ ماه و نوا " توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت بنیاد رودکی برگزار می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شکستی که به عراق تحمیل شد بی سابقه بود و بیشترین تعداد نیروهای عراقی در این عملیات به اسارت درآمدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۰    
نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتور تبریز با تساوی به پایان رسید.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۰    
کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص دیدار تیم های سایپا و پیکان صادر کرد که به ترتیب با محرومیت تعلیقی و قطعی فراز کمالوند و محسن بیاتی نیا همراه شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۰    
بوکسور المپیکی کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل بوکسور قدرتمند قزاقستان به برتری رسید و به جمع 8 نفر برتر مسابقات راه یافت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۰    
تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب آهن بار دیگر خود را به یکقدمی سپاهان رساند تا جدال برای قهرمانی لیگ بیستم جذاب تر از قبل دنبال شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهوری مصر نامه ای به پادشاه اردن درباره مناسبات دوجانبه و تحولات فلسطین فرستاد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۵    
سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار ریاض المالکی وزیر خارجه فلسطین، پیروزی برآمده از ایستادگی ملت فلسطین در درگیری اخیر با رژیم صهیونیستی را شایسته تحسین دانست.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا در دولت دونالد ترامپ در توییتی به تلاش دولت بایدن برای رفع تحریم ها و بازگشت به تعهدات هسته ایشان اعتراض کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۵    
وزارت خارجه فلسطین از اظهارات وزیر خارجه آمریکا در حمایت از راه حل دو کشوری و آرامش استقبال کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۵    
وزارت خارجه چین امروز (دوشنبه) ادعای رسانه های آمریکایی را درباره سخت بیمار شدن سه تن از کارمندان موسسه ویروس شناسی ووهان درست پیش از پاندمی کرونا رد کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار برابر ذوب آهن را اعلام کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۵۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در توییتی از تمدید یک ماهه تفاهم ایران و آژانس استقبال کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۵۵    
نماینده پارلمانی ترکیه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی سالیان سال دست به جنایات متعددی علیه مردم فلسطین و منطقه زده و سازمان ملل باید مسئولیت خود را در برابر جنایات این رژیم بپذیرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۵    
در پی پیروزی مقاومت فلسطینی در جنگ اخیر و در آستانه جشن های سالگرد آزادسازی جنوب لبنان فیلم منطقه پرواز ممنوع در تونس اکران می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۵    
هوبی مال که ارز رمزنگاری شده هوبی (Huobi) را استخراج می کند، اواخر روز یکشنبه در بیانیه ای گفت: تمام مشاغل این حوزه به حالت تعلیق درآمده است ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۰    
نتایج حاصل از طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوارها در سال 1398، نشان می دهد که بیشترین درآمد خانوارها از محل حقوق بگیری و کمترین هزینه خانوارها مربوط به اقلام خوراکی و دخانی بوده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از اعمال ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد ماه درصورت تصویب ستاد کرونا خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۵    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از تمدید یک ماهه تفاهم ایران و آژانس تا 24 ژوئن (سوم تیرماه) خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۵    
وزیر خارجه آمریکا بر اهمیت دستیابی به راهکار سیاسی واقعی برای درگیری میان فلسطینیان و اسرائیلی ها تاکید کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۵    
تصمیم ایران برای ادامه ضبط داده ها حداکثر به مدت یک ماه دیگر به اطلاع آژانس رسید.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۰    
قطعی برق در روزهای اخیر مشکلات مختلفی را در روند امتحانات مجازی و حتی امتحانات حضوری دانش آموزان رقم زده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با همه توان از ورزشکارانی که قرار است در المپیک و پارالمپیک افتخار آفرینی کنند، حمایت خواهیم کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۰    
در حالی که ظرفیت نصب شده نیروگاه اتمی در ایران 1000 مگاوات برآورد می شود، ظرفیت تولید 30 هزار مگاوات با اتکا به انرژی هسته ای در کشور وجود دارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۰    
نماینده پارلمانی پاکستان تاکید کرد: دنیا نمی تواند اسم دیگری جز جنایت بر اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین بگذارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
نماینده مردم بورکینافاسو در نشست اتحادیه مجالس اسلامی تأکید کرد که مردم کشور ما به دنبال صلح و آرامش هستند و هرگونه حمله علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم می کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به توانایی و روحیه بازیکنان تیم ملی، مطمئن هستم از دو بازی برابر بحرین و عراق 4 امتیاز بدست خواهیم آورد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۵    
نماینده پارلمان افغانستان بر ضرورت اتحاد مجالس اسلامی در راستای وحدت ملت های اسلامی تاکید کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۵    
نایب رئیس مجلس عراق تأکید کرد: باید از تمام ظرفیت های دیپلماسی برای تحقق حقوق مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۰    
کلانشهر نیویورک به جمعیت زیاد موش ها در آن مشهور است و حتی گفته می شود تعداد موش هایی که در بزرگترین کلانشهر آمریکا زندگی می کنند به اندازه انسان های ساکن آن است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۰    
سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه توطئه های دشمن تمام شدنی نیست، گفت: دشمنان اسلام نمی توانستند ببینند که جمهوری اسلامی ایران، در جغرافیای سیاسی عالم ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۵    
نماینده پارلمان الجزایر با بیان اینکه آنچه در فلسطین رخ می دهد یک جنایت جنگی کامل است بر ضرورت توجه اتحادیه های پارلمانی به آرمان فلسطین تاکید کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۵    
بشار اسد تاکید کرد: ملت لبنان و مردان مقاومت با خون و جان شان زیباترین حماسه های قهرمانانه را ثبت کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۵    
پس از شکایت مجدد فدراسیون جودو از فدراسیون جهانی به دلیل صدور حکم محرومیت 4 ساله، اعضای هیات رییسه فدراسیون جودو، حمایت خود را از این موضوع اعلام کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۵    
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه های رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مبارزه با غاصبان فلسطین را مقاومت در برابر ظلم ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۵    
خبرنگار شبکه روسیا الیوم در عراق تاکید کرد: پایگاه عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق ظهر امروز، دوشنبه هدف حملات موشکی قرار گرفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهور با اشاره به روابط رو به رشد تهران - پکن در طول 50 سال گذشته و استقبال از امضای برنامه همکاری جامع ایران و چین برای آینده ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در فهرست این تیم برای یورو 2020 نام هیچ بازیکنی از رئال را قرار نداد و این برای نخستین بار است که چنین اتفاقی رخ می دهد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۵    
تا اواخر روز گذشته (یکشنبه) امدادگران در چین 11 معدنکار را پس از 14 روز گرفتار ماندن در زیر زمین، نجات دادند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۰    
مسابقات تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ ملت ها از شبکه سه به صورت زنده پخش می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۵    
دستیاران دراگان اسکوچیچ در فاصله سه روز تا اردوی این تیم در جزیره کیش، بازدیدی از ورزشگاه و محل اقامات تیم ملی به عمل آوردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۰    
برخی منابع آگاه فلسطینی در گفت وگو با الشرق الاوسط اعلام کردند که با توجه به اینکه در صورت تشکیل یک دولت وحدت ملی مطابق برنامه، جنبش حماس احتمالا بخشی از تشکیلات خواهد بود ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۰    
نیروهای اشغالگر آمریکایی کاروانی حامل تجهیزات نظامی را از عراق به پایگاه هایشان در حومه حسکه منتقل کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۰    
فعال جنبش "زندگی سیاهپوستان مهم است" هدف تیراندازی قرار گرفت؛حال وی، وخیم و بحرانی گزارش شده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۰    
مهدی گفت: کار جمعی با انجام بازی های فکری و مشارکت افراد، باعث ارائه راهکارهای مناسب در مواجه با مشکلات می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۰    
بر اساس مطالعه ای که در دانشگاه ریدینگ انگلیس انجام شد، میزان کم یا زیاد مصرف شیر، ارتباطی با بروز بیماری های قلبی عروقی ندارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۰    
وزیر بهداشت در حکمی سرتیپ سپهر را به عنوان " جانشین خود در امور اجرایی ستاد هماهنگی واکسیناسیون کشور" منصوب کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که توافق با ایران تا 24 ژوئن تمدید شده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۵    
باشگاه یوونتوس قصد دارد در جلسه ای مهم درباره آینده سرمربی ایتالیایی خود تصمیم گیری کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۵    
هیچ یک از بازیکنان اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید برای حضور در مسابقات یورو 2020 به تیم ملی این کشور دعوت نشدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۵    
گربه موزه دولتی ارمیتاژ سن پترزبورگ همانند جام جهانی 2018 برنده های دیدارهای جام ملت های اروپا را هم پیش بینی می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۵    
زهرا نعمتی در کنار ورزشکارانی از آلمان، کوبا و آمریکا با کسب بیشترین آرا در آلبوم چهره های منتخب پارالمپیک 2020 قرار گرفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: بررسی علت قطعی های مکرر برق یکی از مصادیق اصلی رسیدگی به حقوق عامه است و نباید نسبت به تضییع این حق بی توجهی صورت گیرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۵    
سرمربی پیشین تیم فوتبال رُم با یک اظهارنظر معنادار به نوعی رفتنش به فلورانس برای هدایت بنفش پوشان این شهر را تأیید کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۵    
پرفسور محمداسماعیل اکبری در پاسخ به نامه برکناری خود توسط وزیر بهداشت، خطاب به دکتر نمکی نوشت: آیا کوتاهی های متعدد، سنگ اندازی ها و بعضا عنادورزی ها در موضوع جمعیت در طول دو سال گذشته ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۰    
شهید احمد غلامی می گوید: هر وقت آقا محسن رضایی صحبت می کرد، می گفت: اگر متوسلیان نبود شاید سال ها طول می کشید تا خرمشهر را آزاد کنیم.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۰    
مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت دو عنوان کتاب از هادی خورشاهیان را روانه کتابفروشی ها کرد. این دو اثر ویژه گروه سنی کودک و در قالب شعر و داستان نوشته شده اند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۵    
فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد که قطب نمای ارتش به سمت دشمن اسرائیلی و تروریسم و گروهک های زیرزمینی آن است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۰    
بر اساس تحقیقات دانشگاه مسیحی آریزونا (Arizona Christian University) از هر 10 آمریکایی متولد دهه 1980 تا میانه یا پایان دهه 1990، چهار تن یا به وجود خدا اعتقاد ندارند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۱۰    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای پیروزی در عرصه اقتصادی و سیاسی نباید هیچ چشم داشتی به دشمنان داشته باشیم و اگر می خواهیم پیروزی های بزرگ در عرصه هایی که امروز درگیرش هستیم رخ ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۱۰    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخی صریح به وزیر خارجه آمریکا گوشزد کرد که لغو تحریم های آمریکا وظیفه اخلاقی و قانونی آمریکا است و نباید از آن به عنوان اهرم مذاکره استفاده کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۱۰    
رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور از اردوی تیم ملی کشتی بازدید کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۱۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سالروز آزادسازی خرمشهر، در توئیتر تاکید کرد: شهدا چراغ راه ما در آبادی و خرّمی همه شهرهای ایران هستند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کاملا روشن است که پیشرفت های قابل توجهی در وین داشتیم و فکر می کنیم تفاهم در دسترس است. آنچه باقی مانده قابل توجه هستند. آنها باید مورد مداقه قرار گرفته و پیگیری شوند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۵    
مدیرانی که مشخص نیست با کدام شایستگی و کارنامه باشگاه داری در تیم های دولتی پست می گیرند و با بودجه تضمین شده کارخانه های غول پیکر مملکت هم نمی توانند تیم شان را حداقل از محدوده سقوط خارج نمایند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۵    
گروهی از ناوهای بزرگ تهاجمی دومنظوره نیروی دریایی آمریکا با تفنگداران دریایی وارد دریای مدیترانه شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۵    
همه ساله در بهار و تابستان و با نزدیک شدن به ایام نقل وانتقالات در بازار مسکن، نگرانی مستأجران به واسطه تورم های سرسام آور که تأثیر مستقیمی بر نرخ اجاره بها دارد، افزایش می یابد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۰    
در روزهای اخیر در تهران و چند شهر بزرگ از جمله مشهد، اصفهان، تبریز، کرج، اراک، خوزستان، سمنان و ... قطعی برق داشته ایم که گفته می شود رشد افسار گسیخته مصرف برق سبب این خاموشی ناگهانی در اقصی نقاط ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۵    
بازی های معوقه هفته های بیستم و بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امشب (دوشنبه) برگزار می شوند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و تبریک این روز گفت ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۰    
دبیر کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به عدم حضور وزیر نیرو و معاونین وی در این کمیسیون به منظور بررسی خاموشی های برق گفت: با وجود آنکه از هفته گذشته این جلسه برنامه ریزی شده بود ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۰    
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا از دریافت گزارش هایی مبنی بر بروز مشکلات قلبی در جوانان آمریکایی پس از دریافت واکسن فایزر و مدرنا خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۰    
وزیر نفت نرخ تسعیر ارز در قرارداد ها و مناقصه های ارزی و بخش ارزی در قرارداد ها و مناقصه های ارزی – ریالی را به شرکت های تابعه این وزارتخانه ابلاغ کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۵    
محققان دانشگاه پزشکی مینه سوتای آمریکا موفق شدند با مهندسی سلول های ایمنی بدن، روشی جدید برای درمان بیماران سرطانی بیابند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می گوید که علاقه دارد فصل آینده هم هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۰    
مالک باشگاه ناپولی برای سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال این باشگاه در سایر تیم ها آرزوی موفقیت کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۰    
توماس باخ از برگزاری المپیک تابستانی توکیو با وجود مخالفت شدید مردم ژاپن خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۰    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره زمان، رقم و فرایند ثبت نام برای پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان این سازمان توضیح داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۰    
سال هاست بسیاری از شهرداری های کشور با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند زیرا از سال 1362 به بعد سهم آنها از اعتبارات دولتی از حدود 50 درصد به کمتر از 6 درصد رسید اما سرانجام ایجاد درآمدهای پایدار ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۵    
در این گزارش به معضلات موجود در تئاتر و انتظار اهالی تئاتر از رئیس جمهور آینده پرداخته می شود.