دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۱May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 2 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 3 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 4 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 5 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 6 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 7 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 8 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 9 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 10 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 11 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 12 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 13 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 14 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 15 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 16 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 17 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 18 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 19 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 20 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 21 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 22 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 24 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 25 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 26 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 27 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 28 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 29 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 30 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۶    
طبق قانون، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 یکم فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: صنعت برق از فعالیت قانونی استخراج کنندگان ارز دیجیتال پشتیبانی و حمایت می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۰    
آژانس حمایت از حقوق مصرف کننده در برزیل اپل را به دلیل قرار ندادن شارژر در جعبه ی آیفون 12 و انجام کارهای دیگر، دو میلیون دلار جریمه کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۱    
اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان با کاشتن نهال صلح، جشن نوروز را به کشورهای همسایه و به مردم همه کشورهایی که نوروز در آنجا تجلیل می شود ، تبریک گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۲    
امیرحسین قاضی زاده در توئیتر خود نوشت که سربازی اجباری جمع شود، مدل فعلی ناکارامدی زیادی دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۷    
رهبر انقلاب، در سخنرانی نوروزی فرمودند: در سال 99 آنچه را که هدف بود و جهش تولید نامیده شده بود به صورت کامل صورت نگرفت ولیکن از حق و انصاف نباید گذشت. در بخشهای مهمی تولید پیشرفت پیدا کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۲:۴۵    
در سال 99 نمادهای با مارکت کوچک بیشترین بازدهی مثبت را برای سهامداران به ارمغان آوردند و جای تعجب دارد که در میان نمادهایی که بیشترین بازدهی در سال 99 را داشتند حتی یک نماد شاخص ساز دیده نمی شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۱    
خیلی از عروس و داماد ها برای برگزاری مراسم جشن عقد یا عروسی پیش از برنامه ریزی های گوناگون جشنشان دست به انتخاب باغ تالار و تالار مورد نظرشان می زنند که یکی از مهترین مواردی است باید به آن توجه خاصی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
یک متخصص بیماری های عفونی در خصوص استفاده یا عدم استفاده از دستکش برای جلوگیری از انتقال ویروس توضیح داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۱:۵۱    
فصل سوم سریال نون خ هرشب در عید نوروز پخش خواهد شد. سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی از جمله بازیگران این سریال هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۷    
عباس جدیدی نماینده ایران برای کسب کرسی شورای کشتی آسیا، برای رایزنی با مسئولان ورزش سوریه، راهی این کشور شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۰:۳۶    
یک مطالعه جدید نشان می دهد خوردن دانه های کنجد می تواند با جلوگیری از آسیب به سلول های عصبی، خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را کاهش دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۱    
کارشناس هواشناسی گفت: سه شنبه با ورود سامانه بارشی و شمال غرب کشور و تقویت بارش ها در آذربایجان شرقی و غربی اردبیل بارش در استان های ایلام زنجان البرز و قزوین نیز شاهد خواهیم بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۶    
فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: کلاهبردارانی که به شیوه اسکیمری (کپی مشخصات بانکی) و برداشت وجوه از حساب مالباختگان اقدام به خرید سکه در استان های مختلف کشور می کردند توسط پلیس فتا این استان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۶    
پوست آینه سلامت بدن است و نیاز به مراقبت دارد. با رعایت چند راهکار ساده می توان بدون نیاز به صرف هزینه های سرسام آور، پوستی سالم و شاداب داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۸:۵۷    
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران از رشد 15 درصدی بستری کرونایی ها در تهران طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: تجمعات خانوادگی، مهمانی های جمعی، حضور در منازل افراد پرخطر و.. ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۵    
پایان سال 1399 نیز با افزایش تورم همراه بوده و نرخ تورم سالانه به 36.4 درصد رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: " امیرعلی " و " فاطمه " از پرتکرارترین و فراوان ترین نام هایی هستند که ایرانیان در سال 1399 برای فرزندان خود انتخاب کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۷    
بانک مرکزی از امکان تمدید تاریخ انقضای کارتهای بانکی، بدون نیاز به مراجعه حضوری تا پایان 1400 خبر داد و اعلام کرد: سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی از مبدا هرکارت 10میلیون تومان در روز است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۵    
رهبر انقلاب، در سخنرانی نوروزی فرمودند: در سال 99 آنچه را که هدف بود و جهش تولید نامیده شده بود به صورت کامل صورت نگرفت ولیکن از حق و انصاف نباید گذشت. در بخشهای مهمی تولید پیشرفت پیدا کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۰    
رهبر انقلاب، در سخنرانی نوروزی فرمودند: در سال 99 آنچه را که هدف بود و جهش تولید نامیده شده بود به صورت کامل صورت نگرفت ولیکن از حق و انصاف نباید گذشت. در بخشهای مهمی تولید پیشرفت پیدا کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
نوروز در میان مردم افغانستان جایگاه مهمی دارد، شاعران و نویسندگان افغانستانی نوروز را سوژه اشعار و داستان های خود قرار داده اند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۶    
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای کشور را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۲    
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: هرگونه تبلیغ با هدف تشویق مردم به مصرف انواع محصولات دخانی مانند سیگار و عنبر نسارا ممنوع است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۰    
لوید آستین در سفری اعلام نشده وارد کابل شد و انتظار می رود با مقامات عالی رتبه ی افغانستان دیدار کند. او تاکید کرده که آمریکا هنوز تصمیمی برای خروج از افغانستان نگرفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۱    
رییس جمهوری با تاکید بر این که دولت برنامه شعار سال را با همه توان دنبال خواهد کرد، گفت: تمام تلاش ما این است که کشور را با رفع تحریم و عبور از کرونا تحویل دولت بعدی بدهیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 73 بیمار کووید-19 در کشور در طول شبانه روز گذشته خبرداد. همچنین مجموع بیماران شناسایی شده از 1.8 میلیون نفر فراتر رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۰    
مخاطبان آی فیلم در انتخاب بهترین بازیگر طنز سریال های تلویزیونی، مهران مدیری را به عنوان بهترین بازیگر طنز ایران انتخاب کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۰    
قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه با انتشار اطلاعیه ای امروز (یکشنبه 1 فروردین 1400) از یک حادثه تروریستی در شهرستان سراوان با یک کشته و سه مجروح خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۱    
قیمت این خودرو در بازار نسبت به نسخه معمولی حدود 35 میلیون تومان بیشتر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۵    
آندره استراماچونی همچنان دلش با استقلال است. او به بهانه شروع سال نو به ایرانی ها ورود به قرن جدید خورشیدی را تبریک گفته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۲    
در بررسی های قبلی مدت زمان برجای ماندن آنتی بادی های کرونا در بدن افراد بسیار کمتر برآورد شده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۲    
عادل فردوسی پور و چند ستاره دیگر برای تبریک نوروز ویدئویی برای شفحه رسمی لالیگا ارسال کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۲    
عارف غلامی که حتی از سوی مربیان استقلال دیگر در ترکیب اصلی به کار گرفته نمی شود درکمال ناباوری دوباره به تیم ملی دعوت شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۲    
سالگرد تولد اسطوره فوتبال ایران سبب شد تا فدراسیون جهانی فوتبال به این فوتبالیست نامی تبریک بگوید و بار دیگر یاد آور هنزهای او دردوران حرفه ای باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۲    
وزیر ورزش و جوانان به تازگی مدعی شده در جدایی استراماچونی از استقلال نقشی نداشته و اعضای هیات مدیره باید این مربی را در استقلال حفظ می کردند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۶    
مزاج بهار گرم و تر است و گرما و رطوبت برای حفظ سلامتی لازم و ملزوم یکدیگرند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۷    
معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی: یک میلیون و 396 هزار و 469 نفر وارد مشهد شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۵    
فرمانده انتظامی استان بوشهر امروز (یکشنبه 1400/01/01) نحوه کشته شدن عامل قاتل خانوادگی شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در کنگان را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۰    
ادای احترام هنرمندان موسیقی ایران به کادر درمان را در آغاز سال 1400 را مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۷    
قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه با انتشار اطلاعیه ای امروز (یکشنبه 1 فروردین 1400) از یک حادثه تروریستی در شهرستان سراوان با یک کشته و سه مجروح خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۱    
رونالد کومان به دنبال تقویت تیم بارسلونا در میانه میدان است و به همین دلیل همچنان روی خرید واینالدوم تاکید دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۵    
کلیه مسافران و پلاک های غیربومی تا 72 ساعت فرصت دارند که از آن شهر مقصدشان خارج شوند. در غیر این صورت جریمه می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۶    
اجرای ترانه کردی زیبا در سکانسی از سریال نون خ 3 را مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۰    
رضا صادقی خواننده پاپ کشور یکی از مجریان برنامه نوروزترین نوروز است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۲    
سیدابراهیم رئیسی، همزمان با نخستین روز سال 1400 از مرز دوغارون تایباد در خراسان رضوی بازدید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۶    
فرزند شهید فخری زاده در یک برنامه تلویزیونی گفت در محل کشته شدن پدرش هیچ فردی از عوامل عملیات کشتن او حضور نداشته و گلوله ها از نیسان شلیک شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در ایام نوروز 1400 اینترنت رایگان برای مشترکان خود در نظر گرفته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۲    
سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور هزینه ساخت و ساز در سال 1400 را به سازمان های نظام مهندسی استان ها ابلاغ کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
صبح امروز (1 فروردین 1400) فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشته شدن عامل قتل های خانوادگی در کنگان بوشهر توسط پلیس خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۷:۴۲    
گذشته از شایعاتی که این اواخر درباره سال آخر قرن مطرح می شد، شناخت نداشتن ما درباره تقویم ایرانی ماجرایی است که همیشه وجود دارد و باعث می شود اشتباهاتی درباره نوع آغاز سال ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۲:۱۵    
سبزه نمادی از زندگی، نشاط و سرسبزی و خرمی است. به همین دلیل بیشتر ما ایرانی ها با دانه های گندم سبزه می اندازیم، همان که قوت غالب بیشتر مردم هم محسوب می شود.