شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 28 فروردین 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 2 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 3 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 4 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 5 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 6 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 7 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 8 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 9 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 10 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 11 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 12 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 13 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 14 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 15 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 16 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 17 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 18 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 19 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 20 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 21 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 22 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 24 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 25 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 26 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 27 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 28 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 29 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 30 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۰    
بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه 1400) بدون تغییر نسبت به روز گذشته به مبلغ 42 هزار ریال قیمت خورد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۶    
بنا بر اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته 405 بیمار کووید-19 در کشور جان خود را از دست دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۲    
نسخه جدید لیگ قهرمانان اروپا پرچالش برگزار می شود، البته اگر در نهایت این موضوع به تصویب برسد و به سلامت از رای گیری خارج شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۲    
مدافع چپ سرخ ها بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد تا یحییی گل محمدی حسابی از کرونای بی موقع سعید آقایی شاکی باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۶    
شاگردان مجیدی امشب در تدارک یک آتش بازی دیگر هستند تا همچون سایر تیم های ایرانی به روند خوب روز نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: طرح همسان سازی یا متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه 1400 به طور کامل نهایی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۰:۲۰    
جدول زمانی آموزش تلویزیونی دروس دانش آموزان برای روز یکشبنه 29 فروردین 1400 اعلام شد. به گزارش شهرآرانیوز، برنامه مدرسه تلویزیونی ایران برای مقاطع مختلف تحصیلی که از طریق شبکه های آموزش ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۰:۱۱    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: محدودیت ها تا پایان هفته ادامه دارد و پنج شنبه برای ادامه پیدا کردن آن تصمیم گیری می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۰:۰۵    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ با توجه به فرصت طلبی برخی سودجویان با ارسال پیامک و انجام تبلیغات دروغین طرح کمک معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان و کلاهبرداری از شهروندان با استفاده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۶    
بازار سهام درگیر صف های فروش گسترده شده و خارج شدن از این شرایط نیازمند فاکتورهای مثبت تاثیرگذار و حمایت های گسترده و عمیق تر است. اما آیا از بازار حمایت می شود؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۷    
تیم بسکتبال شیمیدر با پیروزی بر نفت آبادان با نتیجه 90 بر 85 عنوان سومی مسابقات لیگ برتر را به دست آورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۳۲    
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر به پیروزی برسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۱    
فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال از احتمال کاهش انگیزه بازیکنانش در بازی با الشرطه ابراز نگرانی کرده است. او دراین راستا به بازیکنان توصیه هایی انجام داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۱    
سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال که مدت ها است نیمکت نشین شده در نشست قبل از بازی استقلال مقابل الشرطه حضور یافت و سوابق استقلال را به حاضران گوشزد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۰    
قسمتی از گوشت مرغ که دارای خون مردگی است، تخلیه نشده و ضریب هضم و جذب آن کاهش یافته است، لذا بسیاری از بیماری های خونی از آن طریق قابل انتقال است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۲    
رییس کل بانک مرکزی سال گذشته را از منظر فشاراقتصادی بر اقتصاد ایران بی سابقه خواند و افزود: سال گذشته با وجود تمام مشکلاتی که برای اقتصاد کشورمان حادث شد، شاخص های نظام بانکی به سمت بهبود حرکت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۰    
تغییر دامنه نوسان به مثبت 6 و منفی 3 و بازنگری دستورالعمل گره معاملاتی، از مهم ترین تصمیمات امروز هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۱:۲۰    
از 19 فروردین ماه، ثبت اطلاعات املاک یا اطلاعات مربوط به سکونت افراد، در سامانه وزارت راه و شهرسازی الزامی شده است و تمام مالکان و مستاجران به مدت 2 ماه و تا 19 خرداد فرصت دارند مشخصات ملکی خود را به ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۴۷    
مهلت ثبت نام مشمولان متفاضی امریه سربازی در قوه قضائیه، اعزامی اول تیر 1400، روز سه شنبه 31 فروردین تعیین شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۳۲    
سریال ماه رمضانی رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی با وجود دو بار تأخیر در پخش، از کنداکتور شبکه پنج حذف شد و از امشب سریال دیگری جایگزین آن می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۲۰    
سامان فائزی بازیکن تیم ملی والیبال پس از مذاکره با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان طی قراردادی به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیوست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۷    
مصطفی کارخانه به رد و بدل شدن رقم های میلیاردی در والیبال واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۷    
وزیر آموزش و پرورش از تلاش برای در اولویت قرار دادن فرهنگیان برای واکسیناسیون کرونا خبرداد و این امر را برای بازگشایی مدارس در سال آینده مهم و ضروری دانست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۵    
شاهمیری معتقد است حضور در AVC برای او مفیدتر از حضور در المپیک و لیگ ملت هاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۰    
جواد داوری برای 4 سال رییس هیات بسکتبال استان اصفهان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۰    
رئیس هیات مذاکره کننده ایران در وین گفت: به نظر می رسد یک تفاهم جدیدی در حال شکل گرفتن است و زمان شروع نگارش متن حداقل مقداری که اشتراک نظر وجود دارد، فرارسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۷    
ماندانا افشار ها متولد مهرماه 1350 مشهد است. چهل سالی می شود که در محله سجاد سکونت دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۷    
آمار بستری های کرونا در مشهد همچنان افزایشی است و دانشگاه علوم پزشکی می گوید به کاهش مبتلایان در 14 روز آینده امیدی نیست
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۷    
مسئولان مدیریت شهری سال پیش وعده داده بودند که با انجام اقدامات اولیه، حفاری تونل خط 4 مترو مشهد، به عنوان یکی از خطوط متصل کننده 2 منطقه محروم شهری به مرکز شهر مشهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۲    
مسئولان باشگاه پرسپولیس به شرایط کشور هند برای میزبانی از این باشگاه معترض هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۰    
با آمدن فصل بهار و نوشدن سال همه چیز رنگ و روی دیگری به خود می گیرد. این موضوع فقط به خانه تکانی و نوشدن لباس ها بسنده نمی شود بلکه شهر هم تازه می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۷    
مشکلات ناشی از سرقت کابل تلفن از نگاه شهروندان مشهدی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۲    
بازار سرمایه در جریان معاملات هفته گذشته باوجود وعده تزریق 24 هزار میلیارد تومانی نقدینگی ازسوی صندوق های سرمایه گذاری بازهم منفی بود. انتشار این خبر، فقط یک روز توانست شاخص کل را سبزپوش کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۷    
مثل ماه ویژه برنامه افطار شبکه سه سیما با اجرای رسالت بوذری با رویکرد مثبت نگری، مهربانی و امید بخشی و تمرکز بر مقولاتی، چون ایثار ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۵    
برنامه زندگی پس از زندگی که در ماه رمضان 1400 از شبکه چهار سیما پخش می شود و محسن چاوشی تیتراژ آن را خوانده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۶    
صداوسیما در یک بخش خبری به بررسی نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1400 پرداخت و این افراد را خواهان حضور در این دوره از انتخابات معرفی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۷    
هرچند بازار خودرو هفته جاری را با ثبات نسبی قیمت ها آغاز کرده، اما معاملات در این بازار همچنان کند است و خریداران منتظر کاهش نرخ ارز و تاثیر آن بر قیمت های بازار خودرو هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
با منتفی شدن حضور سیدحسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یکی از گزینه های بالقوه اصلاح طلبان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۰    
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، دیروز با امضای یک فرمان اجرایی، تحریم های جدیدی علیه روسیه اعمال کرد. برطبق این فرمان، 10 دیپلمات روسی باید خاک ایالات متحده را ترک کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۷    
ماجرای این پرونده به ماه ها قبل باز می گردد، جایی که یک خانواده، راهی مجلس عروسی یکی از بستگانشان می شوند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۱    
پلیس فتای خراسان رضوی یک باند کلاهبرداری و پول شویی را در مشهد متلاشی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۲    
احتمال دارد ترکیب استقلال نسبت به بازی با الاهلی عربستان تغییراتی داشته باشد. بیشترین نگاه ها به سمت خط دفاع است که شاید سرمربی استقلال این بار مرادمند را به جای غلامی در ترکیب اصلی قرار دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۲    
سرمربی الشرطه عراق مدعی شده توجهی به برد خیره کننده استقلال در بازی اول مقابل الاهلی عربستان ندارد و با نیست کسب پیروزی گام به میدان دوم می گذارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور و اقدامات انجام شده جهت تامین و تولید واکسن را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۰    
در تماس تلفنی شب گذشته محمد حنیف اتمر، وزیر امور خارجه افغانستان با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، روابط دوجانبه و تحولات مربوط به روند صلح در افغانستان مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۵    
استیو ساک ، کارتونیست مشهور آمریکایی سایت خبری استار تریبون که به دلیل ایده های خلاقانه اش در کارتون های سیاسی، برنده جایزه معتبر پولیتزر شده، در این کارتون با یک تیر چند نشان زده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۲    
ارزش سهام عدالت، اولین روز 28 فروردین ماه 1400 از هفته معاملاتی جاری را با کاهش آغاز کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۲    
در این نوشتار وضعیت مجموعه های مهم در حال پخش در شبکه نمایش خانگی را بررسی کرده ایم و همچنین نگاهی داشته ایم به برنامه هایی که تنها چند قدم با نمایش در این مدیوم فاصله دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
بنابر اعلام وزارت بهداشت طی 24 ساعت گذشته 21هزار و 312 بیمار جدید کووید-19 شناسایی شدند و متاسفانه 319 تن نیز جان باختند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۱    
رضا کریمی عامل این خرابکاری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شده؛ او قبل از حادثه به خارج از کشور گریخته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۰    
در آستانه برگزاری سی وچهارمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ 500 میلیون تومان به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۷    
با پایان یافتن مهلت ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی فردا 29 فروردین 1400 با حضور نهاد های نظارتی برگزار خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۵    
راننده آلمانی فرمول یک دلایل جالبی را برای خودداری از واکسینه شدن اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۶    
رئیس تیم مذاکره کننده ایران در گفتگوهای وین، اظهار کرد: امروز بعد از ظهر جلسه کمیسیون مشترک برجام به منظور بررسی گزارش کارگروه ها و مروری بر آخرین وضعیت برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی اظهارداشتند: ارتش در صحنه و آماده انجام مأموریت است آمادگی ها را تا سر حد نیاز افزایش دهید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۱    
شبکه طلوع افغانستان در ویژه برنامه ماه خود مادری را به عنوان میهمان دعوت کرده بود که سال ها در فراق پسر جوانش می سوخت، مادر وقتی پسرش را در استودیو این برنامه تلویزیونی دید از هوش رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۲    
سخن از یکی از مشهورترین غزل سرایان معاصر است؛ شاعری آرام و متین که تلاش داشته است آداب و رسوم و سنت های مردم را در اشعارش از زبان خود آنان بسراید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۶    
کمیسیون مشترک برجام امروز با هدف بررسی روند و نتایج گفت وگوهای فنی کارشناسان، با شرکت هیأت های مذاکره کننده ایران و 1+4 و در سطح معاونین کار خود را در گرندهتل وین از سر می گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۶    
شاخص فلاکت در سال 1399 به 46 درصد یعنی بیشترین میزان در دهه اخیر رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۲    
فرهاد مجیدی قوانین سخت گیرانه ای را در جده اعمال کرده و به بازیکنان و همکارانش اجازه مصاحبه نمی دهد. سرمربی استقلال ساعات خواب بازیکنان را هم به دقت زیر نظر دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۷    
دو یارانه معیشتی بنزین و نقدی جزء واریزی های اردیبهشت است، اولین یارانه نیز در پایان هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۷    
چندی پیش خبر ساخت مستندی به نام خوره رسانه ای شد که در مشهد ساخته شده است. شهرام میراب اقدم، کارگردان و تهیه کننده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۵    
شیائومی چندین هفته پیش از گوشی تاشوی می میکس فولد رونمایی کرد و حالا اولین فروش آن را آغاز کرده که تمام موجودی آن در زمان 1 دقیقه به پایان رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۲    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران 10 میلیون و 660 هزار تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۶    
رییس جمهور که در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا سخن می گفت با اشاره به اینکه کشورهای همسایه هم گرفتار موج جدید کرونا شده اند بر تغییر سبک زندگی برای مقابله با کرونا تاکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۶    
جویا جهانبخش - عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۶    
حجت الاسلام محمدرضا زائری - پژوهشگر دینی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
رضا کربلایی - کارشناس مسائل اقتصادی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
جلسه های تلاوت قرآن در مشهد پیشینه ای دیرینه دارد. سید محمد عرب زعفرانی یکی از استادان قدیمی مشهد است که با ورودش به مشهد انقلابی قرآنی در این شهر ایجاد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۷    
سردار سرلشکر پاسدار صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان و پرسنل ارتش تبریک گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۷    
در گفتگو با دکتر حسن انصاری، عضو هیئت علمی مدرسه مطالعات تاریخی پرینستون، به دنبال آن هستیم تا چالش های مورخان برای رسیدن به این مقصود را بررسی کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل سازمان انتقال خون خراسان رضوی گفت: سازمان انتقال خون سازمانی عام المنفعه است و وظیفه دارد فراورده های خونی را در اختیار بیمارستان ها قرار دهد، فراورده هایی که بسیار ضروری اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
کلاب هاوس شبکه اجتماعی نوظهوری است که گرچه برخی از گزارش ها حاکی از مسدود شدن دسترسی کاربران برخی از اپراتورها به این شبکه است..
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
اینستاگرام در یک آزمایش جهانی که از روز چهارشنبه آغاز شد، به کاربران امکان می دهد مشاهده شمارشگر لایک پست های خود یا کاربران دیگر را به اختیار خود مخفی کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۲    
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف الریان قطر می رود که شجاع خلیل زاده را در اختیار دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۶    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از کاهش 92 درصدی حضور مسافران نوروزی در مشهد نسبت به مدت مشابه نوروز 1398 خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از وضعیت البسه این تیم بسیار گله مند است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۰    
تقابل دوباره منچستریونایتد و آاس رم پس از 13 سال قطعا بر جذابیت های یورولیگ در مرحله نیمه نهایی می افزاید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۵    
تیم بسکتبال مهرام تهران با درخشش ستاره مشهدی خود توانست در پایان ماراتن پنج گانه نبرد با نفت آبادان به فینال لیگ برتر برسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۵    
وقتی خبر فوت محسن قاضی مرادی در آستانه 80 سالگی منتشر شد، واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی به راه افتاد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۵    
نادر دست نشان که روز گذشته درگذشت، درمقطعی به فوتبال مشهد آمد و مدتی سر مربی تیم فوتبال پیام بود. دو عکسی که می بینید مربوط به تابستان سال 1383 است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۵    
چیپس مشهد این هفته در خانه توانست حریف خود را شش تایی کند و در مقابل، مقداد هم که در گروه دوم بازی می کند، چند خیابان پایین تر از محل برگزاری دیدار چیپس، مقابل حریف شش تایی شد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۵    
به دنبال طرح گسترش سایت ورزشی و فرهنگی بانوان الحاق زمین چمن بوستان ملت به سایت ورزش بانوان رقم می خورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۲    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی راه حل مبارزه با ⁧‫کرونا‬⁩ را واکسیناسیون عمومی‬⁩ دانست و گفت که واکسن کافی نداریم پس فعلا با رعایت بهداشت فردی از خود و اطرافیان محافظت کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۶    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون تعداد بستری شدگان ناشی از کرونا در بخش های مراقبت های ویژه خراسان رضوی 265 نفر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۰    
تلویزیون 12 اسرائیل در خبری عنوان کرد: واشنگتن خطاب به تل آویو: صحبت درباره اقدامات علیه تاسیسات هسته ای ایران، ممنوع!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۷    
کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و سازمان بین المللی مهاجرت جمعه شب در بیانیه ای مشترک اعلام کردند، 41 مهاجر غیر قانونی در سواحل تونس غرق شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی متفاوت گفته است: از اینکه ایران پذیرفته در گفتگو ها شرکت کند ما خرسند هستیم و ما هیچ وقت نباید از برجام خارج می شدیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی کاخ سفید اعلام آغاز غنی سازی 60 درصد اورانیوم در ایران را تحریک آمیز توصیف کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
ماجرای پسربچه 11 ساله مشهدی که به جای بهره گیری از کلاس های مجازی، 60 میلیون تومان را صرف یک بازی اینترنتی کرد، از زبان مادرش بشنوید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۵    
اگر قرار باشد به بهانه افطاری دادن و رفتن، دوباره باب میهمانی و دورهمی را باز کنیم، شرایط را حتما سخت تر خواهیم کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۲    
به گزارش شهرآرانیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در قالب یک بیت شعر به اظهارات و اتهامات برخی از منتقدان و مخالفان این روزهای دستگاه سیاست خارجی و خود وی به عنوان رییس دستگاه دیپلماسی کشور واکنش نشان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۲    
صف ، همین دو حرف ساده و درشت ادا، وقتی کنار هم می نشینند، گویی نیمی از خاطرات ما، حوادث ما، عمر ما را در خودشان جمع می کنند، وقتی می گویی صف طوری لب هایت روی هم می آید، گویی همه آن خاطرات، حوادث ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۲    
درحالی که شهروندان امید بسته بودند که صف های طولانی به خاطره و نوستالوژی دهه شصتی آن ها تبدیل شود، چنین نشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۰    
در حالی که قرار بود همسان سازی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال در حقوق ها درنظر گرفته شود، خبر ها حاکی از آن است که شاید در در اردیبهشت ماه هم به نتیجه نرسد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۲    
در پی سوءاستفاده برخی از مدیران و کارمندان شهرداری آبادان در راستای تخصیص سهمیه واکسن به پاکبانان، وزیر بهداشت در نامه ای به رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
دادستان آبادان گفت: دستگاه قضایی تحقیقات خود در خصوص سو استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان از سوی برخی مدیران شهرداری آبادان را با قاطعیت دنبال می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۷    
استفاده مدیران شهری آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان در فضای مجازی حسابی جنجال به پا کرد و به نظر می رسد این مورد در دو شهر دیگر هم رخ داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۵    
جزییات تعرفه های پزشکی سال 1400 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۶    
کاخ سفید در خصوص حضور یا عدم اعزام ورزشکاران آمریکا به المپیک واکنش نشان داد.
  • ۱