چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۴۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 18 اردیبهشت 1398 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 1 فروردین 1398 شهر فردا 2 خرداد 1398 شهر فردا 31 تیر 1398 شهر فردا 31 مرداد 1398 شهر فردا 1 شهریور 1398 شهر فردا 1 مهر 1398 شهر فردا 30 آبان 1398 شهر فردا 30 آذر 1398 شهر فردا 30 دی 1398 شهر فردا 30 بهمن 1398 شهر فردا 29 اسفند 1398 شهر فردا 1 اردیبهشت 1398 شهر فردا 2 اردیبهشت 1398 شهر فردا 3 اردیبهشت 1398 شهر فردا 4 اردیبهشت 1398 شهر فردا 5 اردیبهشت 1398 شهر فردا 6 اردیبهشت 1398 شهر فردا 7 اردیبهشت 1398 شهر فردا 8 اردیبهشت 1398 شهر فردا 9 اردیبهشت 1398 شهر فردا 10 اردیبهشت 1398 شهر فردا 11 اردیبهشت 1398 شهر فردا 12 اردیبهشت 1398 شهر فردا 13 اردیبهشت 1398 شهر فردا 14 اردیبهشت 1398 شهر فردا 15 اردیبهشت 1398 شهر فردا 16 اردیبهشت 1398 شهر فردا 17 اردیبهشت 1398 شهر فردا 18 اردیبهشت 1398 شهر فردا 19 اردیبهشت 1398 شهر فردا 20 اردیبهشت 1398 شهر فردا 21 اردیبهشت 1398 شهر فردا 22 اردیبهشت 1398 شهر فردا 23 اردیبهشت 1398 شهر فردا 24 اردیبهشت 1398 شهر فردا 25 اردیبهشت 1398 شهر فردا 26 اردیبهشت 1398 شهر فردا 27 اردیبهشت 1398 شهر فردا 28 اردیبهشت 1398 شهر فردا 29 اردیبهشت 1398 شهر فردا 30 اردیبهشت 1398 شهر فردا 31 اردیبهشت 1398 
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۰    
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی استانداری ایلام، جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات ایلام طی فصل تابستان را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۰    
شهردار اردبیل از توزیع افطاری ساده در مناطق پرتردد شهر اردبیل در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۰    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 35 میلیارد ریال در بجنورد خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۰    
فرمانده سپاه ناحیه زنجان از پیش بینی اجرای 16 پروژه آبرسانی توسط بسیج سازندگی ناحیه زنجان خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۰    
شهردار منطقه ثامن گفت: عملیات اجرایی فاز جدید شبکه جمع آوری آب های سطحی پیرامون حرم مطهر رضوی آغاز شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 100 دانشجو از خدمات کمیته امداد استان چهارمحال وبختیاری بهره مند هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۱    
شهردار منطقه 12 مشهد گفت: فاز اول پروژه جلوخان آرامگاه فردوسی در حال آماده سازی است، برای این پروژه 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۱    
رئیس اداره حیات وحش حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از افزایش 15 درصدی جمعیت پرندگان در تالابهای آبی استان در پی افزایش میزان بارش و بهبود زیستگاه های پرندگان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از انسداد سه هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۱    
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز پاریس- بمبئی به دلیل نقص فنی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فرود اضطراری داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خوزستان در سال زراعی 98 97 سه بار با پدیده سیل مواجه شد که به لحاظ شدت، بیشترین آن فروردین امسال بود.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از انتقال هشت هزار و 800 نفر به مناطق امن در جریان سیل خوزستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۰    
رمضان ماه میهمانی خدا فرارسید و دیگر بار شمیم خوش بهار قرآن در شهر پیچید و با عطر بهار جان ها در هم آمیخت تا تازگی روح را برای روزه داران به ارمغان بیاورد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۰    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد از برگزار هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه و پنجمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پارکی در خرداد ماه سال جاری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۰    
رئیس شورای شهر مشهد در خصوص ابلاغ شهردار مشهد برای برگزار نشدن مراسم افطار با بودجه های شهرداری گفت: اقدام مدیریت شهری در ممنوع کردن مراسم افطار از بودجه شهرداری که تصمیمی مشترک با شورای شهربود قابل ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۰    
مراسم جزءخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم، هر روز در در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهر ری، زائران و مجاوران در مصلی آستان برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۰    
معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران طی اطلاعیه ای از تغییر ساعت کاری و خدمات دهی پرسنل اداری شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در بازدید از ایستگاه های 17 شهریور، میدان قیام و محمدیه تاکید کرد ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به دستور رییس جمهور برای توزیع یک بسته غذایی ویژه ماه مبارک رمضان بین مددجویان گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۰    
همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان، پیروز حناچی از ساختمان تازه تحویل داده شده شهرداری تهران به سازمان املاک و مستغلات بازدید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق ها در آن بخش که ثابت بود و چهارصد هزار تومان در نظر گرفته شده بود اجرا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قرارگرفتن شغل خبرنگاری در دسته مشاغل سخت، موضوعی است که همه خبرنگاران و حتی خبرگزاری ها را شامل می شود و قرار است سازوکاری نیز برای افرادی که در پرداخت حق بیمه ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
تعدادی از نمایندگان در نامه ای به وزیر علوم خواستار تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری با توجه به سیلاب های اخیر در کشور شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور آمار دقیق ثبت ولادت نوزادان چند قلو در کشور را طی سال 97 اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۰    
یک عضو هیئت علمی پژوهشکده حفاظت خاک گفت : بر اساس شاخص جهانی ، خسارت سیل اخیر فقط در حوزه فرسایش خاک نزدیک به 100 میلیارد دلار است که در شرایط فعلی به دلیل بحران های دیگر نادیده گرفته شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۰    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برپایی "محافل انس با قرآن" همزمان با ایام "ماه صیام" در مساجد شاخص سطح این منطقه و همچنین اجرای ده ها برنامه متنوع فرهنگی در مجموعه شهربانوی ورودی غربی پایتخت ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۰    
سرهنگ بخشنده با بیان اینکه در بازرسی انجام شده از خودروی متهم هفت کیلو و 50 گرم شیشه کشف شد، گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده به ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۰    
رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به دیدار خود با رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی 9 اعتراض شوراها در خصوص لایحه مدیریت مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصاد و دارایی مجلس خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۰    
پرستار خصوصی که سارق از آب درآمده بود برای پس ندادن انگشتر برلیان گرانقیمت، مجبور به بلعیدن آن شد!
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۰    
به منظور بررسی روند انتشار اوراق مشارکت اجرای طرح های مربوط به حمل و نقل عمومی و کاهش آلوگی هوا و باز آفرینی شهری نشست هم اندیشی با حضور شهرداران کلانشهرها، قائم مقام و مدیران بانک مرکزی ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۰    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس تهران بزرگ و کشف 37 کیلو و 302 گرم هروئین و دستگیری دو قاچاقچی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۰    
رئیس جدید سازمان پزشکی قانونی گفت: استفاده از فضای الکترونیک به این منظور است که گواهی ها سریع تر برای پلیس و دادگاه صادر شود و از جعل آنها جلوگیری کنیم.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۰    
طی حکمی از سوی رئیس پلیس پایتخت سردار مسعود مصدق به عنوان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۰    
معاون فنی و عملیاتی سازمان نظام پزشکی جزییات اجرای نسخه الکترونیک در کشور را تشریح کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۰    
معاون گردشگری از هماهنگی با استان ها و هتل ها برای خدمات رسانی مطابق ضوابط شرعی و عرفی در ماه مبارک رمضان که با فصل سفر گردشگران خارجی به ایران تداخل پیدا کرده است، خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۰    
شهردار تهران 3 ماه پیش دستور استفاده بیشتر از رنگ را به شهرداری های مناطق ابلاغ کرد. شهرنوشت چگونگی اجرای این دستور را پیگیری می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۰    
مدیرعامل بنیاد بیماری های خاص اقدامات انجام شده جهت دارو و درمان بیماران خاص را تشریح کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۰    
جاودانی گفت: در حدود 6500 نفر در سال 97 در قالب 21 محور تعیین شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان تهران مشغول به کار شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۰    
پزشکان تاکید دارند که مصرف متعادل آجیل در دوران بارداری برای سلامت مغز نوزاد مفید است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۰    
چالویی گفت: استان تهران 124 میلیارد تومان (36 درصد ) اعتبار را به نهادهای حمایتی جهت ایجاد اشتغال اختصاص داده است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۰    
دبیرشورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور گفت:سهمیه بندی سوخت هنوز تعیین و تکلیف نشده است و تا زمانی که دولت خط و خطوط را مشخص نکرده باشد در رده کارشناسی سناریوهای مختلف را بررسی خواهیم کرد و چنانچه ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین و میادین و بازارهای تحت پوشش آن در توزیع محصولات تنظیم بازار نهایت همکاری را با دولت می کنند ...
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۰    
مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر حضور میدانی مدیران شهری در سطح محلات گفت: رفع مشکلات محلات نیازمند بازدید و حضور میدانی در محلات است و باید در اولویت مدیران شهری قرار گیرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۰    
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اگر ری نبود، تهران نمی توانست مدال پایتختی ایران را به سینه بزند، گفت: رویکرد شورا در جداسازی تهران از شهرری قانون گرایی است.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای پایتخت طی امروز (18ردیبهشت) گفت: طی امروز وزش باد نسبتا شدید در تهران پیش بینی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۰    
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری گفت: طرح ترافیک سابق خبرنگاران تا اعلام وضعیت طرح سال 98 اعتبار دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۰    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از شناسایی 5نقطه در شهر برای توسعه حیات شبانه در پایتخت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۰    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (18 اردیبهشت ماه 98) را تشریح کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران نسبت به بروز بحران مالی شهرداری ها و اختلال در زندگی ساکنان کلانشهرها در صوزت تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده هشدار داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
فرماندار تهران از حل اختلاف میان شهرداری تهران و پلیس راهور با محوریت فرمانداری تهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۱    
سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار و آتش سوزی در خیابان استاد نجات الهی ساعت03:16 بامداد امروز خبر داد و گفت: متاسفانه این انفجار جان یک تن را گرفت.