چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۸May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 2 مهر 1399 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 29 اسفند 1398 شهر فردا 31 فروردین 1399 شهر فردا 31 اردیبهشت 1399 شهر فردا 31 خرداد 1399 شهر فردا 31 تیر 1399 شهر فردا 31 مرداد 1399 شهر فردا 31 شهریور 1399 شهر فردا 30 آبان 1399 شهر فردا 30 آذر 1399 شهر فردا 30 دی 1399 شهر فردا 30 بهمن 1399 شهر فردا 30 اسفند 1399 شهر فردا 1 مهر 1399 شهر فردا 2 مهر 1399 شهر فردا 3 مهر 1399 شهر فردا 4 مهر 1399 شهر فردا 5 مهر 1399 شهر فردا 6 مهر 1399 شهر فردا 7 مهر 1399 شهر فردا 8 مهر 1399 شهر فردا 9 مهر 1399 شهر فردا 10 مهر 1399 شهر فردا 11 مهر 1399 شهر فردا 12 مهر 1399 شهر فردا 13 مهر 1399 شهر فردا 14 مهر 1399 شهر فردا 15 مهر 1399 شهر فردا 16 مهر 1399 شهر فردا 17 مهر 1399 شهر فردا 18 مهر 1399 شهر فردا 19 مهر 1399 شهر فردا 20 مهر 1399 شهر فردا 21 مهر 1399 شهر فردا 22 مهر 1399 شهر فردا 23 مهر 1399 شهر فردا 24 مهر 1399 شهر فردا 25 مهر 1399 شهر فردا 26 مهر 1399 شهر فردا 27 مهر 1399 شهر فردا 28 مهر 1399 شهر فردا 29 مهر 1399 شهر فردا 30 مهر 1399 
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۴    
حسین گنجی، معاون تبلیغات و انتشارات مرکز ارتباطات شهرداری تهران : این گزاره دهه اخیر است که تهران شهری سیمانی است که به کار زندگی نمی آید و تنها شهر کار و خواب و به نوعی زنده ماندن است نه زندگی کردن.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۱    
شمار مبتلایان به کروناویروس در جهان به 33 میلیون و 844 هزار و 926 نفر رسیده و تاکنون مرگ یک میلیون و 12 هزار و 677 نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات کرونایی و ارتقا سهم استان تهران از تسهیلات تبصره 18 از پیگیری قضایی اهمال بانک ها در پرداخت این تسهیلات خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۱    
رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری تبریز گفت: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، الزام شهروندان به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مصوبات جدید ستاد استانی کرونا و مأموریت جدید شهرداری تبریز در ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۱    
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین از شناسایی و ثبت 7 غار در استان قزوین خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۱    
مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان گفت: با اضافه شدن 11 محله به محدوده بافت فرسوده این منطقه، مساحت بافت فرسوده از 141.2 به 213.48 هکتار افزایش یافته است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از افتتاح سه واحد مسکونی و کلنگ زنی 6 واحد مسکونی در قالب طرح نذر آب 3 در مناطق محروم سیستان خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۱    
معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ثبت 554 مرگ بر اثر کرونا در این استان، گفت: وضعیت کلی لرستان به لحاظ شیوع کرونا، قرمز است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۱    
شهردار منطقه هفت شیراز گفت: بیش از 90 درصد تابلوهای راهنما و علائم ترافیکی در معابر منطقه هفت نصب شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۱    
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: این سازمان به صورت مستقیم طی مصوبه ای از سوی شورای اسلامی شهر مشهد ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۱    
رئیس پلیس راهور استان مرکزی از توقیف 63 دستگاه وسیله نقلیه متخلف، در اجرای طرح 2 روزه برخورد با رانندگان متخلف در قالب طرح نصرت در اراک خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۱    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به فعال بودن اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان گفت: زمان اجرای این طرح از روز شنبه پنج مهر ماه تغییر می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۱    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به خرید اتوبوس های جدید و بازسازی 700 دستگاه اتوبوس، شهروندان شاهد تحولات خوبی در ناوگان حمل ونقل عمومی شهر در بخش اتوبوس ها خواهند بود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۱    
مدیرعامل شرکت شهرسالم گفت: حدود 65 درصد از مراجعان کلینیک های شهر سالم، شهروندان خارج از مجموعه شهرداری هستند و 35 درصد مراجعه ها به کارکنان و بازنشسته های مجموعه شهرداری اختصاص دارد ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۱    
استاندار ایلام بر لزوم تقویت فعالیت های عمرانی در مرزهای استان ایلام تاکید کرد و گفت: امنیت مطلوب در مرزهای استان برقرار است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: تعداد گونه ارزشمند گورخرهای ایرانی انتقال یافته به پارک ملی کویر در شهرستان گرمسار با سه زایمان موفق به 12 راس افزایش یافت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۱    
استاندار کرمان از افتتاح 30 هزار میلیارد تومان طرح های صنعتی و معدنی در شهرستان های سیرجان، شهربابک و رفسنجان در سال جاری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان گفت: حجم تردد روزانه کامیون های صادراتی و ترانزیتی در پایانه مرزی میلک از 240 دستگاه به بیش از 400 دستگاه افزایش پیدا کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۱    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، 444 نفر در شیراز بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۱    
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: رعایت نکات بهداشت فردی از جمله استفاده از ماسک در نزد هم استانی ها روند نزولی داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به فوت شش نفر بر اثر کرونا طی 24 ساعت گذشته در این استان، گفت: شمار فوتی ها در چهارمحال و بختیاری به 247 نفر رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه بروز موارد بستری و مرگ و میر در استان اصفهان از میانگین کشور بالاتر است ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۱    
مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اشاره به مساعد بودن حال عمومی رئیس کل سازمان گفت: دکتر ظفرقندی روز گذشته بستری شده و اقدامات درمانی مورد نیاز برای وی در حال انجام است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۱    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: تفاوت کلیدی بین آنفلوآنزا و سرماخوردگی با کرونا بروز تنگی نفس در ویروس کرونا است و عموما آنفلونزا یا سرماخوردگی باعث تنگی نفس نمی شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۱    
وزیر نیرو گفت: سال آبی 99-1400 سال خوبی خواهد بود و ان شاء لله کمبود نخواهیم داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۱    
قیمت نفت روز چهارشنبه در واکنش به آماری که افزایش غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا را نشان داد و نگرانیها نسبت به تقاضا برای سوخت را تجدید کرد، بیش از یک درصد سقوط کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۱    
چوبینه درباره آمار مراجعه شهروندان به مراکز درمانی شهرداری تهران در پی شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۱    
کرمی محمدی گفت: پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران ظرفیت و پتانسیل مدیریت بحران تهران محسوب می شوند و باید به طور صد درصدی آماده باشند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۱    
هاشمی گفت: اگر چه جنگ مردانه است، اما در دفاع اگر حضور زنان را نداشته باشیم، نمی توانیم به نعمت صلح برسیم.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
در حالی هزینه خانوارهای ایرانی در شهریور ماه امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته به طور متوسط بیش از 34 درصد افزایش داشته که در این بین رشد قیمت ها در گروه لبنیات و حمل و نقل قابل توجه است ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
ارزش ریال در نتیجه فشار تحریمی، شیوع کرونا و رشد نقدینگی در هفته های اخیر با کاهش مواجه شده است. پیوند زدن ارزش ریال به یک دارایی امن نظیر طلا یکی از راه هایی است که برخی از اقتصاددانان آن را برای ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
با وجود آنکه هفت میلیون و 200 هزار خانوار مستاجر در کشور وجود دارد تنها 355 هزار نفر واجد شرایط دریافت وام کمک ودیعه اجاره مسکن تشخیص داده شدند که 4 ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
درپی توافق بین وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه برای ارسال پیامک و نهایتا جریمه کردن کسانی که از آزادراه های الکترونیکی استفاده کرده و عوارض شان را پرداخت نکرده اند ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
شاخص کل بورس امروز برخلاف روزهای گذشته صعودی بود و با بیش از 30 هزار واحد افزایش به کانون یک میلیون و 600 هزار واحد بازگشت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل حریم شهر تهران از تشکیل شورای عالی صیانت از حریم شهر تهران در آینده ای نزدیک خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت ساخت املاک کوچک مقیاس در تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۱    
رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر با بیان اینکه برای مقابله با آلودگی هوا باید به سراغ اگزوزها رفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۱    
مطابق برآوردهای کارشناسانِ جلسه نظارت ستادی منطقه 12، این منطقه از نظر سهم درآمد منظورشده، رتبه اول درآمد غیرنقدی و رتبه دوم درآمد نقدی در پهنه الف شهرداری را داراست.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل امور اجرایی کمیسیون ماده 100 شهرداری تهران در خصوص جرایم ماده صدی نهادهای دولتی گزارشی ارائه کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۱    
حوزه مقاومت بسیج منطقه 5 به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی را در سرسرای ساختمان اصلی شهرداری منطقه 5 برگزار کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۱    
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: امروز چهارشنبه_ دوم مهرماه 99_ تی. بی. ام شرقی خط دوم متروی اصفهان وارد ایستگاه عمان سامانی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۱    
رئیس قوه قضائیه گفت: افتتاح پردیس نوآوری های حقوقی و قضایی می تواند یاری رسان دستگاه قضایی در حوزه های مختلف ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و سازمان زندان ها باشد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۱    
معاون بهداد ناجا از اجرای طرح طبیب دوار در نقاط مرزی و دوردست خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۱    
معاون محیط طبیعی اداره کل محیط زیست خوزستان از تحویل سه رأس آهو از یک منزل در اهواز به این اداره خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، تنها راه پیشگیری از کرونا را رعایت اصول اولیه بهداشتی خواند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۱    
فوق تخصص آسم و ایمونولوژی بالینی گفت: در شیوع کرونا مشاهده می کنیم برخی افراد بیش از حد دست ها را می شویند که وقتی هوا سرد شود ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۱    
مدیرکل بافت های تاریخی شهرداری تهران از شناسایی مکان رویدادهای مهم در تهران و نصب المان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۱    
حادثه رانندگی در شهرستان شبستر یک کشته و دو مجروح درپی داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۱    
داستانِ این دو برادر با جوانان هم سن و سال شان فرق می کند، طوری که باید حساب آن ها را از جوانانِ این دوره و زمانه که همه چیز را در برج و مد روز می بینند، جدا کرد ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۱    
540 نفر از ورزشکاران منطقه سه تهران نسبت به واکنش صحیح در شرایط اضطرار و بحرانی آمادگی یافتند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۱    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: با راه اندازی سامانه اصفهان نما در مناطق شش، هفت، هشت و 12 شهروندان می توانند درخواست گواهی های پروانه، پایان کار ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۱    
دیروز موارد ابتلای روزانه کرونا در کشور رکورد زد و همزمان دورکاری یک سوم کارمندان لغو شد که این اقدام موجب افزایش موارد ابتلا خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۱    
مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران از احداث چهار دهکده ورزش در پایتخت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۱    
فرمانده انتظامی استان تهران از کشف 135 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی در شهرستان شهریار خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۱    
معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران ضمن هشدار به مالکان گودهای رها شده، گفت: شهر تهران به شهر داراها و ندارها تبدیل شده است و پروژه های کوچک مقیاس برای برهم زدن این روند ناخوشایند است .
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده باران در چهار استان شمالی کشور گفت: با وجود این طی روزهای پایانی هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۱    
یک متخصص اپیدمیولوژی درباره انواع ویروس آنفلوآنزا و زمان مناسب تزریق واکسن برای گروه های پرخطر توضیح داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۱    
مدیرعامل شرکت خاکریزآب، از استمرار اقدامات مربوط به نگهداشت عمرانی شبکه اصلی مدیریت سیلاب در سطح حوضه های آبریز شرق، مرکز و غرب شهر تهران و در قالب شیفت های کاری شبانه روزی خبر داد.