شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۱:۰۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 12 مهر 1399 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 29 اسفند 1398 شهر فردا 31 فروردین 1399 شهر فردا 31 اردیبهشت 1399 شهر فردا 31 خرداد 1399 شهر فردا 31 تیر 1399 شهر فردا 31 مرداد 1399 شهر فردا 31 شهریور 1399 شهر فردا 30 آبان 1399 شهر فردا 30 آذر 1399 شهر فردا 30 دی 1399 شهر فردا 30 بهمن 1399 شهر فردا 30 اسفند 1399 شهر فردا 1 مهر 1399 شهر فردا 2 مهر 1399 شهر فردا 3 مهر 1399 شهر فردا 4 مهر 1399 شهر فردا 5 مهر 1399 شهر فردا 6 مهر 1399 شهر فردا 7 مهر 1399 شهر فردا 8 مهر 1399 شهر فردا 9 مهر 1399 شهر فردا 10 مهر 1399 شهر فردا 11 مهر 1399 شهر فردا 12 مهر 1399 شهر فردا 13 مهر 1399 شهر فردا 14 مهر 1399 شهر فردا 15 مهر 1399 شهر فردا 16 مهر 1399 شهر فردا 17 مهر 1399 شهر فردا 18 مهر 1399 شهر فردا 19 مهر 1399 شهر فردا 20 مهر 1399 شهر فردا 21 مهر 1399 شهر فردا 22 مهر 1399 شهر فردا 23 مهر 1399 شهر فردا 24 مهر 1399 شهر فردا 25 مهر 1399 شهر فردا 26 مهر 1399 شهر فردا 27 مهر 1399 شهر فردا 28 مهر 1399 شهر فردا 29 مهر 1399 شهر فردا 30 مهر 1399 
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۰    
محیط بان پارک ملی بمو به دلیل اصابت گلوله به صورت جان باخت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۹:۳۰    
شهردار یزد با بیان اینکه فرایند اجرای طرح عدالت ترمیمی در شهر یزد کلید خورده است، گفت: توجه به نیازهای روانی و فراکالبدی شهر یکی از اولویت های مهم امروز است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۰    
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی به استان، گفت: بارش باران و کاهش 5 تا 9 درجه ای دمای هوا تا اواسط هفته جاری برای گیلان پیش بینی شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۱    
معاون شهرسازی و معماری شهردار مشهد از تخصیص تسهیلات بانکی، برای سه خانه تاریخی شالچی در محله جنت، نوریان در کوچه آیت الله خامنه ای محله سرشور و الفتی در محله جنت خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۱    
معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با فوت 10 نفر دیگر در استان فارس آمار جان باختگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون به یک هزار و 11 نفر رسیده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۱    
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش رزمندگان جان برکف پلیس یک تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی هفته گذشته در خراسان جنوبی کشف و 175 قاچاقچی دستگیر شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۱    
معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در280 هکتار از اراضی شیب دار استان زنجان طرح تبدیل دیم زار اجرا شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۴    
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: شهروندان بیرجندی تمایلی به استفاده از پارکینگ های طبقاتی ندارند که در این زمینه باید فرهنگ سازی شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: سرقت انواع تجهیزات ایمنی جاده ای در 6 ماهه نخست سال جاری در این استان افزون بر 60 میلیارد ریال خسارت برجا گذاشت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۱    
بخشدار مرکزی آستارا، گفت: 2 گردشگر اهل استان اردبیل بر اثر سقوط به دره در ارتفاعات روستای گیلده شهرستان مرزی آستارا فوت شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۱    
استاندار بوشهر ضمن تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای کمک به بازاریان دیلم، گفت: طرح ایمن سازی پاساژها و بازارچه ها در استان بوشهر اجرا شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۴۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 20 بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری در 24 ساعت گذشته شناسایی شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۳۱    
معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه، تولید و پخش 80 برنامه از مجموعه تلویزیونی شهرآماده با مشارکت مردم محلات شهر تهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۱    
شهردار منطقه 15 از آغاز ویژه برنامه های هفته تهران و گردشگری با معرفی اماکن گردشگری منطقه 15 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۱    
میوه و سبزیجات ارگانیک در خاک طبیعی پرورش می یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۱    
سید مجتبی تقوی نژاد طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت بهره بردرای متروی تهران و حومه به عنوان معاون امور فرهنگی و اجتماعی این شرکت منصوب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۴    
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: ایجاد پاتوق گردشگری احمدیه یکی از پروژه های زیرساختی طرح گردشگری اصفهان 2020 است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۱۳    
فرماندار بندرترکمن از درگیری با سلاح سرد در بیمارستان این شهرستان خبرداد و گفت: دو نفر در این راستا دستگیر شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۱۳    
مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه سرد و بارشی به استان خبرداد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۳    
با تکمیل ظرفیت تخت های بخش کرونای بیمارستان مرند هشدار فاجعه کرونا و زنگ خطر در این شهر به صدا درآمد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۱۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 72 مورد غرق شدگی در سال جاری گزارش شده است و خطر غرق شدگی تا پایان مهرماه ادامه دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۱    
به مناسبت فرا رسیدن هفته تهران از سوی شهرداری منطقه 11 تعداد 14روایت در قالب کلیپ از رویدادها، اتفاقات تاریخی و معرفی تکایا، مراکز مذهبی و تاریخی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی شهر مهران با توجه به عدم برگزاری مراسم اربعین حسینی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۱    
طی ماه های اخیر قیمت برنج خارجی و داخلی افزایش قابل توجهی داشته است که این امر اقشار ضعیف جامعه را در تهیه این قوت غالب دچار مشکل کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل دفتر صادرات گمرک از تعیین عوارض 2500 تومانی برای هر کیلو گرم صادرات تخم مرغ خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۱    
معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه پایانه مرزی مهران پذیرای هیچ زائری نخواهد بود، گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره بدهی های شهرداری تهران به جایگاه های گاز (CNG) توضیحاتی داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۱    
سرهنگ پاشایی به شهروندان نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو با ترفند راه اندازی سایت های همسر یابی و صیغه یابی هشدار داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۱    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ریزش کوه در جاده هراز در استان مازندران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۱    
تا کنون 1847 عدد پروانه کسب از طرف اتحادیه کسب وکارهای مجازی صادر شده و از این تعداد، 428 پروانه از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه صادر شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۱    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از پلمب دو واحد آلاینده و انجام اقدامات محیط زیستی در شش ماهه اول امسال در این شهرستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۱    
در حالی که از حدود یک هفته پیش پروازهای تهران-استانبول با پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شده بود و حتی این کشور همسایه شرط داشتن جواب منفی تست PCR را برای سفر به ترکیه برداشت ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۱    
رئیس کل دادگستری گلستان از پیگیری های قضایی ویلاسازی در جوار پارک ملی گلستان خبرداد و گفت: تعدادی از مدیران به دادستانی گالیکش احضار شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۱    
بر اساس آخرین آمارها، در یک ماه گذشته پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، بیش از 50 درصد رشد داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۱    
مدت هاست که بحث واگذاری بهره برداری از املاک شهرداری تهران، مطرح است؛ به گونه ای که اعضای شورای شهر پنجم در نخستین مصوبه خود پس از نشستن بر صندلی های شورای شهر، مصوبه ای را بررسی کردند که بر اساس آن ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۱    
از امروز همزمان با 12 مهر ماه رجیستری تلفن همراه فقط در مبادی ورودی کشور انجام خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۱    
رییس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد، گفت: پویش یک وجب سلامتی کمک مردم برای مردم است و افراد داوطلب می توانند همکاری کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۱    
درحالیکه رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه یکی از تغییرات ساختار بودجه سال آینده را افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده اعلام کرده است ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۱    
اعمال محدودیت های کرونایی با توجه به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در کشور از امروز در برخی استان ها آغاز می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۱    
شهردار اصفهان گفت: با توجه به شرایط کرونایی به وجود آمده، در صورت نیاز ضدعفونی معابر شهر انجام خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۱    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از لایروبی و رسوب شکنی قنات ها خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از آب گرفتگی های احتمالی 9 رشته قنات و حوضچه شمال شرق تهران رسوب گیری شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۱    
رییس جمهوری گفت: همه کادر درمان در سراسر کشور فداکاری می کنند و از مردم می خواهم در عمل از کادر درمان تشکر کنیم که راه آن ماسک زدن است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۱    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با انتقاد از طرح یک فوریتی مجلس مبنی بر تخصیص نیافتن یک درصد از درآمد عوارض آلایندگی ها به سازمان محیط زیست گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۱    
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: افزایش آمارهای خشونت خانگی ناشی از افزایش موارد خشونت نیست بلکه این موارد پیشتر نیز وجود داشته و دلیل افزایش نیز رشد آگاهی مردم در اطلاع رسانی است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۱    
رییس اداره محیط زیست شهرستان شهریار گفت: در بازدید مشترک محیط زیست استان تهران و آب منطقه ای از رودخانه شادچای در مرز شهرستان های شهریار و قدس ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۱    
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف 80 هزار "آنژیوکت" قاچاق خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۱    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از مرمت بیش از 41 هزار نقطه از عوارض خرابی موجود در سطح معابر پایتخت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۱    
اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سه در حال آماده سازی منوی غذا با خط بریل در 6 رستوران منتخب این منطقه است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۱    
ایستگاه متروی تربیت مدرس در بخش تقاطعی با خط 6 متروی تهران ، بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۱    
نفوذ سامانه بارشی از شمال غرب کشور، به تقویت بارشها در سواحل دریای خزر، کمک کرده و منجر به کاهش نسبی دما 5 تا 10 درجه دما می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۱    
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، از محدوده شهرداری ناحیه5،بازدید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۱    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر گفت: در راستای معافیت از خدمت سربازی برای مددجویان سازمان بهزیستی از سال گذشته تاکنون، 23 نفر از مددجوی خرمشهری از معافیت سربازی بهره مند شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۱    
کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، گفت: امروز پدیده غالب جوی در سطح استان و به خصوص ساعات بعد از ظهر، وزش باد و در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بازنگری و بروزسانی سند راهبردی این سازمان به صورت تخصصی انجام شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۱    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: باتوجه به شرایط کرونایی امروز و با کاهش تقاضای سفر باید تعداد ناوگان نیز کاهش پیدا کند ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۱    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: سالانه حدود 91 هزار تن ترکیبات آلی فرار در شهر تهران تولید می شود که 78 درصد از آن ناشی از فعالیت خودروها است ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۱    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته ای برخی مشاغل تهران با هدف مهار کرونا در پایتخت شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۱    
سخنگوی سازمان انتقال خون با بیان اینکه تاکنون دو درصد از جمعیت بهبودیافتگان کووید-19 جهت اهدای پلاسما مراجعه کرده اند، وضعیت اهدای خون و فرآورده های آن را در شش ماهه نخست امسال تشریح کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۱    
معاونت فنی و توسعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در حال بررسی و رایزنی در خصوص افزودن بالگرد به سازمان آتش نشانی تهران هستیم.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۱    
مدیرعامل متروی تهران از ساخت بزرگترین پارکینگ قطارهای متروی تهران برای خط سه در سه مرحله خبر داد.