جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۲۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر خبر 16 اسفند 1393 - shahrkhabar.ir

شهر خبر 30 دی 1393 شهر خبر 30 بهمن 1393 شهر خبر 1 اسفند 1393 شهر خبر 2 اسفند 1393 شهر خبر 3 اسفند 1393 شهر خبر 4 اسفند 1393 شهر خبر 5 اسفند 1393 شهر خبر 6 اسفند 1393 شهر خبر 7 اسفند 1393 شهر خبر 10 اسفند 1393 شهر خبر 11 اسفند 1393 شهر خبر 12 اسفند 1393 شهر خبر 13 اسفند 1393 شهر خبر 14 اسفند 1393 شهر خبر 15 اسفند 1393 شهر خبر 16 اسفند 1393 شهر خبر 17 اسفند 1393 شهر خبر 18 اسفند 1393 شهر خبر 19 اسفند 1393 شهر خبر 20 اسفند 1393 شهر خبر 21 اسفند 1393 شهر خبر 22 اسفند 1393 شهر خبر 23 اسفند 1393 شهر خبر 24 اسفند 1393 شهر خبر 25 اسفند 1393 شهر خبر 26 اسفند 1393 شهر خبر 27 اسفند 1393 شهر خبر 28 اسفند 1393 شهر خبر 29 اسفند 1393 
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۵    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا، تصویری از خودش و پدرش را در شبکه اجتماعی اش، منتشر کرد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۲    
444/444
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۹    
سرباز تیم ملوان با انتشار عکسی از بازگشت خود به زادگاهش خبر داد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش آوار بر سر دوکارگر افغان خبرداد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۰    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال می گوید جلسه اش با مدیران یک شرکت تولیدی- صنعتی تنها دادن مشاوره برای خرید این باشگاه توسط شرکت بوده است.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۷    
باشگاه ذوب آهن در پی اظهارات مجید جلالی در خصوص داوری و فحاشی تماشاگران اصفهانی بیانیه ای صادر کرد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا ناظر بازی، ارزیاب داوری و داوران بازی رفت تیم های پرسپولیس و النصر عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۳    
وزیر امور خارجه آمریکا با هدف صحبت با مقامات اروپایی درباره مذاکرات هسته ای با ایران به پاریس سفر کرده است.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، گفت: هوای پایتخت با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 90 در وضعیت سالم قرار گرفت.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از توزیع 2000 تن گوشت قرمز داخلی تا پایان سال در سراسر کشور در راستای تنظیم بازار و کاهش قیمت گوشت خبر داد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
علیزاده طباطبایی گفت: ختم رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی هنوز اعلام نشده است.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۳    
درحالیکه پیش از این اعلام شده بود باشگاه استقلال مشتری برای خرید ندارد، یک واحد صنعتی در نشست با مدیرعامل پیشین آبی پوشان برای خرید باشگاه اعلام آمادگی کرد اما هنوز جزئیات این درخواست منتشر نشده است.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به این سؤال که احتمال موفقیت و امضای توافق جامع چند درصد است، گفت: من احتمال موفقیت را بیش از احتمال شکست می دانم.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۴    
به دنبال تشدید آلودگی هوا در استان و رسیدن آن به مرز بحرانی، مدارس بندرعباس در شیفت بعد ازظهر تعطیل شدند. این تعطیلی شامل حال تمام مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان بندرعباس است.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۹    
پس از آنکه چند روز پیش از این مرد سیاه پوست و بی خانمانی در شهر لس آنجلس آمریکا بر اثر تیراندازی پلیس کشته شد بار دیگر موضوع بی خانمان های این شهر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۰    
مراسم اختتامیه جشن تصویر سال عصر امروز جمعه در خانه هنرمندان برگزار شد. در این مراسم ابوالفضل سلمانزاده، خسرو پرخیده و سینا شیری عکاسان خبرگزاری مهرحائز کسب رتبه شدند .
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۷    
تا دیروز فکر می کردیم ملاقات های بی دلیل و نامشخص با ستاره ها فقط مختص دولت احمدی نژاد بود و ژنرال های کابینه آقای روحانی، آنقدر دنیا دیده هستند که درخواست دیدار با یک ورزشکار یا بازیگر سینما ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۴    
بعد از اینکه اهوازی ها، حسابی گرد و خاک خوردند، شهر جنوبی کشورمان اسیر غبار شده به صورتی که مسئولان استانی، مدارس را تعطیل کرده اند.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۱    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح جزییات جدید از طرح جریمه ریالی مشمولان غایب به برخی از سوالات و ابهامات مخاطبان پاسخ داد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۱    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت مجدد ثبت نام آزمون سراسری از فرداست، گفت: آزمون سراسری سال 94 در 5 گروه آزمایشی، روزهای 21 و 22 خرداد 94 برگزار می شود.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
سرپرست گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در حین نظارت بازار مرغ، متوجه گران فروشی نارنگی با سود کیلویی 9 هزار تومان شدیم.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همانطور که تعطیلات لیگ زیاد بود و اتفاقی نیفتاد اگر مسابقات یک هفته دیرتر هم تمام شود اتفاقی نمی افتد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۶    
دکتر مهدی مطهرنیا در گفتگو با خبرآنلاین موضوع سفر جان کری به عربستان بعد از مذاکرات هسته ای را تحلیل می کند
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۳    
میرمحمدصادقی درباره لیست شورای همبستگی: از اول هم معتقد به ائتلاف تمامی گروه ها و تهیه یک لیست بودم.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۴    
از مهم ترین اهدافی که برای شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی تهران دارم حذف ارائه مفاصاحساب سازمان های بیمه ای و مالیاتی برای صدور کارت بازرگانی ست.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۷    
محمد مایلی کهن در بازگشت تیم ملی امید از اردوی کیش، بار دیگر به دادسرای رسانه رفت. باز هم حضور او در دادگاه مرتبط بود با پرونده علی دایی ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درمورد تزریق آمپول های آلوده در یک کلینیک درمانی تهران،گفت: این موضوع درحال بررسی است و نتیجه امروز یا فردا توسط رییس سازمان غذا و دارو اعلام می شود.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۷    
پنج طیف اصلی انتخابات اتاق تهران را ائتلاف بزرگ، ائتلاف برای فردا، خواستاران تحول، کانون کارآفرینان توسعه گرا و پیشگامان وفاق تشکیل می دهند و در کنار این ها ائتلاف های جدید و کوچک تری نیز اعلام ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۷    
یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با وجود آنکه نامزد انتخابات پیش رو نشده اما در محافل انتخاباتی حضور دارد که خودش در مورد انگیزه اش عنوان کرد: زمانی که کاندیدا نشدم ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۷    
یکی از اعضای انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی اعلام کرد: صلاحیت تعدادی از متقاضیان ورود به انتخابات هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی تایید نشده است اتاق بازرگانی
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۴    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا خطر حذف نمایندگان کشورمان از لیگ قهرمانان آسیا را با جدیت به فدراسیون ایران تذکر دادند.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۴    
در حالی که بنرهای تبلیغاتی نامزدهای اتاق بازرگانی در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده اما عمده مردم نسبت به اتاق بازرگانی و انتخابات پیش رو چندان حساسیتی ندارند.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۳    
معاون اجرایی ستاد طرح تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران در جلسه نظارت دوره ای ستاد طرح تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران در منطقه 22 گفت ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۴    
تهران ارزان است اما چطور ارزان است؟ این ارزانی به قیمت از بین رفتن ارزش پول ملی به دست آمده است، متوسط قیمت دلار در هفته اول سال 92 معادل 2 هزار و 950 تومان بوده ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۱    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز شنبه منتشر شد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۵    
از 17 اسفند ماه ، نمایش قدیمی "سفر طولانی " در قالب برنامه ی " یکی بود یکی نبود " از رادیو نمایش پخش می شود.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۶    
محمد امیرزاده پیشنهاد داد: در راستای تشکیل بانک ها و بیمه های خصوصی باید سازمان بیمه تامین اجتماعی نیز با پشتوانه بخش خصوصی ایجاد شود تا با ایجاد رقابتف خدمات بیشتری را بتوان به مردم ارائه کرد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۶    
جهانگیری گفت: توجه به صنعت گردشگری می تواند به عنوان یک مزیت سبب درآمدزایی کشور شود و از وابستگی اقتصاد به نفت بکاهد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۷    
بیایید موضوع را با منطق بنیامین نتانیاهو در مورد ایران آغاز کنیم. او ایران را کشوری تهاجمی توصیف کرد که حال بر چهار پایتخت عربی بغداد، دمشق، بیروت و صنعا تسلط دارد ، کشوری که به سوی مطیع سازی می رود ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۴    
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: کمیته صیانت از فوتبال قدرت تصمیم گیری و صدور رای ندارد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۲    
اتصال به شبکه دستگاه های کارت خوان در خیابان ها هم میسر شد و دستفروشان در این روزهای داغ خرید و فروش خود را مجهز به پوزهای سیار کردند.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۶    
در آستانه ی فصل بهار و در راستای کمپین "آسمان آبی و زمین پاک " سفره های هفت سین از پسماندهای خشک و مواد بازیافتی درکنار غرفه های بازیافت گسترده شد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۶    
شهردار منطقه 7 از اجرای مراسم تجلیل از فعالان قرآنی در منطقه با عنوان محفل انس با قرآن خبر داد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۶    
شهرداری منطقه 19 برنامه های گسترده ای برای اطلاع رسانی و ثبت نام شهروندان و مسافران نوروزی در تورهای گردشگری شهر تهران تدارک دیده است.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۳    
قائم مقام شهردار منطقه 20 از تحقق وعده احداث 100 هکتار فضای سبز شهری جدید در این منطقه جنوبی خبر داد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۱    
قائم مقام سابق و فعلی باشگاه پرسپولیس رقابت جالبی برای مدیرعاملی دارند.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۸    
بازار پرده در آستانه سال جدید از رونق نسبی برخوردار است و به طور متوسط قیمت هر متر پرده بین 20 تا 70 هزار تومان است.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۰    
قطار برگزاری انتخابات شورایاران پس از سالها کش مکش بالاخره به ایستگاه اسفندماه رسید و قرار است کمتر از هفت روز دیگر انتخایات شورایاران محلات در 354 محله پایتخت برگزار شود.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۵    
در راستای اجرای طرح استقبال از بهار شهردار منطقه 15، معاونین و شهردارن نواحی هشتگانه منطقه به دیدار خانواده های معظم شهدای ساکن منطقه می روند.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۵    
معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه5 گفت: به مناسبت روز درختکاری و بزرگداشت شهدا مراسم غرس نهال مزین به نام شهدا در گلزار شهدای گمنام کوهسار برگزارشد
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۵    
دلار در ماه های اخیر روزهای آرام و با ثباتی را پشت سر گذاشته است. در مقطعی از زمان تنش تمدید مذاکرات از یک سو و پایین آمدن قیمت نفت از سوی دیگر روزهای آرام بازار را به هم ریخت.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۲    
مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 5 در نظر دارد در آستانه سال جدید مسابقه ای تحت عنوان بهترین سفره هفت سین نوروزی را برگزار کند .
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۲    
نرخ فروش آپارتمان های 80 تا 100 متری در نقاط مختلف شهر تهران با نوساناتی همراه است.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۹    
موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد- در راستای گردآوری عناصر موزه های تاریخ طبیعی ، توسعه فعالیت های علمی خود و معرفی گونه های گیاهان از مناطق مختلف کشور، بخش گیاه شناسی را آماده بهره برداری نمود .
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۶    
شهردار منطقه 12 تهران از آمادگی کامل این منطقه جهت برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات شورایاریها خبر داد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۳    
رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت های سپ بلاتر می گوید ورود زنان خارجی به ورزشگاه های فوتبال در ایران بدون مانع است.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۳    
شرکت ایران رهجو در ادامه سالها فعالیت بر روی برند معظم سونی، اینک برند معتبر HP را نیز به سبد کالای خود اضافه نمود.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۳    
یازدهمین کاروان راهیان نور با حضور 400 نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمعی از شهروندان مشتاق ساکن در محلات 20 گانه شمال شرق تهران با بدرقه مدیران شهرداری منطقه 4 به جنوب کشور ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
بعد از گذشت بیش از 10 سال از عمر شورایاری ها، این روزها دیگر مردم شهر تهران می دانند که برای ارائه درخواست های شهری خود اعم از نصب پل عابر پیاده ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۹    
شهردار منطقه 9 از اجرای طرح های استقبال از بهار 94 با محوریت کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" و گرامیداشت ایام فاطمیه خبر داد و گفت: برهمین اساس ده ها عنوان برنامه فرهنگی ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۹    
اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 طی ماه های گذشته به منظور کاهش آلودگی هوا در محلات مرکزی تهران و بهسازی فضای سبز 2500 اصله درخت کاشت.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۲    
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۲    
براساس گزارش های رسیده به اتاق تهران، تعداد قابل توجهی از اعضای فعال اتاق تهران نسبت به حجم بالای پیامک ها و تماس هایی که بابت ترغیب آنها به حضور در انتخابات و رأی دادن به چهره ها و یا گروه های خاص ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۲    
پس از آنکه دیده شد برخی از نامزدهای هشتیمن دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در تبلیغات خود در جراید و رسانه ها در کنار نام خود دست به اعلام کد زده اند ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۹    
استاندار تهران با اشاره به حضور یک میلیون اتباع خارجی در استان تهران گفت: عمده این اتباع از کشور دوست و برادر، افغانستان هستند که در استان تهران ساکن شده اند.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۹    
بعد از مشخص شدن مکان دقیق برگزاری انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران، تیم برگزارکننده این انتخابات در مورد مسیرهای ارجح رفت وآمد به محل اخذ رأی اطلاع رسانی کرد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۶    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران ساخت مخازن بتنی را تنها راه حل مشکل آبیاری فضای سبز تهران خواند و از ساخت 100 مخزن بتنی برای آبیاری پارک ها در سال 94 خبر داد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۱    
قناعتی با بیان اینکه کلیه پروسه درخواست و اعزام تاکسی، پیامکی خواهد بود گفت: با نصب این برنامه، دیگر مسافران دنبال تاکسی نخواهند گشت.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
دلار کانادا 22,089 ریال، راند آفریقای جنوبی 2,317 ریال، لیر ترکیه 10,627 ریال، روبل روسیه 462 ریال، ریال قطر 7,658 ریال، یکصد دینار عراق 2,395 ریال، لیر سوریه 148ریال، دلار استرالیا 21,525 ریال ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۸    
نامش علی سخنور است، قربانی اسیدپاشی 12مردادماه سال 88، در قم. مردی که 5 سال تمام، زندگی اش همراه با اسید تحلیل رفت؛ یکی از معدود قربانیانی که در سکوت کامل خبری، روال درمان و شکایت اش را پشت سر گذاشت.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
در کمال ناباوری، کمیسیون ماده 5 نه تنها با این تخریب و از بین بردن درختان باغ مخالفت نمی کند، بلکه تعداد طبقات درخواستی را از 14 طبقه به 16 طبقه افزایش می دهد!
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۰    
زن جوان که از توهین های پدرشوهرش خسته شده بود راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه به زندگی مشترک با شوهرش پایان دهد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۱    
ولایی بودن انقلاب اسلامی سبب شد تا فرزندان انقلاب نتوانند آن را ببلعند؛ بلکه خود در انقلاب هضم شدند؛ یعنی نتوانستند انقلاب را بخورند.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۹    
عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص جایگاه شورایاری های شهر تهران گفت: شورایاری ها به عنوان یک نهاد مردمی هر روز جایگاه بهتری در میان افکار عمومی پیدا می کند و امید می رود که علاوه به تهران ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۹    
بانک تجارت با افزایش ساعت کار شعب منتخب خود در روزهای پایانی سال به مشتریان خود به صورت ویژه ارائه خدمت می کند.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۹    
پرسپولیس را در بازی های آسیایی می پسندیدیم و از تماشای فوتبال منطقی این تیم لذت می بردیم. می دانید فوتبال منطقی چگونه فوتبالی است؟
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۳    
مهلت جدید برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 94 از فردا یک شنبه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز چهارشنبه 20 اسفند پایان می پذیرد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۳    
اعضا فعال خانه شهریاران جوان منطقه 9 با حضور در میدان آزادی با شعار "بین خطوط سفید برون و بمون" به ترویج طرح خط سفید پرداختند و به اهمیت رعایت این خط هدایتگر تاکید کردند.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
500 نفر از شهروندان سطح منطقه در سنین مختلف در قالب یازدهمین کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند .
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
شهردار منطقه دو تهران از توزیع نهال رایگان همزمان با هفته درختکاری و فرارسیدن فصل بهار و در اجرای کمپین آسمان آبی ، زمین پاک در این منطقه خبر داد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 21 از آغاز فعالیت ستاد استقبال از بهار با محوریت کمپین آسمان آبی _ زمین پاک و خط سفید خبر داد .
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۴    
حجت اله مهدیان عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون پیشگیری و آموزش را از مهمترین وظایف بازرسین در امر بازرسی شعب عنوان کرد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که در صورت عدم بازگشت کرار جاسم تا روز یکشنبه به فیفا در این زمینه نامه می نویسد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۱    
شهرداری منطقه 22 قبل از شروع سال نو در قالب نمایشگاه بهاره، 40 غرفه را در مجموعه آبشار تهران مستقر کرده است.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
براساس اعلام علی ربیعی، در نشست بعدی شورای عالی کار میزان افزایش حقوق سال آینده کارگران مشخص می شود، با این حال طبق مهم ترین سناریوهای فعلی، حداقل مزد 94 بیشتر از 700 تا 720 هزارتومان نخواهد بود.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۱    
کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران نام سه بازیکن پرسپولیس را در فهرست جدید خود برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی قرار داد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۹    
مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه مصرف آجیل کهنه می تواند عوارضی از جمله مشکلات گوارشی، آسم، کهیر و سرطان ایجاد کند ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۶    
یکی از اعضای گروه تحول خواهان در مورد دیدار این گروه با آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرد: آقای هاشمی رفسنجانی روی تحول تاکید داشته و اشاره کردند که به تغییر و تحول معتقد هستند ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۳    
اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی رابط بین تشکل های صنفی و انجمن ها و اتحادیه ها با دولت و حتی مجلس شورای اسلامی است ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۳    
جراحی اقتصاد کشور که تاکنون مهجور مانده و به تبع آن وضعیت اسفناکی را برای اقتصاد ایران رقم زده، موضوعی است که سال ها دولتمردان بر آن تاکید دارند؛ ولی تا این زمان ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۰    
معاون فنی شورای عالی نظام پرستاری کشور گفت: ساعت کار پرستاران در مناطق مختلف کشور کاهش پیدا می کند.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۰    
رئیس هیات مدیره شرکت کازرون دز دشت (KDD)، از افتتاح معدن سرب وروی مهدی آباد خبر داد .
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۰    
افرادی که به اتاق ورود پیدا می کنند، باید به قوانین داخلی اشراف داشته باشند و موقعیت ها را خوب رصد کنند. اتاق بازرگانی با جمع نمایندگان و مشارکت کمیسیون ها موفق خواهد شد
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۰    
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: مداخله دولت در اتاق بازرگانی هم به دعوت بخش خصوصی صورت گرفته و هم بخش هایی از دولت که علاقمند به این مداخله هستند منتها نتیجه این دخالت برای اتاق ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۷    
پدرام سلطانی گفت: ایفای مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، یکی از اهداف ائتلاف برای فرداست و ما به بهانه روز درخت کاری خواستیم این حرکت نمادین را در راستای احترام به محیط زیست و مسئولیت های اجتماعی ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۷    
یک عضو فعلی هیات نمایندگان اتاق ایران و نامزد انتخابات پیش رو مدعی شده که کاندیداها برای جذب و کشاندن فعالان بخش خصوصی به پای صندوق رای، بیش از یک میلیون تومان هزینه کرده اند.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۴    
مقیمی گفت: حمل و نقل، بعد قطعی و قابل تامل در جابه جایی و رسیدن به بازار هدف است و اتاق بازرگانی می تواند در این زمینه با نظرات کارشناسی راهکارهایی را اراده دهد.
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۱    
به تازگی خبر تجمع صنفی معلمان در چند شهر کشور بسیار مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است. ماجرا هم از این قرار بود که گروه هایی از معلمان در دهم اسفند ماه ...
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۱    
بهای نفت و فلزات گرانبها امروز شنبه 16 اسفند با نوسان و کاهش قیمت قابل توجه همراه بود. به گزارش افکارنیوز ، بهای نفت و فلزات گرانبها امروز شنبه 16 اسفند با نوسان همراه بود .
شهر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۲    
پرسپولیس چگونه متحول شد که در آسیا با 6 امتیاز از دو دیدار مدعی اول صعود شده است؟ پاسخ این پرسش به درخشان کمک می کند تا پرسپولیس بهتری بسازد و آبروی از دست رفته در لیگ برتر را برگرداند.
  • ۱