جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۲:۰۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 10 فروردین 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 فروردین 1396 شعار سال 2 فروردین 1396 شعار سال 3 فروردین 1396 شعار سال 4 فروردین 1396 شعار سال 5 فروردین 1396 شعار سال 6 فروردین 1396 شعار سال 7 فروردین 1396 شعار سال 8 فروردین 1396 شعار سال 9 فروردین 1396 شعار سال 10 فروردین 1396 شعار سال 11 فروردین 1396 شعار سال 12 فروردین 1396 شعار سال 13 فروردین 1396 شعار سال 14 فروردین 1396 شعار سال 15 فروردین 1396 شعار سال 16 فروردین 1396 شعار سال 17 فروردین 1396 شعار سال 18 فروردین 1396 شعار سال 19 فروردین 1396 شعار سال 20 فروردین 1396 شعار سال 21 فروردین 1396 شعار سال 22 فروردین 1396 شعار سال 23 فروردین 1396 شعار سال 24 فروردین 1396 شعار سال 25 فروردین 1396 شعار سال 26 فروردین 1396 شعار سال 27 فروردین 1396 شعار سال 28 فروردین 1396 شعار سال 29 فروردین 1396 شعار سال 30 فروردین 1396 شعار سال 31 فروردین 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۲۵    
روستای اسطرخی با طبیعتی چشم نواز وآبشاری زیبا گردشگران زیادی را جذب می کند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۰:۲۰    
یکی از منحصر به فردترین و جذاب ترین دیدنی های هر شهری بافت قدیمی آن شهر است که بخش مهمی از خانه ها، بازارها و حتی مکان های مذهبی را به خود اختصاص می دهد و با مراجعه به این بافت های قدیمی از نزدیک می ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۵    
غارهای خیره کننده و اسرارآمیز تنها در افسانه ها یا فیلم های ترسناک پیدا نمی شوند، بلکه خیلی از آن ها را می شود در بکرترین مناطق طبیعی یافت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات اشتغال زایی باید در عرصه رونق تولید و اشتغال کشور پرداخت گردد تا زمینه برای تحقق شعار سال فراهم شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۲    
معاون فرماندار زیرکوه گفت: 482 نفر برای نامزدی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان مرزی ثبت نام کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۲    
بررسی های دقیق باستان شناسی در دهستان های گلشن و نخلستان شهرستان طبس که دارای آثار و شواهد تاریخی بسیاری است، از چند روز پیش با سرپرستی یک دانشجوی دکتری باستان شناس ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۷    
فرماندار قاین گفت:729نفربرای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قاینات ثبت نام کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۰    
استان چهارمحال و بختیاری، سرزمین رویاها، سرزمین آب و آیینه و برف و آفتاب، سرزمین دلیران، سرزمین آستاره ها و چشمه ساران زلال، سرزمین رودهای خروشان و جنگلهای سرسبز، سرزمین دشت های زیبا و کوهساران بلند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۰    
سفر استاندار استان چهارمحال و بختیاری و حضور وی به همراه نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به همراه جمعی از معاونان استاندار و مدیران کل ادارات و نهادهای دولتی استان در جمع مردم گهرو ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۰    
شهرستان کیار را باید دیار چشمه ساران، تالاب ها و پرندگان مهاجر، سرزمین آبشارها و سرچشمه رودهای خروشان خواند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۷    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از ساماندهی کارتن خواب ها در حاشیه بزرگراه صیاد شیرازی و همچنین انتقال و دفع پسماند بیمارستان امام حسین(ع) خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۷    
گزارشگر محبوب تلویزیون در عجیب ترین شرایط ممکن در بازی ایران و چین به ورزشگاه آزادی رسید و اتوبان را ورود ممنوع رفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۰    
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: بنا براعلام وزارت کشور روستای امامزاده باقر(ع) از نظر تعداد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستا در کشور سوم است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۰    
روزنامه رای الیوم نوشت: سفر روحانی به مسکو نشان داد که ایران و روسیه در حال نزدیک کردن هر چه بیشتر روابط راهبردی هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۰    
استاندار بوشهر گفت: شناسایی ظرفیت های تولیدی و اشتغال زایی روستاها مورد توجه قرار دارد که بر این اساس طرح های مهمی در حوزه تولید و اشتغال در روستاهای استان طراحی و اجرا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۲:۵۱    
همه ساله با شروع سال جدید مردم در تعطیلات نوروز به شهرهای مختلف کشور سفر و از مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری بازدید می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای بوشهر می گوید: پارسال برای مصارف مختلف استان از منابع سطحی، زیر زمینی و آبشیرین کن ها نزدیک به 984 میلیون متر مکعب آب برداشت شد که بخش کشاورزی با مصرف 808 میلیون متر مکعب ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
وزیر نفت با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل فازهای پارس جنوبی و افزایش برداشت از این میدان مشترک، گفت: تحول بزرگی در پارس جنوبی شاهد هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۷    
اگرچه کمیسیون اروپا تصمیم گرفته تعرفه های موقتی برای واردات فولاد از کشورهایی همچون ایران را اعمال نکند، اما ممکن است برخی کشورها را به عنوان ناقض مقررات و تلاش برای دامپینگ معرفی کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۲    
استان بوشهر از جمله استان های مهم جنوب ایران است که از نظر تاریخی، طبیعی، فرهنگی و اجتماعی دارای جاذبه های متعددی است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۷    
حجت الاسلام مهدوی: روستائیان ساکن دهدشت در زمینه اشتغال و تولید در وضعیت ضعیفی به سر می برند و یکی از دلایل مهاجرت آنها به تهران و کرج عدم اشتغال است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۵    
رئیس پلیس فتای ناجا گفت: مدت پیگیری و کشف جرائم اینترنتی در کشورمان نزدیک به 15 روز و 31 روز کمتر از استاندارد اینترپل (پلیس بین الملل) است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۲:۱۵    
ساخت سکوی فازهای 22 تا 24 و 13 پارس جنوبی در شرکت صدرا بیش از 80 درصد پیشرفت دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۱:۳۵    
سخت ترین سؤالی که متخصصان اطفال همیشه در معاینات از نوجوانان می پرسند، راجع به افسردگی و خودکشی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۱:۲۵    
حجت الاسلام مسعودی: 15 هزار نفر از شهروندان البرزی با حضور در 150 مسجد در اعتکاف رجبیه شرکت می کنند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۱:۲۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال 1396 در حرم مطهر رضوی درباره دو محور اصلی اقتصاد و انتخابات به سخنرانی پرداختند و به نکات مهم و متعددی اشاره کردند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۱:۰۰    
قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران از افزایش ساعت مسافرگیری خط 5 در روزهای 12 و 13 فروردین خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۱:۰۰    
مطالعه ای جدید نشان داده است که بسیاری از محبوب ترین برندهای لاک ناخن بسیار بیشتر از آن چه به نظر می رسد می توانند مضر باشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۵    
عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز اظهار کرد: بر اساس تقویم زمانی انتخابات پنجمین دوره شورهای اسلامی شهرها و روستاهای کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اصلاح قانون نظام بانکی تا چهارماه آینده خبر داد و گفت: تا پایان شهریور، قانون مالیات بر ارزش افزوده را در اختیار فعالان اقتصادی قرار خواهیم داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا گفت که در صورت عدم حمایت جمهوریخواهان محافظه کار از دستورکار پیشنهادی وی، جمهوریخواهان باید در انتخابات میان دوره ای 2018 با آنان مقابله نمایند .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد که مقامات واشنگتن از تمرکز بر سیاست حذف بشار اسد از ساختار قدرت در کشور جنگ زده سوریه عقب نشینی کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
علیرضا زاکانی در بیانیه پنجم خود به نقد مبانی فکری و عملی دولت های پیشین و کنونی (دولت های سازندگی، اصلاحات، مهرورزی و اعتدال) پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
سردار مسعود منفرد گفت: حضور چشمگیر روزانه 1100 دستگاه خودرو و موتورسیکلت گشت پلیس آگاهی در سراسر کشور امنیت پایداری را ایجاد کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
عضو انجمن فیلسوفان آمریکا می گوید استیو بانون - معلم عقیدتی ترامپ- بدون توجه به نقش اساسی مسلمانان در غرب، بر تهدید بودنِ شرقِ مسلمان برای کشورهای غربی تأکید دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۵    
بانک خلق ترکیه ضمن رد اتهامات درباره دور زدن تحریم های ایران، تاکید کرد تمام تراکنش های بانکی که انجام داده اند با قوانین بین المللی مطابقت دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۵    
مطالعات نشان داده اند که میزان بیش از اندازه قند می تواند در ترمیم کلاژن، پروتئینی که ظاهر شاداب و انعطاف پذیری پوست را موجب می شود، اختلال ایجاد کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۵    
وزیر دفاع در واکنش به ادعاهای فرماندهان نظامی آمریکا گفت که آمریکایی ها بهتر است برای کشورهای منطقه ایجاد مزاحمت نکنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۵    
علیرغم مخالفت های آشکاری که با حضور دختر ترامپ در کاخ سفید وجود دارد، وی به عنوان مشاور پدرش منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۵    
یک زن ایرانی که با ویزای معتبر وارد آمریکا شده بود توسط ماموران اداره مهاجرت آن کشور زندانی شده است. مقامات محلی ارتباط این اقدام با فرمان مهاجرتی دونالد ترامپ را تکذیب کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۵    
بانوان اعزامی به مسابقات آزاد چین به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی یک سال محروم شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۵    
این پناهجویان شامل پناهجویان سوری در کشورهای ترکیه، لبنان، ارددن، عراق و مصر است/ بحران و جنگ داخلی در سوریه که هم اکنون در سال هفتم قرار دارد تاکنون 320 هزار کشته برجای گذاشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۵    
رئیس مجلس گفت: کشور ایران در منطقه پر تلاطم غرب آسیا امن ترین کشور است و حفظ این امنیت مستلزم تداوم هوشیاری است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۰    
سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: در رابطه با پایان نامه های تقلبی، رای به تجدید دفاع و ارائه پایان نامه است و دانشجو در این صورت موظف خواهد شد که دوباره پایان نامه تدوین کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۰    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش روند ساماندهی و نظارت بر بوفه های مدارس را تشریح کرد و گفت: از 107هزار مدرسه سراسر کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۰    
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: اقدامات دولت ترامپ درقبال گروه تروریستی-تکفیری داعش و دیگر مسائل نشان داده که دولت امریکا هنوز فاقد هرگونه استراتژی نظامی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۰    
دولت آمریکا فروش هواپیماهای جنگنده F- 16 را به بحرین مجاز اعلام کرد. طرح فروش این جنگنده ها در دولت پیشین تدوین شده بود ولی به دلیل مسائل و انتقادها از وضعیت حقوق بشر در بحرین، عملی نشده بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۰۵    
یک قاضی هاوایی تعلیق فرمان رئیس جمهور آمریکا، برای ممنوعیت ورود اتباع 6 کشور مسلمان را تمدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۰۵    
وزیر یمنی با بیان اینکه دولت یمن هیچ گونه سازشی را که ضربه به استقلال و شرافت ملت باشد، نخواهد پذیرفت، گفت: پیش بینی می شود جنگ یمن برای مدت طولانی تری ادامه داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۰    
اقدام نخست وزیر انگلیس برای امضای نامه مربوط به آغاز رسمی روند خروج کشورش از اتحادیه اروپا و تقدیم آن به رئیس شورای اروپا واکنش مقامات کشورهای این قاره را به همراه داشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۰    
سرباز پاسگاه کوله سنگی که در جریان تصادف اتوبوس با برجک نگهبانی، به شدت مجروح شده بود، به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۰    
رئیس جمهوری مصر با پذیرش دعوت پادشاه عربستان به این کشور سفر میکند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۰    
تعداد 12 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای سرگشاده با ارائه پیشنهاد راه اندازی کمپین انصراف خواستار کناره گیری برخی از داوطلبان اصلاح طلب کاندیداتوری در انتخابات شوراهای شهر و روستا شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: اگر بتوانیم توده سرطان سینه را زود تشخیص دهیم به طور قطعی درمان می شود و جای نگرانی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۰    
اجرای طرح رئیس جمهور آمریکا برای احداث دیوار در مرز این کشور و مکزیک، احتمالا به دلیل عدم تامین به موقع بودجه آن در کنگره با تاخیر مواجه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۰    
آکادمی نوبل اعلام کرد که باب دیلن سرانجام همین آخر هفته در استکهلم جایزه نوبل ادبیات را دریافت خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۰:۱۰    
سرمربی تیم ملی کشورمان در مصاحبه تفصیلی با مجله فور فور تو انگلیس به مقایسه ال کلاسیکو با دربی تهران پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۰:۰۰    
وزیر نفت گفت: با افتتاح و بهره برداری از فازهای جدید گازی در منطقه پارس جنوبی، برداشت ایران از این منطقه گازی با قطر برابر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۰:۰۰    
وزیر اطلاعات رژیم اشغال گر قدس گفت جهان عرب باید با اسرائیل همکاری کند تا به چالش های استراتژیک منطقه شامل ایران پاسخگو باشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۵    
صداپیشه عروسک مارال در خندوانه گفت: از همان ابتدا که پیشنهاد و طرح این چهار عروسک را به ما دادند، خودمان می دانستیم که با جناب خان مقایسه خواهیم شد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۵    
وزیر سابق نفت گفت: دولت نباید از دایره پاسخ گویی خارج شود و روحانی باید در قبال تحقق 110 وعده اقتصادی داده شده، فعالیت خود را تشریح کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۵    
عضو پارلمان سوریه، حمله آمریکا به سدهای فرات و تشرین را در راستای توطئه این کشور برای نابودی زیرساخت ها و نابودی اقتصاد سوریه دانست و گفت: عدم پذیرش دی میستورا در دمشق ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه هنوز از ورود قاچاق به کشور جلوگیری نشده است و ارزیابی مثبتی در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی نیست اعلام کرد قاچاق 25 میلیارد دلاری اکنون به مرز 35 میلیارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۵    
با پایان یافتن سال 95، معوقات فرهنگیان که پیش تر قول پرداخت آن از سوی مسؤولان داده شده بود، پرداخت نشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۵    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه هم اکنون ترافیک پرحجمی در هر 2 باند محورهای هراز و کرج-چالوس و باند شمالی آزادراه های تهران-کرج و کرج-قزوین وجود دارد اعلام کرد در محور ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۵    
دشمن شناسی از پیش نیازهای قطعی دست یابی به امنیت، استقلال و پیشرفت است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با تحلیل کارنامه تجارت خارجی کشور در سال 95، از قطع وابستگی واردات به ارزهای نفتی خبر داد و گفت: واسطه ها از واردات کالاها به ایران کنار زده شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
سازمان بین المللی مهاجرت اعلام کرده است در دو ماه نخست سال جاری میلادی 366 مهاجر که قصد سفر به اروپا را داشته اند در دریای مدیترانه کشته شدند. آماری که البته نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه آنچنان که شایسته اقتصاد ایران بوده سیستم بانکی ما رشد نکرده و در این رابطه چالش ها و مشکلاتی داریم، گفت: امروز فولاد تولید ایران به اروپا صادر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
سخنگوی وزرات امور خارجه کشورمان به بیانیه پایانی نشست سران اتحادیه عرب واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
یک کارشناس اقتصادی گفت: دلیل اینکه بازار ارز با یک روند با ثباتی پیش می رود، دخالت دولت است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
یکی از ویژگی های تاریخی استان قزوین، واقع شدن نخستین خیابان طراحی شده در ایران در آن است که در زمان صفوی احداث شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
مرور تجربه چند دهه گذشته ایران نشان می دهد هیچ دولتی در هیچ مقطعی نتوانسته به تنهایی از پس تحقق برنامه ها و شعارهای خود در حوزه اقتصاد برآید و بخش خصوصی یا همان مردم را نادیده بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
سید حسین موسویان در مقاله ای برای المانیتور در خصوص تنش های میان شورای همکاری خلیج فارس و ایران نوشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
جمعی از دانشجویان یکی از دانشگاه های کانادا با سرگذاشتن روسری، برای نخستین بار حجاب اسلامی را تجربه کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: آمریکا که علیه تروریست ها برپایه توجه به منافع ملی خود اقدام می کند، ناقض معیارهای بین المللی و مداخله کننده در امور داخلی کشورهای دیگر است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
نوشتاری از آیت الله شهید سید محمدباقر صدر از کتاب امامان اهل بیت درباره امام محمدباقر(ع)
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
افرادی که متقاضی فرزند خواندگی هستند می توانند نسبت به سرپرستی کودکان بی والد اقدام کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
غلام حسین حسنتاش با تاکید بر این که دولت باید بیشتر به بهره وری از مخازن مشترک توجه کند، عملکرد سه سال گذشته وزارت نفت را بررسی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد، حضور معاون وزیر خارجه ایران در یکی از اجراهای نمایش مانوس را که روایتی مستند از پناهجویان ایرانی در استرالیا است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
تغییر چهره آدم ها چنان تدریجی شکل می گیرند که بندرت جزئیات شان را به خاطر می سپاریم. ولی تغییر چهره لیونل در یادمان ماند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
مرحله نخست طرح ملی دولت الکترونیک که به منظور تسهیل خدمت رسانی، شفاف سازی کارها و جلوگیری از بروز فساد در دستگاه های اداری کشور همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی بزودی به بهره برداری می رسد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
دو عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به انصراف رحمت اله حافظی از کاندیداتوری در انتخابات دوره پنجم شورای شهر تهران ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
رییس جمهور روز پنجشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات ارشد محلی وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
شبنم رحمتیان، همسر افشین یداللهی پس از 15 روز بستری بودن در بیمارستان، صبح امروز درگذشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
فیلم سینمایی سه بیگانه که این روزها با حواشی اکران شده است، به گفته یکی از تهیه کنندگانش فروش خوبی داشته و این استقبال به دلیل فضای گرم و مفرح آن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
سوء مدیریت در سیاست خارجی می توانست هزینه های امنیتی غیرقابل برگشتی برای ایران رقم بزند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
تغییر الگوی کشت 90 روستا در ایران با همکاری ژاپنی ها، افزایش 6 سانتی متری تراز آب دریاچه ارومیه، اجرای برنامه های توافق نامه پاریس، بیداری محیط زیستی حاکمیت و ملت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
غفوری فرد می گوید: کسانی بودند که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند و به عنوان رجل سیاسی و مذهبی هم شناخته شدند اما برای انتخابات مجلس شورای اسلامی صلاحیت آنها رد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۰    
پلیس آمریکا توانست راننده زن خودرویی که تلاش داشت خود را به محوطه ساختمان کنگره این کشور برساند دستگیر کند که در جریان این عملیات تیراندازی نیز صورت گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۷    
تونل نور در خیابان بهشتی نژاد واقع در خیابان باغ گلدسته کنار استانداری اصفهان ایجاد شده است.امسال میزبانی متفاوتی داریم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۷    
مسجد جامع نایین اصفهان در دوره آل بویه بنا شد، این مسجد از معدود مساجدی است که کمتر دچار تغییر، تحولات و دستخوش روزگار شده و شکل اولیه خود را حفظ کرده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۷    
می توان بازیگران را بیمه کرد و زمانی که نیاز به کمک دارند در قالب ردیف های بودجه ای و بصورت قانونی کمکشان کنیم شاید هم بتوان به هنرمندی کمک کرد تا سرپناهی داشته باشد که بعد از مرگش افشا نشود آقا یا ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۷    
این روزها خانواده ها نه تنها کودکان خود را از استفاده از تلفن های همراه منع نمی کنند که استفاده از این تکنولوژی را برای آنهاT نوعی افتخار هم می دانند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۷    
حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در نشست خبری پایان سال به ایراد سخن پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۰:۳۳    
پارلمان اسکاتلند به برگزاری همه پرسی جدایی از بریتانیا رأی مثبت داد.