چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 5 مهر 1398 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 31 فروردین 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1398 شعار سال 31 خرداد 1398 شعار سال 1 تیر 1398 شعار سال 1 مرداد 1398 شعار سال 31 شهریور 1398 شعار سال 30 آبان 1398 شعار سال 30 آذر 1398 شعار سال 30 دی 1398 شعار سال 30 بهمن 1398 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 1 مهر 1398 شعار سال 2 مهر 1398 شعار سال 3 مهر 1398 شعار سال 4 مهر 1398 شعار سال 5 مهر 1398 شعار سال 6 مهر 1398 شعار سال 7 مهر 1398 شعار سال 8 مهر 1398 شعار سال 9 مهر 1398 شعار سال 10 مهر 1398 شعار سال 11 مهر 1398 شعار سال 12 مهر 1398 شعار سال 13 مهر 1398 شعار سال 14 مهر 1398 شعار سال 15 مهر 1398 شعار سال 16 مهر 1398 شعار سال 17 مهر 1398 شعار سال 18 مهر 1398 شعار سال 19 مهر 1398 شعار سال 20 مهر 1398 شعار سال 21 مهر 1398 شعار سال 22 مهر 1398 شعار سال 23 مهر 1398 شعار سال 24 مهر 1398 شعار سال 25 مهر 1398 شعار سال 26 مهر 1398 شعار سال 27 مهر 1398 شعار سال 28 مهر 1398 شعار سال 29 مهر 1398 شعار سال 30 مهر 1398 
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۲:۵۰    
جهان ساز مجموع نیاز سالیانه چای کشور را 100 هزارتن اعلام کرد و افزود: در صورت تحقق تولید 26 هزارتن چای خشک، مابقی نیاز کشور باید از طریق واردات تامین شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۲    
قلب یک زن 35 ساله تبریزی که دچار مرگ مغزی شده بود، جمعه (5 مهر) از طریق اورژانس هوایی به تهران منتقل شد تا در بیمارستان شهید رجایی به یک دختر 12 ساله پیوند زده شود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۰    
نایب رئیس انجمن علمی آسیب شناسی ایران، در ارتباط با اعتراض جامعه آزمایشگاهیان به تاسیس شبکه های آزمایشگاهی در کشور، توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۰:۳۰    
رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت:هیچ رودخانه ای در شمال کشور نداریم که موجود زنده داشته باشد؛ زیرا پسماندهای زباله ها شیرابه هایی را وارد رودخانه ها کرده که موجود زنده را از بین برده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۲    
هرچند فروشندگان قارچ گانودرما در فضای مجازی با تبلیغات اغواگرانه، سعی در فریب بیماران دارند، اما سخنگوی سازمان غذا و دارو اعطای هرگونه مجوز دارویی و درمانی به این محصولات را تکذیب می کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۲:۵۱    
موضوع واردات خودروهای روسی به کشور جدی است؛ چرا که در گذشته هم واردات و استفاده از خودروهای چینی موضوع غیرقابل باوری بود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۰    
قطر پیش تر هم اعلام کرده بود برای مسابقات جام جهانی باشگاه ها در سالهای 2019 و 2020 میلادی که قرار است به میزبانی این کشور برگزار شود، نوشیدن الکل آزاد خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۱    
مدیرعامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان به اتهام مشارکت در مفاسد اقتصادی بانک سرمایه، فرایند فعالیت این صندوق را به قهقرا برد و سبب نارضایتی و اعتراضات تعداد بیشماری از فرهنگیان شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۲    
آیا چیزی بدتر از در راه ماندن با خودرویی خراب وجود دارد؟ خب جدای از این مشکل، نشتی مرموز از زیر خودرو می تواند به اندازه هزینه تعمیر آن استرس زا باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۰    
سفیر پیشین ایران در چین با بررسی رابطه پکن و تهران معتقد است که این ارتباط به نفع ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۱    
فرمانده گردان تکاوران نیروی دریایی بوشهر در دوران دفاع مقدس می گوید: شواهد نشان می داد که جنگی در راه است که ممکن است فردا باشد یا یک ماه دیگر، گزارش را مقامات دادیم ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
محمود حجتی که به قزاقستان سفر کرده است در نخستین روز حضور خود با ساپارخان عمراف وزیر کشاورزی قزاقستان دیدار و راه های توسعه همکاری دو کشور را مورد بررسی قرار دادند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۲    
آمریکا به تازگی یک سامانه بزرگ سلاح ریزموج طراحی کرده که قرار است برای آسیب به پهپادها در خارج از کشور استفاده شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۱    
سفر اربعین با سایر سفرها متفاوت است بنابراین نیاز است تا زائران به نکات زیر توجه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۲    
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: فلج بل معمولا در زنان باردار و افراد دیابتی بیشتر دیده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۱    
پیروزی ایران در عملیات ثامن الائمه موجب صورت بندی استراتژی نظامی ایران به عنوان کانون تحولات جنگ پس از تجاوز عراق شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۳:۰۲    
نصراللهی گفت: تفاوت روزنامه نگاری علم با سایر انواع روزنامه نگاری در این است که نگاه تک بعدی به موضوع و عناصر و ارزش های خبری ندارد، بلکه مطالبات مردم، نیازها ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۳:۰۲    
دهه پیش رو آینده دراماتیکی را برای کشورهای اروپایی و آمریکایی رقم خواهد زد و با توجه به پیش بینی کارشناسان، آینده اقتصاد جهانی توسط کشورهای آسیایی رقم خواهد خورد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۳:۰۲    
علم بهتر است یا ثروت؟ این سئوال قدیمی هنوز سئوالی پرتکرار تلقی می شود اما سئوالی که حالا می توان برایش پاسخی درخور یافت این است، چه کسانی از نردبان علم به ثروت رسیدند؟
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۳:۰۲    
یک تحلیلگر سابق سیا در ضمن یادداشتی اذعان کرد عربستان سعودی ناتوان تر از آن است که بتواند به تنهایی به رویارویی نظامی با ایران بیندیشد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۳:۰۲    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی، گفت: مدون کردن طب جنگ و دفاع مقدس کار بسیار اساسی و مهم است که می تواند هم درسی برای آیندگان باشد و هم زحماتی که کشیده شده در تاریخ خواهد ماند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۳:۰۲    
استاد اقتصاد دانشگاه علامه گفت: در روزهای اخیر یک کار پژوهشی منتشر شده که در آن قیمت تمام شده ارزی 10 قلم کالای اساسی وارداتی مردم با قیمت فروش به مصرف کننده را مقایسه کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۳:۰۲    
فرماندار گیلانغرب گفت: 20 هکتار از مراتع مشجر این شهرستان در ارتفاعات سرکش در آتش سوخت.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۳:۰۲    
استاندار خوزستان گفت: کانون های ریزگرد استان به تدریج به مزارعی برای کشت محصولات به صورت شورورزی تبدیل خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۳:۰۲    
امروزه خلیج فارس با آلودگی های نفتی متعددی درگیر است و سالانه تخلیه نفت و سایر مشتقات نفتی در این اکوسیستم ارزشمند به دلایل مختلف بر تنوع زیستی غنی خلیج فارس تاثیرات نامطلوبی بر جای می گذارد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۲۲    
رسانه های روسیه از سفر قریب الوقوع بیژین زنگنه ،وزیر نفت ایران به این کشور در طول هفته انرژی در مسکو خبر داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۲۲    
جبار علی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: در آیین نامه ارتقاء، برای اساتیدی که در حوزه فناوری و صنعت فعال هستند امتیازات خاصی را در نظر گرفته ایم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۰    
سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق، ضمن سفر به امارات عربی متحده با محمد بن زاید آل نهیان ، ولیعهد ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح امارات دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۰    
مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: وزارت علوم در جهت حمایت از طرح های دانشجویان تحصیلات تکمیلی گرنت های پژوهشی، فناوری و آزمایشگاهی ارائه می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۰    
نشریه فارین پالیسی خبر داده است که مقامات آمریکایی به محمدجواد ظریف اجازه دیدار با نماینده دائم ایران در سازمان ملل - که در بیمارستان بستری است - را نداده اند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۰    
، غلامحسین اسماعیلی در گفت وگو با صداوسیما گفت: موضوع درباره یکی از شرکت های تجاری زیرمجموعه شستا بود که از ابواب جمعی این سازمان است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۰    
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره اینکه تاکنون مسئولی ترور بیولوژیک شده است؟ گفت: دو موردی مطرح شد که نمی خواهم اسم آن را ببرم، این دو مورد را کامل بررسی کردیم ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۱    
روابط عمومی بهزیستی اعلام کرد: کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی درباره آزار و اذیت کودکان، مربوط به خارج از کشور است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۲    
رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: به مدیرکل محیط زیست استان خراسان رضوی اعلام کردیم که تکلیف باغ وحش مشهد را مشخص کند و قرار شد حداکثر تا سه ماه آینده تعیین تکلیف شود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۰    
کسانی که در جلسه می نشینند بعضا با ادبیات و شاکله ی سبد معیشت آشنا نیستند و نمی دانند قانونگزار به صراحت اعلام کرده سبد معیشت چون از جنس دستمزد است باید همه موارد آن ذیل شورای عالی کار بحث شود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تقبیح رویکرد مخرب و یکجانبه آمریکا و تلاش آن کشور برای تغییر قواعد پذیرفته شده نظام بین الملل ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۲    
استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با مقایسه آمار گمرکات ایران با طرف های تجاری خارجی متوجه شدیم ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: عملیات پایش و پاک سازی آلودگی سواحل جزیره خارک (آب های خلیج فارس) در اثر لکه های نفتی وارد سومین روز شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۰    
گویی قرار نیست دریاچه خزر روز خوش ببیند. یک روز خشکی و کم آبی، روز دیگر آلودگی میکربی و صنعتی و حالا زمین خواری ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۱    
بذرپاش گفت: با قاطعیت می گویم بنده نه یک ساعت، که حتی یک دقیقه هم در این حوزه فعالیتی نداشته و ندارم ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۱    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اخذ شهریه های 40 میلیونی در برخی مدارس غیردولتی واکنش نشان داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در نیمه نخست سال جاری علی رغم تحریم های بی سابقه دشمنان، بیش از 19میلیارد دلار به منظور واردات کالاهای اساسی و ضروری تولید و مصرف تأمین ارز انجام شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۱    
20 کشور شامل فرانسه، انگلیس و هند توافقنامه ای را در مقر سازمان ملل متحد امضا کردند که هدف آن متوقف کردن انتشار اخبار دروغین و جعلی است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۲    
بسیاری از کاربران اینستاگرام زمانی که بلاک می شوند، درخواست می کنند که برایشان کامنت انگلیسی بگذارید، در حالی که این کار هیچ تاثیری در رفع بلاک ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۲    
همان سالی که ما این جا [کیش] آمدیم ساواک این جا را از شیوخ محلی به نهصد هزار تومان خریده بود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۰    
رئیس قوه قضائیه صبح امروز در مقبرةالشهداء کلکچال حضور یافت و با قرائت فاتحه و قرآن یاد و خاطره شهیدان سرافراز را گرامی داشت.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۰    
خشونت علیه رانندگان وسایل نقلیه عمومی به مشکلی در ایتالیا تبدیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۳:۵۰    
بانوی پاراتیرانداز تیم ملی گفت: هیچ وقت روانشناس در اختیارم قرار داده نشده، یکی از معضلات اصلی ورزشکاران ما بحث روحی و روانی است و اگر مشکل حل شود درصد زیادی به شانس مدال آوری شان اضافه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۳:۵۰    
مدیر تحقیق و توسعه یک شرکت دانش بنیان گفت: طی چند سال اخیر سامانه های دارورسانی تزریقی در کشور، پیشرفت قابل توجهی داشته اند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۳:۵۰    
عیسی امینی، رئیس کانون وکلای مرکز در صفحه اینستاگرامی خود با اعتراض به طراحی نشان لباس مرکز وکلای قوه قضاییه اظهار کرد این نشان ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۳:۵۰    
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: نیاز های ارزی وزارت علوم در مجموعه ای جمع بندی و به بانک مرکزی ارائه شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۳:۵۰    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: برخی از شهرهای کشور به دلایل امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مناطق ممنوعه برای حضور اتباع هستند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۳:۵۰    
حدود ده ماه به شروع المپیک 2020 توکیو مانده و ورزشکاران و تیم های ملی ورزشی برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۳:۵۰    
عزلتی مقدم، معاون پیشین اداره سیاسی سپاه می گوید: قاطبه فرماندهان اولیه سپاه تقریبا نظرشان عوض شده است. اگر با آقای رضایی هم به طور خصوصی صحبت کنید حرف های دیگری می زند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۳:۵۰    
عبدالناصر همتی و فرهاد دژپسند در خصوص آئین نامه ساختار و تشکیلات مرکز اطلاعات مالی که در هیات وزیران به تصویب رسیده است، به ارائه پاره ای از توضیحات پرداختند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۳:۵۰    
مرتضی الویری با بیان برخی طرح هایی که شورای عالی استان ها با همکاری سایر مراجع به مجلس ارسال کرده از طرحی مستقل برای پرداخت حق الجلسه شورای شهرستان و شورای بخش خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۱:۵۰    
کانال تلگرامی رسانه ی کارکنان جهاد دانشگاهی کشور در یادداشتی بدون نام درباره ی پژوهشکده فرهنگ هنر و معماری این سازمان نوشت:آنچه بر سر پژوهشکده فرهنگ هنر و معماری آوردند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۱:۳۲    
یک برنامه ساز صداوسیما می گوید صداوسیما بیشتر از آنکه برنامه ساز داشته باشد، کارمند ستادی دارد. منتقدین صداوسیما نمی گویند بودجه صرف کارمندان می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۳۲    
سخنگوی سازمان غذا و دارو درمورد تبلیغات خواص درمانی و واقعیت فواید قارچ گانودرما توضیح داد.دکتر کیانوش جهانپور گفت: قارچ گانودرما از هزاران سال پیش در طب سنتی آسیای شرقی مورد استفاده بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۳۲    
علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس برای تشکیل وزارت بازرگانی گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۲    
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) درباره بازماندن سه میلیون و پانصد هزار کودک یمنی از ادامه تحصیل به سبب پیامدهای ادامه جنگ افروزی سعودی ها و متحدانشان هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۲    
یکی از معاونان سازمان تامین اجتماعی به اتهام واردات گوشی موبایل با ارز 4200 تومانی ویژه واردات تجیزات پزشکی، بازداشت شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ دستورالعمل نظارت بر فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر توسط وزیر کشور خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۲    
نخست وزیر پاکستان با رد هرگونه شایعه درخصوص برقراری روابط میان اسلام آباد با تل آویو، تاکید کرد که سیاست کشورش مبنی بر به رسمیت نشناختن اسرائیل، تغییر نکرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در حالی معتقد است اگر استیضاح شود، بازارهای سهام سقوط خواهند کرد که سرمایه گذاران با اعلام رسمی آغاز فرآیند تحقیقات استیضاح ترامپ توسط نانسی پلوسی، مضطرب شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۲    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در توییتی مدعی شد: ایران از من خواست تا برای ملاقات، تحریم های علیه شان را بردارم. من نیز پاسخ منفی دادم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با تأکید بر اینکه تهران خواستار جنگ با آمریکایی ها یا هیچ کس دیگری نیست، اظهار داشت که موضع ایران یک موضع دفاعی است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۲    
وزیر دفاع گفت: دشمنان بدانند چند سال آینده با قطع خام فروشی نفت و تحول در حوزه اقتصادی، توطئه های آنان در این جنگ ناخواسته و ظالمانه با شکست مواجه خواهد شد و انشاءالله همانند قدرت دفاعی تبدیل به یک ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۲    
ساعتی پیش لاشا تالاخادزه در رقابت های جهانی وزنه برداری موفق به شکستن رکورد حسین رضازاده در دو ضرب و مجموع شد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۲    
بازهم فضای مجلس میدان تندروی برخی نمایندگان نزدیک به پایداری شده است، اینبار نه یک نماینده اصلاح طلب از فراکسیون امید مخاطب این تخریب هاست نه دیگرانی چون مطهری ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
احمدرضا لاهیجان زاده اظهار داشت: از مدتی قبل طرحی با مشارکت بخش عمرانی سازمان ملل و دولت جمهوری اسلامی ایران برای احیای تالاب ها شروع شده که دریاچه ارومیه و چند تالاب اقماری آن در آذربایجان غربی یکی ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
دیوار بیرونی سفارت ایتالیا میزبان پروژه هنر شهری فرصتی برای اتحاد است. 2 هنرمند ایرانی و ایتالیایی روی بوم های نقاشی، نزدیکی فرهنگ ایرانی و ایتالیایی را ترسیم کردند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
محسن قائمی نسب مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا جلوگیری از تخریب ویلای داماد یکی از مسئولان کشور با حکم دیوان عدالت اداری صحت دارد یا خیر اظهار کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو ضمن اعلام قیمت واکسن آنفلوآنزای سه و چهار ظرفیتی امسال، تاکید کرد: حتما واکسن هایی را که در بسته بندی های تکی در جعبه بوده و دارای برچسب اصالت هستند، تهیه کنید.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه هدف اصلی اعلام نرخ نامه جدید، ارائه نان با کیفیت به مردم است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
طبق اعلام سخنگوی انجمن قطعه سازان، با توجه به اینکه همچنان سیاست پرداخت نقدینگی به قطعه سازان مشخص نیست، بازنگری و اصلاح قیمت در قراردادهای قطعه سازان می تواند بسیار کمک کننده باشد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه با اتکای به فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس گزینه های روی میز دشمن را به زیر میز منتقل کرده ایم ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
علیرضا سلیمی در واکنش به انتشار اخباری در خصوص دانشجوی قلابی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی و به دنبال آن طرح موضوع فروش صندلی ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
سخنگوی ستاد تبصره 14 بودجه با اشاره به مراجعه کمتر از 14 هزار سرپرست خانوار به دفاتر پیشخوان برای اعتراض به قطع یارانه، از صرفه جویی 8 هزار میلیاردی، درصورت قطع یارانه پردرآمدها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
امیر دریادار حبیب اللّه سیاری به وجود خط تولید رزم ناو ها در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اکنون کار تولید سه ناوشکن جدید با عناوین دنا ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
منصور حاجی سرپرست، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، درباره ساماندهی کودکان کار خیابانی که تبعه افغانستان و پاکستان هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
عزیزالله مهدیان معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، با اشاره به آخرین وضعیت اوضاع واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل اخیر ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
به دنبال رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر لازم الاجرا بودن آیین نامه اجرایی اصلاحی قانون استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب 1388 ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
جبار باقری در این باره گفت: با توجه به سیاست های انجمن و تعهدی که در زمینه آموزش فرزندان زندانیان و ادامه تحصیل فرزندان آنان و همچنین پیگیری فرزندان بازمانده از تحصیل داده ایم ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۴۲    
محمود عباسی و سید محمد هاشمی ،معاونان وزیران دادگستری ایران و افغانستان در شانگهای بر ضرورت مقابله با قاچاق کودکان به عنوان یک چالش بین المللی تاکید کردند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۴۲    
طرح ایجاد وزارت تجارت و خدمات بازرگانی مغایر با مفاد برنامه ششم توسعه است با این وجود، با اصرار روسای جمهور و مجلس پیگیری می شود؛ البته برای تصویب به آرای دو سوم نمایندگان مجلس نیاز دارد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۳۰    
میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان پس از برتری 2 بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس به جای امیر قلعه نویی وارد نشست خبری شد که البته خبرنگاران حاضر در نشست با اعتراض به این حرکت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۳۰    
سیدجواد هاشمی بازیگر، کارگردان، نویسنده و مجری است که کمتر کسی است بازی های او را در نقش چندین شهید و شخصیت تاریخی به یاد نداشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۳۰    
مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان 2019 در تایلند امروز با برگزاری رقابت های دسته سنگین وزنه پایان یافت.در پایان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان ایران به چهارمی بسنده کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۲    
معاونت درمان وزارت بهداشت طی نامه ای اعلام کرد مرخصی استعلاجی مخصوص آن دسته از مستخدمینی است که به طور طبیعی بیمار شده باشند و اعمال جراحی زیبایی شامل بیماری های طبیعی نشده و مقررات مرخصی استعلاجی ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۰۰    
روز جمعه، پنجم مهر (27 سپتامبر) خبرگزاری آلمان گزارشی در باره آنچه که طی مجمع عمومی یک هفته ای سازمان ملل در رابطه با ایران اتفاق افتاده است منتشر کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۲:۵۱    
گاردین امروز جمعه نوشت: اتحادیه اروپا به طور خصوصی به ایران هشدار داده اگر تهران تهدید خود در خصوص پیش رفتن در برداشتن گام های جدید کاهش تعهدات برجام ادامه دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۲:۵۱    
سیدمحمدعلی میری، کارشناس پژوهشی انجمن اتیسم گفت ؛مهمترین معضل در میان خانواده های دارای کودک اتیسم، عدم هماهنگی میان معلمان و درمانگرهاست.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۲:۵۱    
در دومین نشست از دور چهارم سلسله نشست های منظومه فرهنگ صلح با همکاری مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران و دبیرخانه نشان صلح کودک ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۰:۵۲    
نشست اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور با زنان فعال اقتصادی کشور، سه شنبه دوم مهرماه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۱    
صدام معتقد بود ما مهران را نمی توانیم پس بگیریم برای همین داماد خودش را به آنجا فرستاد، فرماندهی تیپ را به او داد و فکرش را هم نمی کرد که به دست رزمندگان ما به هلاکت برسد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۲    
طرف های اروپایی برجام می گویند در صورتی که ایران قدم های دیگری را برای کاهش تعهدات برجامی خود بردارد، آن ها احتمالا چاره ای جز ترک برجام نخواهند داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۶:۲۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سالانه 400 هزار میلیارد هزینه دولت می کنیم اما نمی توانند یارانه پولدارها را قطع کنند چراکه نتوانستند به شناسایی سه دهک بالا بپردازند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۰    
خطیب جمعه تهران گفت: برخی از این جریانات سیاسی خدا را نمی پسندند و جریان خود را از هر حقی، حق تر می پندارند و رقیب را از هر باطلی باطل تر می دانند و این تعصبات آن ها را کر و کور می کند و در گزینش ها ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۱    
حتی اگر تحریم هم برداشته شود، رنو و پژو دیگر جایی در ایران ندارند؛ این نکته ای است که وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران بارها در سخنانی صریح مورد اشاره قرار داده است ...
  • ۱