پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۵۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شمال نیوز 23 اردیبهشت 1403 - shomalnews.com

شمال نیوز 29 اسفند 1393 شمال نیوز 29 اسفند 1394 شمال نیوز 30 اسفند 1395 شمال نیوز 29 اسفند 1396 شمال نیوز 1 فروردین 1397 شمال نیوز 29 اسفند 1398 شمال نیوز 30 اسفند 1399 شمال نیوز 29 اسفند 1400 شمال نیوز 29 اسفند 1401 شمال نیوز 29 اسفند 1402 شمال نیوز 31 فروردین 1403 شمال نیوز 1 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 2 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 3 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 4 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 5 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 6 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 7 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 8 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 9 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 10 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 11 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 12 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 13 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 14 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 15 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 16 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 17 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 18 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 19 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 20 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 21 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 22 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 23 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 24 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 25 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 26 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 27 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 28 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 29 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 30 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 31 اردیبهشت 1403 
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۲    
هافبک بازیساز تراکتور گزینه استقلال و پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستان است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۳۲    
روابط عمومی فدراسیون گلف نوشت: سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۷    
معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران گفت: همانطور که در خبر ها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال 1403 ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۲    
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۷    
رییس جمهور در حکمی سردار محمدرضا حسنی آهنگر رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی منصوب کرد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از راه اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خردادماه خبر داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس دولت سیزدهم شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۳    
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت خوار ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۸    
شمال نیوز : تصاویری از یک شهروند گرگانی که در اعتراض به کم توجهی به مطالباتش پیراهن خود را در صحن شورا درآورد در فضای مجازی منتشر شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۸    
شمال نیوز : آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه به استان مازندران سفر می کند .
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۹    
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۵۹    
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۱۵    
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از 50 هزار قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۱۵    
طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برندهای مختلف لوازم آرایشی را در پیج شخصی خود انجام می داد، حدود پنجاه هزار نفر فالوئر داشت ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۷:۵۵    
براساس برنامه ریزی سفر های استانی، رئیس جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می کند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۶:۳۵    
مدیرکل صمت مازندران با اشاره به بازدیدهای مستمر در فروردین گفت: 1973 واحد متخلف صنفی، خدماتی و توزیعی شناسایی شدند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۵:۴۵    
فرمانده سپاه کربلای مازندران نسبت به عملکرد شوراها در شهر و روستاهای مازندران هشدار داد و گفت: برخی از دستگاه های نظارتی که وظیفه اصلی نظارت بر شوراها را دارند در کار خود کوتاهی می کنند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۵:۱۵    
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی دولت، به عنوان مشاور فرهنگی رئیس جمهور منصوب شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۵:۱۰    
رئیس جمهور در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از خدمات و زحمات سید محمدحسینی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر و بر استفاده ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۴:۵۵    
دفتر مراجع تقلید با انتشار بیانیه ای نسبت به تحریف سخنان مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس جمهور تاکید کردند که نادیده گرفتن خدمات دولت برای رفع مشکلات مردم خلاف انصاف می باشد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۴:۵۰    
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که 116 نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۵    
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۵    
با توجه به نتایج به دست آمده در دیدارهای روز شنبه لیگ برتر فوتبال، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس هیچ شانسی برای تصاحب دستکش طلا ندارد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۰    
در جلسه علنی امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استفساریه ای درباره قانون انتخابات مجلس موافقت کردند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۰    
قوه قضاییه اعلام کرد: ادعاهای مطرح شده درباره بازداشت صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب کذب است و حکم قطعی دادگاه پس از احضار او به مرجع قضایی، در دادسرای تهران اجرا شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۵    
پاسخ منوچهر متکی به یک سوال مهم در برنامه صندلی سبز؛ ریاست مجلس شورای اسلامی به چه کسی می رسد؟
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۰    
نبویان گفت: به هیچ وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۰    
شهردار منطقه پنج شیراز به قتل رسیده است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۵    
قیمت خودرو، امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403، کار خود را ریزشی آغاز کرد. به نظر می رسد با آغاز عقب نشینی دلار، ترمز بازار خودرو هم کشیده شده است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۰    
عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: در مصوبه کمیسیون اجتماعی ذکر شده بود که روز تعطیلی در لایحه دولت پنج شنبه ها باشد اما بعد از جلسه کمیسیون و در حاشیه صحن با جمع امضاء از نمایندگان روز ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۵    
زن جوان پس از دو سال زندگی مشترک به خاطر رفتارهای تحقیرآمیز همسرش تصمیم به جدایی گرفت و راهی دادگاه خانواده شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۰    
شمال نیوز : از اصل سفر رئیس جمهور مهمتر نتایج مصوبات دور اول سفر و تصمیمات تازه و مصوبات جدید است که باید بطور جد از سوی مسئولان استانی و نمایندگان مازندران پیگیری شود .
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۵    
آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی کرد همین کارت او را لو بدهد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۵    
در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده های قضایی صادق زیباکلام ، این فرد جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۵    
سرپرست سازمان ملّی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی گفت که مسئولیت طراحی و مدیریت تمام آزمون های کشور بر عهده این سازمان خواهد بود.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۵    
مأمورین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل و پلیس امنیت اقتصادی مازندران، عامل قطع درختان جنگلی در منطقه امام زاده عبداله را شناسایی کردند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۰    
قوه قضاییه اعلام کرد: زیباکلام در سال های اخیر اقدام به طرح مطالب خلاف واقع در رسانه ها کرده و مطالب بدون ادعا و سند متعددی را در فضای مجازی کرده است که در پی آن چندین پرونده های قضایی برای وی تشکیل ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۷    
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، 119 نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۲    
رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این رژیم تنها به کناره گیری نتانیاهو و کابینه او از قدرت نیاز دارد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۲    
براساس گزارش مقامات محلی روسیه، در حمله تازه ارتش اوکراین به غیرنظامیان در شهر بلگورود روسیه در طول 24 ساعت گذشت، دست کم 1تن کشته و 29 زخمی برجای گذاشته است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۰۷    
یک مطالعه جدید نشان می دهد نوجوانانی که مرتباً سیگار الکترونیکی دود می کنند، خود را در معرض فلزات مضری مانند سرب و اورانیوم قرار می دهند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۰۷    
به گفته محققان، کودکانی که از واکسن می ترسند، ممکن است به زودی از طریق یک چسب پوستی بدون درد واکسن دریافت کنند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۷:۴۲    
روزنامه های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه کتاب و مشخص شدن 290 نماینده مجلس و پایان رقابت های انتخاباتی در کشور پرداخته اند.