پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۳۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شوشان 12 اسفند 1396 - shooshan.ir

شوشان 28 اسفند 1394 شوشان 30 اسفند 1395 شوشان 31 فروردین 1396 شوشان 31 اردیبهشت 1396 شوشان 31 خرداد 1396 شوشان 31 تیر 1396 شوشان 31 مرداد 1396 شوشان 31 شهریور 1396 شوشان 30 مهر 1396 شوشان 30 آبان 1396 شوشان 30 آذر 1396 شوشان 30 دی 1396 شوشان 30 بهمن 1396 شوشان 1 اسفند 1396 شوشان 2 اسفند 1396 شوشان 3 اسفند 1396 شوشان 4 اسفند 1396 شوشان 5 اسفند 1396 شوشان 6 اسفند 1396 شوشان 7 اسفند 1396 شوشان 8 اسفند 1396 شوشان 9 اسفند 1396 شوشان 10 اسفند 1396 شوشان 11 اسفند 1396 شوشان 12 اسفند 1396 شوشان 13 اسفند 1396 شوشان 14 اسفند 1396 شوشان 15 اسفند 1396 شوشان 16 اسفند 1396 شوشان 17 اسفند 1396 شوشان 18 اسفند 1396 شوشان 19 اسفند 1396 شوشان 20 اسفند 1396 شوشان 21 اسفند 1396 شوشان 22 اسفند 1396 شوشان 23 اسفند 1396 شوشان 24 اسفند 1396 شوشان 26 اسفند 1396 شوشان 27 اسفند 1396 شوشان 28 اسفند 1396 شوشان 29 اسفند 1396 
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۵    
مصطفی بوعذار، مجری برگزاری این همایش، در گفت وگو با ایران تئاتر اظهار کرد: پس برگزاری موفق وتاثیر گذار نخستین همایش ملی تئاتر خیابانی هنر دفاع در سال گذشته ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۴    
روزنامه کیهان نوشت: انتشار رمان جدید امیرخانی، واکنش های زیادی در پی داشته است. برخی از مردم و کارشناسان فرهنگی نظرات خود درباره این رمان را در فضای مجازی منتشر کرده اند ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۴    
یکی از هواداران دختر پرسپولیس روز پنجشنبه دربی 86 را از نزدیک تماشا کرد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح موضعی جدید در مورد مسئله موشکی اعلام کرده است؛ شرط مذاکره درباره موشک های ایرانی، نابودی موشک های برد بلند آمریکا و اروپاست .
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۴    
در یکی از دیدارهای حساس مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الوصل امارات به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۹    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضوابط سابق کسرخدمت ایثارگری را برای واجدین شرایط تشریح کرد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۹    
سرهنگ یوسفوند، رئیس کلانتری 107 فلسطین اظهار کرد: یک مامور پلیس قلابی در مترو دروازه دولت دستگیر شد. ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۴    
روسیه متحد از سال 2001 و با ادغام چند حزب سیاسی و جنبش طرفداران دولت تشکیل شد. این حزب حامی همیشگی ولادیمیر پوتین است و در بسیاری از اسناد رسمی ، پوتین را رهبر روسیه می داند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۴    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه به دلیل وقوع پدیده ریزگردها در استان تا کنون 16 روز مدارس استان تعطیل شده اند ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۴    
شوشان: شورای مسکن شهرستان ماهشهر ظهر امروز باحضور استاندار خوزستان و به ریاست احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در سالن اجتماعات فرمانداری ماهشهر برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۹    
علی سوارنژاد هشتم اسفند ماه روز تاسیس امورتربیتی بود و چه بی صدا گذشت !! البته پیشکسوتان که رها شده اند و سیستم خود را بی نیاز از وجود آنان می داند و دلیل بی صدایی در این رهایی تعبیر می شود!! ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۹    
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توانمندی زنان از جمله مولفه های مهم در توسعه پایدار است، تاکید کرد: زنان شاغل، فرزندان توانمند، موفق و مستقل تربیت می کنند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۴    
عباس پاپی زاده بالنگان: حداقل اعتبار مورد نیاز برای خرید تضمینی بین 6 تا 8 هزار میلیارد تومان است اما عدد در نظر گرفته شده دولت در لایحه بودجه یک چهارم این ارقام است.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۹    
کمبود آب بر کشاورزی استان های مختلف کشور ازجمله خوزستان سایه افکنده و برای برون رفت از این شرایط، باید شعارها را تبدیل به واقعیت کرد، فاصله ای از آبیاری سنتی تا نوین!
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۹    
احمد اصغری مهرآبادی: در صورت تامین 177 هزار میلیارد ریال کلیه واحدهای مسکن مهر به مردم تحویل داده می شود ولی از لحاظ ساخت تا پایان سال 97 هیچ واحد مسکن مهری در کشور نیمه کاره باقی نخواهد ماند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۹    
شوشان: آیین افتتاح 3500 واحد مسکن مهر در خوزستان باحضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مسئولین محلی و استانی در ماهشهر برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۹    
آخرین بررسی مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب درباره ارزش اقتصادی آب از دست رفته ناشی از ضایعات محصولات کشاورزی، از هدررفت سالانه سه میلیارد دلار آب از این طریق حکایت دارد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۹    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از روند افزایش دما در استان از امروز تا سه شنبه خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۴    
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان باغملک از رفع شکستگی بوجود آمده در خط انتقال آب شرب 4 روستای باغملک خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گفت:11 کمیته برای استقبال از میهمانان نوروزی در خوزستان تشکیل شده و تمامی شهرستان های این استان آماده پذیرایی از این میهمانان است.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۴    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: به دلیل کمبود فضای تفریحی و گردشی درخوزستان و به ویژه در اهواز و شرایط اقلیمی این استان ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۹    
اهواز-ایرنا -فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: یک فروند دوبه تجاری در آبهای شمالی خلیج فارس روز جمعه توقیف و از آن بیش از 500 تن انواع کالای قاچاق کشف وضبط شد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۰    
صبح امروز درب کشت و صنعت کارون شوشتر تجمعی اعتراضی از سوی برخی اهالی روستاهای مجاور این شرکت برای معضل بیکاری انجام شد که این تجمع از سوی برخی به آشوب کشیده شد. ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۵    
معاون متوسطه آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس خوزستان در سال تحصیلی جاری به دلیل گرد و غبار 16 روز تعطیل شدند که این تعطیلی ها جدای از تعطیلات رسمی تقویم ملی است.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۵    
شوشان خرمشهر: عدم استقبال مسئولین شهر که سکاندار امور فرهنگی، اجتماعی... می باشند، نشانگر بی رغبتی و سهل انگاری نسبت به امور فرهنگی بالاخص فعالیتهای قرانی است ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۰    
نداشتن مخاطب از موضوعات چالشی و جدی تئاتر استان خوزستان است. جملات حوصله دیدن تئاتر را ندارم و دل خوش می خواهد بیان بی تعارف چنین ذهنیتی است.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۰    
اسب های زیبای عرب خوزستان در بیست و پنجمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب ( ایکاهو ) به میزبانی شهرستان شوش قهرمان کشور شدند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۵    
مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: به منظور اسکان مهمانان نوروزی حدود 15 مدرسه در این شهرستان آماده سازی شده است، در همین راستا اولویت اسکان با فرهنگیان است.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
3 هزار و 500 واحد مسکونی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به طور همزمان در استان خوزستان به بهره برداری رسید.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۵    
جلسه انجمن اسلامی معلمان استان خوزستان روز جمعه 96/12/11 با حضور رؤسای انجمن شهرستان ها و شورای مرکزی استان با دستور جلسه ی بیان نقطه نظرات رؤسای انجمنها واعضای شورای مرکزی در خصوص مشکلات و مسائل روز ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۰    
متهم به قتل افغانی تبار هم اعلام کرد خواهرانش حاضرشده اند به خاطر نجات او با دو برادر مقتول ازدواج کنند. بنابراین رسیدگی به این پرونده با توجه به رضایت اولیای دم پایان گرفت.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۰    
با اینکه اصفهانی ام و از چیزهای مجانی خوشم می آید اما برای کالاهای فرهنگی حتما پول خرج می کنم. تنها چیزی که با میل و رغبت به خاطرش پول می دهم کتاب، نشریه و فیلم است.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
این دو دیپلمات تاکنون بارها و آشکارا بیش از هر وزیرخارجه دیگری در جریان مذاکرات هسته ای ایران و قدرت های جهانی با یکدیگر دیدار کرده اند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
پوتین جمعه در پاسخ به سوال دیگری گفت که اگر حق انتخاب داشت که در کدام دوره تاریخی روسیه زندگی کند، شرایط کنونی را انتخاب می کرد ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
برخی جنس های ایرانی واقعا کیفیت خوبی دارند اما به خاطر سلیقه بازار بسیاری از کارخانه های ایرانی، روی محصولات خود برچسب خارجی می زنند تا بازار فروش شان را از دست ندهند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۰    
در صفحه زندگینامه آیت الله سیداحمد علم الهدی در سایت ایشان آمده است که ایشان فرزند سی و هشتم از نسل رسول گرامی اسلام(ص) و هشتاد و هشتمین نسل از آدم ابوالبشر است. ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۰    
مسعود پزشکیان ، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر بهداست دولت اصلاحات در مصاحبه با سایت جمهوریت مطالب زیر را مطرح کرد: موضوع حصر استخوان لای زخم شده و باید تمام شود ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۰    
برای سال 1400 نامزد اصلاح طلبان احتمالا جهانگیری و نامزد اصولگرایان احتمالا لاریجانی خواهد بود این در حالی است که من معتقدم جوانگرایی و دادن عرصه به نیروهای جدید را باید از همین انتخابات ریاست جمهوری ...
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۱    
مرحله دوم رقابت های فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در آبادان با پیروزی تیم های مدعی به پایان رسید.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۱    
رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به بازداشت چند نفر از کارگران گروه ملی فولاد ایران که در تجمعات روزهای اخیر حضور داشتند، گفت: اعمال این افراد موافق قانون نیست و هیچ مجوزی برای تجمعات ندارند.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
لعیا جنیدی : ما به یک نهاد قضاوت مستقل و به قاضی مستقل نیاز داریم و در کنار آن نیز به یک نهاد وکالت یا همان کانون وکلای مستقل احتیاج داریم.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۱    
استاندارخوزستان: روز وکیل روزی است که گامی جهت احیای حقوق شهروندی برداشته شد استاندار خوزستان گفت: روز وکیل روزی ست که گامی جهت احیای حقوق شهروندی و حقوق ملت برداشته شد.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۶    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: نگاه فرهنگی و اجتماعی همیشه باید بر نگاه امنیتی تقدم داشته باشد و باید سعی کنیم علاج های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای حل مشکلات پیدا کنیم.
شوشان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۲:۰۷    
شوشان: آیین گرامیداشت شصت و پنجمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری عصر امروز باحضور لعیا جنیدی معاون حقوقی ریاست جمهوری، استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مقامات کشور و استانی در اهواز برگزار شد.