چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۲۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 12 فروردین 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 2 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 3 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 4 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 5 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 6 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 7 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 8 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 9 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 10 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 11 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 12 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 13 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 14 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 15 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 16 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 17 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 18 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 19 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 20 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 21 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 22 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 23 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 24 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 25 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 26 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 27 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 28 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 29 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 30 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۵    
بانک مرکزی، نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه ارز ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم طی نامه ای به رؤسای دانشگاه ها، باتوجه به دستور رئیس جمهوری و به دلیل ناپایداری شرایط جوی، خواستار لغو تمام اردو های دانشجویی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۸:۴۷    
تاکنون سیلاب خسارات زیادی برجای گذاشته و پلدختر نیز از این وضعیت بحرانی جدا نبوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۲    
ساعت دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۳:۰۶    
علی خطیر نسبت به صحبت های مدیر برنامه بازیکن استقلال واکنش نشان داد و گفت: اظهارات ایشان برخلاف مقررات است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۶    
رییس مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با استانداران قم، لرستان و مرکزی در جریان آخرین وضعیت این سه استان با توجه به بارندگی ها و سیل های اخیر قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۰:۳۶    
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهوری ترکیه، برگزاری پرشور و موفقیت آمیز انتخابات سراسری محلی و شهرداری ها در این کشور را تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۱:۰۶    
طی تماس تلفنی با آیت الله میرعمادی نماینده، ولی فقیه در استان لرستان ابراز همدردی آیت الله مکارم شیرازی با مردم سیل زده لرستان ابراز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۰:۵۱    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر نوشت که آمریکا با فشار حداکثری مانع از رسیدن تجهیزات امدادی هلال احمر ایران شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۰:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: منابع لازم را برای جبران خسارت های ناشی از سیل طی دو جلسه در هیات دولت فراهم کردیم و از هفته آینده خسارت های سیل سال 95 پرداخت خواهد شد و خسارت این سیل احتمالی نیز جبران می ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۰:۱۵    
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی بخشنامه ای بر لزوم همکاری با تأخیر احتمالی دانشجویان مناطق سیل زده برای حضور در محیط های دانشگاهی تأکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۷    
حزب الله لبنان در واکنش به اجلاس دیروز سران اتحادیه عرب در تونس و بیانیه آن در مورد جولان اشغالی سوریه و قدس اشغالی، آن را متناقض با واقعیت و ناچیز خواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۳:۴۵    
استاندار خوزستان گفت: از بین 71 روستای در معرض خطر سیل در استان خوزستان، 44 روستا تخلیه و 10 روستا در حال تخلیه هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۳:۴۵    
ورود خبرنگاران به جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان به ریاست معاون اول رئیس جمهور، علی رغم دعوت استانداری، ممنوع شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۰    
در پی بی سابقه ترین هجمه هواداری در فوتبال ایران، جمع کثیری از هواداران استقلال در پی حواشی دربی 89 و شکست تیم آبی تهران، خواهان جدایی سید مهدی رحمتی از این تیم شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۱    
با فرارسیدن ساعات پایانی دوازدهمین روز از ایام نوروز، سرعت و شدت طوفان در یزد هم به میزان بسیار زیادی افزایش یافته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از سوی امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به عنوان فرمانده عملیات در منطقه لرستان منصوب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۶    
ویژه برنامه دورهمی فردا شب مصادف با شب مبعث پیامبر اکرم (ص) روی آنتن می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۰    
فرماندار شهرستان لردگان گفت: با توجه به سرریز شدن سد خاکی این شهرستان خوشبختانه خطر شکسته شدن سد رفع شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۷    
دو بازیکن آفریقایی تیم فوتبال استقلال اتفاقاتی را که در رختکن این تیم در بین دو نیمه دربی تهران رخ داد، فوتبالی خوانده و وجود هرگونه برخورد نژادپرستانه از سوی آبی پوشان را رد کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۶    
در پی اسکان تعدادی از سیل زدگان استان گلستان در سالن های نمایشگاهی این استان، وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور ادامه اسکان مردم تا رفع بحران و بازگشت وضعیت عادی را صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۶    
سرلشکر باقری به نیروهای مسلح مبنی بر امداد رسانی به سیل زدگان استان لرستان دستورهایی دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۵    
سرپرست دانشگاه شهرکرد درباره خاطرات دوران دانشجویی اش گفت: دانشجویان سال های بالایی عادت داشتند دانشجویان ورودی جدید را از نحوه آموزش اساتید می ترساندند و این اتفاق هم برای من افتاد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تدبیر صدا و سیما در ساخت سریال شیرین نون خ جای تشکر دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۰    
رئیس جمهوری اسبق مصر در گفتگو با شبکه ای مصری از مخالفت رئیس جمهور سابق سوریه با پیشنهاد صهیونیست ها در خصوص نحوه استرداد جولان اشغالی به سوریه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۲    
دیپلمات سابق آمریکایی در مصاحبه ای گفت: اگر آمریکا در آینده بخواهد به برجام بازگردد، این بازگشت باید با مذاکره مجدد درباره محدودیت های هسته ای ایران همراه باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۰    
مدیر فرودگاه خرم آباد با اشاره به آب گرفتگی باند این فرودگاه و قطع برق، از بسته شدن فرودگاه این شهرستان در جریان سیل اخیر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به منظور بازدید از مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به سیل زدگان، راهی استان لرستان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۷    
بر اثر بروز سیلاب های شدید در شهرستان پلدختر، راه های ارتباطی قطع شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۱    
3 بازیکن کلیدی بارسلونا در آستانه محرومیت در دیدار با اتلتیکو مادرید قرار دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۶    
4 هزار پک لوازم خانگی و 4 هزار راس دام، هدیه رهبر معظم انقلاب به سیل زدگان گلستانی است که تا روز مبعث و با هماهنگی استانداری به خسارت دیدگان اهدا خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۹:۳۷    
در هند 75 دانشگاه برتر در رتبه بندی آموزش عالی QS در رتبه های اول قرار دارند که عمدتا موسسات فناوری در 10 رتبه اول قرار دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۲    
مدیر برنامه هافبک استقلال مدعی شد اتفاقات رخ داده در رختکن باعث شده تا این بازیکن خواهان ترک ایران باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۷    
در قسمتی از این بیانیه آمده است: برگزاری انتخابات جهت تعیین نظام سیاسی حاکم، خود یکی از راهبردی ترین و بی نظیرترین وقایع در تاریخ این انقلاب است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۷    
هر اونس طلا در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گران بها 1293.5 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز 1.5 دلار بالا رفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۵    
8 تیم ارزیاب اورژانس و 4 تیم ارزیاب امداد و نجات به منطقه زلزله زده سومار اعزام شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع توفان در شهرستان نایین خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۳۷    
12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران است که مردم ایران با رای واحد نظام جدیدی را بر اساس آرمان های دیرپای خود پی ریزی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۳۷    
هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز در بازار جهانی انرژی، 68.64 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز 1.5 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت 100 یگان ارتش در مناطق سیل زده، گفت: به تمامی پایگاه های هوایی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۰    
بعد از شکست حزب رئیس جمهور ترکیه در انتخابات شهرداری آنکارا ، دبیرکل این حزب گفته در صورت بازشماری آراء در پایتخت، نتیجه به نفع حزب حاکم تغییر می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۷    
از صبح که بر می خواستیم به دنبال کمک مالی بودیم. دانشگاه به وعده های مالی خود عمل نکرده بود و ما با مشکلات مالی زیادی مواجه شدیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۷    
عضو گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: سیل اخیر در کرمانشاه، دردی مضاعف بر درد مردم زلزله زده این شهر شده و بیش از 300 پل روستایی در استان تخریب شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۷:۴۶    
با اتمام دوره سی و هفتم جشنواره فیلم فجر، اندکی امید به دل سینماگران و مخاطبان هنر هفتم از شرایط سینمای ایران افتاد اما مثل همیشه یک سوال باقی ماند؛ داوری داوران برای اهدای سیمرغ و یا رد یک فیلم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۶    
پرسپولیس تهران عنوان های برترین تیم، بازیکن و سرمربی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال را کسب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۱    
رئیس جمهور با اشاره به تصمیمات هیات دولت برای جبران خسارت های سیل، اظهار داشت: روند امدادرسانی و اجرای این تصمیمات با هدف کاستن از رنج و سختی سیل زدگان باید تسریع شود و تعطیلات پیش رو نباید در این ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری یکشنبه شب در تماس تلفنی با بهمن مرادنیا استاندار کردستان پیگیر آخرین وضعیت، اقدامات و آمادگی این استان برای مقابله با حوادث احتمالی از جمله وقوع سیل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۶    
تشکل های انقلابی همدان در بیانیه ای خطاب به به حجت الاسلام شعبانی، امام جمعه جدید همدان اعلام کرد: بدون شک تمام مردم شهر همدان از جنابعالی می خواهند این است که امام جمعه صرفا مخصوص روز های جمعه نباشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور گفت: با بیانیه گام دوم انقلاب تکلیف بر ما روشن شد تا تلاش کنیم طبق گفته رهبری برای ترویج اخلاق و معنویت در دانشگاه تلاش کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز گفت: یک روز از حقوق فروردین اعضای هیئت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی به تهیه اقلام مورد نیاز سیل زدگان اختصاص یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۰    
با توجه به توافق صورت گرفته بین مقامات ایران و عراق، هزینه صدور ویزای ایران برای عراقی ها حذف شد و از امروز ویزای ایران برای آن ها رایگان صادر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۰    
سپاه پاسداران در بیانیه ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راه نظام و ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و رسیدن به دروازه های تمدن نوین اسلامی و فتح سنگر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۱۵    
گزارش یک نهاد دیده بان فعالیت های اینترنتی در فلسطین اشغالی نشان می دهد صدها حساب هماهنگ با حزب حاکم رژیم صهیونیستی، در توییتر و فیسبوک مشغول حمایت از نتانیاهو و حمله به رقبای او هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۶    
همزمان با سیل اخیر در برخی نقاط کشور، گروه های جهادی استان مازندران به یاری مردم مناطق سیل زده شتافتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۴:۰۷    
ششمین کنفرانس ملی فیزیولوژی گیاهی ایران اول مرداد 98 به همت انجمن فیزیولوژی گیاهی ایران و گروه زیست شناسی دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۵    
سیل یا سیلاب، پاسخ طبیعی اکوسیستم است که نوع شکل گیری آن کاملاً وابسته و دارای یک رابطه مستقیم با اقدامات و رویکردهای سیاستگذاری متوجه این عرصه است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۶    
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: بیش از یک سوم شهر دلفان لرستان از روز گذشته دچار آبگرفتگی شده و منازل مسکونی تا یک و نیم متر زیر آب رفته اند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۷    
مؤسسه F&P گروبال تلاتس طی گزارشی اعلام کرد: به احتمال زیاد آمریکا معافیت چهار کشور اصلی خریدار نفت ایران را در ماه می تمدید خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۱    
وزیر نیرو گفت: با عبور از این شرایط در فضایی کارشناسانه به تمام مسائل وقوع این اتفاقات رسیدگی خواهیم کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۰    
با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت تمامی شهرک های صنعتی در معرض بارندگی کشور به حالت آماده باش درآمدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: انتظار داریم دولت محترم با سیاست گذاری مناسب و اجرای قانون در جهت حل موضوعاتی که دغدغه مردم هستند گام بردارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۷    
دانشمندان بازوی رباتیکی ساخته اند که قادر است خطاطی و طراحی کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۱    
معاون اول رئیس جمهور لحظاتی پیش به صورت زمینی از خرم آباد وارد شهرستان اندیمشک در استان خوزستان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۲:۴۶    
رییس اورژانس تهران از ریزش کوه در دره فرحزاد تهران و مصدومیت دست کم 5 نفر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۷    
پس از اتفاقاتی که در دربی هشتاد و نهم رخ داد، احتمال حضور کاپیتان آبی پوشان در دیدار با سایپا به حد اقل رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۲    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با هشدار نسبت به میزان حجم اوراق مشارکت انتشار یافته از سوی دولت گفت: اورارق قرضه و مشارکت در دولت یازدهم ودوازدهم به اندازه دویست سال دولتهای قبل بوده است و 5 دولت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۰    
جنگل های اسرارآمیز با درختان تو در تو و آبشار هایی که 75 متر ارتفاع دارند در کنار دره های عمیق، بخشی از طبیعت استان گلستان را تشکیل می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۶    
تداوم بارندگی و سیلابی شدن رودخانه ها در استان های غربی موجب بروز مشکلاتی برای مردم این مناطق شده بطوریکه با تشدید بارش ها و طغیان رودخانه ها وضعیت اضطراری در این مناطق حاکم شده است. ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۱:۵۷    
عضو تیم ملی فوتسال بانوان ایران و برترین بازیکن آسیا لژیونر شدن و بازی در کشورهای اروپایی را به عنوان هدفش در سال 98 مطرح کرد و گفت: شهرت زیاد را دوست ندارم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۱:۳۰    
ترجمه رمان هشت کوه نوشته پائولو کُنیه تی نویسنده ایتالیایی که در سال 2017 برنده جایزه استرِگا شد، توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۷    
با توجه به احتمال وقوع سیل در کرمانشاه، آثار تاریخی تکیه معاون الملک به مخزن موزه بزرگ کرمانشاه منتقل شد مسئولان سازمان میراث فرهنگی و استان نگران حیات این بنای تاریخی هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۵    
مسئول خیریه فردای سبز دانشگاه شریف گفت: اوایل سال 97 به 250 خانواده نیازمند بسته های ارزاق اهدا کردیم و در یکی از روستا های کم بضاعت اطراف تهران نیز سفره افطاری برای اطعام مردم آن روستا برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۶    
نباید متخلفان بتوانند ساخت و ساز های غیرمجاز و خلاف خود را در حریم رودخانه ها ایجاد کنند و آنگاه دستگاه قضایی و عوامل اجرایی ناگزیر شوند انجام شده را تعقیب قضایی و به حالت اولیه اعاده کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۶    
با سقوط بالگرد نیروی دریایی آمریکا در آریزونا دو خلبان آن کشته شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۰    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه یک هزار فضای ورزشی برای اسکان سیل زدگان اختصاص یافته است، گفت: اعتبار ویژه پشتیبانی هیئت های ورزشی از سیل زدگان، تخصیص یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۱۷    
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه12 فروردین ماه روز زنده شدن اسلام است گفت: مسؤلینی که دستشان به سوی اجنبی ها دراز است بدانند در مملکت ما اسلام حاکم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۱۱    
مسئول نهاد دانشگاهی دانشگاه تهران گفت: مرکز پیوند مهر را تاسیس کرده ایم که عمده فعالیت آن از سال 98 آغاز می شود و وظیفه اصلی آن تعریف ازدواج به هنگام، منطقی و آسان برای جوانان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
می توان حدس زد که ناهماهنگی و عدم دعوت ظریف به دیدار روحانی و بشار اسد، دلیل اصلی استعفا نبوده، بلکه این اتفاق ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
نماینده مردم تبریز معتقد است صف های طویلی که در مناطق مختلف کشور برای دریافت 2 کیلو گوشت یخ زده شاهد هستیم نمونه بارز غفلت دولت در تامین مایحتاج مردم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
رئیس دانشگاه بیرجند گفت: غذای دانشگاه آن زمان هم تعریفی نداشت، مثلا وقتی غذا ماکارونی بود، ما با ظرفی از رشته های ماکارونی به هم چسبیده مواجه بودیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
نون. خ اگر روایت منحصر به فردتری را در همان ادبیات و زندگی کردی بچیند و داستانک هایش را درون همان اتمسفر جستجو کند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال 98 سند جامع فرهنگی دانشجویی در افق 1404 مبنای حرکت دانشگاه آزاد است و تمام فعالیت های فرهنگی براساس این سند طراحی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
ریس سازمان جوانان هلال احمر گفت: اصول و اهداف هلال احمر ایران نسبت صلیب سرخ و هلال احمر جهانی است که در راس آن اصل انسانیت یا بشر دوستی حاکم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
مسئول تیم درمانی اعزامی آستان قدس رضوی به منطقه گمیشان از ارائه خدمات دارویی و درمانی این آستان مقدس در مناطق سیل زده گمیشان و حاشیه این شهر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
رئیس دبیرخانه ستاد حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی با بیان اینکه یک سوم شاغلان کسب و کارهای خانگی فاقد پوشش بیمه ای هستند، از اجرای بیمه فراگیر برای این مشاغل به شرط تأمین منابع خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور در روز دوازدهم فروردین ماه از سوی مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تشریح شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
یک شبکه تلویزیونی الجزایر از استعفای عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور فعلی این کشور طی روزهای آینده مطابق با ماده 102 قانون اساسی این کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
دومین همایش ملی مدیریت، حسابداری و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی با مشارکت انجمن علمی مدیریت دانش ایران مهرماه 98 برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
مجید تقوی محقق ایرانی دانشگاه بریستول انگلیس علاقه دارد برای ادامه کارآفرینی های خود به ایران برگردد و امیدوار است پیشرفت های علم و فناوری تنها برای رشد انسان ها به کار گرفته شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه گلستان طی نامه ای از سیدمناف هاشمی، استاندار سابق گلستان خواست با حضور در این دانشگاه به سوالات دانشجویان پاسخ دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
وزیر کشور گفت: عملیات امدادرسانی آبگرفتگی در برخی مناطق شمال شرق کشور به ویژه شهر آق قلا و روستاهای اطراف با موفقیت در حال انجام است و به زودی شاهد پایان آن خواهیم بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۰۶:۰۷    
یک استارت آپ ایرانی با مطالعه کسب وکار ها و تجربیات متعدد، مهارت هایی را به افراد آموزش می دهد که به وسیله آن ها می توان شغلی پر رونق متناسب با توانایی ها راه اندازی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۰۶:۰۷    
درازهی، نماینده مردم سراوان یکی از پرحاشیه ترین نماینده های مجلس در سال گذشته بود که رفتار وی در گمرک، خشم جنبش دانشجویی به خصوص هم استانی هایش را برانگیخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۰۴:۱۷    
پایگاه خبری عرب نیوز با اشاره به تشدید روند عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با اعراب از سخنرانی سه مقام اسرائیلی در یک کنفرانس تجاری در بحرین خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۰۳:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به بیانیه پایانی نشست سران اتحادیه عرب در تونس تصریح کرد: جزایر سه گانه جز لاینفک سرزمین و حاکمیت ایران است و تکرار این ادعا ها تاثیری بر وضعیت حقوقی تعلق آن ها به ایران ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۰۳:۳۲    
در ادامه رقابت های لالیگا رئال مادرید در خانه برابر حریف نه چندان مطرح خود به سختی پیروز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۰۲:۲۶    
با شمارش بیش از 90 درصد آراء حزب عدالت و توسعه در انتخابات شهرداری ها و شورای محلی در حال شکست از حزب رقیب خود در حوزه انتخابی آنکارا پایتخت این کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۰۲:۱۱    
در ادامه رقابت های سری آ، اینتر حریف میهمان سرسخت خود نشد و شکست خورد.
  • ۱