جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۶May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 27 تیر 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 2 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 3 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 4 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 5 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 6 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 7 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 8 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 9 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 10 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 11 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 12 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 13 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 14 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 15 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 16 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 17 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 18 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 19 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 20 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 21 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 22 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 23 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 24 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 25 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 26 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 27 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 28 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 29 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۲    
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۲    
داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 98 تنها تا ساعت 12 ظهر امروز اول مردادماه فرصت دارند برای دریافت فرم اعتراض به سوالات به مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۶    
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۶    
حتما شما هم در اطرافیان خود با سالمندانی مواجه بوده اید که یک خاطره از دوره کودکی خود را بار ها برایتان تعریف کرده باشند، اما در پاسخ به سوال شما که آیا داروی خود را در زمان مقرر مصرف کرده اند یا نه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۷    
مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: خط 10 مترو تهران به طول 41 کیلومتر از نمایشگاه بین المللی عبور می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۲    
گم شدن نظامی آمریکایی از روی عرشه ناو هواپیمابر لینکلن آن هم در دریای عرب و صد ها کیلومتر دورتر از خلیج فارس، درستی این ارزیابی را که در صورت جنگ با ایران و در همان ساعات اولیه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۷    
تفاهم نامه چهارجانبه میان وزارتخانه های علوم، صنعت، معاونت علمی و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از کالا های ساخت داخل به امضا رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۷    
شرکت ویدنگو فناوری نانوپوشش گرمایی را برای استفاده در توربین های بادی ارائه کرده است. با این نانوپوشش ها میزان یخ زدن پره ها کاهش یافته و می توان کارایی تولید انرژی را 25 درصد افزایش داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۳:۰۷    
معاون رئیس جمهور آمریکا بدون ارائه جزئیاتی، از تحریم دو نفر از رهبران ارشد الحشد الشعبی عراق خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۲:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا گفت: توافق رئیس جمهور [باراک]اوباما از جنبه های مختلف فاجعه بود، از همه مهمتر به این دلیل که خیلی زود به پایان می رسید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۲:۳۷    
رئیس فدراسیون فوتبال برای حل مشکل مالی 3 باشگاه ورود جدی برای پیگیری این موضوع انجام داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۲:۳۱    
برخی رسانه ها از سفر احتمالی هیأتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به ایران طی هفته آینده خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۶    
نماینده آمریکا در امور غرب آسیا با انتشار تصویری، از نخستین دیدار علنی وزرای خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۷    
یک سخنگوی دولت انگلیس گفت کشتی توقیف شده در خلیج فارس توسط ایران، متعلق به انگلیس نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۵    
تیم فوتبال پیکان در دیداری دوستانه مقابل حریف خود به برتری رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۱:۳۷    
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد در حمایت از شیخ ابراهیم زکزاکی خطاب به وزارت آموزش و پرورش بیانیه داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۷    
با صدور اطلاعیه ای مدت زمان تعطیلات تابستانی دانشگاه سمنان اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران هر روز با قاچاقچیان سوخت مقابله می کند و توقیف اخیر یک کشتی در خلیج فارس نیز در همین چارچوب صورت گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۰:۳۷    
دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور با اشاره به 31 پیشنهاد وزارت کشور به حسن روحانی برای توسعه تجارت و معیشت مرزنشینان گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۷    
رئیس جمهور با رد راهکارهای چند ماهه برای توقف فعالیت های ایران گفت: گذشت زمان و از دست رفتن فرصت ها ایران را مجبور به اجرای گام سوم خود خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۷    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: اردوی جهادی تابستانه امسال دانشگاه آزاد همدان در روز های پایانی شهریور برگزار می شود و برای اولین بار خواهران نیز در این اردو حضور خواهند داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۲    
ارتش مصر و شاهدان عینی می گویند که یکی از عناصر گروه تروریستی داعش در انجام عملیات تروریستی خود ناکام ماند و مجبور شد کمربند انفجاری خود را منفجر کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۹    
تحلیلگران معتقدند، اقدام اردن در بازگرداندن روابط خود با قطر نشانه اعتراض امان به سیاست های منطقه ای ریاض است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۹    
یکی از رهبران جنبش انصار الله یمن با تأکید بر لزوم خروج نظامیان اشغالگر امارات عربی متحده، تصریح کرد که ملت یمن از اشغالگری خسته شده و خروج نیرو های متجاوز امارات و دیگر متجاوزان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۹    
دولت آرژانتین که با آمریکا و رژیم صهیونیستی روابط نزدیکی دارد، همزمان با سفر پامپئو به بوینس آیرس، حزب الله لبنان را سازمانی تروریستی اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۹    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از تهران به سمت محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی تا تهران ادامه دارد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۹    
رییس اجرایی دولت افغانستان از طالبان خواست تا به آتش بس با حکومت افغانستان تن داده و در غیر آن، آتش بس یک جانبه با نیرو های آمریکایی پذیرفتنی نخواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۹    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: در صورت خطای محاسباتی دشمنان، راهبرد دفاعی ما به راهبرد تهاجمی تغییر وضعیت داده و همه ظرفیت های ما سراسرتهاجمی می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۸:۰۵    
دبیر ستاد راهیان نور خراسان رضوی از ثبت نام دانشجویان استان برای شرکت در اردوی راهیان نور شمالغرب کشور تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: این اردو نیمه دوم مردادماه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۸:۰۵    
محققان در مطالعات جدید خود به این نتیجه رسیده اند که دو عنصر دوپامین و استیل کولین وابسته به یکدیگر بوده و در درمان بیماری پارکینسون موثر هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۷    
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد واحد تهران غرب با اشاره به اینکه این دانشگاه در حال تاسیس سرای نوآوری است، گفت: در این سرای نوآوری قصد داریم کارگاه های خوبی برگزار کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۴    
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا که در بحرین مستقر است، اعلام کرد از گزارش های منتشر شده مبنی بر توقیف یک نفتکش در خلیج فارس، مطلع است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۶    
سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین از کشف و شناسایی پیکر امیرسرلشکر شهید حسین ادبیان از فرماندهان ارتش خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۶:۴۱    
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها ابتدا با چند واسطه برای دشمنی با انقلاب و شکست آن اقدام کردند و غائله های کردستان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۶    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: قانون ماده 88 با قانون اساسی مغایرت دارد و ورزش کشور را رو به نابودی می برد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۶:۱۱    
حجت الاسلام سیدعلیرضا حائری، رئیس مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی در پی سکته مغزی در بیمارستان ولی عصر(عج) قم درگذشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۵    
رئیس اسبق سازمان صداوسیما نسبت به رفتار غیرحرفه ای و غیرتخصصی دولتی ها در ماجرای پخش سریال گاندو و ایجاد محدودیت های مالی واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۵    
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نامه ای خطاب به امام جمعه بندرعباس اعلام کرد: این آمادگی را داریم که در زمینه حل مشکلات استان گام برداریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۵۶    
حمید علیدوستی، بازیکن پیشین تیم ملی ایران اعتقاد دارد، عراق تنها همگروه قدرتمند ملی پوشان فوتبال کشورمان در مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۵۱    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج از برگزاری کنگره های شهدا در تمام استان های کشور خبر داد و گفت: چالش های امروز جامعه با فرهنگ دفاع مقدس حل می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۶    
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اکثر درآمد حاصل از پروژه های منعقد شده با صنعت، صرف اساتید و دانشجویان مشغول به کار و خرید تجهیزات خود پروژه می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۰    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره اتفاقات فینال حذفی در خصوص مسئولین برگزاری مسابقه اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۲۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در ورودی مسیر جنوب به شمال کرج-چالوس خبرداد و گفت: در مسیر جنوب به شمال هراز ترافیک پرحجمی را شاهد هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۶    
گشت های شناور سپاه پاسداران، کشتی خارجی حامل یک میلیون لیتر سوخت قاچاق را در جنوب جزیره لارک در خلیج فارس توقیف کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۵    
هفتمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک آبان ماه 98 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۵    
مهران مدیری برای 10 قسمت نخست مجموعه ای تحت عنوان شب نشینی به تهیه کنندگی مصطفی احمدی جهت عرضه در شبکه نمایش خانگی پروانه ساخت دریافت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۵    
رئیس دانشگاه آزاد در ادامه برنامه های سفر یک روزه خود به استان زنجان شب گذشته با حضور در منزل پدری شهید مجید شهریاری با خانواده این شهید هسته ای دیدار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۵    
پانزدهمین اجلاس معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور 30 تیر با حضور معاون دانشجویی وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۰    
تیم والیبال جوانان ایران در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان مقابل تونس به پیروزی رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۲    
وزیر دفاع انگلیس با بیان این ادعا که لندن نگران امنیت تنگه هرمز است، گفت باید از ایران خواست که به سمت کاهش تنش حرکت کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۴۳    
وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه احتمال بیش از پنجاه درصدی وجود دارد که ترامپ رئیس جمهور آمریکا باقی بماند، گفت: ایران برای مقابله با او طی شش سال آینده آماده می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۰    
صبح امروز دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) باحضور در استان خوزستان از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان بازدید و از نزدیک با مردم این مناطق دیدار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اصل بر اقدام متقابل است یعنی آن ها به برجام عمل نمی کنند و ما نیز متقابلا عمل نمی کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۲    
نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال 98 به صورت کارنامه منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۲    
رئیس سازمان فضایی و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: صنعت اطلاعات مکانی توانسته در سال 2017 بالغ بر 299 میلیارد دلار اقتصاد مستقیم داشته باشد و بیش از 2200 میلیارد دلار نیز در ا قتصاد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد در دیدار با اعضای انجمن علمی مدیریت دانشگاه خیام مشهد بر راه های تعامل سازمان متبوعش با این دانشگاه قول مساعد داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۵    
طی بررسی های صورت گرفته هزینه های زندگی در کشور های شمالی و غربی اروپایی به طرز محسوسی بیشتر از هزینه های زندگی در کشور های شرقی و جنوبی بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۵    
امیرحسین ابراهیمی برای دومین سال متوالی به عنوان دبیرکل انجمن های علمی علوم سیاسی کشور با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۲    
ترکیه بر این باور است که تصمیم آمریکا برای حذف آنکارا از برنامه جنگنده اف 35 مغایر با "روح اتحاد و همکاری" است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۶    
دانشجویان مقطع کارشناسی متقاضی میهمانی ترم در دانشگاه علم و صنعت ایران نمی توانند از امکانات دوره روزانه این دانشگاه استفاده کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۷    
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور فاتب از نجات یک خانم از خودکشی بر روی پل هجرت خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۶    
در پی واکنش وزارت خارجه روسیه به خبر دروغ رسانه ها درباره خودداری مسکو از دادن روادید ورود به عده ای از معلمین آمریکایی که اصلاً گذرنامه دیپلماتیک دارند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۵    
محققان استرالیایی با استفاده از نانوحفره موفق به تولید حسگری شدند که قادر است زیست نشانگر های سرطان را در غلظت های بسیار کم از روی نمونه خون بیمار شناسایی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۶    
مسئول جهاد سازندگی استان مازندران گفت: به کمک خیرین توانستیم واحد های زیادی را تحویل مردم بدهیم و امیدواریم تا 15 مردادماه سال جاری 81 واحدی که در حال بازسازی آن هستیم، را به مردم تحویل بدهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۶    
رسانه های انگلیسی به نقل از شاهزاده هیا بنت الحسین دلیل فرار وی از امارات و تصمیم برای گرفتن طلاق از حاکم دبی را اعلام کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۶    
دانشگاه خوارزمی تهران اعلام کرد: دانشگاه فاقد خوابگاه بوده و به ورودی های جدید خوابگاهی ارائه نخواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۱    
پس از برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی جدید اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، علی دهقان مجدداً به عنوان دبیر این اتحادیه انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۲    
فرمانده ناجا گفت: متأسفانه در برخی بیمارستانها، بانکها و حتی برنامه های تلویزیونی ، بدحجابی ها به مراتب بدتر از افرادی است که پلیس در خیابانها با آنها برخورد می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۰    
در حالی که مجلس نمایندگان آمریکا 3 قطعنامه را برای جلوگیری از فروش تسلیحات نظامی به عربستان تصویب کرده است، به نظر می رسد ترامپ بار دیگر مصوبات مجلس نمایندگان را وتو خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۵    
وزیر علوم گفت: مشارکت جدی مراکز علمی و فناوری در رفع نیازهای کشور در حوزه رونق تولید و ساخت تولید را در برنامه کاری خود داریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۶    
رسانه های روسی اعلام کردند تیم لاتزیو ایتالیا علاقه مندی دوباره خود را برای جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ ابراز کرده ست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۰    
مقام های نظامی آمریکا اعلام کردند که کاخ سفید صدها نظامی آمریکایی را در راستای تقویت همکاری های نظامی به زودی عازم عربستان سعودی خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۰    
وزیر خارجه روسیه تأ کید کرد، مسکو به خاطر "هوا و هوس" هیچ کس، همکاری های خود با تهران را قطع نمی کند و آمریکا باید از سیاست خطرناک ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۱    
مسئول واحد خواهران معاونت علمی بسیج دانشجویی استان تهران گفت: برای اولین بار در کشور، شیوه نامه رویدادهای استارتآپی با رویکرد حل مساله توسط واحد خواهران معاونت علمی بسیج دانشجویی استان تهران تدوین شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۵    
آمریکا از حذف ترکیه از برنامه هواپیمای جنگنده اف 35 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۵    
بانک مرکزی در چهار ماه گذشته نرخ تورم را اعلام نکرده است. این در حالی است که نرخ تورم بانک مرکزی لازمه محاسبات با اهمیتی همچون نرخ روز مهریه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۶    
همایش بین المللی نقش مشاوره در راهبرد مدیریت توسعه و رشد اقتصادی و صنعتی در ایران زمستان امسال در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۶    
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان عدالتخواه دانشگاه حکیم سبزواری گفت: انجمن اسلامی دانشجویان عدالتخواه دانشگاه حکیم سبزواری با ارسال نامه ای از فرماندار سبزوار برای حضور در این دانشگاه دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۶    
پژوهش ملی وضعیت فرهنگی خوابگاه های دخترانه دانشگاه های دولتی به همت دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی وزارت علوم منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۶    
معاون وزیر خارجه روسیه با انتقاد از اقدام آمریکا در ایجاد محدودیت برای دیپلمات های ایرانی، گفت آمریکا به آزار و اذیت سیاسی روی آورده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۶    
دبیر شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری از بررسی رزومه 820 عضو هیات علمی و محققان شرکت های دانش بنیان برای عضویت در کمیسیون های تخصصی این شورا خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۰    
در حدفاصل ساعات 03:15 تا 04:05 بامداد 27 تیرماه 4 زلزله در دو شهر خوزستان ثبت و آن ها را لرزاند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۰    
محققان دانشگاه صنعتی اصفهان با مشارکت محققان موسسه پلی تکنیک فدرال سوئیس موفق به ساخت نسل جدیدی از سلول های خورشیدی لایه نازک از نسل پروسکایتی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۵    
شورای هماهنگی انجمن اسلامی دانشجویان لندن در اطلاعیه ای اعلام کرد: اقدام عجولانه اتحادیه انجمن های اسلامی و دبیر منطقه بریتانیا در برگزاری انتخابات زودهنگام و نیز اعلام تعلیق خودسرانه کلیه فعالیت های ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۱    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: برای آنکه بدانیم دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد کفایت لازم را از لحاظ دستاوردهای علمی دارند، دانشجویان از مهرماه امسال ملزم به چاپ یکی از مقالات خود در مجلات دانشگاه آزاد هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۶    
مسئول بسیج دانشگاه سهند تبریز گفت: اهداف ما در اردوهای جهادی توانمندسازی روستا است؛ در تلاشیم که جامعه روستا را از لحاظ عمرانی و فرهنگی ارتقا بدهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۸:۰۶    
بیست و یکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات از امروز 27 تیر آغاز می شود و تا 15 مهرماه ادامه می یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۷:۳۶    
انجمن علمی دانشجویی کویرشناسی، رتبه نخست فعالیت های علمی را در دانشگاه سمنان به خود اختصاص داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۶:۱۲    
برای مرور مهمترین اخبار فناوری طی یک هفته گذشته در حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تکنولوژی های روز با ما همراه باشید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۵:۱۲    
هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه ها منتشر شد، برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن ها حائز اهمیت بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۵:۰۶    
به همت کانون خیریه و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، اردوی جهادی با حضور حدود 50 دانشجوی پسر و دختر این دانشگاه در دهستان گیفان شهرستان بجنورد برپا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۴:۳۰    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ گفت که ایران منتظر خروج رئیس جمهور آمریکا از قدرت نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۴:۱۲    
زمین لرزه ای به بزرگی 4 و 2 دهم ریشتر ساعت 3 و 15 دقیقه بامداد امروز، اهواز را لرزاند.
  • ۱