چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۹:۳۵May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 19 دی 1397 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 30 فروردین 1397 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1397 صبحانه انلاین 31 خرداد 1397 صبحانه انلاین 31 تیر 1397 صبحانه انلاین 31 مرداد 1397 صبحانه انلاین 31 شهریور 1397 صبحانه انلاین 30 مهر 1397 صبحانه انلاین 30 آبان 1397 صبحانه انلاین 29 آذر 1397 صبحانه انلاین 30 بهمن 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 1 دی 1397 صبحانه انلاین 2 دی 1397 صبحانه انلاین 3 دی 1397 صبحانه انلاین 4 دی 1397 صبحانه انلاین 5 دی 1397 صبحانه انلاین 6 دی 1397 صبحانه انلاین 7 دی 1397 صبحانه انلاین 8 دی 1397 صبحانه انلاین 9 دی 1397 صبحانه انلاین 10 دی 1397 صبحانه انلاین 11 دی 1397 صبحانه انلاین 12 دی 1397 صبحانه انلاین 13 دی 1397 صبحانه انلاین 14 دی 1397 صبحانه انلاین 15 دی 1397 صبحانه انلاین 16 دی 1397 صبحانه انلاین 17 دی 1397 صبحانه انلاین 18 دی 1397 صبحانه انلاین 19 دی 1397 صبحانه انلاین 20 دی 1397 صبحانه انلاین 21 دی 1397 صبحانه انلاین 22 دی 1397 صبحانه انلاین 23 دی 1397 صبحانه انلاین 24 دی 1397 صبحانه انلاین 25 دی 1397 صبحانه انلاین 26 دی 1397 صبحانه انلاین 27 دی 1397 صبحانه انلاین 28 دی 1397 صبحانه انلاین 29 دی 1397 صبحانه انلاین 30 دی 1397 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۳    
مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه در 3 سال آینده کشور با کمبود 300 هزار معلم مواجه است، گفت: نیاز است که مجلس حمایت ویژه از آموزش و پرورش و طرح های دانشگاه فرهنگیان داشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۳۳    
سوژه ای جالب و جنجالی درباره علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه جزئیات آن را میخوانید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۸    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: روند صعودی قیمت مسکن متوقف شده است اما انتظار برای کاهش قیمت ها پاسخی درخور نخواهد گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی اجازه نمی دهد نوسان گیرها و کسانی که دنبال منافع کوتاه مدت هستند، بتوانند از بازار ارز استفاده کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۸    
پیش از آن که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت های جدید خودرو را اعلام کند، سه شنبه شب شرکت ایران خودرو قیمت جدید محصولات پرتیراژ خود را که افزایش حداقل 10 میلیون تومانی نسبت به قیمت های ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۳    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: نوسانات ارزی و مشکل عرضه صحیح مواد اولیه از مشکلات واحدهای تولید مواد شوینده است که باعث شده پای دلالان به عرصه تولید باز شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۸    
مدیر اعتبارات بانک مسکن گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی 6 طرح برای سرعت بخشی به پروژه های مسکن مهر تصویب شد
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۴۸    
عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، از آغاز اجرای مجدد طرح برخورد با توزیع پوشاک قاچاق در فروشگاهها خبر داد و گفت: از 22 دیماه، مجدد با عرضه پوشاک قاچاق برخورد می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۴۸    
برودت هوا و یخبندان مدارس پیرانشهر را در نوبت صبح روز پنجشنبه تعطیل کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۳    
میوه آناناس دارای فواید متعددی برای سلامت از جمله کمک به هضم غذا، تقویت ایمنی بدن و تسریع روند بهبودی بعد از جراحی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۳    
شرکت خودروسازی ایتالیایی "لامبورگینی" که در زمینه طراحی و ساخت خودروهای سوپر اسپرت فعالیت می کند امسال در نمایشگاه 2019 CES از صندلی ماساژ خود رونمایی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۳    
نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی از اضافه شدن مناطق باوی و کارون به مناطق عملیاتی و همچنین موافقت نوبخت با افزایش حقوق فرهنگیان این مناطق خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۸    
تصادف شدید خودروی بانک خون آذربایجان شرقی در هشترود باعث زخمی شدن پنج نفر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۸    
وزیر نیرو با اشاره به اینکه تأمین جدید آب عطش مصرف آب را بیشتر خواهد کرد، تاکید کرد: مهار آب های سطحی یکی از اقدامات درست بوده که در قرن جدید در کشور انجام شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۸    
فردا در دامنه های جنوبی البرز و استان های البرز، تهران، سمنان و برخی مناطق نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۰۳    
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: 11 دانش آموزان در میاندوآب به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۰۳    
مدیر بخش سینمای تجسمی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از اکران فیلم های این بخش طی هفت روز خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۰۳    
سارقانی که خود را مامور آب معرفی و اقدام به سرقت از منازل می کردند توسط پلیس پایتخت دستگیر شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهور گفت: فرصت های بزرگ فضای مجازی و شبکه های نوین اطلاع رسانی باید در شرایط تحریم به سمت کمک به تولید و ارتقای اشتغال هدایت شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۲:۴۸    
عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: در جلسه هیات رئیسه مجلس با مسئولین صداوسیما آقای علی عسکری "خبر" ممنوعیت آقایان ظلی پور و زائری ازحضور در کلیه شبکه های سیما را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۳    
یکی از شرکت های لیزینگی وارد کننده خودرو که موظف بود در قبال واردات خودرو، خودرو های فرسوده را اسقاط کند به انگیزه کاهش اسقاط خودرو های فرسوده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۲:۱۸    
فرماندار تهران با اشاره به شناسایی 4هزار متکدی در پایتخت گفت: از این تعداد 2هزار نفر کودک هستند که از میان کودکان نیز 1200 نفر از اتباع خارجی هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۳    
در آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در دی 1397، برنامه های خندوانه ، برنده باش ، حالا خورشید ، نود و به خانه برمی گردیم بالاترین آمار جلب رضایت مخاطبان را به خود اختصاص دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۳    
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان از کاهش زمان گفتگوی خانواده ها به 20 دقیقه خبر داد و گفت: مسئله تحکیم بنیان خانواده موضوعی است که به جد آن را دنبال می کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۸    
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از عملیات موفقیت آمیز ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر در شناسایی گروگانگیران و رهایی فرد ربوده شده خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۸    
آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج فقه خود تاکید کرد: برخی می گویند اگر مادربزرگ بچه ای، نوه دختری اش را شیر دهد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۳    
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان لرستان ، از دستگیری کلاهبرداری که با فروش مال غیر، 30 میلیارد ریال در خرم آباد به جیب زده بود. خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۳    
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: قائل به این هستیم که کنکور به صورت متمرکز در همه سطوح حذف شود، اما این موضوع به صورت زودهنگام قابل تحقق نیست و شاید تا سه سال آینده به طول انجامد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۸    
امروز بازار طلا و ارز تهران با رشد نسبی قیمت ها بود اما افزایش قیمت ها نسبت به روز گذشته چندان چشمگیر نبوده و نرخ ها تاکنون موفق به شکستن مرزهای مقاومتی نشده اند. امروز سکه طرح جدید زیر مرز 3 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۳    
رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به محدودیت های ترافیکی جاده کرج- چالوس در روزهای پایانی هفته، گفت: تردد انواع خودرو از ساعت 14 تا 24 روز جمعه بیست و یکم دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۳    
قیمت نفت در ادامه معاملات امروز به روند صعودی خود ادامه داد و هر بشکه نفت برنت دریای شمال از 60 دلار عبور کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۳    
اقتصاد آنلاین در گزارشی قیمت اجاره بهای آپارتمان های بزرگ در تهران را اعلام کرد .این آپارتمان ها غالبا مشتریانی پولدار و بالاتر از متوسط را به خود اختصاص می دهند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۸    
مخاطبان تلویزیون، آخر این هفته شاهد فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن متعدد و متنوعی همچون امیرکبیر ، پرستار ، خانواده موروثی ، در میان امواج ، پزشک اورژانس ، بادیگارد ، جری کاتن ، بادیگارد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۸    
وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی، ورود موقت شیرخشک برای صادرات را مجاز اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۱۸    
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز گفت:حوالی ساعت 9 امروز چهارشنبه 19 دی ماه متأسفانه یکی از دانش اموزان دبیرستان ارسنجانی این ناحیه خارج از مدرسه به قتل رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۱۸    
مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت گفت: این سازمان برای نوزاد فاقد کد ملی و شناسنامه که نمی توان برای او دفترچه بیمه سلامت صادر کرد، امکان استفاده از دفترچه بیمه مادر را فراهم کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۱۸    
سخنگوی شورای سیاست گذاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از انتخاب مصلی امام خمینی (ره) به عنوان مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۸    
گروه ایران خودرو نرخ های جدید را در قالب فهرست تولید دی ماه امسال، منتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۳    
مرحله اصلی رزمایش بزرگ اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 97 از فردا به مدت دو روز آغاز می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: پیش بینی شده که امشب و فردا محورهای استانهای خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان شاهد بارش برف مخصوصاً در ارتفاعات باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۳    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری عامل جنایت بلوار پروین در منطقه شرق تهران خبر داد که حدود یک ماه پیش به قصدسرقت اقدام به ارتکاب جنایت کره بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۳    
رعایت نشدن مسائل ایمنی کار، نیروی قراردادی شرکت برق مهریز را به کام مرگ برد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۸    
یک مقام مسئول گفت: با افزایش 11.2 درصدی تخصیص ارز نسبت به سال گذشته برای واردات برنج، نگرانی برای تنظیم بازار شب عید نداریم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۹    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از محل هدفمندی یارانه ها 4 هزار و 900 میلیارد تومان برای کمک به وزارت بهداشت تعیین شده است و از این مبلغ 216 میلیارد تومان به بیماران خاص تعلق دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۴    
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: اطلاعی از قیمت اعلام شده از طرف شرکت خودروساز ندارم، اما شرایط فروش را ابلاغ کردیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۱۹    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت قاتلی خبر داد که به قصد سرقت اقدام به ارتکاب جنایت کرده بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۴    
چند ماه پس از آغاز اجرای دستورالعمل ارزی بانک مرکزی حالا این بار برای بهبود شرایط اقتصادی صادرکنندگان تصمیمات جدیدی گرفته اند که واردات در ازای ارز حاصل از صادرات، بخشی از آن است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی، گفت : تکمیل واحدهای نیمه تمام شروع شده است و امیدواریم که شتاب بگیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۹    
در حالی که نمایندگان کارگران به دنبال ترمیم دستمزد 97 بودند که معاون روابط کار از بررسی شاخص های مزد 98 در جلسه هفته آینده شورای عالی کار خبر داده است و این به معنی آن است که ترمیم مزد منتفی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۴    
آنطور که معاون مرکز آمار می گوید، آمار مربوط به تورم و رشد اقتصادی از آمارهای تخصصی بانک مرکزی نیست و طبق مصوبه شورای عالی آمار دیگر نباید برای انتشار آن اقدام کند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۴    
با توجه به آنکه سرعت و قیمت اینترنت یکی از مولفه های اصلی و موثر در پیشرفت جوامع و کشورهای مختلف در جهان به شمار می رود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۴    
قاچاق دام، عامل افزایش قیمت گوشت قرمز/ گوشت گرم با هواپیما از استرالیا و آسیای میانه وارد می شود
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۹    
بانک جهانی رشد اقتصادی ایران در سال 2018 را منفی 1.5 برآورد و پیش بینی کرد اقتصاد ایران در سال 2019 رشد منفی 3.6 درصدی را تجربه کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۹    
وزیر صنعت، معدم و تجارت در مورد برخی تخلفات خودروهای وارداتی گفت: خریداران در این موضوع تعیین تکلیف شده اند و پرونده قضایی واردکنندگان نیز در حال رسیدگی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۴    
محله فتح در منطقه 9 تهران با 86 نفر به عنوان کم جمعیت ترین محله شهر و تهرانپارس غربی با داشتن جمعیتی بالغ بر 125هزار نفر پرجمعیت ترین محله پایتخت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۹    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه واردات نهاده های دامی به دلیل مسائل بانکی دچار مشکل شده ،گفت: در صورت ادامه این روند با افت شدید تولید مواجه خواهیم بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۴    
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش از حذف دروس پیش نیاز در دوره متوسطه دوم خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۴    
جعفری دولت آبادی از اعلام نظر کارشناسی هیئت هفت نفره در مورد حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات خبر داد و گفت: این هیئت سه عامل اساسی را مقصر اعلام کرده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۹    
معامله گران بورس تهران در حالی تثبیت نقدینگی در گردش بازار سهام را نظاره گر هستند که امیدواری نسبت به چشم انداز مذاکره تجاری میان آمریکا و چین به تقویت کالاهای پایه در بازارهای جهانی و به تبع آن ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۹    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی از توقف واردات بنزین به ایران از ابتدای مهرماه خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابلاغیه ای جدید صادرات گوجه فرنگی و رب آنرا بلامانع اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۴    
معاون میراث فرهنگی استان تهران گفت: به تازگی اعلام کر ده اند که یک سکه طی کاوش باستان شناسان در بازار حضرتی کشف شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۴    
رئیس کل بانک مرکزی درباره حذف چهار صفر از پول ملی توضیحاتی ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۴    
رئیس پلیس پایتخت تهران گفت: بیشترین دستگیری های پلیس تهران، مربوط به حوزه سرقت و سپس مواد مخدر است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۴    
آمار واردات گوشی تلفن همراه در سال 1396 برپایه آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران رقم 529 میلیون دلار را نشان می دهد، اما برپایه بررسی های اتاق بازرگانی و گزارش کشورهای طرف معامله با ایران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۴    
رئیس پلیس پایتخت گفت: با واحدهای صنفی که اقدام به نگهداری مواد محترقه کنند، برخورد قانونی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۹    
قیمت طلا روز چهارشنبه تحت تاثیر امیدواری فزاینده بازار به پایان جنگ تجاری آمریکا و چین که ریسک پذیری سرمایه گذاران را بهبود داد، اندکی کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۴    
شورای پول و اعتبار عصر دیروز مصوبه جدیدی درباره ایجاد بازار متشکل ارزی تصویب کرد؛ این بازار اما کارکردی متفاوت دارد که در این گزارش می خوانید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۴    
رویترز نوشت: با افزایش احتمال کندتر شدن رشد اقتصادی منطقه یورو و افزایش امیدواری ها نسبت به مذاکرات چین و آمریکا، دلار روز خوبی را در برابر یورو سپری کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه به 110 درصد رسیده است، گفت: ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت از 31 درصد سال 92 به 64 درصد در سال جاری رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۹    
همزمان با کشف اجساد زن و مردی جوان داخل گونی در جاده گهرباران مازندران معمای جنایی تازه ای پیش روی کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران گشوده شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۹    
سازمان برنامه و بودجه گزارش داد وزارت جهاد کشاورزی برنامه جایگزینی قیمت تضمینی به جای خرید تضمینی را در سال 96 برای محصولات جو و ذرت انجام داد و بار مالی زیادی را از دوش دولت برداشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۹    
یک مقام بلندپایه بانکی اظهار کرد هند برای نخستین بار از زمان بازگشت تحریم های آمریکا علیه تهران، پرداخت پول نفت ایران به روپیه را آغاز کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۴    
امید به این که چین و آمریکا اختلافات تجاری خود را، که باعث کند شدن اقتصاد جهان شده است، حل کنند، قیمت های نفت جهش کرد و رشد دیروز خود را ادامه داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۴    
ساعت 00:02 دقیقه بامداد امروز برخورد زنجیره ای چهار دستگاه خودروها با یکدیگر در بزرگراه اشرفی اصفهانی خوشبختانه فقط خسارت مالی بر جای گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۹    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی که بعد از شرکت ملی نفت، بالاترین سهم را از بودجه کل کشور دارد، 2600 میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۴    
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به اینکه انتقال ارز صادارتی از عراق به کشور برای تولیدکنندگان سیمان به صرفه نیست،گفت: باور غلطی است که صادرکنندگات حاضر به برگشت ارز به کشور نیستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۴    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به کاهش 67 درصدی معاملات تهران در 17 روز ابتدای دی ماه نسبت به زمان مشابه سال قبل گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۴    
بانک مرکزی اعلام کرد که اتباع خارجی دارای مدرک اقامت ویژه می توانند از خدمات بانکی همچون افتتاح حساب و دریافت تسهیلات استفاده کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۹    
اگرچه ستاد تنظیم بازار هنوز به صورت رسمی، گزارشی از تصمیم خود برای افزایش قیمت انواع خودروهای پرتیراژ را اعلام نکرده است، خودروسازان خود پیش قدم شده و قیمت های جدید را اعلام کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۴    
شاید شما هم وسوسه شده باشید یک مودم همراه خریداری کنید. تا چند سال پیش، یک گروه خاص از کاربران متقاضی مودم های همراه در بازار بودند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۴    
رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران با اعلام اینکه با ثبات نرخ ارز تغییری در قیمت محصولات سلولزی به وجود نیامده است، گفت: تولیدکنندگان امروز به وفور کالا تولید و راهی بازار می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۴    
معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت ساخت،ساختمان جدید در محل پلاسکو توضیحاتی ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۴    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از ارائه دو طرح به دولت برای افزایش مشارکت مردم در بورس اوراق بهادار و اقتصاد ملی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۹    
امسال سرمایه های فراوانی از بانک ها سرازیر بازارهای موازی بانکی ، نظیر ارز ، خودرو، سکه و طلا و البته مسکن شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۴    
سازمان هواشناسی کشور با هشدار نسبت وقوع سیلاب در برخی استان ها از بارش برف و باران طی امروز و فردا در 14 استان کشور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۴    
یکی از سایتهای فروش آنلاین کالا، جعبه کفشی با قیمت 525 هزار تومان را برای فروش گذاشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۴    
وزیر حمل و نقل و کشتیرانی هند گفت کشورش مجوز فعالیت یک بانک ایرانی در این کشور را صادر کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۹    
مرکز پژوهش های مجلس در بررسی لایحه بودجه سال 98 متذکر شده است که در بودجه سال آینده علیرغم اینکه 120 هزار هکتار از وسعت شهرهای کشور را بافت فرسوده تشکیل می دهد اما هیچ حکمی در خصوص بافت فرسوده در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۹    
با آغاز به کار رسمی بازار آزاد تهران، صرافی های بانکی نرخ ارز را نسبت به روز گذشته کاهش دادند و هم اکنون قیمت دلار برای خرید 10 هزار و 790 تومان و برای فروش 10 هزار و 880 تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۴    
افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف آب و برق موضوعی است که از مدت ها قبل مطرح شده اما نه با هدف ایجاد درآمد کوتاه مدت برای این دو صنعت، بلکه طبق گفته های وزیر نیرو، هدف دستیابی به درآمد بلندمدت و کلان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۹    
قیمت محصولات گوشت، مرغ و ماهی همچنان می تازند اگرچه کاهش محسوسی در مرغ دیده شده اما نسبت به مصوبه ستاد تنظیم بازاربسیار بالاتر است، آیا واقعا راهی برای کاهش قیمت وجود ندارد؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۴    
ترکیه که در ماه نوامبر واردات نفت خام از ایران را متوقف کرده بود در ماه دسامبر دو محموله معادل 54 هزار بشکه در روز از این کشور دریافت کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۹    
برای چهارمین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بحث رفرم پولی مطرح شده که این بار گویا جدی تر از دفعات قبل بوده و بر اساس آن قرار است چهار صفر از پول ملی حذف شود ...