یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۴۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 31 خرداد 1400 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1398 صبحانه انلاین 30 اسفند 1399 صبحانه انلاین 31 فروردین 1400 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1400 صبحانه انلاین 31 تیر 1400 صبحانه انلاین 31 مرداد 1400 صبحانه انلاین 31 شهریور 1400 صبحانه انلاین 29 مهر 1400 صبحانه انلاین 30 آبان 1400 صبحانه انلاین 30 آذر 1400 صبحانه انلاین 30 دی 1400 صبحانه انلاین 30 بهمن 1400 صبحانه انلاین 28 اسفند 1400 صبحانه انلاین 1 خرداد 1400 صبحانه انلاین 2 خرداد 1400 صبحانه انلاین 3 خرداد 1400 صبحانه انلاین 4 خرداد 1400 صبحانه انلاین 5 خرداد 1400 صبحانه انلاین 6 خرداد 1400 صبحانه انلاین 7 خرداد 1400 صبحانه انلاین 8 خرداد 1400 صبحانه انلاین 9 خرداد 1400 صبحانه انلاین 10 خرداد 1400 صبحانه انلاین 11 خرداد 1400 صبحانه انلاین 12 خرداد 1400 صبحانه انلاین 13 خرداد 1400 صبحانه انلاین 14 خرداد 1400 صبحانه انلاین 15 خرداد 1400 صبحانه انلاین 16 خرداد 1400 صبحانه انلاین 17 خرداد 1400 صبحانه انلاین 18 خرداد 1400 صبحانه انلاین 19 خرداد 1400 صبحانه انلاین 20 خرداد 1400 صبحانه انلاین 21 خرداد 1400 صبحانه انلاین 22 خرداد 1400 صبحانه انلاین 23 خرداد 1400 صبحانه انلاین 24 خرداد 1400 صبحانه انلاین 25 خرداد 1400 صبحانه انلاین 26 خرداد 1400 صبحانه انلاین 27 خرداد 1400 صبحانه انلاین 28 خرداد 1400 صبحانه انلاین 29 خرداد 1400 صبحانه انلاین 30 خرداد 1400 صبحانه انلاین 31 خرداد 1400 
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۷    
معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طرح ثبت نام بیماران دیابتی تا 20 تیر ماه تمدید شده و پس از اتمام موعد مقرر توزیع دارو صرفاً به بیماران ثبت شده در این سامانه صورت می گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۱    
با در نظر گرفتن سلیقه افراد در سراسر جهان و انتخاب زیباترین گوشی دنیا در فرهنگ های مختلف به یک فهرست جذاب رسیده ایم. خواندن این فهرست خالی از لطف نیست ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۳    
شرکت توزیع برق تهران بزرگ اعلام کرد که قطع برق ورزشگاه آزادی در زمان مسابقه تیم های ورزشی استقلال و پدیده، ارتباطی با شبکه برق شهری نداشته است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۸    
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز سه شنبه یکم تیر 1400 اعلام کرد که بر اساس آن بهای 18 ارز نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ 18 ارز افزایش یافت. همچنین نرخ 10 ارز ثابت ماند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۴    
کارشناس بازار سرمایه از عوامل اثرگذار بر بورس بعد از انتخابات خبر داد و اذعان داشت سهامداران در روزهای آینده ترکیب تیم اقتصادی دولت جدید را رصد خواهند کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۶    
قیمت نفت در معاملات امروز به علت افزایش تقاضا در نیم کره شمالی و آغاز فصل تابستان و سفرها و توقف در مذاکرات ایران که می تواند تاخیر در بازگشت نفت ایران به بازار ایجاد کند، افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۶    
در تصادف یک قطار باری با یک اتوبوس حامل کارگران در جنوب قاهره دست کم 4 نفر کشته و 26 نفر دیگر مجروح شدند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۶    
سیستم فرمان در واقع وظیفه هدایت خودرو را برعهده دارد. چنانچه این سیستم دچار هر گونه اشکال و ایراد شود هدایت خودرو هم طبیعتا با مشکل مواجه می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۶    
آلودگی هوای شهرها طی سالیان اخیر به یکی از معضلات و مشکلات اساسی و اصلی مردم و مسئولان تبدیل شده است، به همین دلیل دولت برای تشویق مردم به استفاده از خودروهای برقی ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۱    
اعضای بدن جوان افغان که دچار مرگ مغزی شده بود به 6 بیمار زندگی دوباره بخشید.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: پس از 5 روز تلاش بی وقفه و جست وجو، کوهنورد 43 ساله گمشده در ارتفاعات دارآباد پیدا و مصدوم توسط بالگرد منتقل شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۶    
نماینده مجلس به سرنشینان پژوه 405 در جاده الشتر- بروجرد امدادرسانی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۶    
یک زن ساکن شهر انگلیسی هارتپل از طوطی همسایه به خاطر توهین و فحش دادن به او به پلیس شکایت کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۱    
دو کارگر جوان در معدن نمک گرمسار کشته شدند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۱    
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری قاتل متواری که صبح امروز یک جوان دهلرانی را به قتل رسانده بود در کمتر از 72 ساعت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۱    
شورای عالی قضایی عراق همچنین تاکید کرد که این احکام طبق ماده چهار قانون مقابله با تروریسم مصوب سال 2005 صادر شده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۷    
رئیس کل دادگستری استان فارس جزئیات تخلفات و دستگیری های شهرداری ها و شوراها در دوره گذشته در استان فارس را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۳    
محققان در میان آن دسته از شرکت کنندگان که بهبودیافته بودند، اثراتی مانند از بین رفتن ماده خاکستری در مناطقی از مغز مشاهده کردند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۳    
مقتدا صدر رهبر جریان صدر عصر دوشنبه در رشته توئیتی از ایران و عربستان خواست که با یکدیگر گفت وگو کنند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۳    
عربستان سعودی پس از 4 سال قطع ارتباط با قطر، سفیر جدید خود را به این کشور فرستاد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۸    
ببینیم مصرف هر قوطی یا بطری یک نفره نوشابه کولا از ابتدای ورود به بدن تا یک ساعت بعد، چه اثری روی بدن دارد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۸    
نگار جواهریان در سریال خاتون ، در نقش زنی بازی خواهد کرد که داستان زندگی خود و خانواده اش در سال های نخستین دهه 20 خورشیدی، بازگو خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۸    
در حالی که سخنگوی سازمان هواپیمایی از لغو افزایش قیمت بلیت هواپیما و الزام ایرلاین ها به بازگرداندن مبلغ اضافه خبر می دهد، اما شرکت های هواپیمایی همچنان به فروش میلیونی بلیت اقدام می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۸    
روزهای زندگی مان با حوادث مختلفی گره خورده است که شاید اطلاع از آن ها بتواند ما را در برابر آسیب های مشابه آگاه سازند ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۸    
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی تهران درباره تخریب مجسمه میدان آزادی توضیح داد و گفت: این مجسمه از جمله المان های موقتی است که در بهارستان سال 98 در تهران نصب شد و به دلیل نداشتن زیرساخت ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۳    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از تعیین قیمت 6400 تومان برای هر کیلوگرم شیرخام خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۸    
بانک مرکزی در راستای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و همچنین بهبود فرایند تامین مالی زنجیره تولید ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۸    
فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عوامل نزاع و درگیری در محور رفسنجان – انار خبر داد و گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حمله اراذل و اوباش به کامیون ها، کذب است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۳    
استفان لوون، نخست وزیر سوسیال دموکراتِ سوئد روز دوشنبه در رخدادی بی سابقه در تاریخ سیاسی این کشور با رای عدم اعتماد پارلمان مواجه شد تا برای استعفا از سمت خود و یا برگزاری انتخابات زودهنگام تنها یک ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۸    
رئیس پلیس آبادان از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای منازل در شهرستان آبادان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ریزش معدن نمک در کیلومتر 25 آزادراه گرمسار به قم ، 2 کشته برجا گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۸    
نمایشگاهی از حیوانات عجیب و غریب در کراکوف لهستان برپا شده که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. در این نمایشگاه انواع رتیل ها، مارها، عقرب ها ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت قیمت بلیت هواپیما به نرخ مصوب آبان سال گذشته خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اعلام کرد به علت گرمای شدید، ادارات چهار شهرستان استان خوزستان فردا تعطیل است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۹    
کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش سهام عدالت در مرداد ماه نزدیک به یک میلیون میلیارد تومان رسیده بود و در حال حاضر تقریبا این ارزش نصف شده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۴    
رئیس اتحادیه بارفروشان از ارزان شدن میوه تا هفته آتی به دلیل فزونی محصول و نبود تقاضای خرید خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۹    
یک عضو کانون صرافان ضمن پیش بینی روزهای آتی بازار ارز، گفت: پس از انتخابات ریاست جمهوری، خریداران به بازار برگشته اند و قیمت ها نسبت به قبل از انتخابات روند صعودی دارند اما در آینده نزدیک قیمت ارز به ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۹    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مردی که با وعده ازدواج اقدام به اغفال زنی جوان و اخاذی از وی کرده بود، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۹    
عضو خانه صنعت و معدن گفت: ممنوعیت واردات خودرو تا زمانی که ما منابع ارزی کافی نداشته باشیم ادامه دارد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۹    
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: افزایش 30 درصدی نرخ بلیت هواپیماها که از دیروز توسط برخی از ایرلاین ها اجرا شده بود، اصلاح شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۹    
سپند امیرسلیمانی که این روز ها به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و عمل جراحی حاصل از آن در بیمارستان بستری است به تازگی از بهتر شدن حالش خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۴    
پس از گذشت سه ماه از سال 1400 بر آن شدیم تا تحلیلی از قیمت خودرو داشته باشیم و عوامل مؤثر بر این صنعت بزرگ که با مصرف کننده نهایی در ارتباط است را بررسی کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۴    
منابع تجاری می گویند، در صورت حصول توافق هسته ای، ایران به عنوان یک اقدام موقتی می تواند به سرعت میلیون ها بشکه نفت که بر روی آب ذخیره سازی کرده است را صادر کند تا میزان تولید خود را افزایش دهد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۴    
بررسی وضعیت بازار کار سال 99 بیانگر آن است که با ریزش 743 هزار نفری نیروی کار بخش خدمات، 17 هزار نفری بخش صنعت و 250 هزار نفری بخش کشاورزی، حوزه خدمات رکوردار ریزش نیرو بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۹    
بررسی آمارهای ارائه شده از صادرات ایران به اتحادیه اروپا در سال 2021، نشان از افت تجارت مشترک دو طرف مانند تجربه سال های قبل دارد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۹    
روز گذشته نرگس محمدی با انتشار پستی جدید، خبر از فوت برادرزاده اش داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۴    
وزیر بهداشت با بیان اینکه یک بیمار با ویروس انگلیسی پشت درب هیچ بیمارستانی آواره نشد، گفت: شنبه از واکسن اسپوتنیک ایرانی رونمایی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۹    
مدیر عامل اتحادیه تعاونی عشایری دامداران متحرک گفت: هم اکنون مقدمات خرید تضمینی دام به تعداد محدود در استان فارس انجام شده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۹    
در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین نسبت به دیروز همین موقع 7.4 درصد سقوط کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۴    
38 مسافر ایرانی پس از سه شبانه روز بلاتکلیفی و سرگردانی در فرودگاه روسیه به کشور بازگردانده شدند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۹    
با کاهش محدودیت های کرونایی در جهان و از سر گیری پروازها بین کشورهای مختلف برخی گمانه ها و شایعات درباره احتمال افزایش قیمت بلیت هواپیما مطرح شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۴    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد 4 هزار و 833 واحد به رقم یک میلیون و 168 هزا رو 589 واحد رسید.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۴    
آرزو ارزانش از خوانندگی احمد مهرانفر در فیلم آهنگ دونفره و همچنین ساخت مستندی درباره تئاتر نصر خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۴    
ستاد تنظیم بازار مقرر کرده است 120 هزار تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار و به مقدار مورد نیاز تخم مرغ نطفه دار برای جوجه ریزی کافی، وارد شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به وضعیت بارش ها و ذخایر سد های این استان گفت: امسال شهر و استان تهران در قسمت نارنجی قرار گرفته و تا به این لحظه وارد شرایط قرمز نشده ایم.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۹    
مشاور انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی از احتمال افزایش بیش از 70 درصدی قیمت ماکارونی در سال جاری خبر داد و گفت که تولیدکنندگان برای تعیین قیمت دقیق ماکارونی در سال جاری ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۹    
وزارت بهداشت اعلام کرد زمان مراجعه برای تزریق دوز دوم واکسن کووید 19 از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت و همچنین پیامک اطلاع رسانی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۴    
شرکت توانیر جداول خاموشی شهر تهران را برای امروز منتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۴    
رئیس جمهور گفت: سرمایه گذاری ها در سال 98 و 99 علیرغم مشکلات و جنگ اقتصادی، بیشتر شده است و این یعنی مردم به آینده اقتصادی امیدوار هستند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۹    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت قیمت بلیت پروازهای داخلی به نرخ های قبلی با دستور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۹    
سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص خارج شدن نیروگاه اتمی بوشهر از شبکه برق توضیحاتی را ارائه داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی آموزش و پرورش درباره مطالبه واکسیناسیون دانش آموزان با توجه به احتمال بازگشایی مدارس گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۴    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: براساس پیش بینی در هفته جاری و هفته آینده، میانگین دمای هوا 1 تا 1.5 درجه گرمتر خواهد شد که همین موضوع احتمال افزایش شدید نیاز مصرف برق را به دنبال خواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا همه خانم هایی که بالای 35 سال سن دارند، خودسرپرست هستند و با خانواده زندگی نمی کنند، می توانند از تسهیلات اجاره استفاده کنند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۹    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری خبر ممنوعیت پروازهای روسیه به دلیل شیوع کرونا در این کشور را تکذیب کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۹    
ارزهای دیجیتالی باز هم دچار ریزش دیگری شدند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۹    
هر چند با وجود ویروس کرونا دیگر جهان مثل قبل نبود، اما باز هم مردم در بازار خودرو حضور داشتند و اتومبیل های به فروش می رسیدند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص قطع آب مشترکان در روزهای پیش رو توضیحاتی را ارائه داد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۴    
احیای برجام نقشی کلیدی در تعیین مسیر آینده متغیرهای اقتصادی ایران خواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۴    
سخنگوی صنعت برق گفت: شرایط سختی برای تامین برق داریم، لازم است همه مشترکان رعایت کنند و در ساعات اوج مصرف (12تا 18 ) از وسایل پرمصرف استفاده نکنند ...
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۹    
در معاملات امروز دوشنبه قیمت جهانی طلا تحت تأثیر رشد تقاضای خرید طلای ارزان، افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۹    
دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: بنابر آخرین آمار امسال 150 هزار تن برنج وارد شده که نسبت به سال 98، 76 درصد کاهش داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۹    
قیمت نفت خام در معاملات امروز، دوشنبه، همچنان تحت تاثیر گزارش چند روز اخیر اوپک که پیش بینی کرده بود رشد تولید نفت آمریکا کُند می شود، رشد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۴    
در دومین روز هفته، سکه و دلار در دو مسیر متفاوت حرکت کردند.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۴    
بازار سهام در روز یکشنبه که دومین روز روشن شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری بود، رویکرد متعادل تری داشت و متناسب با کاهش قیمت دلار از روند رو به رشد تقاضا در این بازار کاسته شد.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۴    
شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات امروز دوشنبه 31 خرداد 1400 با افت 2694 واحدی به یک میلیون و 161 هزار واحد رسید.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۹    
جدیدترین آماراز وضعیت بازار مسکن شهر تهران حاکی از آن است که نرخهای پیشنهادی در خردادماه نسبت به اردیبهشت ماه 8 درصد کاهش یافته و افت قیمت در مناطق شمالی، بیشتر بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۹    
کارت سوخت تمام خودروها نیمه شب امشب شارژ می شود.
صبحانه انلاین   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۴    
یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه روند این بازار تا پایان سال صعودی خواهد بود، با اشاره به شرایط فعلی بازار گفت ...