چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۳۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی سخن 31 شهریور 1395 - sokhanpress.ir

پایگاه خبری تحلیلی سخن 31 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 31 مرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 30 مهر 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 30 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 30 آذر 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 30 دی 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 30 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 30 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 1 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 2 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 3 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 4 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 5 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 6 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 7 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 8 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 9 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 10 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 11 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 12 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 13 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 14 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 15 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 16 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 17 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 18 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 19 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 20 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 21 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 22 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 23 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 24 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 26 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 27 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 28 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 29 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 30 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی سخن 31 شهریور 1395 
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۶    
محققین در موسسه فناوری علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی ماساچوست(CSAIL) راهی یافتند که احساسات را با استفاده از امواج بی سیم تشخیص دهند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۶    
همیشه تجزیه و تحلیل داده ها برای بازاریابان یک چالش بوده است. افراد عادی شاید به اهمیت این موضوع پی نبرند و به صراحت می توان گفت که ممکن است برای آن ها گیج کننده باشد ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۱    
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: اگر مطلع شویم برخی از نهادها در امور اداری شان از شبکه اجتماعی تلگرام استفاده می کنند قطعا علیه شان اعلام جرم خواهد شد و به طور جدی با آنها برخورد ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۶    
داستان نویسان زیادی در آثارشان به موضوع جنگ تحمیلی پرداخته و از آن نوشته اند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۶    
مراسم چهلمین روز درگذشت داود رشیدی 10 مهرماه در تئاترشهر برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۱    
گرافن از پتانسیل های نامحدودی در حوزه باتری سازی، شیشه جلوی خودرو با دید در شب و حسگرهای میکروسکوپی برخوردار است و اکنون محققان دانشگاه رایس نشان داده اند که از آن می توان در حوزه پزشکی برای درمان ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۱    
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و سرگئی تپلوف رییس پارک فناوری استروگینو مسکو دیدار و بر افزایش همکاری های دوجانبه بیشتر با یکدیگر تاکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
کارگردان فیلم سینمایی اروند با بیان اینکه این فیلم هیچ پروپاگاندایی برای یک جناح و تفکر سیاسی نیست، درباره ی اکران زودهنگام آن اظهار کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۱    
شبکه سومریه نیوز اعلام کرد، با نزدیک شدن به زمان آغاز عملیات موصل ابوبکر البغدادی ناگزیر شد برای عادی جلوه دادن اوضاع روز سه شنبه برای اولین بار در یکی از محله های موصل آفتابی شود.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۱    
سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود از سری C را بانام C9 با صفحه نمایش 6 اینچی روانه بازار خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۶    
"گروه بین المللی حمایت از سوریه" در نشست خود در نیویورک بر لزوم ادامه آتش بس در سوریه به رغم تداوم خشونت ها تأکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۱    
تیم تراکتورسازی و سیاه جامگان عصر دیروز در ورزشگاه آختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم رفتند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۶    
تیم تراکتورسازی و سیاه جامگان عصر دیروز به مصاف هم رفتند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۱    
آیا تا به حال فکر کرده اید که با وجود قیمت بین 650 تا 970 دلاری گوشی های جدید اپل ، واقعاً ساخت آنها برای اپل چقدر هزینه دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۱    
با نهایی شدن بررسی الگوی قراردادهای جدید نفتی و اعلام عدم مغایرت آن با قوانین از سوی هیئت تطبیق مجلس شورای اسلامی ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۱    
هفته هفتم لیگ برتر با دیدار تیم های تراکتورسازی و سیاه جامگان آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: ازابتدای دولت یازدهم تاکنون پنج هزارو822 طرح آموزشی با 33 هزار و 66 کلاس درس در کشور به بهره برداری رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۱    
روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فرانسه، بر اجرای دقیق و کامل مفاد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تاکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۱    
اقدام قبیله بنی حشیش یادآور تجاوز رژیم بعث به ایران اسلامی و جنگی هشت ساله است که بدون حضور مردم امکان دفاع و پیروزی قابل تصور نبود.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۶    
مشاور دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تاکید کرد: دفاع مقدس به قدرت های مادی ثابت کردند که با گزینه نظامی نمی توان ملتی را که شهادت در قاموس اوست شکست داد.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۶    
جنبش اسلامی نیجریه در واکنش به ادعاهای وزیر امور خارجه نیجریه در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد شیخ زکزاکی و علت طولانی شدن حبس وی، این ادعاها را به شدت مردود و بیانیه در این باره صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
رسانه انگلیسی در گزارشی درباره انتخابات 2016 آمریکا به بررسی 5 ایالت تعیین کننده در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و عملکرد کنونی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۱    
بازی Destiny یکی از بهترین عناوین ویدیویی کنسول های نسل هشتم و هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی به حساب می آید ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۶    
با وجود پیروزی قاطع قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه در هفته ششم این رقابت ها، سرمربی اسپانیایی این تیم معتقد بود که شاگردانش به زحمت موفق به کسب این نتیجه شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۱    
نامزد جمهوریخواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای بی اثر کردن تبلیغات رقیب خود برای جذب آرای سیاه پوستان، مدعی شد که این بخش از جمعیت ایالات متحده در بدترین شرایط ممکن هستند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۶    
اتحادیه اروپا از کمک جدید به جمهوری آذربایجان به ارزش سیزده میلیون یورو، با هدف حمایت از سیاست های تنوع بخشی در اقتصاد این کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۶    
شرایط و ضوابط شرکت در بخش پژوهش دومین دوره جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۶    
ممکن است خیلی از ما فکر کنیم که دوربین آیفون7 پلاس امکانات بسیار خاص و ویژه ای را به خاطر دارا بودن لنز تله فوتو در اختیار کاربران قرار می دهد. اما باید بگوییم که در واقع این چنین نیست.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۶    
دو نمایش یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف و خواب زمستانی که هر دو با موضوعیت شخصیتهای زن اجرا می شوند از ابتدای پاییز میزبان مخاطبان تئاتر می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۱    
همزمان با برگزاری چهاردهمین اجلاس سالیانه و نهمین جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس، هشت محصول دانش بنیان شرکتها از جمله رادیو ماکروویو دیجیتال ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس جمهور برزیل و همسرش به اتهام فساد مالی و دریافت رشو تحت تعقیب قانونی قرار گرفتند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
یک هفته خویشتن داری و دفع حملات پیاپی گروه های تروریستی از سوی ارتش سوریه در جبهه های نبرد، یک هفته آتش بس شکننده با تجاوز نظامی آشکار آمریکا به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور به شکست نهایی آتش بس منجر ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۶    
شرکت لودِلا از نخستین شمع هوشمند و ایمن جهان رونمایی کرده که با تلفن همراه روشن می شود.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۱    
هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران(تله کام 2016) 4 تا 7 مهرماه برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۱    
همزمان با عید سعید غدیرخم، اپراتور دوم موبایل در راستای تلاش برای دستیابی به نسل پنجم اینترنت 5G موفق شد به عنوان نخستین اپراتور در ایران و منطقه، نسل 4.5 اینترنت را با موفقیت آزمایش کند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۱    
سپاس و شکر بی منتهای الهی که به لطف راهبری داهیانه پیر خمین، انقلاب اسلامی را بر ما ارزانی داشت و کاخ نشینان ظالم را مقهور و منفور گردانید....
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۱    
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: ما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه چنانکه فرماندهی معظم ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۶    
در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت ضمن تاکید بر تأثیر قابل توجه این رویداد در حمایت از تولیدات ملی دانش بنیان ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۶    
انتخاب مربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و نحوه تصمیم گیری در این باره، ابهامات بسیاری را به وجود آورده و مدیریت بسته این فدراسیون نیز بر این موضوع دامن زده است.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به خاطر اظهارات خنده دار مدیرعامل استقلال از او انتقاد کرده بودم.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
معاون دوم رئیس جمهور افغانستان در دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور کابل و اسلام آباد اظهارداشت که اجرای مفاد توافقنامه دولت با حزب اسلامی بویژه قطع ارتباط با گروه های افرادی ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۱    
بررسی تعرفه نرخ خدمات پایه فنی و تخصصی انفورماتیک سال جاری نشان می دهد که نرخ های این بخش 14 درصد افزایش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
در فصل پاییز قرار است پس از گذشت 15 سال، نمایشی دوباره اجرا شود که کارگردانش نوید می دهد که تماشاگرانش با یک اثر شگفت انگیز روبرو می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
رییس جمهور ضرورت تقویت وحدت و یکپارچگی در دنیای اسلام را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز اصل اساسی برای همه دولت های اسلامی و متفکران مسلمان ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۱    
رعایت اخلاق رسانه ای مبحثی است که این روزها به شدت در جامعه مورد تاکید قرار گرفته و برخی از آن به عنوان حلقه ی مفقوده ای یاد می کنند که جامعه بیش از گذشته نیازمند آن است.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۱    
نزدیک به یک سال از انهدام سوخو 24 روسیه توسط جنگنده های ترکیه می گذرد، تنش های دو کشور تاحدی کاهش یافته و روسیه درحال رفع تحریم های سنگین اش علیه ترکیه است ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۶    
تیمرمن در کتاب سوداگری مرگ آورده است: صدام در ژوئن 1982 قراردادی به ارزش 830 میلیون دلار با یک شرکت بلژیکی به نام سیکسکو امضا کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
رییس پژوهشکده پالایش پردیس صنایع پایین دستی پژوهشگاه صنعت نفت از ساخت پالایشگاهی در خارج از کشور با استفاده از فناوری ایرانی خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
محققان آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم رایانه موسسه فناوری ماساچوست(MIT) دستگاهی ساخته اند که می تواند با استفاده از سیگنال های وای فای، احساسات شما را تشخیص بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۶    
محققان دانشگاه صنعتی شریف با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران نانوساختار ویژه ای را با استفاده از نانومیله های طلا تولید کردند که قابلیت تشخیص و درمان همزمان سرطان را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که شرکت هایی مانند هیوندای، کیا و تویوتا سال هاست که با صادرات خودروهای آماده خود به بازار ایران، از بی برنامگی و غفلت ما در این حوزه سوءاستفاده می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با دستور رییس دانشگاه آزاد اسلامی متقاضیان دریافت تسهیلات ویژه ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند تا پایان مهر ماه ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه هیچ کسی هیچ قرارداد مغایر با منافع و مصالح ملی را نمی پذیرد گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
در مراسم رژه روز هفته دفاع مقدس جدیدترین ادوات و سامانه های دفاعی نیروهای مسلح کشور در معرض نمایش قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
معاون ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت با تشریح طرح جدید تغییر کلاس بندی کارت های سوخت خودروهای دیزلی در بخش مسافربری، اعلام کرد: با اجرای این طرح، در راستای توزیع عادلانه سوخت ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
آغاز تشدید برخورد با مشمولان غایب سربازی، ارسال پیامک تعیین تکلیف برای بیش از دو میلیون و 200 هزار مشمول غایب، آغاز ثبت نام برای مرحله دوم جریمه ریالی سربازی و .. ...
پایگاه خبری تحلیلی سخن   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۷:۱۶    
دو چیز در بحران است؛ یک آب و دیگری کتاب. اولی از مصرف بیش ازحد معمول و دومی از مصرف بسیار کمتر از حد معمول.