پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۷:۵۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 11 آذر 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 28 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 29 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان از سمت خود استعفا کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۴۵    
رسول خطیبی که کاپیتان تیم ملی ایران را در جریان بازی هفته دهم در دقیقه 36 از زمین بیرون کشید این بار نام او را از فهرست بازی بزرگ با پرسپولیس خط زد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۰    
اهدای اعضای بدن دختر دانشجوی قائمشهری که دچار مرگ مغزی شده بود، به 5 بیمار، زندگی دوباره بخشید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۰    
علی اصغر حسن زاده بهترین بازیکن فوتسال سیا شد و در مراسمی که طی هفته های آینده در مالزی برگزار می شود شرکت خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۱۷    
سفینه باری پروگرس مدت کوتاهی پس از پرتاب از پایگاه فضایی بایکانور در قزاقستان ارتباط مخابراتی (تله متری) خود را با ایستگاه کنترل زمینی از دست داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۱۵    
رعایت سه نکته ساده می تواند به شدت به تنوع بخشی پرتفوی سهامتان کمک کند. وقتی کتاب ها و مقالات مرتبط با ریسک را می خوانید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۱۵    
در کشتی هایی که بین نماینده ایران و آمریکا برگزار شد، آمریکایی ها موفق شدند آتسماز ساناکویف، رضا افضلی، علیرضا کریمی و پرویز هادی را شکست دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۱۲    
ساعت12:30بامداد امروز اهالی منطقه خطبه سرا باشنیدن صدای انفجار مهیب با پاسگاه محل تماس گرفتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۰    
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: کالاهای واسطه ای 68 درصد از ارزش واردات در هشت ماهه امسال را به خود اختصاص داد در حالی که اقلام مصرفی سهم 10 درصدی از واردات داشتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۰    
مرکز امنیت سایبری عربستان سعودی از هجوم هکرها به مراکز دولتی و تجهیزات حیاتی این کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۴۹    
دکتر محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جناح های سیاسی مدتی به استراحت بروند! در شرایط کنونی، کشور نیازمندِ مدیریت پاک دست و مقتدر می باشد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۴۸    
وزیر خارجه عراق اعلام کرد که 70 درصد از اراضی عراق تحت اشغال داعش آزاد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۴۷    
پیش از این منابعی در داخل سفید احتمال وتوی این مصوبه توسط باراک اوباما را رد نکرده بود اما با توجه به آنکه شمار رای دهندگان بیش از دو سوم سنای آمریکا را تشکیل می دهد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۴۵    
امروز در آخرین روز کاری در هفته جاری ، شاهد کاهش قیمت های تسویه درهمه سررسیدها در بازار آتی سکه امروز بودیم که مهمترین دلیل آن کاهش همزمان قیمت جهانی طلا در بازارهای جهانی و قیمت دلار در بازار آزاد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۱۷    
مقامات تایلندی به طور رسمی نام پادشاه جدید را که پیش از این شاهزاده 'ماها واجیرالونگکورن' بود، 'پادشاه ماها واجیرالونگکورن بودیندرادبایاوارانگکون' اعلام کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۱۳    
اسماعیل ولد الشیخ احمد نماینده سازمان ملل در امور یمن روز پنجشنبه با عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن در شهر عدن دیدار و در مورد تمهیدات تازه برای پایان دادن به درگیری در این کشور گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۱۲    
دانلود روزنما
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۵۱    
سازمان ملل اعلام کرد روسیه پیشنهاد داده است تا 4 گذرگاه انسانی برای مناطق شرقی حلب در نظر گرفته شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۴۸    
فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت از برگزاری رزمایش بزرگ ولایت تا پایان سال خبر داد و گفت: در صورت تصویب ستادکل این رزمایش برگزار می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۴۵    
وزیر دارایی و سرپرست وزارت نفت کویت روز پنجشنبه از توافق اوپک در نشست وین برای کاهش تولید یک میلیون و 200 هزار بشکه ای نفت استقبال کرد و این تصمیم را تاریخی و مثبت دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۴۱    
تعداد زیادی از مساجد در آمریکا نامه های تهدیدآمیزی دریافت کرده اند که طی آن مسلمانان به شدت تهدید شده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۴۰    
باب دیلن که به عنوان برنده نوبل ادبیات امسال انتخاب شده در دیدار نوبلیست های امسال با اوباما که دیروز در کاخ سفید برگزار شد، شرکت نکرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۳۱    
فرماندار اهواز از تشییع هفت شهید خوزستانی دیگر حادثه حله همزمان با نماز جمعه فردا در اهواز خبر داد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۳۰    
محمدخرمگاه و ساکت الهامی در جریان بازی استقلال و صبای قم صحنه ای زشتی را رقم زدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۳۰    
وزیران نفت و انرژی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در پایان یکصد و هفتاد و یکمین نشست عادی خود، وزیر انرژی عربستان را به عنوان رئیس دوره ای این سازمان در سال 2017 میلادی انتخاب کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۲۸    
امروز نیز بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران، کیفیت هوا در شرایط هشدار قرار دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۱۵    
نشست روز گذشته سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) فارغ از اثرگذاری که بر قیمت نفت داشت، صحنه دیپلماسی پنهان ایران و عربستان بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۱۵    
تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر موفق به شکست نفت تهران شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۱۵    
مراسم انتخاب برترین های آسیا در ابوظبی برگزار شد و عمرعبدالرحمان به عنوان بازیکن سال آسیا انتخاب شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۱۱    
عمر عبدالرحمان به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2016 انتخاب شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۰۰    
پرونده تصویب بودجه سال 96در دولت بسته شد و سیاهه دخل و خرج دولت قرار است تا نیمه آذرماه به مجلس ارایه شود. در این میان هر یک از دولتمردان دغدغه خود را برای ثبت اعداد و ارقام در بودجه داشتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۰۰    
سازمان اوپک که بسیاری تحلیلگران بازار نفت از زوال عمرش سخن می گفتند پس از سال ها با کنار گذاشتن اختلافات داخلی، تصمیمی تاثیرگذار گرفت تا با جهش 10 درصدی قیمت نفت، بار دیگر در بازار قدرتنمایی کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۵    
سفیر جدید اسرائیل در ترکیه امروز (پنجشنبه) در میان تلاش های دو طرف برای اصلاح روابط که در پی حمله به کشتی حامل کمک های ترکیه به نوار غزه شاهد تنش شده بود، وارد آنکارا شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۵    
رئیس انجمن علمی اقتصاد اسلامی ایران گفت: نوسانات اخیر نرخ ارز بیش از آن که به علل اقتصادی منسوب باشد به مسایل روانی ناشی از آینده برجام مربوط است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۵    
توافق روز گذشته اوپک تأثیر کمی بر قیمت ارز طی ساعات ابتدایی معاملات امروز داشته به نحوی که هنوز معاملات در بازار استانبول رونق نگرفته و صرافی ها نرخ های متفاوتی را ارائه می دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۵    
فرستاده سازمان ملل به سوریه گفت : مجددا از جبهه النصره می خواهم که شرق حلب را از طریق گذرگاه امن ترک کنند تا مانع از کشتار بیشتر مردم شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۵    
مفتی سوریه در جریان سفر به جمهوری ایرلند در پارلمان این کشور در دوبلین سخنرانی کرده و در عین حال با سناتورهای این کشور به بحث درباره اوضاع سوریه پرداخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۵    
روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد، رهبران اپوزیسیون سوریه برای پایان جنگ در حلب در حال مذاکره با نمایندگان روسیه در ترکیه هستند و ظاهرا آمریکا از این مذاکرات اطلاعی ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۰    
پس از وقوع زلزله 5 ریشتری ظهر امروز (پنجشنبه) در بخش شهداد از توابع شهرستان کرمان تاکنون 10 پس لرزه در این منطقه روی داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۵    
حمید بعیدی نژاد با اشاره به تقدیم استوارنامه خود به ملکه انگلیس از ابراز امیدواری وی برای ارتقای روابط تهران و لندن خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۲    
معاون اول رئیس جمهو در حکمی سعید اوحدی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۰    
تصمیم تاریخی اوپک و روسیه برای کاهش میزان تولید، امروز در شروع معاملات بازارهای جهانی موجب خیز 13 درصدی قیمت نفت و رشد شاخص بورس های جهانی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۰    
وزیر نفت آذربایجان در واکنش به توافق شب گذشته اوپک اعلام کرد: سال آینده تولید نفت را افزایش نخواهد داد و در صورتی که دعوت شود، در نشست بعدی اوپک شرکت خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۵    
بر اساس توافق شب گذشته سازمان اوپک 14 کشور عضو قرار شده تولیدشان را به میزان 1.2 میلیون بشکه در روز کاهش دهند در جدولی سهم هریک از آنها از این کاهش آمده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۵    
با تأثیر توافق شب گذشته اوپک بر بازار، قیمت نفت در بازارهای جهانی حدود 10 درصد افزایش یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۵    
روند رشد نرخ ارز و به خصوص دلار که در چند روز اخیر شدت بسیار زیادی داشت، امروز متوقف شد ضمن آنکه از امروز بازار شاهد کاهش ادامه دار قیمت انواع ارز و سکه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبر خوش اوپکی ها برای بازار نفت و اظهارات امیدبخش ارزی رئیس کل بانک مرکزی باعث شد تا کارشناسان اقتصادی نسبت به کاهش قیمت ارز و بازگشت دوباره آرامش به این بازار ابراز خوشنودی کنند و اینگونه پیش بینی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۴۵    
آیا ردیابی موقعیت یک شخص از طریق شماره موبایل امکان پذیر است؟ آیا ادعای بعضی از تبلیغات ها در مورد روش های ردیابی با استفاده از روشی که ادعا می کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۹    
قیمت فروش دلار در پایان معاملات روز سه شنبه این هفته به 3900 تومان رسید تا انتقادهای منتقدان سیاست ارزی بانک مرکزی افزایش یابد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۱    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سروآباد از مسدود شدن گردنه تته در این شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۲۰    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند:انتقادات اینستاگرامی علی مطهری از دو امام جمعه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با وانت نیسان در شمال استان فارس 4 تن کشته و یک تن مجروح شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۶    
اردوغان طی سخنانی با عقب نشینی از اظهارات خود علیه اسد تأکید کرد که دخالت نیروهای این کشور در سوریه، هیچ دولت و یا فردی را هدف قرار نداده و تنها هدف آن، نابودی تروریسم است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۵    
استقلال بالاخره طلسم قم را شکست و با پیروزی مقابل صبای نه نفره با گلهای دو مهاجم خود به جمع بالانشین های لیگ أضافه شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۰    
صندوق کودکان ملل متحد ' یونیسف' در گزارشی اعلام کرد که هر دو دقیقه یک نوجوان در جهان به بیماری ایدز مبتلا می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۶    
دختر دو ساله ای که 23 آبان ماه سال جاری در بازار عبدل آباد مفقود شده بود، پس از 13 روز در منطقه مرتضی گرد پیدا شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۹    
یک فایل صوتی کشف شده از راز سقوط هواپیمای برزیل پرده برداشت. به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، خلبان هواپیمایی که روز سه شنبه در کلمبیا سقوط کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۷    
بررسی ها و آمارهای وزارت بهداشت از وضعیت بیماری ایدز در کشور، نشان می دهد که انتقال این ویروس از طریق رفتارهای پرخطر جنسی، رو به افزایش است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۵    
دادگاه عراق یکی از مسئولان زن بارز در دوران رژیم صدام ملقب به "بانوی سیاه زخم"را به جرم فساد به طور غیابی به 15 سال زندان محکوم کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۸    
پایگاه "گلوبال ریسرچ" کانادا در تازه ترین گزارش افشاگرانه خود، فهرستی را از 6 کشور به همراه رژیم صهیونیستی، به عنوان حامیان گروه تروریستی داعش در جهان معرفی کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۷    
یک کارشناس امور مبارزه با تروریسم فاش کرد: گروه داعش ممکن است سال آینده برای جبران خسارتها و تلفاتش در سوریه و عراق، ایالتی در کشور فیلیپین در جنوب شرقی آسیا تاسیس کند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۶    
مفتی اعظم سوریه طی سخنانی در پارلمان ایرلند در دوبلین از اروپایی ها خواست تا به تبلیغات رسانه ای علیه دولت سوریه گوش فرا ندهند و برای درک حقیقت تحولات سوریه به دمشق سفر کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۴    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به دریافت عوارض ورود در فرودگاه نجف گفت: این مبلغ که در ایام اربعین دریافت شده قانونی نیست و در این باره به سفارت عراق اطلاع رسانی کرده ایم. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۵    
ابراهیم رحیم پور معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ایران از برنامه سفر میخائیل بوگدانف نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه به تهران برای مذاکره در باره مسائل مورد علاقه از جمله سوریه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۴    
جسد مرد ناشناس که 20 روز پیش زمان برداشت شن و ماسه از رودخانه 'زاب' در حاشیه روستایی از توابع سردشت (استان آذربایجان غربی) توسط اهالی و کارگران کارخانه شن و ماسه پیدا شده بود، شناسایی شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۰    
مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه با اشاره به احتمال وقوع سیلاب، گفت: با توجه به بارندگی شدید امروز و پیش بینی بارش در روز جمعه، تردد و اقامت کشاورزان و دامداران در حریم رودخانه کرخه خطرناک است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۳    
دکتر محسن رضایی با صدور پیامی، درگذشت ابوالزوجه ی دکتر روح الامینی را به وی تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی ، متن پیام تسلیت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است: ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 15 تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی در پی گازگرفتگی در خیابان یخچال خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۹    
مدیر اجرایی برنامه مشترک سازمان ملل در زمینه ایدز (UNAIDS) در پیامی اعلام کرد: تاکنون 78 میلیون نفر به ویروس اچ.آی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۸    
در سال های اخیر و در نقاط مختلف کشور، شاهد بروز نمونه های فراوانی از زمین خواری هستیم؛ پدیده ای که هرچند برخی از آنها شناسایی می شوند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۸    
با افزایش قیمت نفت پس از توافق اوپک و افزایش درآمد نفتی کشور بازار ارز به تدریج به تعادل و ثبات می رسد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۰    
بارش برف سنگین در مازندران، پایانی غم انگیز را برای پدر و پسر چالوسی رقم زد. به گزارش ایسنا، بارش برف برای بسیاری یادآور شادی و نشاط است اما برای خانواده و بستگان منوچهر سام دلیری تا سال ها ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۷    
وزیر نفت با اشاره به اجلاس روز گذشته اوپک اظهار کرد: با توجه به نتیجه اجلاس روز گذشته اوپک و کاهش تولید 600 هزار بشکه ای غیر اوپک قیمت نفت به بیش از 50 دلار خواهد رسید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۶    
5 تن از مزاحمان تلگرامی در شهرستان رشت و زاهدان، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ ایرج محمدخانی ، رئیس پلیس فتا ی گیلان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۵    
حجت الاسلام روحانی گفت: لایحه بودجه سال 96 با چهار اولویت یکشنبه تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۴    
هیئت انصارالله یمن در جریان سفرش به پکن با مقامات چینی دیدار و در خصوص تحولات سیاسی یمن و تجاوزات عربستان به این کشور بحث و تبادل نظر کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۳    
نماینده شطرنج ایران با تساوی در دور پایانی گرندپری شطرنج بانوان جهان با 6 امتیاز و کسب عنوان سومی به کار خود پایان داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۵    
غلامرضا عنایتی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 39 مقابل استقلال تهران از زمین اخراج شد تا صمد مرفاوی حداقل پنجاه دقیقه با یک یار کمتر مقابل منصوریان بایستد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۵    
با این نتیجه تیم متمول سایپا با هدایت فرکی به قعر جدول نزدیک تر شد و تیم بحران زده استقلال خوزستان با غیرت بازیکنانش 15 امتیازی شد و به جمع بالای نیمه جدول پیوست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۵    
در هفته پانزدهم لیگ دسته اول تیم های بالانشین جدول شکست خوردند و تنها ملوان با یک مساوی دقیقه 93 از باخت فرار کرد و در خانه به صدر رسید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۴    
فیروز به نشانه اعتراض به برگزاری بازی تیم اکسین در ورزشگاه مملو از آب، سطل آب را به جای چتر روی سرش گذاشت!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۱    
فروغ رفته و متاسفم که عده ای زندگی و خانواده اش را رها نمی کنند. من برای کسی که این ادعا را کرده متاسفم و به ایشان پیشنهاد می کنم اگر به این نتیجه رسیده که تمام شده، به جای آنکه به دیگران ضربه بزند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۰    
لیونل مسی، آگرو و دیگر ستارگان آرژانتینی شاغل در بزرگترین لیگ های اروپایی و آمریکای جنوبی در این سفر بودند و حتی تیم ملی فوتبال برزیل نیز با همین کمپانی هواپیمایی 2 هفته قبل از آن مسافرت کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۰    
در فهرست اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری نام احد کاظمی و علیرضا حقی از ایران نیز دیده می شود. این رکابزنان فعلاً حق شرکت در هیچ رقابتی را ندارند تا راِی انها به صورت رسمی صادر شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۶    
گسترش فولاد با این پیروزی 13 امتیازی شد و به رده دهم جدول لیگ برتر صعود کرد.سپاهان هم با تحمل پنجمین باخت خود 15 امتیازی و فعلا در رده هفتم جدول درجا زد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۰    
خبر خوب اینکه سایر کسب و کارهای اینترنتی هم از این ابتکار استقبال کرده اند و به این رویداد پیوسته اند.یلدای امسال، اینترنتی ترین فروش سال رو کنار هم جشن می گیریم، پس بشتابید و فرصت را از دست ندهید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۰    
وحید بالازاده رتبه سه کشوری در رشته ریاضی آزمون سراسری 94 و دانشجوی سال دوم رشته مهندسی کامپیوتر، دانشگاه صنعتی شریف به چهار عامل مهم در شکست دانش آموزان در کنکور سراسری اشاره کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۰    
محققان نوشیدنی های مفید و مضر برای مبتلایان به دیابت را معرفی کردند. به گزارش ایسنا و به نقل از ساینس، بیماران دیابتی نه تنها باید به رژیم غذایی خود دقت کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۰    
فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: نوعی سرماخوردگی با علائم گوارشی شامل اسهال و استفراغ در کشور در هفته های اخیر شایع شده است که با آمدن زائران اربعین هم بی ارتباط نیست. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۰    
تنها نماینده فوتبال ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، باید به مصاف تیم متمول قطری برود که ژاوی ستاره میانه میدان بارسلونا و پورعلی گنجی ملی پوش سرسخت ایرانی را در اختیار دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۴۵    
محمدقسیم عثمانی
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۴۵    
بازیکنان تیم استقلال صبح امروز برای علیرضا منصوریان در هتل المپیک قم جشن کوچکی ترتیب دادند تا در 46 سالگی این مربی سهمی داشته باشند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۴۵    
معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، این زمین لرزه یک مصدوم و خسارات مالی از قبیل شکستگی شیشه ها و خرابی برخی دیوارهای خشت و گلی برجای گذاشته ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۰    
می دانم این دو نفر دوستان خوبی هستند و خوشحالم که آزمون به طارمی احترام می گذارد و هر دو نفر در تیم ملی هستند، اما این قضیه بستگی به آزمون ندارد، قبل از هر چیز به باشگاه و تصمیم باشگاه مربوط می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۷    
تصاویری از شهید بهمن مصائبی در مراسم تشییع فرمانده شهیدش منتشر شد. به گزارش تسنیم، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد که یک فروند هواپیمای فوق سبک از نوع جایرو ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۹    
رئیس جمهور گفت: لایحه بودجه سال 96 با چهار اولویت یکشنبه تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۵    
هدف عملیات سپر فرات هیچ کشور یا شخصی نیست بلکه سازمان های تروریستی هستند. کسی نباید درباره این مسئله شک داشته باشد و یا آن را به شکل دیگری بیان کند