پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۶:۰۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 23 آذر 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 28 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 29 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۳۴    
الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه روز سه شنبه با حمید چیت چیان وزیر نیرو در محل پژوهشگاه نیرو دیدار کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۳۰    
با این مصوبه امکان تجمیع کلیه پرداخت ها به مدیران دستگاه های دولتی فراهم شده است
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۲۳    
رییس سازمان میراث فرهنگی در نامه ای به وزیر کشور ممنوعیت ساخت و ساز در محوطه ارگ علیشاه را اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۰    
در نامه رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت به دادستان کل کشور با اشاره به سوابق منفی مالی و فنی فراوان شرکت توتال در ایران به خصوص پرداخت رشوه 60 میلیون دلاری به مقام نفتی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۶    
نیرو های امنیتی گامبیا به دفتر کمیسیون مستقل انتخابات این کشور حمله کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۴۲    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از شروع به کار این کمیته به منظور جمع آوری اطلاعات از دستگاه های مختلف اجرایی و نظارتی در خصوص 50 شرکت و کارخانه اقتصادی وابسته به این صندوق خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۰    
معاون وزیر کشاورزی اعلام کرد که با وجود درخواست نانوایان برای افزایش قیمت نان، برنامه ای در این زمینه وجود ندارد و قیمت نان تا نیمه سال آینده تغییر نخواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۰    
در آستانه نشست مهم فدرال رزرو آمریکا که قرار است اواخر امروز آغاز شود، قیمت طلا پس از افزایش در جلسه قبل، امروز تغییر اندکی را شاهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۰    
دولت مصر اعلام کرد بمب گذار انتحاری کلیسای مرکزی قاهره با اخوان المسلمین در ارتباط بوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۵    
وزیر اقتصاد گفت: بانک مرکزی با عدم همکاری احتمالی برخی بانک ها و موسسات مالی برخورد جدی می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۵    
رییس جمهور شامگاه سه شنبه با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران از حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور عیادت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۱    
یک فروند هواگرد مدرن ارتش آمریکا در آب های ساحلی ژاپن سقوط کرد تا تعداد پرنده های نظامی حادثه دیده پنتاگون، فقط در لشکر تفنگداران دریایی به 8 فروند برسد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۰    
چند ماه از ماجرای حقوق های نجومی می گذرد؛ اما همان گونه که رهبر انقلاب نیز بیان کرده اند، هنوز افکار عمومی جامعه از پاسخگویی مسئولان قانع نشده اند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۵۱    
یک منبع در ارتش سوریه اعلام کرد که نظامیان سوری اطلاعی از توافق معارضان با طرف های درگیر برای اعمال آتش بس در حلب ندارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۵    
دانلود
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۵    
مدح پیامبر صلی الله علیه و آله و امام صادق علیه السلام با نوای سعید حدادیان در حسینیه آیت الله حق شناس(ره)
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۱    
پلیس ترکیه دو تن از نمایندگان کُرد پارلمان این کشور را در ارتباط با حمله های تروریستی استانبول بازداشت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۰    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی در خصوص اظهارات ترزا می، این را برای انگلیسی ها مایه تعجب و شرمندگی دانست که برای ایجاد بازار خرید و فروش تسلیحات خود و برای خوش آمدن مشتریانشان به چنین مواضعی دست می ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۲۱    
دولت ترکیه در ادامه پاکسازی نهادهای مختلف از مخالفان اردوغان، 568 نفر را به ظن ارتباط با انفجار یکشنبه شب استانبول دستگیر کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۱۵    
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوباره بحث سهام عدالت داغ شده است و بیم آن می رود که با پرداخت سود سهام عدالت در بازۀ باقی مانده تا انتخابات سال آتی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۱۱    
دیده بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن بیش از 312 هزار نفر در درگیری های این کشور از سال 2011 خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۳    
روز سه شنبه، آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد، اگرچه برای ارزیابی تاثیر پیوستن به طرح کاهش میزان تولید نفت توسط بزرگترین تولید کنندگان نفت جهان خیلی زود است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۶    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بر اثر انفجار گاز در اهواز، تاکنون 6 نفر مصدوم و چندین خانه تخریب شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۶    
مریکا فروش تسلیحات به عربستان سعودی را شامل مهمات هدایت شونده دقیق هم می شود به حال تعلیق درخواهد آورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۸    
دادستان تهران گفت: در پرونده حقوق های نجومی یازده نفر احضار شده اند. عذرخواهی محمود صادقی مانع از تعقیب وی نیست. برای ورود به موضوع فروش پایان نامه ها و مدارک تحصیلی جعلی آماده ایم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۱    
مشاور مدیرعامل سازمان خصوصی سازی از تلاش این سازمان برای به مزایده گذاشتن قرارداد واگذاری بلوک سهام شرکت مخابرات ایران در پی فسخ آن خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۰    
دانلود روزنما
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۰    
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره حضور کفاشیان و قانون عدم استفاده از بازنشستگان ارائه کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی کرملین از آمادگی روسیه برای افزایش همکاری ها با ژاپن خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۵    
وزیر انرژی روسیه به مذاکرات دو کشور در زمینه فروش هواپیمای سوپرجت به ایران اشاره کرد و گفت: موافقتنامه های سرمایه گذاری بین دو کشور به امضا رسیده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۵    
ما قول و قراری را با برانکو و تاج داشتیم که از همه تیم های ایرانی در آسیا حمایت شود. خودتان می دانید که ما 30 امتیاز باید بگیریم تا سهمیه 3+1 ایران حفظ شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۰    
لیونل مسی که به همراه تیم بارسلونا برای برگزاری بازی دوستانه با دوحه قطر سفر کرده است، با ژاوی همبازی سالیان دراز خود دیدار کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۱    
اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 مشخص شدند:
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نشست امروز کمیسیون را تشریح کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۷    
رئیس، معاونان و جمعی از مدیران مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت هفته پژوهش، با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۶    
مراسم روح بخش و پر طراوت جشن تکلیف دو هزار تن از دانش آموزان پسر مدارس شهر تهران، امشب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
کمیته انضباطی باشگاه استقلال برای سرپرست و مربی این تیم برگزار و طی آن حکم به اخراج هر دو نفر از آکادمی و کسر 80 درصد از مبلغ قرارداد آنها داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به مدیران عامل ایران خودرو و سایپا، خواستار حذف بازار دلالی در حوزه خودرو شد و اعلام کرد: عرضه خودرو به مردم با قیمت های رسمی صورت گیرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۱    
وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سوال کریمی قدوسی درباره دلیل دادن مجوز به اتحادیه اروپا برای تاسیس دفتر در تهران با این توضیح که ما در اتحادیه اروپا نماینده رسمی داریم گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۵    
هنگامیکه لیونل مسی به همراه تیم بارسلونا برای برگزاری بازی دوستانه با الاهلی عربستان وارد دوحه قطر شدند، از همان ابتدا بازار سلفی گرفتن توسط قطری ها شروع شد!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۵    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی از افزایش حدود شش درصدی قیمت لوازم خانگی به دنبال افزایش نرخ دلار در هفته های اخیر خبر داد و تصریح کرد که این افزایش قیمت، رکود در بازار را تشدید خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۳    
اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 مشخص شدند:
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۳    
مراسم روح بخش و پر طراوت جشن تکلیف دو هزار تن از دانش آموزان پسر مدارس شهر تهران، امشب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۳    
سرلشکر محسن رضایی به مناسبت پیروزی بزرگ نیروهای مقاومت در آزادسازی حلب از لوث حضور تروریست های تکفیری، پیروزی در حلب را کلید فتح رقه دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به نقض برجام از سوی آمریکا گفت: تا کنون دو بار با فدریکا موگرینی مسئول کمیته مشترک نامه نگاری کرده ایم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۴    
معاون برنامه بوئینگ 777 یک روز پس از نهایی شدن توافق فروش هواپیما با ایران اعلام کرد که بدون این توافق میزان سودهی پر فروش ترین هواپیمای غولپیکر این شرکت با کاهش رو به رو می شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۰    
رئیس جمهوری روسیه گفت، مسکو آماده است تا سهم خود را برای ارتقای روابط با ایالات متحده آمریکا تحت حکومت دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا بپردازد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۰    
مرکز پژوهش ها تغییرات سبد مصرفی خانوارها پس از اجرای سیاست هدفمندی یارانه ها را بررسی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۵    
لواندوفسکی مدت کوتاهی پس از اعلام نتایج، در صفحه شخصی اش در توئیتر در واکنش به رده بندی 30 نامزد کسب توپ طلا پستی گذاشته است که در آن چهار شکلک (استیکر) در حال خنده دیده می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه در برگزاری آزمون دکتری هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: در برگزاری این آزمون طبق قانون عمل می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۰    
بانک مرکزی ونزوئلا اعلام کرد، تا چند روز آینده اسکناس 100 بولیواری را از چرخه پولی این کشور خارج و چند اسکناس جدید جایگزین خواهد کرد؛طی یک هفته اخیر ایران و هند نیز مصوبات مشابهی داشته اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۸    
به نظر می رسد کوشش فتحی بیش از آنکه متوجه روشنگری باشد، در راستای توجیه مخاطبان این سریال است تا به واسطه بدگمانی و این تصور که این سریال با اموال عمومی تولید شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۵    
شرکت نفت قطر که یکی از بزرگ ترین شرکت های نفتی جهان است از کاهش تولیدات نفتی خود از ابتدای سال 2017 خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۵    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 6 هزار تومان افزایش یک میلیون و 142 هزار تومان و دلار با 13 تومان رشد 3916 تومان داد و ستد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۵    
تمرین امروز آبی پوشان با روحیه بانشاط و شادی برگزار شد و حتی سید مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان نیز با هم به شوخی پرداختند که البته نتیجه آن کتک خوردن دروازه بان استقلال از سرمربی بود!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۰    
در بسیاری از کشورهای جهان، راهکارهای حقوقی دقیقی برای اصلاح قانون اساسی پیش بینی شده و ایران نیز می تواند با این روش ها، راهکار مناسبی برای این کار در نظر گیرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۰    
فرمانده نیروی انتظامی تهران از مراحل ساخت برنامه محله گل و بلبل بازدید کرد. به گزارش عصرخبر، سردار ساجدی نیا با حضور در پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی کودکان با عوامل ساخت و بازیگران این مجموعه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۰    
پکن می گوید که به خاطر وضع اقدامات تنبیهی علیه صادرات چین، از ایالات متحده و اتحادیۀ اروپا در سازمان تجارت جهانی شکایت می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: برای ترویج فرهنگ کار، بهره وری و کارآفرینی تلاش می کنیم وزیر تعاون ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۵    
در تمرین امروز، سید جلال حسینی حضور نداشت وی که در ورزشگاه حضور پیدا کرد، بعد از معاینه توسط کادر پزشکی و به توصیه آنها و با دستور کادر فنی به دلیل سرماخوردگی از انجام تمرین معاف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۵    
سایت کانون هواداران باشگاه استقلال به علت کمبود بودجه تعطیل شد. به گزارش تابناک ورزشی، سایت کانون هواداران باشگاه استقلال که چندین سال است به صورت مداوم فعالیت می کند تعطیل شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۳    
در بسیاری از کشورهای جهان، راهکارهای حقوقی دقیقی برای اصلاح قانون اساسی پیش بینی شده و ایران نیز می تواند با این روش ها، راهکار مناسبی برای این کار در نظر گیرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۳    
بازار سرمایه روز سه شنبه 23 آذرماه سال 95 را نیز با افت به پایان برد. در این بازار اکثر نمادهای گروه فلزات اساسی شاهد افت قیمت بودند و باقی گروه ها تغییرات چندانی قیمتی را مشاهده نکردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۴    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تکذیب شایعات مطرح شده درباره وجود گنج در روستای فاروق گفت:تاکنون هیچ کدام از ادعاهای مطرح شده از سوی دو فردی که هم اکنون در بازداشت هستند و آن چه در فضای مجازی منتشر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۴    
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه ای به رئیس جمهور از بی توجهی دولت به کشتار مردم نیجریه انتقاد کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۰    
عملیات پاکسازی ارتش سوریه در محله های شرقی شهر حلب همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۰    
کمیته مسابقات سازمان لیگ اسامی محرومان انضباطی هفته چهاردهم لیگ برتر را اعلام کرد. به گزارش تابناک ورزش و، به نقل از سایت سازمان لیگ ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۰    
اگر با مسی در یک تیم بودیم، فکر می کنم که بیشتر از وی جایزه می گرفتم. همه می دانند که مسی بازیکن بزرگی است. او پنج بار جایزه توپ طلا را کسب کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۱    
مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران سقوط جرثقیل در دانشگاه علوم پزشکی ایران را تکذیب کرد و گفت: سه نفر از کارگران مشغول در این دانشگاه در حادثه ای کاری از روی جرثقیل سقوط کرده و به بیمارستان منتقل ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۸    
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت:ایران از نظر شتاب تولید مقالات علمی با حدود 12 درصد رشد در سال 2016 نسبت به سال 2015 در رتبه سوم دنیا قرار دارد که این نشانگر عزم جدی دانشگاهیان کشورمان برای رسیدن به ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۵    
محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال به سخنان روز گذشته سیاوش اکبرپور درباره آکادمی این باشگاه واکنش نشان داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۳    
سازمان دامپزشکی کشور هشدار داد: بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان علائم ظاهری ندارد و مردم در هر شرایطی، پرندگان مهاجر را شکار نکنند و نخورند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۲    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، گفت: افزایش جمعیت اطراف تهران خطرناک است. به گزارش مهر احمد دنیامالی در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران با اعلام وضعیت بحرانی در خصوص اتفاقاتی که در ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۰    
تیم ملی تکواندوی آذربایجان با سرمربیگری رضا مهماندوست در این مسابقات حضور پیدا کرد که در پایان تیم آذربایجان با شکست کره جنوبی عنوان قهرمانی را برای دومین سال متوالی تکرار کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۰    
پسری که چندی پیش به دلیل برتن کردن یک پلاستیک و حک کردن نام مسی روی آن، معروف شده بود، امروز با لیونل مسی در قطر دیدار کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۰    
رسانه های داخلی هند از مرگ 13 معلم مدرسه در یک حادثه رانندگی در این کشور خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۸    
شرکت توسعه اعتماد مبین درحالی آبان 88 اقدام به خرید 7.8 هزار میلیارد تومانی 50 درصد به علاوه یک سهم مخابرات کرده و مدیریت آن را در اختیار دارد که 7 سال بعد از این معامله که عنوان بزرگترین خصوصی سازی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۵    
غربی ها به نوعی واقعیت جاری در سوریه را پذیرفته اند اما از آن جا که قبول واقعیت به معنای پذیرفتن شکست استراتژی شان در سوریه است بنابراین ترجیح می دهند به سادگی از کنار آن عبور کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۳    
اداره هواشناسی کشاورزی اطلاعیه ای درباره بارش برف،باران و کاهش دما صادر و در این راستا توصیه هایی را به کشاورزان کشور ارائه کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۰    
ولادیمیر پوتین از رئیس جمهور ایران برای سفر به روسیه دعوت کرد. به گزارش ایسنا، یک مقام آگاه در ریاست جمهوری ایران با اعلام این خبر به ایسنا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۷    
همراه اول با ارائه خدمات و سرویس های جدید خود، در نمایشگاه بین المللی الکامپ 2016 ، شرکت می کند. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به دعوت ولادیمیر پوتین در آینده نزدیک به مسکو سفر خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید: استقلال را ببریم قهرمان آسیا می شویم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۱    
عضو مجلس نمایندگان (پارلمان) مصر با اشاره به اینکه ارتش سوریه بزودی آزادسازی کامل حلب را اعلام می کند، تاکید کرد که جهان عرب باید از این پیروزی خوشحال باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۱    
نیروهای الحشد الشعبی ظهر امروز توانستند منطقه اشواه در غرب استان نینوا را از اشغال تروریست های داعش آزاد کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۰    
سو استفاده جنسی شاهزادگان دوحه از دختران پاکستانی، راز پنهان شده در سفر مجردی این شکارچیان قطری است که طشت رسوایی آن از بام رسانه ها بر زمین افتاد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۸    
در حالی که به گفته ژنرال های مستقر در صحنه عملیات در حلب، تنها ساعاتی بیشتر تا پایان این عملیات آزاد سازی و کنترل کامل نیروهای دولتی سوریه بر شهر حلب نمانده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۵    
مدیر تیم فوتبال باشگاه السد قطر اعلام کرد که بازی در تهران برابر استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا کار آسانی نیست. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مشکل نظام سلامت با تفکیک بیمه ها از وزارت از وزارت رفاه رفع نمی شود بلکه این ادغام تنها فرار به جلو است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۵    
بلال عبدالکریم خبرنگار مسلمان آمریکایی مستقر در حلب در پیامی به جهان اسلام اعلام کرد که ترکیه، قطر و عربستان یک فرصت طلایی برای نجات اهالی حلب را از دست داده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۵    
تیم فوتبال بنفیکا پرتغال به دنبال جذب مهاجم ایرانی روستوف است. به گزارش تابناک ورزشی، بنا به گزارش رسانه های پرتغال باشگاه بنفیکا پرتغال سردار آزمون ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۰    
قیمت نفت در بازارهای جهانی علی رغم تلاش سرمایه گذاران برای شناسایی و برداشت سود از افزایش های اخیر، با ثبات مواجه است و هر بشکه نفت خام 55.84 دلار فروخته شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۰    
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت تصویب طرح افزایش نمایندگان در مجلس یازدهم ، تعداد نمایندگان استان کرمانشاه از 8 به 9 نماینده خواهد رسید.