چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۵۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 17 آذر 1398 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1398 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1398 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1398 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1398 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1398 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1398 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1398 خبرگزاری تابناک 30 دی 1398 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1398 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 28 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 29 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1398 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۵    
بانک پاسارگاد در راستای توسعه ی خدمات خود و ایجاد آمادگی برای دانش آموزان جهت بهره مندی از خدمات بانکی به عنوان آینده سازان کشور، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت دانش آموزی افتتاح می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۵    
در پی هشدار دونالد ترامپ به بانک جهانی درباره وام ندادن به چین، این بانک از کاهش پرداخت تسهیلات به چین خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۶:۳۰    
با مشارکت موسسه محک و همکاری فروشگاه زنجیره ای شهروند از تاریخ 20 آذر تا 6 دی ماه کمپین خیریه ای راه اندازی خواهد شد. در این طرح فروشگاه شهروند، یک درصد از فروش خودش را به موسسه محک اختصاص خواهد داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۹    
طبق لایحه بودجه پیشنهادی دولت، به دولت اجازه داده می شود تا مبلغ 40 هزار میلیارد تومان از بدهی های قطعی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی را با تحویل نفت به این اشخاص تسویه کند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۲    
اخیراً مستند ماهرخ روی آنتن رفت که روایتی دیدنی از یک زن ایرانی است که سال هاست در کشور سوریه زندگی می کند و به رغم مشکلات اجتماعی و قانونی خود و فرزندانش در سوریه اسیر جنگ و در آستانه دستگیری توسط ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۰    
در حالیکه بنی یاس با نتیجه 3 بر یک از الفجیره پیش بود، وینفرد شفر تصمیم عجیبی گرفت و آیاندا پاتوسی را به عنوان یار تعویضی به زمین فرستاد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۵    
محمدجواد ظریف، وزیرامورخارجه ایران در مراسم بیست سالگی ایسنا گفت: ما اساس قدرتمان را بر پایه مردم بنا کرده ایم و به همین دلیل حوادث چند هفته اخیر برای ما بسیار تلخ بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۴۵    
لوبه برای نخستین بار توانست قهرمان رقابت های جام باشگاه های جهان شود. امیر غفور، پشت خط زن ایرانی تیم لوبه در این بازی لحظاتی در ترکیب تیمش قرار گرفت و توانست یک امتیاز کسب کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۵    
سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: در بازی روز دوشنبه در همان سمت قبلی روی نیمکت این تیم مقابل پیکان خواهد نشست. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۱    
تفاهمنامه حج تمتع سال 1399 (برابر با 1441 ه. ق) بین رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان روز حج تمتع یکشنبه به امضا رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۰    
مصطفی دنیزلی پس از 11 حضور روی نیمکت تراکتور و با 5 برد، 3 مساوی و 3 باخت و 18 امتیاز و حضور در مکان هشتم تصمیم به جدایی از تیم تبریزی گرفت و با توافق طرفین با این تیم قطع همکاری کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۴۰    
استراماچونی در تلاش بود مدت قرارداد خود را کاهش داده تا در سال دوم با قراردادی تازه پول بیشتری دریافت کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۳۱    
بیماران نادر سراسر دنیا دردهای مشترکی دارند و این مطالبه از دولت آمریکا باید وجود داشته باشد که چرا زندگی این بیماران باید دستخوش تحولات سیاسی و اقتصادی میان دولت ها شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۲۰    
ایجاد سامانه املاک و اسکان برای شناسایی خانه های خالی و اجاره داری حرفه ای از جمله برنامه هایی است که محمد اسلامی دنبال می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۱۴    
در ادامه بیانیه مرد ایتالیایی آمده است: از صمیم قلب از هواداران استقلال بخاطر حمایت فوق العاده ای که در طول این مدت نشان دادند، تشکر می کنم و با دلی شکسته برای آن ها آرزوی موفقیت دارم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۱۲    
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق به آمریکا، رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان هشدار داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۰۵    
نخست وزیر مستعفی لبنان روز یکشنبه با اعلام نامزدی خود برای پست نخست وزیری این کشور بار دیگر به عرصه سیاسی لبنان بازگشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۰۰    
فتحی و ماجدی، دو عضو هیات مدیره استقلال بعد از پایان جلسه ساعت 23:30 دیشب با بازیکنان در هتل المپیک، مستقیم به منزل استراماچونی رفتند، اما بعد از سه ساعت انتظار، موفق به دیدار مربی ایتالیایی نشدند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۷:۴۸    
نوجوان 17 ساله ایلامی که فاقد شنوایی و تکلم بوده و از خانه پدری فرار کرده به دلیل شباهت زیاد به عنوان تبعه افغانستانی از کشور طرد شد که طی پیگیری های نیروی انتظامی به آغوش خانواده بازگشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۷:۲۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از این به بعد روز دهم هر ماه مبلغ حمایت معیشتی و 20 هر ماه یارانه نقدی خانوارها و قبل از سی ام هر ماه حقوق کارکنان دولت را پرداخت می کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۲:۲۲    
فرمانده انتظامی قم گفت: در پانزده روز گذشته 763 کیلوگرم تریاک کشف شد و در این رابطه 13 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۲:۲۰    
روابط عمومی اورژانس تهران از انفجار کپسول گاز خبر داد که به مصدومیت مادر و دختری و تخریب دو واحد مسکونی منجر شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۲:۱۹    
فرمانده انتظامی سرایان از کشف 27 سکه قدیمی در بازرسی از خودرو سواری در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۲:۱۴    
سه عامل تخریب خوابگاه پسرانه دانشگاه هنر اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۲:۱۰    
وزیر دفاع آمریکا با متهم کردن ایران به ایجاد بی ثباتی در منطقه غرب آسیا، گفت: واشنگتن در تلاش است تا با دستیابی به یک توافق جامع، ایران را به یک کشور عادی تبدیل کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۲:۱۰    
با اعلام انصراف سمیر خطیب از تشکیل کابینه جدید لبنان، پارلمان این کشور به ریاست نبیه بری تصمیم گرفته رایزنی ها برای انتخاب نخست وزیر جدید را به هفته آینده موکول کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۱:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: رهبر کره شمالی نمی خواهد روابط ویژه خود با من را قطع کرده و یا در انتخابات آتی آمریکا دخالت کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۱:۲۰    
نامزد پست نخست وزیری لبنان اعلام کرد که مفتی این کشور از توافق درباره کاندیداتوری سعد حریری برای تشکیل کابینه خبر داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۱:۱۵    
وزیر دفاع روسیه تاکید کرد، روابط روسیه و پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) رو به وخامت بوده و کمرنگ می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۵۵    
شرکت های آبفای شهری سراسر کشوربر اساس لایحه بودجه موظف شدند علاوه بر دریافت نرخ آب بهای شهری، به ازای هر متر مکعب فروش آب شرب، مبلغ 200 ریال از مشترکان آب دریافت و به خزانه داری کل کشور واریز کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۵۵    
عوارض خروج از کشور در سال آینده 264 هزار تومان تعیین شده که در مقایسه با سال جاری 40 هزار تومان افزایش دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۵۵    
در حالی که آمارها از رشد 31 درصدی نرخ اجاره در تهران خبر می دهد، اخذ مالیات از خانه های خالی، تکمیل واحدهای مسکونی مهر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۵۰    
در پی حمله یک افسر هوانوردی عربستان به پایگاه وابسته به نیروی دریایی آمریکا در فلوریدا، رسانه های آمریکایی اقدام به تشریح جزئیات برنامه های آموزش نظامیان عربستان در این کشور کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۵۰    
لایحه بودجه سال 1399 به بانک های عامل اجازه می دهد که در سال آینده از محل منابع در اختیار نسبت به اعطای تسهیلات ارزی و ریالی اقدام کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۵۰    
دادستانی الجزایر با ارائه دادخواستی خواهان صدور حکم زندان برای برخی وزرا و بازرگانان نظام سابق این کشور به اتهام فساد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۵۰    
با تاکید دولت مبنی بر حذف درآمدهای نفتی از بودجه جاری، 106 هزار میلیارد تومان از هزینه حقوق و دستمزد باید از محلی غیر نفت تامین شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۵۰    
طبق لایحه بودجه سال آینده، هزینه صدور گذرنامه 125 هزار تومان، هزینه گواهینامه هوشمند 50 هزار تومان و هزینه کارت ملی هوشمند از 25 تا 100 هزار تومان متغیر است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۵۰    
پادشاه عربستان در دیدار با دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس درباره دستور جلسه نشست روز سه شنبه سران این شورا و تلاش ها برای حل بحران قطر گفت وگو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۵۰    
منابع خبری عربستان از کشته شدن سه نیروی نظامی این کشور در جریان درگیری ها در جازان خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۳۰    
منابع عراقی از برکناری فرمانده عملیات بغداد به علت آنچه گفته می شود به حادثه حمله افراد مسلح به معترضان در پایتخت عراق مربوط است، خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۵    
با توجه به تشدید بارندگی ها و آبگرفتگی معابر تمامی مدارس شهرستان چابهار در تمامی مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا خطاب به یهودیان این کشور گفت: مجبورند به او رأی دهند، زیرا در غیر این صورت، با تشکیل دولت دموکرات و وضع کردن مالیات بر ثروت، همه آن ها ورشکسته می شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۱    
سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس با انتشار بیانیه ای به تحولات اخیر در عراق واکنش نشان داده و اظهارات مداخله جویانه ای را در این ارتباط مطرح کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۷    
وزیر اقتصاد در نامه ای از رئیس قوه قضائیه خواستار تاسیس مجتمع قضایی مستقل دعاوی تجاری در شهر تهران شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۰    
با مرور لایحه بودجه سال آینده ایران می توان به این واقعیت پی برد که برخلاف تعبیر به کار رفته برای این بودجه و همچنین با وجود شرایط خاص کشور ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۵    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۶    
تفاهمنامه حج تمتع سال 1399 (برابر با 1441 هجری قمری) بین رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان امضا شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۴    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: با وجود تبلیغات انجام شده برخی افراد علیه واکسن، امسال به خاطر اطلاع رسانی های انجام شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۱    
بنا بر اعلام آموزش و پرورش استان قزوین، به منظور رفع نگرانی خانواده ها و اهمیت سلامت دانش آموزان، روز دوشنبه 18 آذر ماه مدارس در کلیه مناطق و نواحی 14 گانه در تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مشکلات کشور با تعطیل کردن فضای مجازی برطرف نمی شود گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۷    
دولت آمریکا که پیشتر انصارالله یمن را شریک راهبردی ایران برای هدف قرار دادن کشور های عربی حاشیه خلیج فارس خوانده بود، در یک تغییر موضع آشکار گفته است که انصارالله سیاستی مستقل از ایران دنبال می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۶    
باستان شناسان هنگامی که در حال حفر در باکینگهام شر بودند، موفق به کشف قدیمی ترین تخم مرغ های جهان شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۴    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، 3 عامل ارتباط با شبکه های معاند در اغتشاشات آبان ماه شیراز دستگیر شدند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۷    
سفیر جدید کشورمان در پاکستان بامداد امروز وارد اسلام آباد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد در صورتی که کره شمالی اقدام خصمانه ای انجام دهد، همه چیز را از دست می دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۲    
بازرگان لبنانی که از وی به عنوان گزینه نخست وزیری این کشور یاد می شد، رسما از پذیرش این سمت انصراف داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۱    
گروهی از فعالان فرانسوی به سیاست های محیط زیستی این کشور اعتراض کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۰    
وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست نخستین مجمع جهانی وکلا که با موضوع پیشرفت علم و تکنولوژی و خدمات حقوقی در شهر گوانجو در حال برگزاری است، با همتای چینی خود دیدار و گفتگو کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۸    
آیت الله مصباح یزدی بنا به دعوت علما، طلاب، دانشجویان و مردم مشهد، فردا از این حوزه انتخابیه کاندیدای مجلس خبرگان خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۷    
وزیر امور خارجه اظهار کرد: انقلاب اسلامی این واقعیت را به ما نشان داد که قدرت های بزرگ بین المللی صاحب اختیار ما نیستند و ما می توانیم در عرصه بین المللی نقش آفرینی کنیم. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۰    
مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای مداخله جویانه، ایران را به نقض حقوق بشر و برخورد خشونت آمیز با اعتراضات متهم کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۲۵    
اعداد و ارقام پیشنهادی دولت برای تخصیص اعتبار به بخش کتاب و ادبیات در سال 99 منتشر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۲۳    
رصد خانه تابناک ؛ خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۷    
در این ویدیو به بررسی دقیق خودروی مک لارن 570GT / McLaren 570GT محصول تازه کارخانه مک لارن می پردازیم تا ببینیم نسبت به مدل های 560S و 565S چه بهبودهایی پیدا کرده و آیا این سوپرخودرو با بیشینه سرعت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۶    
لامبورگینی آونتادور اس وی/Lamborghini Aventador SV صفر تا 100 یک دهم ثانیه کمتر از مدل های قبلی طی می کند و در نتیجه سریعترین لامبورگینی تولید شده است تا سال 2017 است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۵    
پورشه کاین اس نسخه پلاتینیوم با قدرت موتور 420 اسب بخار و حداکثر سرعت 259 کیلومتر بر ساعت نه تنها یک ماشین اسپورت بلکه خودرویی مناسب برای استفاده روزمره و خانوادگی و حتی مسافرتی است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۴    
پورشه یکی از خودروهای مورد علاقه، علاقمندان به خودرو است و سری این خودروها به صورت ویژه پیگیری می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۰    
مدارس استان اردبیل در تمامی مقاطع تحصیلی روز دوشنبه به علت برودت هوا و اقدام پیشگیرانه در برابر بیماری آنفلوآنزا تعطیل اعلام شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۸    
عضو جامعه حسابداران رسمی کشور گفت: به نظر من معافیت سلبریتی ها از پرداخت مالیات بدترین توهین به شهروندان کشور است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۷    
به رغم مخالفت ها، مدافعان ایده تجهیز تهران به قطار های سبک شهری تاکید داشتند این وسیله به مراتب از متروی زیرزمینی ارزان تر است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۷    
رئیس پارک ملی دز از صدور حکم قضایی تبعید متخلف آزار و اذیت یک قلاده سگ، از دزفول به دلفان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۴    
در لایحه بودجه سال آینده به بانک مرکزی اجازه داده شده بدهی بانک ها و موسسات اعتباری به بانک مرکزی را در قالب انتشار اوراق بدهی تسویه کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۵    
تسلا ایکس / Tesla Model X P90D با درب های عقابی و طراحی اغوا کننده نوید خودروهای آینده را می دهد. این ماشین اولین محصول چهار در شاسی بلند شرکت تسلاموتورز است و دیدن تکنولوژی های به کار رفته در این ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۴    
لاگوندا یکی از قدیمی های خودروسازی اروپا بود که در دهه 30 به مشکلات اقتصادی برخورد و توسط استون مارتین خریداری شد. استون مارتین از آن زمان در حال تولید و بازتولید خودرو لاگونا است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۳    
انیمیشن کوتاه سینماتوگراف / The Kinematograph به کارگردانی آگنیزسکا اودرویچ، داستان پیرمردی به نام فرانسیس است که در روند یک اختراع، به اختراع ویدئو پروژکتور و یک اختراع متوسط هم قناعت نمی کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۹    
تصاویری از اظهارات ظریف در مقابل فرافکنی های آمریکایی - اسرائیلی در نشست کلوب آستانه منتشر شده که لحن متفاوتی با ادبیات مرسوم ظریف داشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۵    
کدام مواد غذایی در روزهای سرد و هوای آلوده پاییز مورد نیاز بدن انسان برای تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش سلامتی هستند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۵    
با توجه به بازی فردای استقلال مقابل پیکان مشخص نیست زرینچه امشب برای حضور در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی می رود یا اینکه در ایران می ماند تا در صورت غیبت استراماچونی در بازی فردا روی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۳۵    
استراماچونی که با قرارداد دوساله قطعی به مبلغ 550 هزار دلار برای هرفصل به ایران آمده، حالا با صدرنشینی متوجه شده است که دیگر همتایانش در ایران پول های بمراتب بیشتری گرفته اند پس با استفاده از تخلف ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۰    
در این فصل از لیگ برتر 25 مرتبه سوت داور ها به نشانه اعلام پنالتی زده شد. یک پنجم این پنالتی ها به خاطر خطای هند بود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۳    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۰    
متاسفانه مشاهده می شود، سودجویان با استفاده از کارت های بازرگانی افراد ساکن در مرز ها و روستا ها اقدام به واردات، صادرات و فرار مالیاتی می کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۹    
مطابق آنچه در ماده 202 قانون مالیات های مستقیم آمده است سازمان امور مالیاتی کشور می تواند از خروج بدهکاران مالیاتی که میزان بدهی قطعی آن ها بیشتر از 100 میلیون ریال است از کشور جلوگیری نماید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۵    
سال 99 سال المپیک ایران است و هزینه های فوق العاده زیادی داریم برای تیم ملی و اعزام ها که برآورد ما 2 میلیون دلار هزینه است. پاداش، حمل و نقل و دیگر هزینه ها بسیار زیاد است
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۰    
وزیر نفت در پاسخ به سوال ایسنا درباره لایحه بودجه سال 99 گفت: وزارت نفت به عنوان شرکتی است که یک سری تعهدات درآمدی دارد و باید در مورد آن صحبت کنیم. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۰    
لایحه بودجه سال آینده شرط تخصیص اعتبار تعمیرات و تجهیزات به دستگاه های اجرایی را ثبت اطلاعات دارایی های این دستگاه ها در سامانه جامع اموال دستگاه های اجرایی (سادا) اعلام کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۷    
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری تصویب نامه موضوع نظام رتبه بندی معلمان را برای اجرا ابلاغ کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۵    
لوکزامبورگ بالاترین سرانه تولید ناخاصل داخلی در جهان را دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۵    
در سال آینده صادرکنندگان فقط در شرایطی می توانند از معافیت های مالیاتی و هرگونه جایزه و مشوق صادراتی استفاده کنند که ارز حاصل از صادرات آنها به چرخه اقتصادی برگردد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۲    
وزیر نفت گفت: واقعیت این است قاچاق بنزین بسیار کم است، گازوئیل هم با اینکه قاچاق وجود دارد، اما عدد آن زیاد نیست و از ارقامی که عنوان می کنند، خیلی کمتر است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۰    
حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت در نامه ای خطاب به محسنی اژه ای خواستار بررسی مجدد موضوع عادل فردوسی پور و برنامه نود، در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۵    
حال قرار است دستمزد استراماچونی پس از دیدار پیش روی استقلال که برابر پیکان است، پرداخت شود، ولی اگر این مسئله رخ ندهد، استراماچونی که برای استقلالی ها به یک قهرمان تبدیل شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۵    
جلسه هیات مدیره استقلال برای رسیدگی به مشکلات مالی استراماچونی؛ طلب سرمربی ایتالیایی به زودی پرداخت خواهد شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۵    
بودجه وزارت امور اقتصادی و دارایی در لایحه بودجه سال 1399 معادل 10 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به بودجه 5000 میلیارد تومانی امسال، 100 در صد افزایش یافته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته میان ایران و عمان تجارت مشترک میان دو کشور پنج برابر خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از کاهش 22 میلیون لیتری مصرف بنزین کشور با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در روزهای پایانی آبان ماه سال جاری خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۵    
دولت در لایحه بودجه 99 بالغ بر 1500 میلیارد تومان را به تکمیل مسکن مهر، طرح اقدام ملی و بازآفرینی شهری اختصاص داده است ...