سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۴:۳۷May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 29 دی 1395 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1395 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1395 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1395 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1395 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1395 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1395 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1395 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1395 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1395 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 1 دی 1395 خبرگزاری تقریب 2 دی 1395 خبرگزاری تقریب 3 دی 1395 خبرگزاری تقریب 4 دی 1395 خبرگزاری تقریب 5 دی 1395 خبرگزاری تقریب 6 دی 1395 خبرگزاری تقریب 7 دی 1395 خبرگزاری تقریب 8 دی 1395 خبرگزاری تقریب 9 دی 1395 خبرگزاری تقریب 10 دی 1395 خبرگزاری تقریب 11 دی 1395 خبرگزاری تقریب 12 دی 1395 خبرگزاری تقریب 13 دی 1395 خبرگزاری تقریب 14 دی 1395 خبرگزاری تقریب 15 دی 1395 خبرگزاری تقریب 16 دی 1395 خبرگزاری تقریب 17 دی 1395 خبرگزاری تقریب 18 دی 1395 خبرگزاری تقریب 19 دی 1395 خبرگزاری تقریب 20 دی 1395 خبرگزاری تقریب 21 دی 1395 خبرگزاری تقریب 22 دی 1395 خبرگزاری تقریب 23 دی 1395 خبرگزاری تقریب 24 دی 1395 خبرگزاری تقریب 25 دی 1395 خبرگزاری تقریب 26 دی 1395 خبرگزاری تقریب 27 دی 1395 خبرگزاری تقریب 28 دی 1395 خبرگزاری تقریب 29 دی 1395 خبرگزاری تقریب 30 دی 1395 
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۳    
مسئولان مصر اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور 9 نفر از رهبران اخوان المسلمین را که به گفته آنها در صدد برنامه ریزی برای ایجاد اختلال در امنیت بودند، بازداشت کردند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۴    
روسیه و ترکیه براساس تفاهم نامه همکاری و هماهنگی برای بمباران مواضع تروریست ها و تامین امنیت پرواز هواپیماهای نظامی در سوریه، نخستین عملیات ضد تروریستی علیه مواضع داعش را در این کشور اجرا کردند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۴    
معاون استاندار نینوا با اعلام اینکه 80 درصد از زیرساخت های موصل نابود شده است، از مراجع امنیتی خواست با سرعت بخشیدن به بازرسی های امنیتی، مجوز بازگشت آوارگان به مناطق کرانه چپ شهر موصل را صادر کنند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۴    
ایران همواره حامی ملت و دولت سوریه بوده است و البته این حمایت ها از جانب ایران در سایه اصالت و تمدن دینی و فرهنگ و روابط تاریخی دو کشور عجیب نیست.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۲    
"سوراب کومار" سفیر هند در تهران عصر روز چهارشنبه با آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب دیدار و گفت و گو کرد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۷    
نیروهای دولتی عراق موفق شدند شرق موصل، پایتخت خودخواندۀ داعش را در عراق، به طور کامل آزاد کنند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۳    
ائتلاف جوانان انقلاب بحرین بر لزوم ادامه اعتراضات مردمی به سیاستهای تجاوزگرانه رژیم آل خلیفه تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۳    
گنج اطلاعاتی داعش، به دست نیروهای سازمان اطلاعات نظامی عراق افتاد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۸    
"فیصل المقداد" معاون وزیرخارجه سوریه در خصوص مشارکت عربستان و قطر در نشست آستانه گفت: حامیان تروریسم و کسانی که به تقویت و تجهیز تروریست ها می پردازند، جایی در نشست آستانه ندارند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۳    
گزارش یک گروه تحقیقاتی در هند حاکی از آن است که صدها دختر مسلمان در ایالت اوتار پرادش به شیوه های مختلف مجبور شده اند تا به آیین هندو بگروند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۸    
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سفر خود به هند در دیدار با رییس جامعةالمصطفی (ص) العالمیه، گفت: این مرکز نقش بی بدیلی در معرفی صلح طلبانه بودن اسلام دارد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۳    
یک مؤسسه آموزش عالی در ایرلند به مناسبت روز جهانی حجاب، برنامه های مختلفی را با هدف شناخت بیشتر غیرمسلمانان از حجاب و پوشش زنان مسلمان ترتیب داده است.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۸    
فرستاده ویژه سازمان همکاری اسلامی به میانمار گفت: سازمان ملل باید برای حل بحران میانمار که دیگر نه یک مسأله داخلی بلکه یک نگرانی جهانی است، اقدام کند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۸    
فراخوان مشارکت گسترده اهالی منطقه السنابس و دیگرمناطق بحرین در راهپیمایی تکریم شهدای وطن پس از پایان مراسم عزداری سه شهید سامی مشیمع، علی السنکیس وعباس السمیع صادر شد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۳    
ما جنگ با تروریسم را تا نابودی کامل تروریست هایی که از سوی عده ای جیره خوار و مزدور به سرزمین ما سرازیر شده اند، ادامه می دهیم.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:به دلیل مخالفت ایران با مشارکت آمریکا در اجلاس آستانه هیچ گونه دعوت مشترکی برای حضور این کشور از سوی سه کشور مبتکر برگزاری اجلاس انجام نشده است و آمریکا در مدیریت و جمع ...
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۳    
گروه های فلسطینی شرکت کننده در گفتگوهای آشتی ملی در مسکو که به مدت 3 روز ادامه داشت، بر سر تشکیل دولت وحدت ملی قبل از برگزاری انتخابات به توافق رسیدند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۸    
مقامات قضایی ترکیه حکم بازداشت 243 عضو ارتش این کشور را صادر کردند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۳    
ستاد فرماندهی عملیات "نینوا ما می آییم" اعلام کرد که نیروهای نظامی دو محله الجزائر و الدرکزلیه در موصل را آزاد کردند و پس از وارد کردن تلفات سنگین جانی و نظامی به تروریست ها ...
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۳    
یک روزنامه انگلیسی تأکید کرد، عربستان سعودی با ساخت پایگاه نظامی در جیبوتی، به دنبال ایفای نقش بیشتری در منطقه است.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۸    
شیخ نعیم قاسم گفت: حزب الله لبنان بارها اعلام کرده که دولت باید تنظیم و تصویب قانون انتخابات بر اساس نسبیت را با هدف تقویت مشارکت مردم، در رأس برنامه های خود قرار دهد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۸    
منابع امنیتی عربستان از تیراندازی افراد ناشناس به سمت یک شهروند این کشور در شمال غرب القطیف خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۳    
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین از انگلیس و استرالیا به خاطر امتناع از پیوستن به بیانیه پایانی کنفرانس صلح پاریس به شدت انتقاد و تصریح کرد که این کشورها باید موضع گیری اشتباه خود را اصلاح ...
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۸    
آمریکا از دولت بحرین به خاطر اعدام سه تن از جوانان مسلمان شیعه آن کشور انتقاد کرد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۸    
رییس جمهوری در دیدار نخست وزیر سوریه، با تبریک موفقیت ها و پیروزی های اخیر ملت سوریه در نبرد با تروریست ها ...
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۳    
سازمان عمل اسلامی عراق با صدور بیانیه ای اعدام سه جوان انقلابی توسط مقامات بحرین را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۸    
سفیر فلسطین در سازمان ملل متحد با بیان اینکه قطعنامه مربوط به توقف شهرک سازی در سرزمین های اشغالی برای برقراری صلح ضروری بود ...
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۳    
جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اظهارات محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره بحران برق غزه را نشانگر نقش وی در شکل گیری این بحران و اعمال فشار علیه ساکنان نوار غزه و نیز تحریک علیه این جنبش دانست.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۳    
سازمان ملل متحد هشدار داد، هرگونه تلاش از سوی رژیم صهیونیستی برای الحاق سرزمین های اشغالی فلسطین چشم انداز مذاکرات آتی صلح را نابود می کند.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۳    
مراسم سومین روز رحلت آخوند حاجی محمد عابدی کر ، از عالمان برجسته در علوم اسلامی، مفسر قرآن و امام جمعه فقید بندرترکمن و مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ...
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۹    
استاندار آذربایجان غربی گفت: وحدت تشیع و تسنن کلید انسجام نظام است و برای وجود این موهبت الهی در این استان باید خدا را شاکر باشیم.
تقریب   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۴    
طی حکمی از سوی حضرت آیت الله محسن اراکی رئیس هیأت امنای دانشگاه مذاهب اسلامی و با موافقت اعضای هیأت امنا و به اتفاق آراء، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدحسین مختاری به سمت ریاست دانشگاه منصوب شد.