پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۴May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 8 شهریور 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 2 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 3 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 4 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 5 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 6 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 7 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 8 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 9 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 10 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 11 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 12 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 13 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 14 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 15 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 16 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 17 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 18 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 19 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 20 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 21 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 22 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 23 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 24 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 25 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 26 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 27 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 28 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 29 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۳:۳۳    
مراسم آخرین شب عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) مصادف با شب شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۰    
ماه ذیحجه که شروع می شود، روز شماری در دلهای عاشقان حسین(ع) شروع می شود که محرم را به انتظار نشسته اند، حسینی که نام او زبان، نژاد و جغرافیا نمی شناسد و روز به روز در آمریکا بیشتر شناخته می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۱۰:۰۴    
جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، لغو تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی از سوی امارات متحده عربی را محکوم و این اقدام را کودتای این کشور علیه آرمان فلسطین عنوان کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۰۹:۲۸    
منابع عراقی شنبه شب از شلیک موشکی به سمت سفارت آمریکا در بغداد خبر دادند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۰۸:۴۳    
مراسم روضه و عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به میزبانی خانواده معظم شهدا در کوچه و خیابان های شهر کرمانشاه برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۰۶:۲۸    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: امام حسین(ع) برای معروف با تعدادی اندک به میدان رفتند و حجت را برای همه تمام کردند، زیرا ایشان در مقابل بزرگترین منکر آن زمان ایستادگی کردند .
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۰۵:۴۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اقدام امارات متحده عربی در لغو رسمی تحریم های اقتصادی علیه این رژیم، از این اقدام استقبال کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۰۴:۳۴    
همزمان با شب عاشورای حسینی مراسم ندای یا حسین(ع) شنبه شب در مناطق مختلف استان هرمزگان طنین انداز شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۰۳:۴۰    
ائتلاف سعودی با ادامه تجاوز نظامی به یمن، در 24 ساعت گذشته 65 بار آتش بس در استان الحدیده واقع در غرب یمن را نقض کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۰۲:۵۵    
کشتی نجات عنوان اثری جدید از گروه محمد رسول الله (ص) است که همزمان با تاسوعای حسینی رونمایی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۰۱:۲۵    
سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از پاسخ آتی حزب الله در واکنش به شهادت یکی از نیروهایش توسط صهیونیستها به شدت ترس و واهمه دارد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۰۰:۱۶    
سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان به مناسبت دهمین شب ماه محرم و شب عاشورا سخنرانی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۹    
مدرس حوزه و دانشگاه عنوان کرد: راز ماندگاری عاشورا در ایمان قلبی مسلمانان به حقانیت امام حسین(ع) و اعتقاد به جریان عدالت خواهی آن حضرت است.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۰    
وزارت کشور دولت نجات ملی یمن در مراسمی به مناسبت شهادت امام حسین (ع) اعلام کرد که جنایاتی که امروزه علیه مردم یمن انجام می شود تداوم جنایات کربلا و مظلومیت امروز یمن تداوم مظلومیت کربلاست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۷    
مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور نوشت: به نمایندگی از دولت از وعاظ، مادحین، مدیریت هیئات و عموم سوگواران قدردانی می کنم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۰:۲۹    
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم از ارائه کمک های مردم اهل سنت قشم و توزیع آن بین نیازمندان در ماه محرم خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۹    
شیعیان شهر قطیف عربستان، مراسم عزاداری محرم را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کرده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری روسی اسپوتنیک امروز شنبه در خبری فوری از لغو تحریم اقتصادی امارات متحده عربی علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۸    
همسو با توافق عادی سازی امارات و رژیم صهیونیستی، حکومت سعودی هم برای عقب نماندن از این خط مشی مبارزه با مسئله فلسطین اعلام کرد به زودی محاکمه شماری دیگری از فلسطینیان طرفدار جنبش مقاومت حماس را آغاز ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکل ما در عزاداری ها این است که صرفاً با موضوع احساسی و عاطفی برخورد می کنیم، حال آنکه باید در کنار عزای حسینی به سمت معرفت افزایی هم پیش برویم.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۴    
وزیر حمل و نقل عراق به کربلا رفته است تا بر روند جابجایی عزاداران حسینی نظارت داشته باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۹    
رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با همکاری مرکز بین المللی عاشورا نشستی وبیناری با عنوان امام حسین و نهضت عاشورا از نگاه اندیشمندان مسیحی را با حضور حجت الاسلام و المسلمین اختری ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۰    
امام جمعه اهل سنت بجنورداظهار داشت: مسلمانان اعم از شیعه و سنی و حتی تمام انسان های آزاده دنیا از واقعه کربلا و اتفاقاتی که برای امام حسین(ع) و یارانش افتاد متأثر و ناراحت هستند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر این که امام موسی صدر نه تنها به ایران و لبنان بلکه به همه منطقه تعلق دارد ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۹    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 371 هزار و 816 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 110 نفر در 24 ساعت گذشته ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۴    
نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: نهضت و شهادت امام حسین(ع) مسیر اصلی دین را مشخص کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۰    
حامیان و پیروان شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه در حالی که پرچم های حسینی در دست داشتند، آزادی وی را فریاد زدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۸    
از آغاز ماه محرم، بیشتر خیابان های بصره بسته شده و خیمه هایی برای برپایی عزاداری ها و سینه زنی ها و پخش غذای نذری برپا شده است. اما محرم امسال به دلیل شروع کرونا همراه با تدابیر بهداشتی است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۵    
بین الحرمین در کربلای معلا همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی با فرش قرمز مفروش شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۹    
امروز شنبه 8 شهریورماه مصادف با تاسوعای حسینی است و عزاداران حسینی شب گذشته و امروز در شهرهای مختلف کشور به عزاداری برای علمدار دشت کربلا حضرت عباس(ع) پرداختند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۸    
تاسوعای حسینی یکی از مهم ترین رویدادهای تاریخ اسلام به شمار می رود در آن حضرت عباس(ع) برای حفظ و تحکیم مبانی حقیقی اسلام در مقابل زورگویان ایستادگی کرد و با ایثار و رشادت خویش در تاریخ اسلام ماندگار ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۸    
هر سال هشتمین روز شهریور، سنگفرش خیابان، گرمی خون بهترین فرزندان وطن را مرور می کند تا شاید روزگاری، داعیه داران دروغین مبارزه با تروریسم، تصویر دژخیمانه خود را در خون های جاری بنگرند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۳    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از اقامه نماز ظهر عاشورا در کرمانشاه خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۸    
در روز نهم ماه محرم، امام حسین(ع) توسط حضرت عباس(ع) از دشمن یک شب را برای نماز، راز و نیاز با خدا و تلاوت قرآن مهلت می گیرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۰:۰۴    
شیعیان منطقه الهرمل در استان بعلبک لبنان ضمن برگزاری مراسم عزاداری حسینی، صدها بسته غذایی میان خانواده های نیازمند توزیع کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۵    
نیروهای حشدالشعبی عراق جمعه شب حملات عناصر باقی مانده داعش را در شهرستان خانقین استان دیاله واقع در شرق این کشور دفع کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۸:۳۴    
وزیر آموزش و پرورش گفت: امام حسین(ع) تجلی گاه همه خوبی ها و نمایشگاه تمام زیبایی هاست.
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۴:۴۰    
تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر تصاویر کوچک تصاویر کوچک تصاویر بزرگ تصاویر بزرگ اسلاید تصاویر اسلاید تصاویر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۰۳:۲۵    
دانلود فایل ویدیو دانلود فایل ویدیو دانلود فایل ویدیو http://www.taghribnews.com/vdca6ynyi49n061.k5k4.html http://www.taghribnews.com/vdca6ynyi49n061.k5k4.html ...