پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۳۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحریر نو 11 اسفند 1394 - tahrireno.ir

تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۹    
کامران رسول زاده در خصوص اختتامیه جشنواره کارگاه آزادفیلم و اجرای خود در این جشنواره گفت: جشنواره ها از این جهت که هنرمندان بین الملل فراخوان می شوند سطخ قابل توجهی در ارتقای سطح کیفی جامعه هنری دارد.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
نخستین نشست "کتاب خوان" ویژه پیروان ادیان توحیدی با معرفی 7 کتاب ادبی، تاریخی و دینی از سوی نمایندگانی از زرتشتیان، آشوریان، کلیمیان، ارمنی ها و مسلمانان برگزار شد.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
نخستین نشست "کتاب خوان" ویژه پیروان ادیان توحیدی، عصر روز دوشنبه (10 اسفند ماه) در هتل انقلاب تهران برگزار شد.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹    
یوسف علیخانی نویسنده مطرح کشور در یادداشتی با تمجید از برگزاری نشست "کتاب خوان ویژه ادیان توحیدی" نوشت: تجربه عجیبی بود ...
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
مجید مظفری بازیگر سینما در خصوص جشنواره های فیلم کوتاه و تاثیر آن گفت: جشنواره های فیلم کوتاه به این شکل که فضا و رقابت سالمی در آن جریان داشته باشد خوب است.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
در آستانه فرا رسیدن بهار و به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی 11 هزار اصله نهال مثمر در بوستان های منتخب سطح منطقه بین شهروندان توزیع می شود.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
فیلم های کوتاه در جهان در حال حاضر بزرگترین مارکت را به خود اختصاص داده اند، در فستیوال های بزرگ جهانی به جهت اینکه جهان تقریبا به شکل مینی مالیستی نزدیک می شود فرصتی برای 90 دقیقه در یک اثر برای ...
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۱    
نشست نقد و بررسی فیلم جامه دران شب گذشته در فرهنگسرای اخلاق برگزار شد.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۶    
خلاصه داستان: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است . فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق ، سعی می کند با اجاره ی یک قالیشویی دیگر ، کارش را پی بگیرد ...
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۲    
مراسم رونمایی از کتاب "باران عشق"، گفت وگوهای ناصر چشم آذر ساعت 16:30جمعه، چهاردهم اسفندماه ، در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهدشد.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۲    
تصویربرداری "دودکش 2" به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی به نیمه رسید.