چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 12 اسفند 1394 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1394 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1394 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1394 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1394 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1394 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1394 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1394 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1394 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1394 خبرگزاری تسنیم 1 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 2 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 8 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 9 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 10 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 11 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 12 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 13 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 14 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 15 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 16 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 17 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 18 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 19 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 20 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 21 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 22 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 23 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 24 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 25 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 26 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 27 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 28 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۴    
تیم الهلال عربستان در خانه پیروزی پرگلی به دست آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۴    
وزیر کشور عراق در اعتراض به برخی از بندهای بیانیه پایانی نشست وزیران کشور کشورهای عربی، سالن نشست را ترک کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۴    
جامعه روحانیت مبارز در بیانیه ای از حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۴    
پنجمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان فارس با معرفی شرکت های تولیدی و خدماتی برتر این استان به کار خود پایان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۱    
گلزنی ملی پوش ایرانی هم باعث برتری تیمش نشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۸    
سخنگوی وزارت معادن و نفت افغانستان با اشاره به آغاز نشست چهارجانبه برای آغاز پروژه خط لوله گاز ترکمنستان، افغانستان، پاکستان و هند موسوم به تاپی تاکید کرد که کشورش برای اجرای این پروژه آمادگی دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۶    
تیم تراکتورسازی در دیدار مقابل الجزیره امارات به پیروزی رسید و صدرنشینی اش را تثبیت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۰    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه امشب از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
جلسه هماهنگی سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان یزد به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و با هدف بررسی راه های شتاب بخشیدن به توسعه پایدار این استان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
مسئول سابق قرارگاه خاتم الاوصیا(ع) گفت: 22 جلد صحیفه نور امام در حال خاک خوردن است. همه چیز در اطلاعات گوشی ما هست اما دو جمله از امام در آن نیست ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۱    
استاندار فارس از تخصیص یک میلیارد و 200 میلیون دلار تسهیلات به صنایع بزرگ این استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۸    
مشاور حقوقی و بازرس قانونی باشگاه نفت تهران گفت: مدیران ارشد باشگاه اگر می خواهند تیم داری نکنند مشکلی نیست، اما باید در قبال تعهداتی که ایجاد کرده اند شرعا و قانونا پاسخگو باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۸    
رئیس کمیسیون شکایات انتخابات افغانستان با اشاره به احتمال مذاکرات صلح و نقش آمریکا اظهارداشت که به موفقیت این مذاکرات امیدوار نیست زیرا آمریکا با رفتار دوگانه همیشه پاکستان را در معادلات ترجیح داده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۹    
میزگرد تخصصی نقش تفرقه افکنان شیعه و سنی در جلوگیری از گسترش اسلام ناب در سومین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۶    
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: در عصر امروز تجلی گفتمان انقلاب اسلامی در گفتمان مقاومت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۴    
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد اقدام شورای همکاری خلیج فارس در قرار دادن حزب الله در لیست گروه های تروریستی، حجم توطئه علیه فلسطین، مقاومت و سوریه را نشان می دهد و بازتاب سردرگمی عربستان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۸    
دبیر همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: دولت و مجلس دهم باید حمایت از حقوق مصرف کنندگان را در دستور کار خود قرار دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۳    
قائم مقام معاون سیما گفت: برای باقی ماندن در امر برنامه سازی در سطح کشور نیازمند بودجه از سوی مسئولین کشوری هستیم که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۰    
نماینده منتخب مردم در شهرکرد، بن و سامان در مجلس دهم گفت: دفاع از حق آبه چهارمحال و بختیاری یکی از مهم ترین اولویت های ما در مجلس شورای اسلامی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۰    
فرماندار پارس آباد گفت: در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان به هیچ وجه اجازه کوچک ترین تخلف انتخاباتی و تبلیغاتی را به فردی نمی دهیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۷    
معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده شبکه های تخصصی سمن های جوانان در کشور راه اندازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۴    
نفرات برتر جشنواره مطبوعات استان گلستان در 10 رشته مختلف معرفی و تجلیل شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۴    
معاون توسعه منابع وتجهیز منابع وزارت ورزش و جوانان از تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیران خبرداد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۱    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه نفاق بستر نفوذ، تحجر، تشیع آمریکایی و اسلام آمریکایی را فراهم می کند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در مراسمی در حضور خبرنگاران مذاکرات هسته ای گفت که برجام تبدیل به یک پارادایم و شیوه جدید حل مسائل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه برای آیت الله طبسی جایگزینی نمی بینم، گفت: آیت الله طبسی همچنان دچار عارضه مغزی هستند که باید مردم دعا کنند تا خداوند ایشان را به ما برگرداند و بهبودی پیدا ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۳    
دبیر هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: در 267 مرکز دولتی و غیردولتی استان به بیش از 50 هزار معتاد خدمات درمانی ارائه شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۰    
آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام سیدحسن خمینی دقایقی پیش پس از زیارت حرم مطهر رضوی، از آیت الله واعظ طبسی عیادت کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۰    
یکی از مسئولان برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا در تابستان سال 2016 ادعا کرد که احتمال برگزاری این رقابت ها بدون حضور تماشاگران وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۴    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی به استانی عاری از معتادان کارتن خواب و سرگردان تبدیل شده و تا قبل از پایان سال، به این مناسبت جشنی برپا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۱    
رئیس پلیس راهور سمنان از اعمال قانون بیش از 17 هزار نفر در تخلف های گوناگون با اجرای طرح انظباط اجتماعی در معابر شهری این استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۸    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: در راستای توسعه و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان استثنایی و با نیاز ویژه ضروری است مراکز فرهنگی هنری فراگیر در اردبیل راه اندازی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۸    
استاندار هرمزگان گفت: یادواره شهدا و ایثارگران اهل سنت هرمزگان سال 95 برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۵    
جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان گلستان عصر امروز در گرگان به کار خود پایان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۲    
در حالی که قرار بود ساعت 16 و 15 دقیقه امروز مسافران پرواز 3772 هواپیمایی آسمان تهران را به مقصد شیراز ترک کنند که با گذشت حدود 4 ساعت در داخل هواپیما معطل مانده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۶    
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به برگزاری منسجم همایش بزرگ سپاس مربی در این استان با همکاری تشکل های دانش آموزی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۱    
استاندار بوشهر گفت: اعتبارات سال آینده استان بوشهر در راستای یکسان سازی پروژه ها و برقراری توازن در محورهای مختلف شهری و روستایی توزیع می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به تصویب قطعنامه 2270 شورای امنیت علیه کره شمالی بیانیه ای صادر کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۲    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با پیگیری های انجام شده خانه سمن ها در اردبیل راه اندازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۲    
همایش تجلیل از مربیان پررشی نمونه آموزش و پرورش استان سمنان با حضور بیش از یک هزار دانش آموز و 150 مربی نمونه این استان در سالن ورزشی انقلاب سمنان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۲    
فینال لیگ برتر والیبال مردان از روز دوشنبه 17 اسفندماه آغاز می شود و به صورت سه برد از پنج مسابقه خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۲    
معاون وزیر خارجه روسیه در امور کشورهای مشترک المنافع با معاون آسیا، اقیانوسیه و مشترک المنافع وزرای امور خارجه کشورمان دیدار و مذاکره کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۹    
مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: آمار طلاق در استان اردبیل از 2 هزار و 512 مورد در سال گذشته به 2 هزار و 457 مورد کاهش یافته که 2 درصد کاهش را نشان می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۶    
شورای امنیت سازمان ملل در نشست امروز چهارشنبه خود به اتفاق آرا قطعنامه پیشنهادی آمریکا و چین علیه کره شمالی را تصویب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
رئیس پلیس راهور استان سمنان از ایجاد اداره ترافیک شهری در شهرداری مرکز استان سمنان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
رئیس سازمان نقشه برداری گفت: برای تعیین تکلیف اراضی کشاورزی و تهیه نقشه های مورد نیاز 15 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی در مدت 2 سال نقشه برداری می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۷    
آئین افتتاح مسابقات سراسری "استارت آپ ویکند" با حضور اساتید بین المللی از 17 استان در قزوین برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: از 15 اسفند ماه امسال تا 15 فروردین سال 95 در قالب طرح نظارتی بازرسی ویژه انجام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۱    
رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 32 هزار تن محصول کشاوزی لرستان امسال صادر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۱    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: نفاق بستر نفوذ، تحجر، تشیع آمریکایی و اسلام آمریکایی را فراهم می کند و هرجا پرچمی برای ایجاد پراکندگی برافراشته می شود زیر آن منافقی وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۱    
تیم بسکتبال سیچوان در مرحله پلی آف نیمه نهایی لیگ بسکتبال چین مقابل حریف خود به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید تمام کارها و طرح هایی که در استان و جامعه انجام می شود، پیوست فرهنگی داشته باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
بعد از این که شورای همکاری خلیج فارس در اقدامی هماهنگ شده حزب الله را یک گروه تروریستی اعلام کرد، جنش جهاد اسلامی فلسطین این اقدام را به شدت محکوم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری در رابطه با موضوع تحجر گفت: هرآنچه به اسرائیل بپیوندد محو و نابود می شود و آن گروه هایی که پیش از این ریشه در اسلام داشتند زمانی که با اسرائیل همراه شدند ریشه آنها از اسلام خارج ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۵    
مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: گاز رسانی به 3000 خانوار روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان لرستان انجام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۵    
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مجمع خیران ازدواج استان سال آینده با مشارکت موسسه خیریه چهارده معصوم(ع) اردبیل ایجاد می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۵    
برخی منابع گزارش دادند که هماهنگی هایی بین کشورهای عربی در خصوص اعطای منصب دبیرکلی اتحادیه عرب به سفیر عربستان سعودی در قاهره در جریان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سند تربیت مدیران آینده بخش کشاورزی و یا جانشین پروری تصویب و به صورت پایلوت در برخی استان ها در حال اجرا است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۵    
معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تاکنون در 12 استان کشور سمن سرا راه اندازی شده است، گفت: تاکنون 20 دوره توانمندسازی سازمان های مردم نهاد در کشور اجرا شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۹    
یک حزب لبنانی مواضع خصمانه رژیم های مرتجع عربی حاشیه خلیج فارس و در راس آنها رژیم آل سعود علیه جنبش مردمی و مقاوم حزب الله را محکوم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۱    
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تیم پیکان بازیکنان ذخیره ای دارد که در تیم ملی ثابت هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۸    
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: دیدار مقابل شهرداری ارومیه را با یک تغییر تاکتیکِ اساسی شروع کردیم و با همان تاکتیک توانستیم به پیروزی برسیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۱    
رئیس دانشگاه محقق اردبیل گفت: با برنامه ریزی های انجام شده شرکت تعاونی شهرک دانشگاه محقق اردبیلی به منظور ارتقای سطح اشتغال و تحقق رشد سطح علمی در این دانشگاه راه اندازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۱    
مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با شکست تیم الاهلی عربستان مقابل نماینده ازبکستان ادامه یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۹    
اظهارات رئیس جمهور سوریه درباره تلاش برای موفقیت آتش بس و تعیین 9 مارس به عنوان زمان جدید ازسرگیری مذاکرات درباره سوریه در صدر عناوین خبری امروز برخی روزنامه های عربی قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۹    
مراسم معارفه سرپرست فدراسیون ورزش کارگری با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۶    
نامزد سابق ریاست جمهوری و موسس جریان مردمی مصر تاکید کرد که دیدگاه های سیاسی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور همان دیدگاه های سیاسی قدیمی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۳    
بعد از اینکه شورای همکاری خلیج فارس حزب الله لبنان را گروه تروریستی قلمداد کرد، این اقدام موجی از خوشحالی را در سطح سیاسی و نظامی در اسرائیل به همراه داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۱    
منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در آزادسازی کامل شهرک فاح در حومه شرقی حلب از اشغال تروریست های تکفیری خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص نتایج انتخابات گفت: نباید مردم را درباره نتیجه انتخابات تهران متهم کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۸    
تیم پیکان به دیدار نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال صعود کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۵    
به نظر می رسد که جمهوری خواهان دچار سرگیجه شده اند و نمی توانند درک کنند که یک دروغگوی قهار در قامت نماد عدم مدارا و اختلاف افکنی در حال تخریب تصویر حزبشان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: صیانت از منابع طبیعی در استان قزوین باید به الگویی عملی تبدیل شده و این الگو به سایر استان ها و کشورهای دیگر ارائه شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۵    
استاندار اردبیل گفت: نیاز است تا برای حل مشکلات استان اردبیل پایان نامه ها، پژوهش ها و تحقیقات دانشجویان در اردبیل متناسب با مشکلات مطرح در حوزه های مختلف این استان طراحی و تدوین شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل ورزش و جوانان و استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون مجوز فعالیت 22 سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف در استان اردبیل به ثبت رسیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۲    
امام جمعه شهرضا گفت: برگزاری شایسته انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نمایش زیبای امر به معروف و نهی از منکر در شهرضا بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۹    
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۶    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل با بیان اینکه مذاکرات با آمریکا درباره پرونده هسته ای بود، گفت: این مسئله نیز با اجازه رهبر معظم انقلاب بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۶    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: مراسم جشن درختکاری در نخستین روز هفته منابع طبیعی (15 اسفند ماه) ساعت 9 صبح با حضور استاندار، امام جمعه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۳    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از فعالیت 341 کانون فرهنگی در مساجد استان خبر داد و گفت: 63 درصد از این کانون ها در روستاها و مابقی در نقاط شهری تشکیل شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۳    
پیکر 6 تن از شهدای پاکستانی مدافع حرم حضرت زینب(س) تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم واقع در بهشت حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توسعه کشاورزی به ویژه باغات زیتون در اراضی شیب دار استان قزوین باید تسریع و در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۲    
درحالی که برخی ها از مهدی شریفی به عنوان محروم تراکتورسازان در دیدار مقابل پرسپولیس یاد می کردند، پس از اعلام لیست محرومان هفته بیست و دوم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۹    
استاندار گیلان گفت: علیرغم افزایش قیمت گندم و مشکلاتی که دولت داشت، برای بالارفتن انگیزه کشاورزان مطالبات خرید گندم به آنان پرداخت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۹    
در حالی جدیدترین اقتباس از کتاب های استیون کینگ کلید خورده که قرار است دو ستاره در آن بازی کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۶    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تبریک به منتخبان تهران در انتخابات مجلس، گفت: اظهارات منتسب به من از اساس دروغ است اما همه ی مردم دیدند که فتنه گران88با مردم چه کردند؟ وقتی مردم به اینها رای ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۶    
فرماندار سلماس گفت: وقوع تخلفات انتخاباتی نظیر وجه نقد در سلماس صحت ندارد و فرمانداری آماده برگزاری مرحله دوم از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای نیمه دوم فروردین ماه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۶    
زک اسنایدر کارگردان فیلم ضد ایرانی 300 از علاقه اش برای کارگردانی فیلم جرج واشنگتن گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۶    
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اراضی در استان قزوین در راستای عمل به قوانین و صیانت از کشاورزی واگذار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
چهارمین روز از مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان در مالزی با ثبت دومین شکست تیم مردان ایران پیگیری شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۴    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر گفت: در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت ،20 هزار قلک و پاکت در بین دانش آموزان یک صد مدرسه شهرستان اهر توزیع شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۱    
دیدارهای گروه های G و H مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد که این دیدارها با صدرنشینی پوهانگ استیلرز در گروه H و ملبورن ویکتوری در گروه G به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۸    
نماینده آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، از آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی عیادت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۸    
خالق مجموعه هری پاتر اعلام کرد جانوران شگفت انگیز یک سه گانه خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۵    
چهره ماندگار استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت تربیت دینی و مذهبی در جامعه امروزی نقش تربیت اسلامی در کاهش جرایم برای خانواده ها تبیین شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برپایی نمایشگاه و جشنواره مد و لباس استان سمنان از 15 اسفندماه جاری خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۹    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز گفت: با توجه به اهمیت توسعه و ارتقا بخش کشاورزی و استفاده از ظرفیت این بخش دوره آموزشی تخصصی باغبانی در شهرستان البرز برگزار می شود.