چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 7 اسفند 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 1 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 2 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 3 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 4 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 5 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 6 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 7 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 8 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 9 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 10 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 11 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 12 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 13 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 14 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 15 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 16 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 17 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 18 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 19 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 20 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 21 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 22 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 23 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 24 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 25 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 26 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 27 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 28 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۷    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ 13 ارز نسبت به روز پنج شنبه افزایش و قیمت 22 واحد پولی از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و 11 ارز دیگر نیز ثابت بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۵    
جشنواره مناطق بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از روز چهاردهم اسفند سال 97 با حمایت استانداری کرمان و میزبانی دانشگاه باهنر استان کرمان آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۴    
مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس از احداث 526 واحد مسکونی خیرساز در استان فارس خبر داد که در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۳    
نماینده مردم شرق استان کرمان از فشار بانک ها برای وصول مطالبات خود به کشاورزان خبر داد و گفت: کشاورزان ما در مناطق بحران زده شرق استان کرمان بیش از 23 سال است که خشکسالی را تجربه می کنند و در این ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۳    
پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهی های زینتی همزمان با نمایشگاه صنایع دستی از 12 اسفند ماه به مدت پنج روز در همدان برپا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۴    
مهدی علی نژاد در انتخاباتی بدون رقیب در مجمع فدراسیون ووشو به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
نفت سفید نام شهری در 36 کیلومتری شهرستان هفتکل و 55 کیلومتری اهواز در استان خوزستان که در سال 1317 خورشیدی میدان عظیم نفت در آن کشف شد که می توان از آن به شهر نیمه مرده یاد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۴    
فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف بیش از 14 تن و 700 کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در سطح استان گلستان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۷    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بیرجندگفت:کمک به افزایش توان رقابتی تولیدکنندگان و صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان به خصوص جوانان و شرکت های دانش بنیان در بازارهای داخلی در دستور کار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۲    
سمینار تخصصی بازاریابی بین المللی و صادرات در عصر دیجیتال در تاریخ 15 و 16 اسفند ماه 97 در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، به همراه چهار کارگاه تخصصی برگزار خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۹    
اعضای شورای اسلامی کار شرکتهای ماشین سازی تبریز و ریخته گری ماشین سازی خواستار لغو واگذاری این واحد تولیدی به دلیل عدم رعایت اصول واگذاری در واگذاری های پیشین آن شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۲    
مجتمع دانشجویی و فرهنگی کوثر ویژه دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع سوهانک افتتاح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۴    
"علی السطوف" گفت: عمق راهبردی یعنی اینکه تهران و دمشق در همه حالات کنار یکدیگر هستند و انشالله با پایداری محور مقاومت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
زیاد تلویزیون تماشا کردن موجب لخته شدن خون می شود. این احتمال تا حدودی به این دلیل است که ساعت های طولانی نشستن می تواند جریان خون را در پاها کاهش بدهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۹    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند گفت: حدود 700 میلیون تومان برای زیباسازی سطح شهر در استقبال از نوروز هزینه می شود که این بودجه از محل اعتبارات شهرداری بیرجند اختصاص می یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۳    
معاون بهداشتی دانشگاه پزشکی ایلام، از اجرای طرح ارتقای بهداشت مواد غذایی و سلامت نوروزی در ایلام خبرداد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری متهمی که از شهروندان گرگانی 7 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۵    
یک مسؤل حوزه گردشگری کشور از برگزاری آزمون جامع پایان دوره های کوتاه مدت گردشگری روز جمعه، 10 اسفند ماه جاری خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس شرکت نمی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در حال حاضر پانزده بیمارستان در استان فارس در حال ساخت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۹    
مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصوبه دولت برای احداث 7 ایستگاه فوق توزیع برق در این استان تاکنون اجرایی نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۶    
گروه استان ها عملیات اجرایی بزرگ ترین طرح گمرک ایران امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در گمرک پرویزخان آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۶    
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری با حضور 60 نفر از نخبگان و کارآفرینان 31 استان کشور به میزبانی شهر لار خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۹    
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی گلستان از راه اندازی 70 هسته علمی و تخصصی در استان خبر داد و گفت: هدف از این کار شناسایی و سازماندهی افراد تحصیل کرده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۸    
گروه استان ها رئیس ستاد مدیریت بحران با تأکید بر اینکه آبرسانی روستاها در کشور باید به بخش خصوصی واگذار شود گفت: هنوز بیش از 80درصد روستاها در کشور با تانکر آبرسانی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۱    
عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، با ابراز تعجب از مصوبه دولت برای آزادسازی واردات در مناطق آزاد گفت: به نظر می رسد دولت با قاچاق، مماشات می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۹    
به زعم نگارنده همه دلایل استعفای ظریف برای این حادثه عمد یا سهو نیست که انباشتی از ناکامی ها و ناهماهنگی هاست که در دولت مستقر مسبوق به سابقه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۱    
عباس جعفری دولت آبادی گفت: انتظار این بود پس از پرونده گروه امیرمنصورآریاد، اتفاقات مشابه با سوءاستفاده از ضمانت نامه های صوری رخ ندهد اما برعکس این قبیل اقدامات مجرمانه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۷    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: از ابتدای پاییز تاکنون 310 میلی متر بارندگی در استان رخ داده که نسبت به میانگین بلند مدت 184 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۶    
معاون اتاق بازرگانی گفت: گوشت های وارداتی بعد از بازشدن پلمب در خودرو های حامل تا محل فروشگاه های توزیع اسکورت می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت: بر اساس قانون و در پی گزارش اداره راهداری شهرستان مرزی پارس آباد مغان دستور آزادسازی حریم جاده روستایی صادر و موارد تجاوز به حریم جاده تخریب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۴    
دادستان تهران گفت: مجموعه قضایی و انتظامی را از سرگردان کردن ارباب رجوع و امروز و فردا کردن در انجام کارها برحذر و اعلام داشت: این قبیل رفتارها توجیهی ندارد و قابل پذیرش نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان این که وکیل و نهاد وکالت وجدان بیدار حاکمیت و قانون است، گفت: در بحث های حقوق اساسی اگر در کنار نهادهای حاکمیتی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۷    
رئیس مؤسسه کتاب شناسی شیعه گفت: علمای هند حق بزرگی بر گردن شیعیان دارند و احیا و نشر آثار علمای هند و معرفی خدمات آن ها به جهان تشیع مورد تأکید مؤسسه کتاب شناسی شیعه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۳    
بزرگترین رزمایش دریایی تاریخ جمهوری ترکیه در سه دریای پیرامون این کشور٬ امروز آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۱    
نخست وزیر عراق تأکید کرد که این کشور 250 عنصر گروه تروریستی داعش را که در سوریه بازداشت شدند تحویل گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۴:۰۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که عازم مسکو شده گفت در دیدار با رئیس جمهور روسیه درباره استقرار نیروهای ایرانی در سوریه صحبت خواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۲:۲۶    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به استعفای وزیر امور خارجه ایران گفت که سیاست اتحادیه اروپا درباره برجام با استعفای ظریف تغییر نمی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۵۷    
فوتبال جهان - هافبک سابق تیم فوتبال آرسنال کفش هایش را آویخت و از دنیای فوتبال وداع کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۵۵    
فوتبال جهان - پپ گواردیولا معتقد است تنها قهرمانی خستگی این روزهای سخت کاری را از تن او و تیمش خارج می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۰۷    
نماینده آمریکا در امور ونزوئلا تهدید کرد که این کشور تحریم های بیشتری را علیه ونزوئلا اعمال خواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۰۶    
فوتبال جهان - سانتیاگو سولاری، ال کلاسیکوی دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا را جنگی برابر خواند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۱    
صهیونیست ها که در حال فضاسازی علیه حزب الله لبنان هستند در اقدامی وقیحانه علناً اعلام کردند سلاح های غیرمعمولی در اختیار دارند که در صورت حمله حزب الله آنها را علیه حزب الله به کار خواهند گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۰    
سازمان عفو بین الملل از مغرب خواست تا معترضان و شماری از روزنامه نگاران منتقد این کشور را آزاد کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۷    
دبیر شورای امنیت روسیه از بسترسازی آمریکا برای تجاوز نظامی به ونزوئلا سخن گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۷    
نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کشوری بخواهد در مسیر توسعه اجتماعی قدم بردارد نیازمند شناخت و آشنایی با حوزه وکالت و حقوق است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۵    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: حقوقدانان و وکلا در دفاع از محیط زیست خوزستان وارد شوند تا بتوان از حق مردم استان دفاع کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش نظامی ارتش این رژیم در اطراف نوار غزه خبر داده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۴    
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: مطبوعات باید نقش خود را در راستای از بین بردن فاصله بین مسئولان با مردم، فساد، پارتی بازی و رانت خواری در جامعه ایفا کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۴    
استاندار سمنان گفت: کشور عراق می تواند از ظرفیت بخش تولید استان سمنان استفاده کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۴    
مراسم افتتاح شبستان حضرت زهرا(ع) حرم حضرت معصومه(س) همزمان با ایام میلاد بی بی دو عالم در قم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۳    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تلاش متولیان تأمین امنیت مرزهای کردستان بر کسی پوشیده نیست و ستودنی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره خوشنویسی 'یاس یاسین' یکی از بزرگترین رخدادهای هنری جهان اسلام به شمار می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۱    
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان خراسان به خوبی جایگاه اهل بیت و محبت به حضرت زهرای مرضیه(ع) را قدر دانسته اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۷    
نخست وزیر انگلیس به نمایندگان پارلمان پیشنهاد رأی گیری درباره تعویق برگزیت را ارائه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۰    
استاندار قزوین گفت: در اقتصاد باید مسیر تبدیل ایده به کالا و خدمات از علم و فناوری بهره گیری کنیم و خوشبختانه در استان قزوین ارتباط خوبی بین شرکت های صنعتی و دانشگاه و پارک علم و فناوری وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۲    
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: امروزه نقش مؤثر زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و پیشگیری از انحرافات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۸    
با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) سرشاخه های یک شبکه کلاهبرداری هرمی در استان سمنان دستگیر شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۳    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: اقتصاد دانش بنیان به واسطه پول ایجاد نمی شود بلکه به محیطی نیاز دارد و مسئولان باید به جای سرمایه گذاری در منابع زیرزمینی، در دانش جوانان سرمایه گذاری شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۶    
معاون دولت بر مردم ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور گفت: باید فضای مطالبه گری از مسئولان برای مردم مهیا شود و مردم بر حاکمیت عامریت داشته باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۶    
رئیس بنیاد فرهنگی امامت گفت: همایش بین الملی مدرسه فقهی کلامی شیعه 18 اسفندماه در شهر لکنهو هندوستان برگزار می شود و سال آینده کنگره بزرگداشت میر حامد حسین در ایران برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۵    
همایش و کارگاه آموزشی سواد رسانه ای باهدف افزایش دانش و آگاه سازی، گسترش استفاده بهتر، بهینه و صحیح از فضای مجازی در سنندج برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۳    
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در ششمین جشنواره صبر و مقاومت از خانواده های معظم شهدا تجلیل کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۲    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: فعالیت ها و پیشرفت های علمی، جلوه دیگری از اقامه نماز است؛ همانطور که شهید ستاری ها در دوران دفاع مقدس با مبارزه علیه دشمنان و مستکبران، نماز را اقامه کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۶    
معاون استاندار لرستان گفت: نقشه بازآفرینی شهری در لرستان تهیه شده که در فاز نخست بیش از 4 هزار واحد احداث می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۶    
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به اولویت سیر قطارهای باری نسبت به تاخیر قطارهای مسافری و به تبع آن نارضایتی مردم هشدار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۴    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: اگر قوانین مدنی کشور براساس نیازهای روز جامعه اصلاح و مورد بازنگری قرار گیرد، منشأ تحول بسیار مثبتی در حل مشکلات جامعه خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی راهکار جدیدی برای جبران هزینه های کاشت حلزون مصنوعی گوش تعیین کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۶    
طبق مصوبه مجلس مقرر شد که مالیات آستان قدس رضوی صرف تجهیز مدارس روستایی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۵    
نماینده مقام معظم رهبری در کشور هندوستان گفت: امروز 250 میلیون مسلمان و 40 میلیون شیعه در هندوستان حضور دارند و 8 حوزه علمیه در شهر لکهنو برای شیعیان وجود دارد و رابطه مسالمت آمیز بین ادیان مختلف ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۵    
درپایان نهمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا، هوگوپوشان دانشگاه آزاد اسلامی توانستند کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۹    
گروه تروریستی داعش تقسیم بندی جدیدی از مناطق تحت اشغال خود منتشر کرد که به معنای اعتراف مستقیم به شکست است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۸    
قسمت چهارم برنامه شبانه شبکه پنج سیما امشب با حضور مرضیه هاشمی روی آنتن می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۸    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به متجاوزان درباره مانع تراشی در مسیر اجرای توافق سوئد هشدار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۵    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امنیت تفرجگاه های استان گلستان در ایام نوروز تامین شده و دستگاه ها باید یکی از اولویت های خود را پیشگیری از وقوع جرم بگذارند و در تفرجگاه ها و اماکن دیگر بحث پیشگیری ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۱    
پربازدیدترین اخبار فرهنگی تسنیم در 24 ساعت گذشته را به تفکیک بخوانید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۱    
جشن عروسی 400 زوج جوان در مصلای بزرگ امام علی(ع) کرمان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۵    
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان از برگزاری جشن های بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا(ع) در 9 نقطه این استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۴    
حدود 150 کانتینر تخمه افتابگردان در دو گمرک مهم کشور دپو شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اولویت دریافت تسهیلات برای دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی را تعیین می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۹    
تیم واترپلوی سایپا با پیروزی مقابل دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۸    
کارگروه نظارت بر عملکرد خودروسازان در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۶    
واحد اطلاعات نظامی عراق از انهدام یک هسته تروریستی در استان الانبار در غرب این کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۳    
اختتامیه چهارمین "جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس" در رشت برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۲    
مدیرعامل انجمن سفیران سلامت کوهدشت با اشاره به توزیع پکیج بهداشتی در مناطق محروم این شهرستان گفت: طرح ویزیت رایگان در مناطق حاشیه ای کوهدشت اجرا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۰    
جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن در پلدختر برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از برگزاری اختتامیه مراسم انتخاب کتاب سال ایلام خبرداد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۷    
استاندار گلستان گفت: در بخش تسهیلات مشاغل روستایی استان گلستان تا پایان بهمن امسال، با جذب 168 درصد سهمیه پرداختی برای 3 هزار و 400 طرح رتبه نخست را در کشور به دست آورده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۶    
یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) ابراز امیدواری کرد که مصر در ملزم کردن رژیم اشغالگر قدس برای پایان دادن به محاصره نوار غزه موفق شود .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی، رسالت اصلی سپاه است و هر آنچه در حوزه حفاظت و پاسداری از انقلاب تفسیر شود جزء رسالت های این نهاد است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۸    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تعداد خودروهای استان خراسان رضوی بیش از 10 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهور گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دشمنان این کشور اعتماد، باور و امید مردم را هدف قرار گرفته اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۰    
ناظر کنفدراسیون بوکس آسیا برای نظارت بر دیدارهای نهایی تورنمنت بین المللی بوکس مکران وارد منطقه آزاد چابهار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۰    
علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با پارس جنوبی حاضر نمی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۳    
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به خصوصیات بی نظیر حضرت زهرا (س) گفت: ایمان و یقین در اوج آن حضرت و همچنین استقامت در راه دین در کنار خوب شوهرداری کردن از جمله خصوصیات حضرت زهرا(س) است که ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از شرکت بیش از 10 هزار نفر در آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در قم خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۲    
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم گفت: این دوره از جشنواره پرچم با توزیع 60 هزار فرم و با شرکت بیش از 45 هزار نفر در استان قم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۸    
سرمربی استقلال خوزستان از سمت خود استعفا کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۰    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بم با بیان اینکه با فرهنگ سازی در زمینه ازدواج آسان و اصلاح تدریجی آداب و رسوم غلط در جامعه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۹    
قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: طبق برآورد به دست آمده در یازده ماهه امسال حامیان طرح اکرام 75 میلیارد ریال در اردبیل در قالب اجرای طرح اکرام ایتام به نیازمندان کمک رسانی کردند.