یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۵Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران 24 17 فروردین 1398 - teheran24.ir

تهران 24 29 اسفند 1396 تهران 24 1 فروردین 1397 تهران 24 1 فروردین 1398 تهران 24 2 فروردین 1398 تهران 24 3 فروردین 1398 تهران 24 4 فروردین 1398 تهران 24 5 فروردین 1398 تهران 24 6 فروردین 1398 تهران 24 7 فروردین 1398 تهران 24 8 فروردین 1398 تهران 24 9 فروردین 1398 تهران 24 10 فروردین 1398 تهران 24 11 فروردین 1398 تهران 24 12 فروردین 1398 تهران 24 13 فروردین 1398 تهران 24 14 فروردین 1398 تهران 24 15 فروردین 1398 تهران 24 16 فروردین 1398 تهران 24 17 فروردین 1398 تهران 24 18 فروردین 1398 تهران 24 19 فروردین 1398 تهران 24 20 فروردین 1398 تهران 24 21 فروردین 1398 تهران 24 22 فروردین 1398 تهران 24 23 فروردین 1398 تهران 24 24 فروردین 1398 
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۴    
قیمت دلار در صرافی های بانک ها در نخستین روز هفته،13 هزار و 740 تومان تعیین شده است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۲    
دفتر آیت الله سید علی سیستانی وجود کانال تلگرامی پاسخگویی به مسائل شرعی وابسته به معظم له را تکذیب کرد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۵    
همه ما باید هر چند وقت یکبار به خود یادآور شویم که در صورت وقوع شرایط اضطراری بین المللی باید برای روبرو شدن با جنگ هسته ای، بیماری های همه گیر آخرالزمانی و یا حتی حمله موجودات فضایی آماده باشیم ...
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۵    
فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به لزوم صیانت از آثار تاریخی در برابر بلایای طبیعی،اقدامات این یگان را در مناطق آسیب دیده از سیل تشریح کرد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۱:۰۳    
بودیمیر مهاجم کروات پرسپولیس در فاصله 6 هفته به پایان لیگ تا اینجای کار با گرفتن یک پنالتی و 2 پاس گل توانسته عملکردی مشابه منشا داشته باشد و حالا تا پایان این فصل این فرصت را دارد که نشان دهد چرا ...
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۰:۱۴    
سنگین وزن ترین نوزاد ایرانی با وزن 5 کیلو و 800 گرم در بیمارستان تأمین اجتماعی شهدای کارگر یزد متولد شد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۸    
باشگاه استقلال اعلام کرد مهدی قائدی به دلیل عدم حضور در لیست تیم در بازی با سایپا به تصمیم شفر معترض شده است و به همین خاطر تا اطلاع ثانوی حق حضور در اردوی تیم را ندارد اما قائدی در این باره توضیح ...
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۰    
قیمت دلار در صرافی های بانک ها 13 هزار و 500 تومان تعیین شده است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۷    
احمد نوراللهی و محمد نادری دو ستاره تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دربی دچار مصدومیت بودند و قرار نبود به میدان بروند ، اما با تلاش کادرپزشکی خود را به بازی با استقلال رساندند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۹    
رییس صداوسیما ضمن تشکر و قدردانی از برنامه های نوروزی شبکه های مختلف سیما، عملکرد مدیر جوان شبکه سه در ارائه برنامه های جدید را شجاعانه و هوشمندانه توصیف کرد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۴۵    
دستیار ویژه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اخطاریه فرمانداران برای تخلیه تعدادی از روستاها وشهرهای در معرض سیل ...
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۳۰    
عوامل اصلی بروز سیل در دروازه قرآن شیراز از سوی کارگروه بررسی عوامل وقوع این رویداد اعلام شد
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۲۴    
یک روانشناس کودک گفت: زندگی کودک بعد از جدایی والدین باید دارای مجموعه ای از بایدها و نبایدها باشد که والدین موظف هستند آن ها را انجام دهد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۲۱    
فرماندار قصرشیرین گفت: یکی از عشایر نفت شهر از توابع بخش سومار عصر امروز (شنبه) به علت افتادن در گودال آب ناشی از بارندگی های اخیر جان باخت.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۱۸    
استاندار تهران گفت: مدیریت صحیح، بسیج امکانات، وحدت فرماندهی، همکاری بین دستگاه ها و ورود علمی و تخصصی مجموع عواملی است که موجب شد تا به آرامی از کنار سیل احتمالی در استان تهران عبور کنیم.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۹    
استاندار خوزستان گفت: حجم خروجی سدهای خوزستان در کشور بی سابقه است که تا کنون این خروجی مدیریت شده و خسارت هایی که به وجود آمده نیز به دولت اعلام شده است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۶    
مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که در زمان حیاتش با گرفتن کارت اهدای عضو برنامه ریزی کرده بود که بعد از فوتش خبر حیات بخشی برای بیماران چشم انتظار در لیست پیوند داشته باشد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:بسیاری از موقوفات آستان قدس که پیش از انقلاب تصرف شده بودند به این آستان نورانی بازگردانده شده است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۳    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: موضوع توجه به زائر و زیارت محور فعالیت های آستان قدس رضوی است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۰    
مرکز ارتباطات شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد خط 6 مترو کاملا ایمن است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۸    
رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: عدم اطمینان از ایمنی کافی سبب بسته شدن محور هراز شد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۵    
دانشگاه علوم پزشکی لرستان به مردم پلدختر و معمولان هشدار داد که تا 48 ساعت آینده برای مصرف شرب از آب بطری شده و یا جوشیده استفاده کنند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۲    
ماجرای انتقادات تند مهران مدیری در دورهمی و پخش آن از صدا و سیما که با واکنش های بسیاری همراه بود در کنار حواشی سیل و بلایای طبیعی، سوژه طنز شهرونگ شد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران خبر منتشر شده مبنی بر اینکه هر تبعه ایرانی فقط یک بار در سال می تواند از روادید رایگان به منظور زیارت عتبات عالیات استفاده کند را تایید نکرد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۶    
افزایش دبی خروجی سد کرخه و به تبع طغیان این رودخانه در بخش شاوور باعث طغیان رودخانه کرخه و پیش روی آن به سمت جاده اهواز- اندیمشک شده است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۳    
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: بارش باران تمامی جاده های این استان را فرا گرفته و به همین دلیل تمامی جاده های استان تهران لغزنده است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۰    
رئیس قوه قضائیه گفت: بخش تربیتی آستان قدس رضوی باید برندسازی کند به طوری که حوزه تربیت دینی این آستان مقدس به الگویی در کشور تبدیل شود.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۷    
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مدرک تحصیلی دکتر نوبخت و اعتبار دانشگاه محل تحصیل وی مورد تایید است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۴    
دولت اکوادور خبر اخراج قریب الوقوع آسانژ بنیانگذار ویکی لیکس از سفارت این کشور در لندن را تکذیب کرده است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
هافبک پرسپولیس همانند دفعات قبلی بلافاصله بعدی از مصدومیت در رفتگی کتف به تمرینات تیمش اضافه شد تا نگرانی ها بابت غیبت خود را برطرف کند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۱۲    
رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز باز شد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۹    
سه تن از کارکنان وزارت دفاع در حیت تعمیرات یک شناور سبک در صنایع شهدی درویشی بندر عباس به شهادت رسیدند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در حساب توئیتری خود درباره سفر نخست وزیر عراق به تهران مطلبی منتشر کرده است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۰    
شهردار مشهدمقدس گفت: شرایط در مشهد با وجود بارندگی ها تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۷    
رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان زنجان- قزوین خبر داد و گفت: واژگونی این اتوبوس و وقوع تصادف زنجیره ای 24 مصدوم بر جای گذاشت.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای هدف آمریکا از حضور در عراق را فراتر از حضور نظامیِ صرف خواندند و گفتند: آنها به دنبال حضور و منافع بلندمدت و تشکیل دولتی همچون دولتهای نظامی در اوائل اشغال عراق هستند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۸    
رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره سفر آتی خود به عراق تصریح کرد: باید در مورد نحوه تکمیل و تداوم روابط مالی و پولی 2 کشور با توجه به حجم در حال افزایش صادرات ایران تصمیم گیری شود.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۵    
رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد: سیمان مورد نیاز برای بازسازی واحدهای مسکونی در تمام استان های سیل زده به صورت رایگان از سوی بنیاد مستضعفان تأمین می شود.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۷    
وزیر نیرو گفت: ایران با توجه به امکانات و شرایط خود، حداکثر یک هزار و 500 مگاوات برق به عراق صادر می کند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۳    
وزیر امور خارجه عراق در تهران با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اختصاص اردوگاه های اسکان موقت برای سیل زدگان شهرستان های سوسنگرد، حمیدیه، رفیع و بستان خبر داد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۷    
کادرفنی پرسپولیس تصمیم به تغییر خط دفاعی این تیم برای بازی با الاهلی عربستان ندارد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۴    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: مرغ گرم به قیمت کیلویی 11 هزار و 500 تومان در حال عرضه است و این روند کاهشی ادامه دارد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۱    
مدیر آب منطقه ای تهران بزرگ و پردیس در حاشیه نشست کمیته بحران شهرستان پردیس از تخریب پل های غیرمجازی که بر بستر رودخانه های استان تهران ساخته شده اند، خبر داد و گفت: رودخانه یعنی خانه رود ...
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۱    
سرپرست فرمانداری مشهد گفت: در حال حاضر شرایط مشهد در حالت عادی و تحت کنترل است و آب گرفتگی هایی که وجود دارد سطحی است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۱    
رئیس اداره راه وشهرسازی بخش لاریجان از توابع شهرستان آمل گفت:وجود چندین سنگ بزرگ بر سطح جاده هراز، پاکسازی و بازگشایی این جاده ارتباطی از آمل به تهران را کند کرده است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۱    
هنرمندان و مردم با حضور در تالار وحدت تهران با زنده یاد جمشید مشایخی وداع کردند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۸    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، گفت: پروانه های صادر شده در بافت فرسوده نسبت به سال 96، 15 درصد و نسبت به دو سال گذشته 35 درصد رشد داشته اند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۵    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امیدواریم تولیت جدید آستان قدس در مسئولیت جدید خود بتواند کارهای بنیادی و اساسی که آقای رئیسی پایه گذاری کردند را ادامه داده و توسعه دهد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۹    
نخست وزیر جمهوری عراق و هیئت همراه عصر امروز (شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۶    
رئیس جمهور در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی از سوی رهبر معظم انقلاب به "تولیت آستان قدس رضوی" را تبریک گفت.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۳    
طی مراسمی در تالار ولایت آستان قدس رضوی و با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری حجت الاسلام مروی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی معرفی شد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۸    
امروز ارزش معاملات بورس و فرابورس ایران در مجموع به کمتر از هزار میلیارد تومان رسید. این رقم هر چند که چشمگیر نیست اما نسبت به روزهای ابتدایی سال نشان می دهد که بازار از فضای تعطیلات نوروزی خارج شده ...
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۵    
علی رغم آنکه مالک شرکت آمازون پس از جدایی از همسرش 35 میلیارد دلار از دارایی خود را از دست خواهد داد اما همچنان به عنوان ثروتمندترین فرد جهان باقی خواهد ماند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۵    
دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب های معدنی و آشامیدنی ایران اعلام کرد که تا پایان فروردین ماه هیچگونه افزایش قیمتی در بخش آب معدنی اتفاق نمی افتد تا وضعیت همه مولفه های تاثیرگذار در قیمت این ...
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۵    
آقای عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق عصر امروز (شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۲    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت که در حال حاضر مخازن سد های استان به میزان حدود 300 میلیون متر مکعب آبگیری شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 75درصد بیشتر است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۶    
بر اساس اعلام رئیس اتحادیه مشاوران املاک، معاملات مسکن در اسفندماه 1397 نسبت به زمان مشابه سال قبل در کل کشور و شهر تهران به ترتیب 26 درصد افزایش و هفت درصد کاهش داشته است ...
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر حباب سکه را امروز 270 هزار تومان اعلام کرد
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۶    
با توجه به الکترونیکی شدن عوارض چهار آزادراه از بامداد 28 اسفندماه سال 1397، در صورتی که مالکان خودروهای عبوری از این مناطق، تا 24 فروردین ماه عوارض خود را پرداخت نکنند 30 هزار تومان جریمه خواهند شد ...
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۶    
فرماندار آق قلا از حفر خندق برای جلوگیری از ورود دوباره سیلاب به شهر خبر داد و گفت: 12 دستگاه بیل مکانیکی بازوبلند در حال حفر خندق در اطراف شهر هستند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۳    
صادرات چای هند به ایران در ماه های ژانویه و فوریه افزایش قابل توجهی پیدا کرد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۳    
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست در بخشنامه ای از توقف صدور مجوز طرح های تکثیر و پرورش عقرب خبر داد و گفت ...
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۸    
مرتضی محصص گفت: نه تنها برابر الهلال بلکه در لیگ هم هنوز برای پیروز شدن مقابل مدعیان و قهرمانی استقلال شانس قائل هستم.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۲    
رهبر انقلاب با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک هزار و یکصد و هفده نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۹    
فصل دوم برنامه تلویزیونی محرمانه خانوادگی با موضوع رازهای نامزدی: از خواستگاری تا عروسی از شنبه (17 فروردین)، هر روز به جز پنجشنبه و جمعه از شبکه سه سیما پخش می شود.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۹    
استان بوشهر، همانند تمامی استان های جنوبی کشورمان از جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری برخوردار است. بوشهر با همه ی زیبایی هایش، شهری بندری است که تلاطم های زیادی را نیز از سر گذرانده است ...
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۰    
آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل روز شنبه در حاشیه نشست اقتصادی 'داووس' با عبدالله دوم شاه اردن دیدار و بر لزوم حل نزاع میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی و تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرقی ...
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران از راه اندازی 2 کارگروه بهداشت و درمان و خدمات رسانی و اجرایی برای رسیدگی به وضعیت ایثارگران آسیب دیده در سیل های اخیر خبر داد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۴    
نه شبانه و یک روز روایتی تصویری از 10 شعر عاشقانه پارسی از 10 شاعر کهن و معاصر ایران است که با اولین حضور خود در بخش جهانی بونامز نیویورک به نمایش درآمد و چکش حراج خورد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: مدیریت موفق در بارش های اخیر و یاری رسانی به استان های سیل زده، دو گام مثبت مدیریت شهری تهران در آغاز سال بود.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۲    
فوق ستارۀ تی تی ها برای بازگشت به ترکیب این تیم اعلام آمادگی کرد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۶    
سرپرست معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: عملیات بازسازی پل قدیمی آسیب دیده در سیلاب در محدوده حریم منطقه 18 به زودی آغاز می شود.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۰    
تصویری از بنر عجیب هواداران پرسپولیس در کنایه به ضربه پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی را مشاهده می کنید.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۴    
ستارۀ فوتبال زنان جهان به رکورد علی دایی حمله ور شده است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۱    
فرمانده گروه 411 مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد از احداث پل 50 متری بر روی پل قدیمی پلدختر که بر اثر سیلاب تخریب شده است خبر داد و گفت: تا 48 ساعت آینده کار احداث این پل به اتمام می رسد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۸    
شرکت سامسونگ روز گذشته موبایل گلکسی اس 10 مجهز به استاندارد اینترنت 5 جی را عرضه کرد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۵    
منابع خبری از بازداشت وزیر دادگستری سابق الجزایر هنگام فرار از این کشور خبر دادند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۹    
معاونت بررسی مرکز افتای ریاست جمهوری نسبت به آسیب پذیری 20 درصد از سیستم های کنترل صنعتی نسبت به نقص های بحرانی امنیتی، مطابق با بررسی های موسسه امنیتی کسپرسکی، هشدار داد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۰    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش است تا شجاع خلیل زاده را به دیدار با الاهلی عربستان برساند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۷    
بازیکن ایرانی تیم شارلوا بار دیگر مصدوم شد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۴    
رئیس سازمان پزشکی قانونی با اعلام آخرین آمار تلفات حوادث سیل پایان سال 97 و نوروز 98، گفت: جمعا در 13 استان کشور، 70 نفر بر اثر سیل و حوادث مرتبط با آن، جان خود را از دست دادند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
الهلال عربستان در هفتۀ سوم مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه در دوحه میهمان استقلال ایران خواهد بود.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۸    
حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر با اشاره به سیل در بخش شعیبیه شهرستان شوشتر گفت: در حال حاضر در غرب منطقه شعیبیه 18 روستار گرفتار سیل و 18 روستا در محاصره آب است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۳    
ستاره ایرانی برایتون انگلیس در آستانه دیدار با منچسترسیتی با انتشار تصویری جذاب به استقبال این بازی رفت.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۰    
وضعیت مهرۀ کلیدی وینفرید شفر برای دیدار با الهلال در هاله ای از ابهام قرار دارد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۷    
از ابتدای سال جدید تا پایان تعطیلات نوروزی 52 فقره معامله مسکن انجام و در سامانه اطلاعات املاک ایران ثبت شده است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۴    
فرمانده تیپ 65 نوهد اقدامات این تیپ در امداد رسانی به سیل زدگان گلستان و لرستان را تشریح کرد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۸    
جلسه فرماندهی عملیات امدادرسانی نیروهای مسلح به سیل زدگان لرستان به ریاست سرلشکر باقری، در محل فرماندهی لشکر 84 لرستان برگزار شد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۸    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران که برای حضور در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا، به کوالالامپور مالزی سفر کرده قرار است دوشنبه هفته جاری به کشورمان بازگردد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۵    
در دنیای امروز سرطان و بیماریهایی نظیر آن، گریبان میلیونها نفر را گرفته و متاسفانه تعداد زیادی از مردم وقتی به فکر تشخیص و درمان بیماری خود می افتند که دیگر خیلی دیر شده است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۲    
مراسم تشییع پیکر استاد جمشید مشایخی، صبح شنبه 17 فروردین 98 با حضور سیدعباس صالحی وزیر ارشاد و جمعی از هنرمندان و مردم علاقه مند به هنر در محدوده تالار وحدت برگزار شد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۹    
فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون حدود 5000 نفر از مردم پلدختر از خدمات بیمارستان سیار سپاه بهره برده اند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۹    
بزرگ ترین نگرانی برانکو ایوانکوویچ برای تقابل با الاهلی به چیزی خارج از اختیار او برمی گردد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۶    
سرمربی آلمانی استقلال و فرهاد مجیدی جلسه محرمانه ای را برای کنترل اوضاع بحرانی آبی پوشان برگزار کردند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۰    
معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران گفت: از اول اردیبهشت ماه نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی تا حداکثر 20 درصد می تواند افزایش پیدا کند.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۱    
استقلال تهران در حالی باید روز دوشنبه مقابل الهلال قرار بگیرد که در سمت راست خط دفاع خود با مشکلات فراوانی برخوردار است.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۸    
فرماندار شوش گفت: با توجه به افزایش حجم آب خروجی از کرخه، تاکنون دستور تخلیه 16 روستا در شهرستان شوش صادر شده و به 38 روستا برای تخلیه آماده باش داده شد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی از خسارت سیل به 13000 کیلومتر راه های کشور خبر داد و گفت: 75 درصد سدهای کشور پر شد.
تهران 24   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۳    
بعد از سر کار آمدن برانکو در پرسپولیس این تیم دورانی پرافتخار را پشت ِ سر گذاشته است.
  • ۱