یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۴۵Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 9 آبان 1397 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 28 بهمن 1396 تهران پرس 31 فروردین 1397 تهران پرس 31 اردیبهشت 1397 تهران پرس 31 خرداد 1397 تهران پرس 31 تیر 1397 تهران پرس 31 مرداد 1397 تهران پرس 31 شهریور 1397 تهران پرس 30 مهر 1397 تهران پرس 6 آذر 1397 تهران پرس 1 آبان 1397 تهران پرس 2 آبان 1397 تهران پرس 3 آبان 1397 تهران پرس 4 آبان 1397 تهران پرس 5 آبان 1397 تهران پرس 6 آبان 1397 تهران پرس 7 آبان 1397 تهران پرس 8 آبان 1397 تهران پرس 9 آبان 1397 تهران پرس 10 آبان 1397 تهران پرس 11 آبان 1397 تهران پرس 12 آبان 1397 تهران پرس 13 آبان 1397 تهران پرس 14 آبان 1397 تهران پرس 15 آبان 1397 
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۳۰    
وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بحث و تبادل نظر درباره برنامه های آتی این وزارتخانه، به کمیسیون اجتماعی می رود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۲    
آن چیزی که می تواند مردمان را از گمگشتگی، گمراهی، گردن فرازی و خودکامگی نجات بخشد، حکمت است و این خود معیاری است برای شناخت انسانِ راه یافته از راه یایافته؛ معیار شناخت جامعه سالم از ناسالم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۹    
کتاب بحران های جمهوریت نوشته هانا آرنت با ترجمه فلور عسکری زاده منتشر شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ششمین شب از شب های شعر مقاومت با عنوان هر چه فریاد ، در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار می شود
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۸    
رئیس حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری هشتمین جشنواره استانی شعر و داستان سوره در دو مقطع بزرگ سال و دانش آموزی در اراک خبرداد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه حدود 900 اکیپ در طول ایام اربعین خدمت رسانی کردند، گفت: در چند سال گذشته خدمات بسیار ارتقا یافته است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۱    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: وعده ها و تعهدات طرف پاکستانی در مورد مرزبانان ایرانی گروگان شده، کاملاً قابل امیدواری و جدی است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۱    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی اقامه می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۱    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: تلاش داریم طرحی را برای الزام دستگاه ها به تامین ژنراتورهای مولد برق و اجرای قوانین در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسانیم.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر پاکستان، درباره آخرین وضعیت مرزبانان به گروگان گرفته شده توسط یک گروهک تروریستی، گفتگو و تبادل نظر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۵    
روابط عمومی و امور بین الملل خانه هنرمندان ایران در حالی گزارش برنامه های مرتبط با حوزه موسیقی این مجموعه را منتشر کرد که خبری از میزان فروش، تعداد تماشاگران و سایر موارد آماری دیگر نیست.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۲    
برنامه عکس های تکان دهنده در شبکه پرس تی وی پنجشنبه 10 آبان به شهادت یک نوجوان فلسطینی اختصاص دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۶    
نمایشگاه گروهی نقاشی، ویدئو آرت، عکس و مجسمه با عنوان لوکا در گالری آس برگزار می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۳    
آرژانتینی ها به انیمیشن چشم انداز خالی به نویسندگی و کارگردانی علی زارع قنات نوی جایزه دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۲    
کتاب علی عباسی تقدیم می کند: روایت یک کابوس سی ساله نوشته قصیده گلمکانی توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کارگروهی را تعیین کرده ام تا فرایند تولید از تامین مواد اولیه تا رسیدن کالا به دست مصرف کننده را بررسی کند؛ حتما در این زمینه موانع را حل خواهیم کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۶    
مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از آغاز پروژه ساماندهی و مستندنگاری 1300 قلم از پوشاک کاخ اختصاصی این مجموعه برای نخستین بار خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۳    
محور و گذرهای گردشگری زیادی وجود دارد که تهرانیها می توانند در روزهای آخر هفته و تعطیلات اوقات خود را در این مسیرهای گردشگری سپری کنند؛ گذرهایی که موزه، طبیعت و پاتوق غذا را با هم دارند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۰    
شرایط احراز سمت های هیئت مدیره و بازرسان در شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران، بر اساس تغییرات صورت گرفته در برخی از مفاد اساسنامه این تعاونی، مشخص و اعلام شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۱    
وزیر دفاع با بیان اینکه جنگنده کوثر بزودی تحویل نیروی هوایی ارتش خواهد شد، گفت: کارهای مقدماتی خط تولید انبوه این جنگنده به اتمام رسیده است و بزودی افتتاح می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در اسلام آباد با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۱    
ظریف در دیدار با همتای پاکستانی خود راهکارهای موجود برای تقویت امنیت مرزها و عملیات مشترک علیه گروه های تروریستی و تبهکار را ارائه کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۴    
مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور فردا پنجشنبه 10 آبان ماه در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۳    
ویلاسازی در ارتفاعات تهران در حالی رخ داده است که دستگاه های مختلفی پیش از ساخت ویلا می توانستند مانع از این اقدام و تخریب محیط زیست شوند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۲    
در روزی که به مناسبت اربعین حسینی کلیه ادارات و نهادها تعطیل بود فدراسیون جودو با ارسال نامه ای به هیات های جودو سراسر کشور از برگزاری مجمع عادی در روز شنبه خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۱    
وزیر خارجه ایران در بدو ورود به اسلام آباد در خصوص پیگیری آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی در میرجاوه گفت مقام های پاکستانی تعهد داده اند که همه تلاش خود را برای این موضوع به کار گیرند.