پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۵:۱۲Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت امروز 1 مرداد 1396 - tejaratemrouz.ir

تجارت امروز 27 اسفند 1394 تجارت امروز 30 اسفند 1395 تجارت امروز 1 فروردین 1396 تجارت امروز 31 اردیبهشت 1396 تجارت امروز 31 خرداد 1396 تجارت امروز 31 تیر 1396 تجارت امروز 1 شهریور 1396 تجارت امروز 30 مهر 1396 تجارت امروز 30 آبان 1396 تجارت امروز 30 آذر 1396 تجارت امروز 30 دی 1396 تجارت امروز 30 بهمن 1396 تجارت امروز 29 اسفند 1396 تجارت امروز 1 مرداد 1396 تجارت امروز 2 مرداد 1396 تجارت امروز 3 مرداد 1396 تجارت امروز 4 مرداد 1396 تجارت امروز 5 مرداد 1396 تجارت امروز 6 مرداد 1396 تجارت امروز 7 مرداد 1396 تجارت امروز 8 مرداد 1396 تجارت امروز 9 مرداد 1396 تجارت امروز 10 مرداد 1396 تجارت امروز 11 مرداد 1396 تجارت امروز 12 مرداد 1396 تجارت امروز 13 مرداد 1396 تجارت امروز 14 مرداد 1396 تجارت امروز 15 مرداد 1396 تجارت امروز 16 مرداد 1396 تجارت امروز 17 مرداد 1396 تجارت امروز 18 مرداد 1396 تجارت امروز 19 مرداد 1396 تجارت امروز 20 مرداد 1396 تجارت امروز 21 مرداد 1396 تجارت امروز 22 مرداد 1396 تجارت امروز 23 مرداد 1396 تجارت امروز 24 مرداد 1396 تجارت امروز 25 مرداد 1396 تجارت امروز 26 مرداد 1396 تجارت امروز 27 مرداد 1396 تجارت امروز 28 مرداد 1396 تجارت امروز 29 مرداد 1396 تجارت امروز 30 مرداد 1396 تجارت امروز 31 مرداد 1396 
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۵    
توجه کارشناسان و سیاست گذاران به نقش شاخص کفایت سرمایه و ضرورت بهبود آن جای امیدواری دارد، اما در برخی موارد مشاهده می شود که نسخه های نادرستی برای این مساله تجویز می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفته است: به زودی و با فراهم شدن امکانات، برای کارکرد تلفن ثابت بیش از 50 هزار ریال در ماه صورتحساب ماهانه صادر خواهد شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت:بیش از 20 هزار ویزای حج برای زائران ایرانی صادر شده و پرواز های حجاج از 9 مرداد آغاز می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۰    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس جزئیات جلسه این فراکسیون با رئیس جمهور را که روز گذشته برگزار شد، تشریح کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۵    
در میانه انتقادات و حمایت های از طرح "تریاک دولتی" کارشناسان و ناظران سوال های مهم و جدی در مورد جزییات آن مطرح کرده اند ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۵    
درپی پیش بینی افزایش 5 درصدی دمای هوا طی روزهای آینده، صنعت برق کشور در آستانه ثبت یک رکورد جدید مصرف و احتمال قریب به یقین قطع گسترده برق در صورت عدم صرفه جویی از جانب مردم قرار گرفته است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۳۰    
آیا تا به حال از خود پرسیده اید خوشحال ترین مردم جهان در کدام کشورها زندگی می کنند و چرا بیش از سایرین احساس خوشبختی می نمایند؟
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۰    
برای اصلاح نظام بانکی باید تلاش شود ؛ تقویت تولید بدون پشتوانه نظام بانکی کارآمد و سالم ممکن نیست. عاجل ترین اقدام دولت باید طی ماه های آینده مشورت و دریافت نظرات کارشناسی در مورد اصلاح نظام بانکی ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۰    
کنگره جهانی نفت موسوم به المپیک نفتی ها، سه سال دیگر در شهر هوستون (Houston) آمریکا برگزار می شود. و این می تواند آغاز چالشی جدید بین ایرانی ها با دولت آمریکا باشد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۵    
چرا تصمیم گیری مسئولان شوش در شرایط اضطراری اغلب آنی است و چرا برنامه ای برای کاهش روند کنترل و رفع بحران از سوی مسئولان شوشی نمی بینیم.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۵    
قرار است تا مارس 2019 میلادی یعنی زمانی که بریتانیا بطور کامل از اتحادیه اروپا خارج می شود، کارمندان دویچه از لندن به فرانکفورت انتقال داده شوند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۰    
طی 2 ماه گذشته تعدادی از مدیران ارشد برجسته ترین و معتبرترین شرکت های تأمین کننده غلات در جهان با سفر به ایران، با مدیران شرکت بازرگانی دولتی ایران ملاقات و گفتگو کردند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۰    
هر زمانی که شرایط ایجاب کند و وزیر صلاح بداند می توان بازرسی را انجام داد. این موضوع به تشخیص وزیر ورزش است اما تا امروز چنین چیزی را نداشتیم.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۰    
ضایعاتی ها هنوز تلفات می دهند. ضایعاتی ها همان هایی هستند که برای گذران زندگی، زمین ها را می کاوند تا آنچه می جویند، از فشنگ و باقی مانده مهمات و مین گرفته تا سیم خاردار را بفروشند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۰    
تیم های ایرانی و خارجی با جدیت درحال فعالیت در حال بررسی امور فنی و اقتصادی طرح ها هستند که حاصل این بررسی سبب امضای قرارداد اصلی خواهد شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۵    
اقتصاد ایران بانک محور است و ظرفیت اقتصاد ایران این تعداد بانک نیست و دولت باید بحث ادغام بانک ها را به طور جدی مورد توجه قرار دهد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۵    
شرایط برای اعطای وام بیش از 500 هزار فقره فراهم است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۰    
محمود واعظی گفت: برای این که به جای ارائه اینترنت برحسب حجم، از حجم فروشی به سمت اتصال و ارائه اینترنت برحسب سرعت رفتیم، زیرا با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات ما محدودیت گذشته را نداریم.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۵    
وزارت راه و شهرسازی هنوز خریدی بابت قرارداد خرید سیمان نداشته است اما دو پیشنهاد برای مصرف سیمان به این وزارتخانه ارائه شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۰    
از جمله دلایل پایین بودن میزان تولید داخلی لوازم ورزشی ، منع ورود دستگاه ها و تجهیزات دارای تکنولوژی نوین و تعلل و توقف طولانی ورود این کالاها در گمرک است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۵    
خودرو برای ارتقاء کیفیت زندگی انسان تولید می شود. زندگی ای که به خاطر آلودگی هوا در حال تهدید است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۰    
شمع تولد شش سالگی آغاز به کار پروژه پرماجرای "هسا"ی شهر جدید پرند در حالی امسال فوت شد که هنوز هیچ یک از 10 هزار واحد پروژه فوق به متقاضیان تحویل نشده است
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۵    
چندی پیش رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون نسبت به استفاده از سفره های یکبار مصرف هشدار داد و آن را تهدیدی برای سلامتی مصرف کنندگان عنوان کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۰    
اوپک برای حفظ جایگاه خود و ارتباط با غیراوپک باید یک اقدام اساسی کند. عربستان سعودی به عنوان بزرگ ترین تولید کننده اوپک باید واکنش مناسبی از خود نشان دهد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار اعلام کرد که گرانی پیاز با ورود محصول شهرستان بناب آذربایجان تا 10 روز آینده ارزان می شود و افزایش قیمت سیب زمینی هم مقطعی بوده و تا چند روز آینده این مشکل نیز ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۰    
طرح ضربتی وام ازدواج درحالی امروز آغاز شد که خوشبختانه اینبار بانکی ها از عدم ابلاغ بخشنامه حرفی نزده و می گویند به هر متقاضی که در سایت ثبت نام کرده باشد، وام ازدواج می دهیم.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۵    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مدل برقی خودروی تیبا طراحی شده و برای تست و آزمایش نهایی به یکی از کشورهای خارجی ارسال شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۰    
جوانی که به دنبال سقوط از ساختمان، دچار آسیب دیدگی شدید ناشی از فرورفتن لوله داربست به قفسه سینه شده بود با انجام یک عمل جراحی موفقیت آمیز از مرگ نجات یافت.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۵    
یک منبع محلی در عراق اعلام کرد که داعش عده ای از زنانی را که از روستایی نزدیک موصل ربوده بود، در بازار برده فروشان در شهر حویجه در جنوب غرب استان کرکوک به فروش گذاشت.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۵    
براساس اظهار نظر معاون فروش سایپا این شرکت به محض دریافت مجوز شورای رقابت، افزایش قیمت ها را بر روی محصولات پراید، تیبا و تندر 90 اعمال خواهد کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۵    
نوشیدن مشروبات الکلی در سیرجان سه فوتی و بیش از ده مسموم برجای گذاشت.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۵    
مدیر امور اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی، از آغاز پرداخت 64 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از امروز به مدت 2 ماه در بیش از 2 هزار شعبه این بانک در سراسر کشور خبرداد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۰    
برای به روزرسانی اطلاعات دانشگاههای علوم پزشکی در زمینه سامانه "آتنا" اولین کارگاه مجازی مرتبط با این سامانه امروز یکشنبه اول مرداد برگزار می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۵    
مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت بیش از 12 میلیارد تومان وام ویژه دکتری به بیش از 7000 دانشجو تاکنون خبر داد و گفت ...